paideia2Εννοώ ότι έχω την εντύπωση ότι όλες αυτές οι μεταρρυθμίσεις που έγιναν ασμένως δεκτές από την πλειοψηφία των δημοσιογράφων έχουν αναγγελθεί αρκετές φορές στο παρελθόν. Περίεργο πράγμα δεν τηρούν αρχεία οι εφημερίδες;

Αλήθεια αυτές οι συνθετικές εργασίες δεν είχαν εισαχθεί με τη μεταρρύθμιση Αρσένη; Γιατί δεν υλοποιήθηκαν ποτέ; Φταίνε οι τεμπέληδες εκπαιδευτικοί; Μήπως οι συνθετικές εργασίες χρειάζονται και ενημερωμένες βιβλιοθήκες; Πόσα σχολεία διαθέτουν σχολικές βιβλιοθήκες; Πότε ενημερώθηκαν τελευταία φορά; οι υπάρχουσες θα λειτουργήσουν την επόμενη χρονιά με τις περικοπές των αποσπάσεων; Εκτός εάν εννοούμε εκπόνηση ερευνητικής εργασίας το κόψε από το διαδίκτυο-ράψε- τύπωσε με το όνομά μου. Κι αν αυτό το ονομάσουμε εκπαιδευτική καινοτομία να μου το πείτε γιατί έχω καιρό να γελάσω…

Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Η παιδεία θέλει μακροπρόθεσμη επένδυση και δέσμευση. Μέχρι στιγμής έχουμε δει αποσπασματικές εξαγγελίες που απέχουν από τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Αναρωτιέμαι τα πορίσματα εκείνου του πολυδιαφημισμένου διαλόγου για την παιδεία μελετήθηκαν από τους σχεδιαστές αυτής της μεταρρύθμισης;

Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων