anger1.jpgΧτες ήμουν αυτόπτης μάρτυρας σκηνών εκπάγλου καλλονής μπροστά σε κρατική τράπεζα της Αργυρούπολης. Η τράπεζα είχε  πρόσφατα εγκαταστήσει ένα σύστημα εισόδου-εξόδου με καθυστέρηση. Κατά την είσοδο ο πελάτης έπρεπε να κοιτάζει στο πλάι μία κάμερα η οποία προφανώς από τα μάτια καταλάβαινε τις προθέσεις του. Ερχεται με κακό σκοπό ή να τα ακουμπήσει ήσυχα και ωραία; Ως είναι γνωστό τοις πάσι η πλειοψηφία των πελατών της Εθνικής είναι συνταξιούχοι. Που σημαίνει όχι και τόσο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να εγκλωβίζονται στον κλωβό. Τι έκανε ο διευθυντής πωλήσεων του καταστήματος κ. Αριστείδης Ζοχάδας; άρχισε να κοπανάει το τζάμι του κλωβού ουρλιάζοντας “κοίτα την κάμερα”. Οι περισσότεροι παθαίναν τον τέλειο πανικό. Αφού νόμιζα ότι μερικοί θα μείνουν επιτόπου. Το ΕΚΑΒ πρέπει για τις επόμενες ημέρες να στρατοπεδεύσει έξω από τη συγκεκριμένη τράπεζα. Εύγε σε αυτούς που διάλεξαν την ιριδοσκόπηση ως μέσον αποτροπής των κλεφτών, εύγε στην εταιρεία που τοποθέτησε την κάμερα στη γωνία και δεν την βρίσκει κανείς.

Ο διευθυντής του καταστήματος αντί να τον μαζέψει ανεχόταν αυτή την συμπεριφορά. Που να μπλέκεις στο δημόσιο…Μόνο σε κρατική τράπεζα μπορείς να δεις ατημέλητους και αγενείς υπαλλήλους που αντιμετωπίζουν με σκαιότητα τα περήφανα ελληνικά γερατειά, που καπνίζουν στα μούτρα τους γιατί θεωρούν το κατάστημα της τράπεζας βιλαέτι τους, που ουρλιάζουν στα αυτιά τους σε άψογο ενικό.

Πιστεύουν άραγε ότι με τέτοιες συμπεριφορές θα πάνε μακριά;

Anger Management for Rude People

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων