hotairballoonΈνας άντρας βρίσκεται μέσα σε ένα αερόστατο και συνειδητοποιεί ότι έχει χαθεί. Μειώνει ύψος και βλέπει έναν άλλο άντρα στο έδαφος.
Μειώνει κι άλλο ύψος και του φωνάζει :
«Συγγνώμη, μπορείτε να με βοηθήσετε; Υποσχέθηκα σ’ ένα φίλο ότι θα τον συναντούσα εδώ και μια ώρα, αλλά δεν ξέρω πού βρίσκομαι.» Ο άντρας από κάτω του απαντάει :
«Είσαι σ’ ένα αερόστατο ζεστού αέρα σε ύψος 15 περίπου μέτρων από το έδαφος. Βρίσκεσαι στις 38 μοίρες ανατολικά γεωγραφικό μήκος και στις 23 βόρεια γεωγραφικό πλάτος.»-  Μήπως είσαι επιμορφωτής; ρωτάει ο αιωρούμενος.
–  Ναι είμαι, λέει εκείνος στο έδαφος, πώς το κατάλαβες;
– Κοίτα, ό,τι μου είπες είναι τεχνικά σωστό, αλλά δεν έχω ιδέα τι να κάνω με τις πληροφορίες που μου έδωσες και το γεγονός παραμένει ότι είμαι ακόμη χαμένος. Ειλικρινά δε με βοήθησες και πολύ ως τώρα!
–  Εσύ πρέπει να είσαι επιμορφούμενος! λέει ο από κάτω.
–  Πράγματι. Εσύ πώς το κατάλαβες;
– Κοίτα, δεν ξέρεις πού είσαι, ούτε πού πας. Έχεις ανέλθει στο ύψος σου χάρη σε μια μεγάλη φούσκα. Έδωσες μια υπόσχεση που δε γνωρίζεις πώς να την κρατήσεις. Περιμένεις από τους από κάτω σου να λύσουν τα προβλήματά σου. Το θέμα είναι ότι βρίσκεσαι ακριβώς στην ίδια κατάσταση όπου βρισκόσουν πριν με ρωτήσεις, αλλά κατά κάποιον τρόπο, τώρα είναι δικό σου το σφάλμα!

3 Σχόλια “Επιμορφωτής και επιμορφούμενος -You asked for it!”
  1. Ο/Η mosaic λέει:

    Οι ρόλοι επιμορφωτή και επιμορφούμενου (άνθρωπος στο αερόστατο και άνθρωπος στο έδαφος) μπορούν και να εναλλάσσονται.
    Το γεγονός είναι ότι κατά την τρέχουσα επιμόρφωση (και εν γένει στις επιμορφώσεις) σε γενικές γραμμές οι πληροφορίες, τα εργαλεία και τα λοιπά, παρουσιάζονται ως λίθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμμένοι. Δημιουργείται έτσι η αίσθηση ότι έχεις στα χέρια σου κάποιες από τις ψηφίδες ενός παζλ, αλλά δεν γνωρίζεις ούτε αν τις έχεις όλες για να σχηματίσεις μιαν εικόνα, ούτε τι εικόνα είναι αυτή που θα σχηματιστεί τελικά, ούτε βέβαια με ποιους στόχους και για ποιο σκοπό θα αξιοποιηθεί.
    Πρόκειται
    – για προχειρότητα και ανοργανωσιά (πρωτόγνωρα στη χώρα μας;!),
    – για γενικότερο πρόβλημα που αφορά στο ότι ακόμα δεν έχουμε ξεκαθαρίσει πώς θέλουμε να τις χρησιμοποιήσουμε τις ΤΠΕ, (ως καινούρια εργαλεία που θα διεκπεραιώνουν με λίγο πιο ενδιαφέροντα τρόπο την παραδοσιακή διδασκαλία, ή ως εργαλεία που θα βοηθήσουν στη ριζική αναδόμησή της)
    – για μεγαλοφυές σχέδιο που στηρίζεται στη δημιουργικότητα (;) απάντων, επιμορφωτών και επιμορφουμένων στην παρούσα φάση, καθηγητών και μαθητών στην επόμενη, οι οποίοι, χάρη στο πανταχού παρόν δαιμόνιο της φυλής θα δώσουν λύσεις,
    – ή για μια ακόμα φούσκα που θα αιωρείται για ένα απροσδιόριστο διάστημα, θα γεννήσει μεγάλες προσδοκίες και θα σκάσει μόλις ακουμπήσει στο μυτερό αγκάθι της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας;
    Η ερώτηση είναι πολλαπλής επιλογής και επιδέχεται προσθήκες.

  2. […] Θα κλείσουμε το γενικό μέρος με ένα πολύ ωραίο ανέκδοτο που αντέγραψα από την Terra Computerata. […]

  3.  

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων