ΓΕΩΡΓΑΚΑ ΘΕΟΔΩΡΑ

Περισσότερα
  • 14 Φεβρουαρίου 2026

Μετά τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές μας ο Όμιλος συνεχίζεται με θέμα το «Χειμώνα». Κατά τη διάρκεια του Ομίλου μας αναφέραμε τις 4 εποχές του χρόνου, τους μήνες...

Περισσότερα
  • 29 Ιανουαρίου 2026

Σε αυτές τις δύο συναντήσεις μας επεξεργαστήκαμε το θέμα της υγιεινής διατροφής και τη σωστή φροντίδα των δοντιών. Συζητήσαμε για τους κανόνες της διατροφής, διακρίναμε τα...

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς