Φεβ 11 2015

ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Δείτε το στο slideshare.net

Δειτε το video

[vodsch 850]

και αυτό https://www.youtube.com/watch?v=PhENTi7jLB0

 

 

2 απαντήσεις μέχρι τώρα

Φεβ 11 2015

Δραστηριότητα «Κάρτες περιπτώσεων»

Δραστηριότητα «Κάρτες περιπτώσεων»

123456789 004

Οι «κάρτες περιπτώσεων» αποτελούν μια απλή δραστηριότητα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να προσαρμοστεί αναλόγως, σε μαθητές οποιασδήποτε ηλικίας.
Στόχοι:
 Να αναδείξει διαφορετικές περιπτώσεις με τις οποίες τα παιδιά έρχονται καθημερινά σε επαφή κατά την πλοήγηση τους στο Διαδίκτυο, τις οποίες, όμως, πολλές φορές δε γνωρίζουν πώς να χειριστούν/αντιμετωπίσουν.
 Να προωθηθεί ο διάλογος μεταξύ παιδιών, αλλά και μεταξύ παιδιών και εκπαιδευτικών, για τους πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης των καταστάσεων αυτών.
 Να ενδυναμώσει την κριτική ικανότητα των μαθητών.
Προετοιμασία:
 Τυπώστε τις 12 κάρτες περιπτώσεων σε διπλή όψη. Τυπώστε όσες κάρτες χρειάζεστε, έτσι ώστε να υπάρχουν τουλάχιστον 2 κάρτες ανά μαθητή.
 Κόψτε τις 12 κάρτες, με οδηγό την διακεκομμένη γραμμή που θα δείτε γύρω από κάθε κάρτα, κοιτάζοντας την όψη «Κάρτες Περιπτώσεων».


Λήψη αρχείου

2 απαντήσεις μέχρι τώρα

Φεβ 11 2015

Προτάσεις χρήσης του ιστολογίου

Συντάκτης: κάτω από Χωρίς κατηγορία

Τα ιστολόγια είναι ψηφιακά εργαλεία δεύτερης γενιάς (Web 2.0) που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην παιδαγωγική διαδικασία λόγω της διαδραστικότητας και της δυνατότητας για ομαδική εργασία που προσφέρουν.

Η δημιουργία και τήρηση προσωπικού ιστολογίου σηματοδοτεί την ανάπτυξη ενός  περιβάλλοντος δημοσιοποίησης των ιδεών, σκέψεων, απόψεων, γνώσεων των χρηστών χρησιμοποιώντας το λόγο και την εικόνα (κινούμενη ή μη) ως μέσα έκφρασης.  Ο λόγος που καταγράφεται σε μορφή κειμένων (δημοσιεύσεις /posts και σχόλια /comments) συνδυάζει στοιχεία προφορικής και γραπτής έκφρασης και καθιστά το περιβάλλον έναν δυναμικό πυρήνα οικοδόμησης της γνώσης μέσω της κατάθεσης επιχειρημάτων, θέσεων και αντιθέσεων, μια διαδικασία δηλαδή που προωθεί την ανάπτυξη κριτικής σκέψης και δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου καθώς και διαδικτυακών δεξιοτήτων.

Αυτή η  υπηρεσία επομένως, παρέχεται γιατί η χρήση των ιστολογίων για εκπαιδευτικούς σκοπούς μπορεί να προσδώσει μεγάλη αξία στο εκπαιδευτικό έργο. Ο τρόπος με τον οποίο μπορεί ένα εκπαιδευτικό ιστολόγιο να ενισχύσει το μαθησιακό ενδιαφέρον μιας τάξης εξαρτάται από εσάς τους ίδιους αλλά και από τις ιδιαιτερότητας της τάξης με την οποία δουλεύετε κάθε φορά. Μερικοί ενδεικτικοί τρόποι χρήσης των ιστολογίων στη διδασκαλία είναι:

  1. Ως πίνακες ανακοινώσεων
    2. Για την ανάρτηση οδηγιών
    3. Ως βήμα προβληματισμού και διάλογου
    4. Ως χώρος συνεργασίας
    5. Για τη δημοσίευση εργασιών

Η συντήρηση ενός εκπαιδευτικού ιστολογίου τεχνικά είναι πολύ εύκολη και σας παρέχει τη δυνατότητα να ενισχύσετε τη διδασκαλία σας.

2 απαντήσεις μέχρι τώρα

Φεβ 11 2015

Καλημέρα κόσμε!

Συντάκτης: κάτω από Χωρίς κατηγορία

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

2 απαντήσεις μέχρι τώρα