Γονείς και Εκπαιδευτικοί όλοι. μαζί για το παιδί.. Τελικά κι εμείς γίναμε παιδιά!!!
Περάσαμε υπέροχα!!

Γονείς και Εκπαιδευτικοί όλοι. μαζί για το παιδί.. Τελικά κι εμείς γίναμε παιδιά!!!
Περάσαμε υπέροχα!!
Οι τάξεις ΣΤ1 και ΣΤ2 του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων, επισκέφτηκαν το Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας στο Ηράκλειο, στο πλαίσιο γνωριμίας με μοντέλα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και ανταλλαγής καλών πρακτικών.
Οι μαθητές μας παρουσίασαν το σχολείο μας και την περιοχή της Χαλέπας, καθώς επίσης έκαναν ερωτήσεις στα παιδιά από το αγγλόφωνο τμήμα για να ενημερωθούν σχετικά με το πολυγλωσσικό πρόγραμμα σπουδών που ακολουθούν.
Στο πλαίσιο αυτό γνωριμίας και ανταλλαγής ιδεών, μπορούν να υλοποιηθούν μελλοντικές δράσεις και να καλλιεργηθούν εποικοδομητικές συνεργασίες.
Καθ. Αγγλικών 10ου Δημ. Σχολείου Χανίων: Δήμητρα Μπαταγιάννη & Άννα Κατσανικάκη.
Ευχαριστούμε τους δασκάλους τμημάτων κ. Γιώργο Τσιγάρα & κ. Γιώργο Γαλάνη για την συνεργασία τους.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ



ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΣ ΕΠΙ AΝΩΜAΛΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ!!!
Οι μαθητές και μαθήτριές μας συμμετέχουν σε ομαδικά αθλήματα επιδεικνύοντας τα ταλέντα και την αφοσίωσή τους. Είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν και να αλληλεπιδράσουν με συμμαθητές τους από διαφορετικά σχολεία και περιοχές. Αυτή η εμπειρία τους βοήθησε να αναπτύξουν την κοινωνική τους ικανότητα και να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή .


Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ’-Δ’ & Ε’ τάξεων του σχολείου μας, στα πλαίσια των εκδηλώσεων για την Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας, επισκέφθηκαν το θέατρο Μίκης Θεοδωράκης, όπου μέσα από πληθώρα βιωματικών παιχνιδιών, εικονικών αναπαραστάσεων και ποδηλατικών διαδρομών, ήρθαν σε επαφή με τους βασικούς κανόνες αφαλούς κυκλοφορίας στους δρόμους. Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε πως τα σημερινά παιδιά, είναι οι αυριανοί πολίτες αυτού του κόσμου! Ας τους δώσουμε τα κατάλληλα εφόδια για να χτίσουν έναν καλύτερο κόσμο!

Η νύχτα των ευχών!
Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και οι μαθητές της Γ και της Δ τάξης
παρακολουθήσαν, την θεατρική παράσταση «Η νύχτα των ευχών». Μια
ιστορία εμπνευσμένη από την παράδοση, την τέχνη της υφαντικής και τους
θρύλους για τους καλικάντζαρους, στολισμένη με παραδοσιακά τραγούδια και
κάλαντα! Τα παιδιά της ιστορίας κάθε χρόνο τις γιορτές επισκέπτονται τη
γιαγιά Βασίλω στο χωριό για να γιορτάσουν μαζί. Όμως την νύχτα της
Πρωτοχρονιάς κάτι πολύ παράξενο συμβαίνει. Είναι η νύχτα των ευχών και
μια δυνατή ευχή ταξιδεύει στον ουρανό πέρα για πέρα μακριά…..
Μετά την παράσταση, όλοι μαζί, κατασκευάσαμε χριστουγεννιάτικα στολίδια,
τραγουδήσαμε τα κάλαντα και περάσαμε υπέροχα!
Ευχαριστούμε όλους τους συντελεστές της παράστασης!
Ήταν μια υπέροχη εμπειρία για μικρούς και μεγάλους!

Το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό με θέμα: «Μειώνω τα ΠΛΑΣΤΙΚΑ απόβλητα και Διαχωρίζω σωστά για να συμβάλλω στην ανακύκλωση!».
Ο διαγωνισμός διεξήχθη στις αρχές Νοεμβρίου (13 – 17 Νοεμβρίου 2023) ) και ήταν η ενεργοποίηση όλων για την ορθή διαλογή (διαχωρισμό) των απορριμμάτων τους, αλλά και για τη μείωση των πλαστικών μίας χρήσης.
Κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού αξιολογήθηκαν η σωστή διαλογή (διαχωρισμός) όλων των ανακυκλώσιμων υλικών καθώς και οι ενέργειες μείωσης των πλαστικών μίας χρήσης των συμμετεχόντων. Η αξιολόγηση έγινε από αρμόδιους υπαλλήλους (επιτροπή αξιολόγησης) της ΔΕΔΙΣΑ Α.Ε. (ΟΤΑ) με βάση τα ακόλουθα τέσσερα κριτήρια αξιολόγησης:
Στο σχολείο μας επιδιώκουμε να ευαισθητοποιήσουμε και να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και αυριανούς πολίτες στη μείωση (πρόληψη) παραγωγής απορριμμάτων, στην επαναχρησιμοποίηση και στην αποτελεσματικότερη διαλογή στην πηγή των αστικών απορριμμάτων. Για το σκοπό αυτό σχεδιάζουμε και υλοποιούμε σε σταθερή βάση δραστηριότητες που ενισχύουν την κριτική σκέψη, την ομαδική εργασία, και τη συνεργασία . Με αυτό τον τρόπο προωθείται και το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία αλλά κυρίως επενδύμουμε στο μέλλον, γιατί τα παιδιά μας δεν είναι απλά το μέλλον αλλά σχεδιάζουν το μέλλον και παίρνουν την τύχη στα χέρια τους.
Ζωντανό παράδειγμα ανακύκλωσης είναι ο εκπαιδευτικός μας κ. Παπαδεράκης, όχι μόνο για τις περιβαλλοντικές δράσεις στο σχολείο αλλά γιατί έχει κάνει την ανακύκλωση τρόπο ζωής.
