Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί έφηβοι και νέοι όταν καλούνται να αποφασίσουν για το μέλλον τους είναι οτι περιορίζονται σε έναν στενό κύκλο “δικών” τους ανθρώπων (οικογένεια, φίλοι) που διαμορφώνουν τις αντιλήψεις τους για τον κόσμο. Τα ερεθίσματα που έχουν είναι (σχετικά) περιορισμένα.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “The Tipping Point in Education” (https://www.thetippingpoint.org.gr/)στοχεύει να παρέχει την ευκαιρία σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου να “συναντήσουν” (μέσω ΗΥ) ανθρώπους – πρότυπα (τους μέντορες) από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών είναι μια πρωτοβουλία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης να συγκεντρώσει, σε ένα σημείο εισόδου, εκπαιδευτικό περιεχόμενο που βελτιώνει τις ψηφιακές δεξιότητες των πολιτών.
Ο πολίτης μπορεί να επιλέξει ελεύθερα, δωρεάν και χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες εγγραφής τα μαθήματα που ταιριάζουν στις ανάγκες του, στα ενδιαφέροντα και στο επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων του. Η παρακολούθηση είναι διαδικτυακή, ασύγχρονη και γίνεται με τον ρυθμό που ταιριάζει στον καθένα!
ICILS – International Computer and Information Literacy Study
Πόσο καλά είναι προετοιμασμένοι οι μαθητές και οι μαθήτριές για σπουδές, εργασία και ζωή σε έναν νέο ψηφιακό κόσμο;
Η έρευνα ICILS αφορά στις βασικές γνώσεις, τις δεξιότητες και την αντίληψη που
απαιτούνται για την επιτυχία των μαθητών και μαθητριών στο νέο δυναμικό περιβάλλον της πληροφορίας. Στόχος
είναι, ειδικότερα, η ανίχνευση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών και μαθητριών σε σχέση με τη
διερεύνηση, τη δημιουργία, τη συμμετοχή και την επικοινωνία στο σπίτι, στο σχολείο και στην κοινότητα μέσω της χρήσης υπολογιστών.
Η χώρα μας συμμετέχει για πρώτη φορά από φέτος στη διεθνή έρευνα ICILS. Η έρευνα θα υλοποιηθεί πιλοτικά, μετά από δειγματοληψία, τον Απρίλιο του 2022 σε 35 περίπου σχολεία όλης της χώρας ενώ η κύρια έρευνα θα υλοποιηθεί επίσης δειγματοληπτικά, σε μεγαλύτερο αριθμό σχολείων, τον Απρίλιο του 2023 και θα συμμετέχουν μαθητές και μαθήτριες 13 – 14 χρονών (Β’ Γυμνασίου).
Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος. Ιδρύθηκε το 1975 και η Ελλάδα συμμετέχει ως ισότιμο μέλος από το 2005.
Συνδυάζοντας τους οικονομικούς και ερευνητικούς πόρους των κρατών μελών της μπορεί να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ερευνητικά προγράμματα πολύ περισσότερο απαιτητικά από ότι το κάθε μέλος ξεχωριστά.
Για την Ελλάδα, αρμόδια υπηρεσία για την παρακολούθηση και την προώθηση της Ελληνικής Συμμετοχής, είναι η Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας.
Η ESA διοργανώνει κάθε χρόνο διαγωνισμούς που απευθύνονται σε νέες και νέους με στόχο την ενεργή εμπλοκή τους στις δράσεις της. Μια από αυτές τις δράσεις είναι το Astro Pi Mission Zero.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή