Η Βίκυ στο Νηπιαγωγείο Ν.Ποτίδαιας

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο μου

Τα χρώματα

Νοέ 202014

 

Δραστηριότητες για την θεματική ενότητα των χρωμάτων

Δες το βίντεο για τα χρώματα πατώντας πάνω στον παραπάνω στον σύνδεσμο

 

 

 

 

 

  • Μεμο χρωμάτων 1

 

 

  • Μεμο χρωμάτων 2

Πάτησε πάνω στο λινκ

https://learningapps.org/view15125410

 

Εγγραφές στο νηπιαγωγείο

Μάι 202014

Οι εγγραφές στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2020-2021 θα δίνονται ηλεκτρονικά από 15-30 Μαΐου

Διαβάστε τον παρακάτω οδηγό για λεπτομέρειες.



Λήψη αρχείου

Κάλαντα στην πόλη

Δεκ 201923

Το 5ο Νηπιαγωγείο Ν. Μουδανιων χάρισε πολλά χαμόγελα στους καταστηματάρχες και τον κόσμο όλο λέγοντας τα κάλαντα στην πόλη το απόγευμα της Παρασκευής!

Χρόνια Πολλά και από εμάς Καλά Χριστούγεννα με υγεία αγάπη ευτυχία!!!

Βικουλα Καλές Γιορτές!!!!!

Χριστούγεννα 2019

Δεκ 201922

Δραστηριότητες που έγιναν στην τάξη στην θεματική ενότητα “Χριστούγεννα”

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο

http://vickyargyropoulou.blogspot.com/2019/12/2019.html

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Δεκ 201912

Σας περιμένουμε όλους

 Σας ενημερώνουμε ότι η  Χριστουγεννιάτκη  γιορτή μας θα γίνει την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου στις 11.30 , στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου.

Χειμωνιάτικο εικονόλεξο

Δεκ 201911

Για το χειμωνιάτικο εικονόλεξο διαλέξαμε τις παρακάτω καρτέλες:

  • Προσπαθήσαμε να φτιάξουμε μια μικρή ιστορία και μας βγήκε η επόμενη:

Τον χειμώνα κάνει πολύ κρύο και ανάβουμε το τζάκι. Πέφτει χιόνι και φοράμε γάντια , κασκόλ, μπότες , σκουφί για να βγούμε έξω να φτιάξουμε έναν χιονάνθρωπο.

  • Στην συνέχεια συμπληρώσαμε το εικονόλεξο με την βοήθεια των καρτελών.

Μικρές συμβουλές για του γονείς

Δεκ 201911

Μικρές συμβουλές για του γονείς

  • Γονείς, να δίνετε στα παιδιά συνεχή, συνεπή, τρυφερή φροντίδα. Είναι τόσο αναγκαία  για την υγεία της ψυχής  όσο η τροφή για το σώμα.
  •  Να δίνετε γενναιόδωρα το χρόνο και την κατανόησή σας. Το να παίζετε με το παιδί και να του διαβάζετε έχει μεγαλύτερη σημασία από ένα τακτικό, οργανωμένο σπίτι.
  • . Να του προσφέρετε καινούργιες εμπειρίες και να του μιλάτε πολύ από τη μέρα που θα γεννηθεί. Οι νέες εμπειρίες πλουτίζουν το μυαλό του.
  •  Να ενθαρρύνετε το παιδί να παίζει και μόνο του και μ΄ άλλα παιδιά, να εξερευνά, να μιμείται, να δημιουργεί, να φτιάχνει πράγματα, να φαντάζεται.
  • . Να επαινείτε την προσπάθεια περισσότερο από το αποτέλεσμα.
  •  Να του δίνετε όλο και περισσότερη ευθύνη. Η υπευθυνότητα, όπως όλες οι ικανότητες, χρειάζεται εξάσκηση για να μαθευτεί.
  •  Να μην ξεχνάτε ότι κάθε παιδί είναι μοναδικό.
  •  Ο τρόπος που δείχνετε δυσαρέσκεια να ταιριάζει με την προσωπικότητα του παιδιού, την ηλικία και τη νοημοσύνη του.
  •  Ποτέ να μην το φοβερίζετε ότι θα πάψετε να το αγαπάτε ή ότι θα το διώξετε. Το φέρσιμό του μπορεί να το απαρνείστε, αλλά όχι το ίδιο το παιδί.
  •  Μην περιμένετε ευγνωμοσύνη – το παιδί σας δεν ζήτησε να γεννηθεί, εσείς πήρατε αυτή την απόφαση.

                 Ακολουθούν άλλες «δέκα εντολές», για την επιβίωση των γονιών κατά τη διάρκεια της ανατροφής των παιδιών:

  •      Να συνεχίσετε να πιστεύετε ότι είστε άνθρωποι με δικά σας δικαιώματα και αφού αποκτήσετε παιδί! Το ότι τα παιδιά είναι άνθρωποι το ανακαλύψαμε τελευταία, καιρός να ξαναθυμηθούμε ότι το ίδιο ισχύει για τη μητέρα και τον πατέρα.
  •     Να μοιράζετε δίκαια και ίσα το χρόνο  προκειμένου να έχετε αρκετό χρόνο και για τον εαυτό σας, ώστε να μην έλθει ποτέ η στιγμή που θα πείτε «έφαγα τα καλύτερά μου χρόνια για σένα… και τώρα να η ανταμοιβή!».
  •     Να καλύπτετε τις ανάγκες σας, επαγγελματικά και συναισθηματικά, για να μην χρειαστεί αργότερα να ζείτε τη ζωή σας μέσω της ζωής του παιδιού σας.
  •     Να προσπαθείτε να είστε σίγουροι για το τι πιστεύετε και τι θέλετε για τα παιδιά και να τους το λέτε καθαρά και ξάστερα. Και λάθος να είναι, καλύτερα σίγουροι, παρά γεμάτοι αμφιβολίες και διπλά μηνύματα.
  •    Δεχτείτε ότι είστε υπεύθυνοι ίσως μόνο για το 50% αυτών που κάνουν και αυτών που θα γίνουν. Το άλλο 50% ανήκει στη φύση, στο περιβάλλον, στην κληρονομικότητα, στη δική τους προσωπικότητα.
  •     Να θυμάστε ότι ένας από τους σκοπούς μας είναι η ομαλή συμβίωση, το να γλεντάμε και να  χαιρόμαστε με τα παιδιά μας. Αυτό είναι εφικτό ακόμα και με τα πιο δύσκολα παιδιά.
  •   Φροντίστε να αισθάνεστε σίγουροι για τον εαυτό σας, γιατί όσες δυσκολίες κι αν υπάρχουν όσο είναι μικρά, η μεγάλη δοκιμασία έρχεται με την εφηβεία.
  •     Να κατανοήσετε εγκαίρως ότι τα παιδιά σας είναι ξεχωριστοί, διαφορετικοί άνθρωποι. Το τι λένε, τι φοράνε και τι κάνουν – από ένα σημείο και μετά – είναι δική τους ευθύνη.
  •    Να μη δέχεστε από τα παιδιά σας συμπεριφορές που δεν θα ανεχόσασταν ποτέ από κάποιον μεγάλο. Αυτό το μήνυμα πρέπει κανείς να το δίνει εγκαίρως. Δεν ανέχομαι να με φτύνει κάποιος ή να με ξυπνάει όταν κοιμάμαι το μεσημέρι. Δε λέω «άστο είναι μικρός ακόμα», αλλά με τρόπο που να καταλάβει του το εξηγώ, ακόμα κι όταν είναι δύο χρονών, όχι αναγκαστικά «για χάρη του», «για το καλό του», αλλά «για χάρη μου», «για το καλό μου».
  •   Φροντίστε να είστε σε θέση, κάποια στιγμή στο μέλλον όταν μεγαλώσουν, να τους πείτε ειλικρινά «δεν μου χρωστάς τίποτα» κι αυτή να είναι η αλήθεια σας!

 

Πηγή:  Mia Kellmer Pringle, The needs of children (Unwin Hyman, 1975) και Ανθή Δοξιάδη  Σαν μητέρα προς μητέρα (Τερζόπουλος, 1984)

 

Τα Χριστούγεννα μέσα από την τέχνη της ζωγραφικής

Δεκ 201911

Πλησιάζοντας τα Χριστούγεννα  ας ασχοληθούμε με αποτύπωση αυτού του γεγονότος μέσα από την τέχνη της ζωγραφικής,

Θα παρουσιάσουμε δύο ρεύματα αγιογραφίας , της βυζαντινής και της δυτικής

Μέσα από το παρακάτω βίντεο με ύμνους Χριστουγέννων θα μελετήσουμε τις αγιογραφίες που παρουσιάζονται.

Στην παρακάτω παρουσίαση θα δούμε την δυτική τέχνη

Δείτε το στο slideshare.net

 

Το φαινόμενο της μέρας και της νύχτας

Δεκ 20192

Εικαστικές δραστηριότητες με θέμα τη μέρα και τη νύχτα

  • Διαβάσαμε το παραμύθι της μέρας και της νύχτας


 Μια φορά κι έναν καιρό σε ένα όμορφο χωριό που λεγόταν Ουρανός, ζούσαν δυο όμορφα κορίτσια που ήταν πολύ καλές φίλες. Η μία λεγόταν Μέρα και η άλλη λεγόταν Νύχτα. Η Μέρα ήταν πολύ όμορφη, είχε ξανθά μαλλιά, γαλανά μάτια και φωτεινό δέρμα, γι΄αυτό και όλη την φώναζαν Φωτεινούλα. Η νύχτα ήταν κι αυτή πολύ όμορφη, με μαύρα στιλπνά μαλλιά, σκούρα μάτια και μελαχρινό δέρμα γι΄ αυτό και όλοι τη φώναζαν Σκοτεινούλα.

Οι δυο φίλες μεγάλωναν μαζί πολύ αγαπημένες και δεν είχαν μυστικά η μία από την άλλη. Τα χρόνια περνούσαν και οι κοπέλες πια ήταν σε ηλικία γάμου…

Ο βασιλιάς του χωριού που είχε κι εκείνος ένα γιο που τον λέγανε Ήλιο, αποφάσισε να διοργανώσει ένα χορό στο παλάτι για να βρει την κοπέλα που θα κάνει νύφη του.

Έβαλε λοιπόν ντελάληδες να ανακοινώσουν στο χωριό την ημερομηνία και την ώρα που θα γινόταν ο χορός:

-Προσοχή Προσοχή! Στο χορό πρέπει να προσέλθουν όλες οι κοπέλες που είναι πάνω από 18 χρονών!

Μόλις άκουσαν την ανακοίνωση η Μέρα και η Νύχτα άρχισαν να ετοιμάζονται. Όταν λοιπόν έφτασε εκείνο το βράδυ, η Μέρα φόρεσε ένα πανέμορφο φουστάνι με φωτεινά χρώματα αφήνοντας ξέπλεκα τα όμορφα ξανθά μαλλιά της τα οποία στόλισε με φωτεινές ηλιαχτίδες.Η Νύχτα φόρεσε ένα όμορφο μαύρο λαμπερό φουστάνι που το στόλισε με δεκάδες λαμπερά αστεράκια και έπιασε τα μαλλιά της με ένα υπέροχο ψηλό κότσο που τον ομόρφυνε με ένα λαμπερό φεγγάρι χτενάκι.

Όταν ο χορός άρχισε το βασιλόπουλο χόρευε με όλες τις κοπέλες, μέχρι που είδε τη Μέρα και θαμπώθηκε από τη λάμψη της κι αποφάσισε ότι αυτή είναι η κατάλληλη για γυναίκα του.

Η Νύχτα όμως στεναχωρήθηκε πολύ με αυτή του την επιλογή κι έτσι αποφάσισε να μην ξανασυναντηθεί ποτέ της με τη φιλενάδα της.

Έτσι όποτε η Μέρα ερχόταν στο χωριό η Νύχτα έφευγε και επέστρεφε όταν έφευγε η Μέρα…

  • Το ζωγραφίσαμε

  • Φτιάξαμε  κάρτα  μέρας και  νύχτας

 

20 Νοεμβρίου Παγκόσμια ημέρα δικαιωμάτων του παιδιού

Δεκ 20192

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.

        Η Σύμβαση αυτή, που υπογράφτηκε το 1989 από τα κράτη-μέλη του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, ρυθμίζει τις υποχρεώσεις των κρατών για την προστασία και προαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού. Το 1992 έγινε νόμος και στην χώρα μας (νόμος 2101/92).

        Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού περιλαμβάνει τρεις μεγάλες κατηγορίες δικαιωμάτων:

  • Προστασία (από κάθε μορφής κακοποίηση, εκμετάλλευση, διάκριση, ρατσισμό, κ.λπ.)
  • Παροχές (δικαίωμα στην εκπαίδευση, την υγεία, την πρόνοια, την ψυχαγωγία, κ.λπ.)
  • Συμμετοχή (δικαίωμα στην έκφραση γνώμης, την πληροφόρηση, τον ελεύθερο χρόνο, κ.λπ.)

Περισσότερα: Συνήγορος του παιδιού.



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων