200 Χρόνια από την Επανάσταση του 1821- Δ’ και ΣΤ’ τάξεις (2020-2021)

Οι τάξεις Δ και ΣΤ του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων συμμετείχαν φέτος στο Πρόγραμμα για τα “200 Χρόνια χρόνια από την Επανάσταση του 1821“. Διαβάστε αναλυτικά για την υλοποίηση του προγράμματος εδώ.

Ζωγραφίζω σχήματα που επαναλαμβάνονται – Β τάξη (2020-2021)

Οι μαθητές της Β τάξης έχοντας πλέον εξοικειωθεί με την εργαλειοθήκη της εφαρμογής Kolourpaint έμαθαν να αντιγράφουν και να επαναλαμβάνουν στοιχεία της ζωγραφιάς τους. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα ζωγράφισαν ένα σπιτάκι και τα σχήματα που επανέλαβαν είναι τα παράθυρα του σπιτιού, τα πουλιά, τα δέντρα, τα σύννεφα και τα σπίτια.

Τμήμα Β1

Τμήμα Β2

Minion από τους μαθητές της Β’ τάξης (2020-2021)

Οι μαθητές της Β1 και Β2 τάξης του 1ου Δ.Σ. Ιωαννίνων, στα πλαίσια της Ενότητας «Γνωρίζω, δημιουργώ και εκφράζομαι με τις ΤΠΕ» και συγκεκριμένα στην υποενότητα «Δημιουργώ και εκφράζομαι με τη Ζωγραφική», σχεδίασαν στο λογισμικό ζωγραφικής Kolourpaint – Ubuntu Linux minion. Σκοπός της δραστηριότητας αυτής ήταν οι μαθητές  να εξοικειωθούν με την χρήση των γεωμετρικών σχημάτων (τετράγωνα, κύκλους, γραμμές) και να δημιουργήσουν μια ζωγραφική σύνθεση.

Τμήμα Β1

Τμήμα Β2

Ελληνική σημαία από τους μαθητές της Β’ τάξης (2020-2021)

Τμήμα Β1

Τμήμα Β2

Σήματα Οδικής Κυκλοφορίας στην Easy Logo

Οι μαθητές αφού εξοικειώθηκαν με τις βασικές εντολές στην Easy Logo σχεδίασαν διάφορα σήματα οδικής κυκλοφορίας. Ορισμένα από αυτά φαίνονται παρακάτω:

Ο Κυκλαδικός Πολιτισμός Γ1 (2015-2016)

Οι μαθητές του Γ1 εργάστηκαν σε ομάδες και έγραψαν με θέμα τον Κυκλαδικό Πολιτισμό με πληροφορίες που συνάντησαν στο εκπαιδευτικό λογισμικό Ιστορίας Γ΄ – Δ΄ Δημοτικού.

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα υλοποιήθηκε με τη χρήση του λογισμικού επεξεργασίας κειμένου LibreOffice Writer. Σκοπός ήταν οι μαθητές να μάθουν τους βασικούς κανόνες πληκτρολόγησης κειμένου και μορφοποίησής του (τύπος γραμματοσειράς, μέγεθος, χρώμα, στυλ, στοίχιση). Στη συνέχεια να μπορούν να εφαρμόζουν μορφοποιήσεις σε όλο το έγγραφο (διάστιχο, χρώμα παρασκηνίου, περίγραμμα σελίδας) και να εισάγουν εικόνες.

Οι εργασίες των μαθητών είναι οι ακόλουθες:

Τα κατορθώματα του Ηρακλή – Γ2 (2015-2016)

Οι μαθητές του Γ2 εργάστηκαν σε ομάδες και έγραψαν με θέμα τα κατορθώματα του Ηρακλή με πληροφορίες που συνάντησαν στο εκπαιδευτικό λογισμικό Ιστορίας Γ΄ – Δ΄ Δημοτικού.

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα υλοποιήθηκε με τη χρήση του λογισμικού επεξεργασίας κειμένου LibreOffice Writer. Σκοπός ήταν οι μαθητές να μάθουν τους βασικούς κανόνες πληκτρολόγησης κειμένου και μορφοποίησής του (τύπος γραμματοσειράς, μέγεθος, χρώμα, στυλ, στοίχιση). Στη συνέχεια να μπορούν να εφαρμόζουν μορφοποιήσεις σε όλο το έγγραφο (διάστιχο, χρώμα παρασκηνίου, περίγραμμα σελίδας) και να εισάγουν εικόνες.

Οι εργασίες των μαθητών είναι οι ακόλουθες:

Σχεδιάζω ελέυθερα με την Easy Logo -ΣΤ (2015-2016)

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης, έχοντας εξοικειωθεί πλέον με τις ενολές στην Easy Logo σχεδίασαν ελέυθερα τα ακόλουθα.

 

ΣΤ1

 

ΣΤ2

Γράφω το όνομα μου με την Easy Logo

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης έγραψαν τα ονόματά τους με την Easy Logo και σας τα παρουσιάζουν

Παιχνίδι Γνώσεων από του μαθητές της ΣΤ Τάξης (2014-2015)

Οι μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης στα πλαίσια του μαθήματος Τ.Π.Ε. σχημάτισαν ομάδες και χρησιμοποίησαν τις προγραμματιστικές τους ικανότητες στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch με στόχο να φτιάξουν ένα απλό Quiz από παιδιά για παιδιά. Σκοπός της δραστηριότητας ήταν τα παιδιά να δημιουργήσουν παιχνίδια για να διασκεδάσουν, αλλά και να δοκιμάσουν τις γνώσεις των συμμαθητών τους!

Μπορείτε να δείτε τα παιχνίδια που έφτιαξαν κάνοντας κλικ στα ονόματα των μαθητών παρακάτω.

Γιάννης Σταύρου – Μπουκουβάλας Αλέξανδρος

Κούργιας Λάμπρος – Τζουμερκιώτης Αλέξανδρος – Γκούντας Θωμάς

Πίσπας Γεώργιος – Γκρέμος Ηλίας

Μπανδέλη Αθηνά – Κέντρου Ευσταθία

Κώστα Χριστίνα – Τσιγάρα Ξένια -Μπούκα Νεφέλη

Τσίπη Μαριάνθη – Τσίπη Νεφέλη – Βλάχου Χριστίνα

Παππάς Ιάσονας – Μπαλάσκας Θέμης

Φακιόλας Νικόλαος – Βαγγελής  Άγγελος

Παρτάλης Θεόδωρος – Καρβούνης Νίκος