Δάσκαλοι Γ’ Τάξης

Σχολικό έτος 2023-2024

Τμήμα Γ3

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Τοπαλίδης Ιωάννης

Εργασία των μαθητών με τίτλο: Τα λέμε ……. έξω από τα δόντια

Διαθεματική προσέγγιση του θέματος μέσα από τα μαθήματα: της Γλώσσας, των Μαθηματικών, της Μελέτης, των Εικαστικών, της Πληροφορικής και των Αγγλικών.

Υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από τον Ιανουάριο του 2024 μέχρι τον Ιούνιο του 2024.



Λήψη αρχείου

 


Σχολικό έτος 2020-2021


Τμήμα: Γ2

Υπεύθυνη Δασκάλα: Χατζηαντωνίου Άννα

Εργασία των μαθητών με τίτλο: Διαφημίζοντας τον τόπο μου

Οι μαθητές της Γ2 τάξης (2020-2021) με αφορμή το μάθημα Γλώσσας και της Μελέτης Περιβάλλοντος ταξιδεύουν στην Ελλάδα σας παρουσιάζουν τις ομορφιές της. Διαφημίζουν τα δαντελωτά ακρογιάλια, τις πεντακάθαρες θάλασσες και τις παραδοσιακές νοστιμιές του κάθε τόπου. Σας προτείνουν να διαβάσετε τις διαφημίσεις τους και να επιλέξετε μέσα από τα κείμενα τους τον ιδανικό τόπο για τις διακοπές σας. Πατήστε στο παρακάτω σύνδεσμο.

Διαφημίζοντας τον τόπο μου-Γ2

 


Οι μαθητές της Γ1΄τάξης και η δασκάλα τους Φαίδρα Καραγιάννη συμμετείχαν στις ψηφιακές δράσεις του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης με θέμα:

 

  1. «Χρωματίζουμε τις αρχαιότητες του μουσείου.»

 

Τα παιδιά ζωγράφισαν σε μία σελίδα ζωγραφικής  αντικείμενα που προέρχονται από την προϊστορική συλλογή του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης κι έμαθαν  γι’ αυτούς που τα δημιούργησαν, τους προϊστορικούς κατοίκους της Μακεδονίας.

 

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα δείτε τα  καταπληκτικά έργα των μαθητών της Γ1΄:

Τα έργα των Μαθητών

 

2. « Kατασκευάζω τη δική μου μάσκα και μεταμφιέζομαι.»

Στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης μπορείς να δεις και να θαυμάσεις προσωπεία (μάσκες), όπως αυτά απεικονίζονται σε αντικείμενα από την αρχαία Μακεδονία, φτιαγμένα από κάθε είδους υλικό και για κάθε είδους χρήση.

Καθώς πλησίαζαν οι  μέρες των Αποκριών, αποφασίσαμε να πάρουμε μέρος στην ψηφιακή δράση: « Kατασκευάζω τη δική μου μάσκα και μεταμφιέζομαι.»

 Επίσης, μάθαμε για τα προσωπεία που βρίσκονται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, αλλά και για την ιστορία της θεατρικής μάσκας στην Ελλάδα.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείς να θαυμάσεις τις εξαιρετικές δημιουργίες των μαθητών της Γ1΄.

Οι δημιουργίες των μαθητών

 

Όταν επιστρέψουμε στο αγαπημένο μας σχολείο, «οι μάσκες θα ζωντανέψουν» μέσα από διαλόγους και αυτοσχεδιασμούς που θα δημιουργήσουν τα παιδιά.

 

Συγχαρητήρια παιδιά μου για τις εξαιρετικές δημιουργίες σας!!!!

Η δασκάλα σας,

Φαίδρα Καραγιάννη

 

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε τις Αποκριάτικες Μάσκες και στο Google Drive

Μάσκες Αποκριάτικες στο Google Drive

 


Οι δασκάλες της Γ’ τάξης σας καλωσορίζουν στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.


Υλικό της δασκάλας Όλγα Καφάζη για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση

e-me class Εκπαιδευτική τηλεόραση

Εκπαιδευτική τηλεόραση

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ 4

ΤΑΞΗ-Γ2-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ-ΗΡΩΑ

 


Υλικό της δασκάλας  Γιάννα Οικονόμου για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση

ασκήσεις γλώσσας 2

ασκήσεις γλώσσας 3

ασκήσεις μαθηματικων 2

ασκήσεις_μαθηματικων

ασκήσεις_μαθηματικών 4


Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Το χαϊκού (ιαπωνικά: 俳句‎, “αστείος στίχος”) είναι μια ιαπωνική ποιητική φόρμα. Παραδοσιακά αποτελείται από τρεις ομάδες των 5, 7, 5 συλλαβών, οι οποίες τοποθετούνται σε τρεις στίχους για έμφαση ή σε έναν, χωρισμένο με κενά. Το χαϊκού είναι με συνολικά 17 συλλαβές η πιο σύντομη μορφή ποίησης στον κόσμο. Περιγράφει μια εικόνα της φύσης και δίνει στοιχεία για την εποχή του χρόνου μέσα από εποχιακές λέξεις (Κίγκο). Υπάρχουν επίσης ποιητές χαϊκού οι οποίοι ακολουθούν μια πιο ελεύθερη φόρμα. Ο ιδρυτής του σύγχρονου χαϊκού ως αυτόνομης μορφής ποίησης ήταν ο Μασαόκα Σίκι, ο οποίος επίσης διαμόρφωσε τον όρο χαϊκού (από τους παλιότερους χαϊκάι ή χόκκου).

Ένα χαϊκού διαβάζεται σε μια αναπνοή.

Έργασία των μαθητών του Γ1

Χαϊκού Γ1