Η καινούρια χρονιά ξεκίνησε με τον καθιερωμένο Αγιασμό και με την ευχή να είναι, για μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό, εποικοδομητική. Για τους επόμενους εννέα μήνες οι αίθουσες θα γέμιζαν από χαρούμενα παιδικά πρόσωπα, διψασμένα για γνώση, για φιλία, για αποδοχή. Μέσα σε έναν ολόκληρο χρόνο γεννήθηκαν τόσα συναισθήματα άλλοτε όμορφα και άλλοτε άσχημα, πάντα όμως οι δάσκαλοι αλλά και οι μαθητές έβρισκαν τον τρόπο μέσα από το “εμείς”, να αμβλύνουν διαφορές, θυμούς, λύπες.
Ακόμα και τα παιδιά, που ήρθαν από πατρίδες μακρινές φέτος και στα μάτια τους κουβαλούσαν όλα εκείνα που δεν μπορούσαν να πουν με λέξεις, ακόμα και αυτά έγιναν κομμάτι του σχολείου και έμαθαν να αγαπούν τη γλώσσα μας και να σέβονται τον πολιτισμό και τη θρησκεία της χώρας που τα αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή.

