Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12-9-2022 και ώρα 10:00. Στην τελετή μπορούν να παρευρίσκονται και οι γονείς των μαθητών. Μετά τη λήξη της τελετής οι μαθητές όλων των τάξεων θα ανέβουν στις αίθουσες διδασκαλίας για την παραλαβή των βιβλίων και του προγράμματος μαθημάτων. Οι μαθητές της Α΄ τάξης θα συνοδεύονται στην αίθουσα και από τους γονείς τους για να ενημερωθούν (οι γονείς) από τη δασκάλα της τάξης. Όλοι οι μαθητές θα αποχωρήσουν στις 11:00. Από την Τρίτη 13-9-2022 το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά (Πρωινή Ζώνη, Ημερήσιο Πρόγραμμα, Ολοήμερο-όχι διευρυμένο). Όλοι οι μαθητές που θα παρακολουθήσουν το ολοήμερο πρόγραμμα θα έχουν μαζί τους και το γεύμα τους καθώς το πρόγραμμα διανομής γευμάτων δεν έχει ξεκινήσει.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου εύχεται σε όλους τους μαθητές και τους γονείς τους Καλή Σχολική Χρονιά με Υγεία.


