Erasmus+

Το Erasmus+ είναι ένα πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υποστηρίζει την εκπαίδευση, την κατάρτιση, τη νεολαία και τον αθλητισμό. Ξεκίνησε το 2014 και έχει ως στόχο να παρέχει ευκαιρίες για τη συνεργασία και την ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ εκπαιδευτικών, μαθητών, φοιτητών, νέων επαγγελματιών και οργανισμών σε όλη την Ευρώπη.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του προγράμματος Erasmus+ περιλαμβάνουν:

  1. Κινητικότητα: Προσφέρει ευκαιρίες για τη μετακίνηση και τη διαμονή εκπαιδευτικών, φοιτητών, νέων και επαγγελματιών σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
  2. Συνεργασία και Κοινωνική Διάσταση: Προάγει τη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών, σχολείων, πανεπιστημίων, επιχειρήσεων και άλλων οργανισμών για την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών.
  3. Καινοτομία και Δημιουργικότητα: Υποστηρίζει έργα και πρωτοβουλίες που προωθούν την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στον τομέα της εκπαίδευσης.
  4. Διάσταση Διαπολιτισμικής Κατανόησης: Ενισχύει την κατανόηση και την ανοχή μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών και προωθεί τη γλωσσική διαφορετικότητα.
  5. Στήριξη της Νεολαίας: Παρέχει ευκαιρίες για τη συμμετοχή των νέων σε προγράμματα και δραστηριότητες που ενισχύουν τις δεξιότητες τους και προωθούν την πολίτηση της Ευρώπης.

Το Erasmus+ είναι ένα σημαντικό εργαλείο που συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας εκπαιδευτικής και κοινωνικής πραγματικότητας που είναι ανοικτή, συνεργατική και προσανατολισμένη προς το μέλλον.

etwinning

Το eTwinning είναι μια ευρωπαϊκή διαδικτυακή πλατφόρμα που προάγει τη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες. Ο κύριος στόχος του eTwinning είναι η προώθηση της διαπολιτισμικής επικοινωνίας, η διευκόλυνση της συνεργασίας και ο κοινός διαμοιρασμός εκπαιδευτικών πόρων και βέλτιστων πρακτικών μεταξύ σχολείων σε όλη την Ευρώπη.

Βασικά χαρακτηριστικά του eTwinning περιλαμβάνουν:

  1. Συλλογικά Έργα: Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δημιουργούν και να συμμετέχουν σε συλλογικά έργα με σχολεία από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.
  2. Διαδικτυακή Πλατφόρμα: Το eTwinning παρέχει μια ασφαλή διαδικτυακή πλατφόρμα όπου οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συνδεθούν, να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν.
  3. Επαγγελματική Ανάπτυξη: Το eTwinning προσφέρει ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη μέσω εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, εκπαιδευτικών σεμιναρίων και εργαστηρίων.
  4. Δικτύωση: Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να διευρύνουν το επαγγελματικό τους δίκτυο, συνδεόμενοι με συναδέλφους από διάφορες χώρες.
  5. Ποιότητα και Βραβεία: Επιτυχημένα έργα στο eTwinning μπορούν να λάβουν πιστοποιητικά ποιότητας και βραβεία.
  6. Πολυγλωσσικό Περιβάλλον: Το eTwinning υποστηρίζει ένα πολυγλωσσικό περιβάλλον, ενθαρρύνοντας την επικοινωνία σε διάφορες γλώσσες.

Το eTwinning αποτελεί μέρος του προγράμματος Erasmus+, το οποίο είναι μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης που επικεντρώνεται στην εκπαίδευση, την κατάρτιση, τη νεολαία και τον αθλητισμό, παρέχοντας ευκαιρίες για συνεργασία και ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ εκπαιδευτικών και σχολείων σε διάφορες χώρες.

Δ΄ Ενότητα: Οι ήπειροι

Η ΕYPΩΠH: H ταυτότητα της Eυρώπης

Η θέση της Ευρώπης

Ο οριζόντιος διαμελισμός της Ευρώπης

Ο κατακόρυφος διαμελισμός της Ευρώπης

Το κλίμα της Ευρώπης και οι ανθρώπινες δραστηριότητες

Η χλωρίδα και η πανίδα − Η βλάστηση της Ευρώπης

Οι κάτοικοι και τα κράτη της Ευρώπης

Πολιτιστικά χαρακτηριστικά των λαών της Ευρώπης

Αξιοθέατα, μνημεία και ιστορική συνέχεια των λαών της Ευρώπης

Τομείς παραγωγής αγαθών και παροχής υπηρεσιών

Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση

ΑΣΙΑ: Η ταυτότητα της Ασίας

Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Ασίας

Τα κράτη της Ασίας

Οι κάτοικοι της Ασίας

ΑΦΡΙΚΗ : Η ταυτότητα της Αφρικής

Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Αφρικής

Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής

ΒΟΡΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ : Η ταυτότητα της Βόρειας Αμερικής

Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής

Οι κάτοικοι της Βόρειας Αμερικής

Τα κράτη της Βόρειας Αμερικής

NOTIA ΑΜΕΡΙΚΗ : Η ταυτότητα της Nότιας Αμερικής

Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής

Οι κάτοικοι και τα κράτη της Νότιας Αμερικής

ΩΚΕΑΝΙΑ : Η ταυτότητα της Ωκεανίας

Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Ωκεανίας

Τα κράτη και οι κάτοικοι της Ωκεανίας

Γ ΄ Ενότητα: Η Γη ως χώρος ζωής του ανθρώπου

 

Η κατανομή του πληθυσμού στη Γη

Γλώσσες και θρησκείες

Η ζωή στην έρημο

Η ζωή στις πολικές περιοχές

Η ζωή στα τροπικά δάση

Η ζωή στις εύκρατες περιοχές

B΄ Ενότητα: Το φυσικό περιβάλλον

Η κατανομή των ηπείρων και των ωκεανών

Ωκεανοί και θάλασσες

Η ατμόσφαιρα

Οι κλιματικές ζώνες της Γης Ζώνες βλάστησης

Το ανάγλυφο της Γης

Οι μεγάλες οροσειρές, οι μεγάλες πεδιάδες

Τα μεγαλύτερα ποτάμια και οι μεγαλύτερες λίμνες της Γης

Η σημασία του υδρογραφικού δικτύου στη ζωή των ανθρώπων

Οι φυσικές καταστροφές και οι συνέπειές τους στη ζωή των ανθρώπων

Οι ανθρώπινες δραστηριότητες ως παράγοντας μεταβολών στην επιφάνεια της Γης

A΄ Ενότητα: H Γη ως ουράνιο σώμα

 

Tο σχήμα και οι κινήσεις της Γης

Οι πόλοι, ο Ισημερινός, οι παράλληλοι κύκλοι και οι μεσημβρινοί της Γης

Οι γεωγραφικές συντεταγμένες της Γης

Ο άξονας και η περιστροφή της Γης − Ημέρα και Νύχτα

Η περιφορά της Γης − Οι εποχές

Το ηλιακό μας σύστημα

Ιστορία

Η πολιορκία της Τριπολιτσάς ήταν ένα κρίσιμο γεγονός της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 κατά τη διάρκεια του Ελληνοτουρκικού Πολέμου. Η Τριπολιτσά ήταν μία από τις σημαντικότερες πόλεις της Πελοποννήσου και ήταν ένα από τα κέντρα της επαναστατικής δράσης των Ελλήνων εναντίον των Οθωμανών.

Η πολιορκία ξεκίνησε στις αρχές του 1821, και οι Έλληνες ανταρτοπόλεμοι προσπαθούσαν να απελευθερώσουν την πόλη από τον οθωμανικό έλεγχο. Στα μέσα του 1821, ο Οθωμανός στρατηγός Κιουταχής πολιορκούσε την Τριπολιτσά με ένα μεγάλο στρατιωτικό δυναμικό.

Η πολιορκία κράτησε για περίπου οκτώ μήνες και η κατάσταση για τους επαναστάτες ήταν απελπιστική. Οι προμηθείες ήταν ελάχιστες, οι ασθένειες εξαπλώνονταν, και η πείνα πλήττε τους πολιορκημένους. Παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες από τους Έλληνες, η κατάσταση δεν άλλαξε σημαντικά.

Τελικά, στις 23 Σεπτεμβρίου 1821, η Τριπολιτσά παραδόθηκε στους Οθωμανούς. Η πολιορκία αυτή αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα του αγώνα των Ελλήνων για την ανεξαρτησία τους και συνετέλεσε στην ενδυνάμωση του Οθωμανικού Κράτους στην περιοχή. Παρ’ όλα αυτά, η ελληνική αντίσταση συνεχίστηκε, και η ελληνική επανάσταση οδήγησε στην ανεξαρτησία της Ελλάδας στη συνέχεια.

ΕΝΣΩΝΑΤΩΣΗ

ΕΓΓΡΑΦΟ PDF



Λήψη αρχείου

ΒΙΝΤΕΟ YOUTUBE

https://www.youtube.com/watch?v=7PC_A-iv9l0&t=39s

ΒΙΝΤΕΟ video.sch.gr

ΠΑΟΥΣΙΑΣΗ slideshare

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Google slides

Αντικείμενο e-me

 

Αντικείμενο LearningApps.org

Αντικείμενο ThingLink

unknown thinglink object ‘https://www.thinglink.com/card/1397322476215599106’

ΕΡΓΟ Scratch


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

ΕΡΓΟ Trinket

 

ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ

ΕΓΓΡΑΦΟ PDF



Λήψη αρχείου

BINTEO YOUTUBE

ΒΙΝΤΕΟ video.sch.gr

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  slide share

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Google Slides

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ e-me