«Στόχος είναι να σταματήσει το άγχος του δασκάλου να φτάσει στη σελίδα 20 βιβλίου,που πρέπει να τη διδάξει σε συγκεκριμένη ημερομηνία» λέει μιλώντας στο «Βήμα» στέλεχος του υπουργείου Παιδείας. «Πριν γυρίσει η σελίδα του βιβλίου θα πρέπει να έχουν μάθει όλοι οι μαθητές τις βασικές έννοιες κάθε μαθήματος. Για παράδειγμα,αν κάποιος δεν έχει καταλάβει την έννοια της πρόσθεσης στην αριθμητική, δεν θα προχωράει ο δάσκαλος σε επόμενο κεφάλαιο, απλά γιατί βιάζεται να τελειώσει το κεφάλαιο» καταλήγει χαρακτηριστικά.

Τότε αγαπητό στέλεχος, θα μείνουμε για πάντα στο αβ και α. Αμερικανοσπουδαγμένο θα είναι το στέλεχος. Και οι κακόμοιροι οι άλλοι που θα έχουν καταλάβει την πρόσθεση δε θα βαράνε το κεφάλι τους στον τοίχο;

Ταυτόχρονα όμως οι μαθητές θα κληθούν στο μέλλον να… αυτοαξιολογούνται, να διορθώνουν μόνοι τα γραπτά τους και να αναζητούν την λύση σε εκείνα τα κεφάλαια που τους δυσκόλεψαν.

αϊ, άϊ, βάι, βάι… καλέ μες στην καινοτομία θα βουτηχτούμε…η τελευταία λέξη της παιδαγωγικής επιστήμης. Μήπως και να το αναστοχαζόμαστε; γιατί κι αυτό φοριέται πολύ…

Τρίτη καινοτομία των επικείμενων αλλαγών θα είναι το ότι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές θα αποκτήσουν πλήρη ελευθερία στην αναζήτηση πρακτικών και νέων μεθόδων στην διδασκαλία των μαθημάτων τους (όπως π.χ. η διοργάνωση μιας θεατρικής παράστασης για το μάθημα των Αρχαίων ή της Ιστορίας ή μιας εκδρομής σχετικής με τα θέματα προστασίας του περιβάλλοντος). Θα μπορούν ακόμη και να δημιουργούν εκπαιδευτικό υλικό και σχέδια εργασίας.

Και τώρα μπορούν. Προλαβαίνουν όμως; και όλα αυτά τα θαυμαστά για το γλίσχρο μισθό του εκπαιδευτικού;

Ηταν μια παροιμία, αλλά δεν τη καλοθυμάμαι… “με μπιπ… δε βάφεις αβγά”. Τι να εννοεί άραγες;

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων