Αποτελέσματα ερωτηματολογίου

Aπαντήσεις στο ερωτηματολόγιο της Α ΄docx

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Αξιολογηση 2023-2024

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

scratch: το επάγγελμα που θέλω να κάνω είναι …

σε δίλημμα

ttps://scratch.mit.edu/projects/965628560/

χημικός

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Συννεφόλεξο: το επάγγελμα που θέλω να ακολουθήσω είναι…

teacher 5322852 1280

 

 

το επάγγελμα που θα ήθελα να ακολουθήσω είναι…

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

συννεφόλεξο ” αν ήμουν αόρατος”

https://wordart.com/dcbkajrz5867/-%20%CE%B1%CE%BD%20%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD%20%CE%B1%CF%8C%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82%20

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Εισαγωγή στον Θουκυδίδη

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1277808

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Αποτελέσματα έρευνας για τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών

Αποτελέσματα έρευνας που αφορά στις διατροφικές συνήθειες των μαθητών του Α3

Γράφει ο μαθητής Ευάγγελος Μαδέλας, Α3

Οι μαθητές του Α3 του 5ου  Γυμνασίου Αμαρουσίου απάντησαν σε ένα ερωτηματολόγιο για τις διατροφικές συνήθειες τους, το οποίο σχεδιάστηκε από την  εκπαιδευτικό της γλωσσικής διδασκαλίας σε συνεργασία με τα παιδιά. Στην έρευνα συμμετείχαν 17 παιδιά από τα 21.

Από τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου προέκυψε ότι το 73,3% των παιδιών που απάντησαν ήταν κορίτσια και το 26,7% ήταν αγόρια.

φύλο

Όσον αφορά στο πρωινό γεύμα, τα μισά παιδιά τρώνε μερικές φορές πρωινό και μόνο το 36,5% παίρνει  καθημερινά  πρωινό γεύμα. Δεν υπήρχε παιδί που να μην τρώει ποτέ πρωινό.

πρωινό γεύμα

Επίσης, το μεγαλύτερο ποσοστό των παιδιών καταναλώνει γάλα με δημητριακά και το μικρότερο ποσοστό  τοστ.

Όσον αφορά στο δεκατιανό γεύμα, το 50% των παιδιών καταναλώνουν καθημερινά δεκατιανό, ενώ το υπόλοιπο 50% μερικές φορές ή και σπάνια. Για δεκατιανό οι περισσότεροι προτιμάνε μπάρα δημητριακών, χυμό φρούτων, φρούτα και τυρόπιτες. Ακόμα, η έρευνα έδειξε ότι το 87% των παιδιών αγοράζει φαγητό από το κυλικείο μερικές φορές ή και σπάνια και το 13% ποτέ.

αγορά από το κυλικείο

Σχετικά με το μεσημεριανό, σχεδόν όλα τα παιδιά απάντησαν ότι τρώνε τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα όσπρια και ότι συνοδεύουν το γεύμα τους με σαλάτα εποχής. Περισσότερα από τα μισά τρώνε ψάρι και κόκκινο κρέας 1-2 φορές την εβδομάδα, ενώ τα υπόλοιπα τρώνε περίπου μια φορά τον μήνα ή ποτέ. Επιπρόσθετα, το μεγαλύτερο ποσοστό καταναλώνει πολλές μερίδες φρούτων καθημερινά.

Αναφορικά με το βραδινό γεύμα,  το 80% των παιδιών απάντησε ότι συνηθίζει να τρώει βραδινό γεύμα μετά τις 8:00μ.μ. Αντίθετα, μόνο το 20% τρώει πριν τις 8:00μ.μ. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι το δείγμα ανέφερε ότι σπάνια η οικογένειά τους παραγγέλνει φαγητό από έξω και το 73% δηλώνει ότι υπάρχει πάντοτε μαγειρευτό φαγητό στο σπίτι.

Το 94% του δείγματος καταναλώνει 1-2 μερίδες την εβδομάδα τηγανητά, ενώ οι υπόλοιποι 3-4 μερίδες εβδομαδιαία. Τα τσιπς φαίνεται να καταναλώνονται πολύ σπάνια.

Κάτι ακόμη που προέκυψε από την έρευνα είναι ότι το δείγμα δηλώνει ότι η οθόνη συνδυάζεται μερικές φορές με κάποιο γεύμα.

Τέλος, αναφορικά με τα ημερήσια γεύματα οι μισοί τρώνε 2-3 γεύματα ημερησίως, ενώ οι άλλοι μισοί 4-5 γεύματα ημερησίως.

ημερήσια γεύματα

Σχετικά με τα αναψυκτικά, το 47% των παιδιών απάντησαν ότι καταναλώνουν πολύ σπάνια αναψυκτικά, και το 27% 1-2 φορές την εβδομάδα..

Συμπερασματικά σύμφωνα με τα ερευνητικά αποτελέσματα, οι μαθητές καταναλώνουν λιγότερα από 5  γεύματα ημερησίως, ενώ κατά τα άλλα φαίνεται να τηρούν σε γενικές γραμμές τους κανόνες μεσογειακής διατροφής.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Κινητό τηλέφωνο

 

Γράφει ο μαθητής του Β1, Παντελής Ξυδιανός

Αναμφίβολα, ζούμε στην εποχή της επικοινωνίας, κατά την οποία η τεχνολογική ανάπτυξη οδήγησε στην πρόοδο όλων των μέσων μαζικής ενημέρωσης και κυρίως του κινητού τηλεφώνου, το οποίο έχει γίνει απαραίτητο εργαλείο στην καθημερινότητα  όλων των ανθρώπων, μεγάλων και μικρών.

Είναι γνωστό ότι τα σημερινά παιδιά ”ζουν” με το κινητό τους. Η κατάσταση αυτή έχει πολλά θετικά.  Ειδικότερα,  προσφέρει ασφάλεια στο παιδί και στους γονείς οι οποίοι μπορούν να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή πού βρίσκεται αυτό. Ακόμη, αποτελεί μέσο επικοινωνίας  με τους φίλους για την ανταλλαγή μηνυμάτων και πληροφοριών αλλά και μέσο γνωριμίας με ανθρώπους από όλον τον πλανήτη όπως και μέσο πληροφόρησης για το τι γίνεται σε αυτόν. Είναι αξιοσημείωτο ότι ο μαθητής με τη βοήθεια  ενός κινητού μπορεί να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες και γνώσεις για τα σχολικά του μαθήματα αναπτύσσοντας έτσι τους πνευματικούς του ορίζοντες και οξύνοντας τη φαντασία του.  Τέλος, το κινητό είναι ένα πολύ βασικό μέσο ψυχαγωγίας για τον έφηβο ο οποίος μπορεί να ακούει μουσική μέσα από αυτό, να παίζει παιχνίδια ή ακόμη και να παρακολουθήσει την αγαπημένη του ταινία.

Όμως, η κακή χρήση του κινητού ή η κατάχρησή του μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφικά για το παιδί αποτελέσματα.  Είναι γνωστό ότι εκπέμπει ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που σε πολλές περιπτώσεις προκαλεί λευχαιμία  ή καρκίνο του εγκεφάλου και άλλες σοβαρές παθήσεις.  Επίσης, η διαρκής ενασχόληση με το κινητό απομονώνει  το παιδί από το περιβάλλον του λόγω  εθισμού επιφέροντας κατάθλιψη και μελαγχολία. Επίπλέον, προβάλλει λάθος πρότυπα και εικόνες επεξεργασμένες που παρασύρουν τους εφήβους σε έναν κόσμο ψεύτικο που θεοποιεί το χρήμα και τα υλικά αγαθά.  Το κινητό μπορεί επίσης, να χρησιμοποιηθεί και ως εργαλείο σχολικού εκφοβισμού με αναρτήσεις ακατάλληλων φωτογραφιών  που οδηγούν στην εξαπάτηση ή και  στον εκφοβισμό αθώων παιδιών από ανήθικα άτομα. Τέλος, έχει αρνητική επίπτωση στις σχολική επίδοση και πρόοδο του παιδιού, καθώς παραμελούνται οι σχολικές δραστηριότητες όπως και οι αθλητικές.

Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω, οι σύγχρονοι γονείς θα πρέπει να επιβλέπουν τη διαδικτυακή συμπεριφορά των παιδιών τους.  Για παράδειγμα, μπορούν να ελέγχουν τα άτομα με τα οποία συνομιλούν και τις δραστηριότητες που παίρνουν μέρος εγκαθιστώντας εφαρμογές οι οποίες θα εμποδίσουν το παιδί να μπει στα επικίνδυνα και σκοτεινά μονοπάτια του κυβερνοχώρου.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ζητείται ελπίς: graphic novel

Book titled 'Ζητείται ελπίς'Read this book made on StoryJumper!function(){function d(){“undefined”==typeof SJMakeBookOpenLightBox?–c>0&&setTimeout(d,100):SJMakeBookOpenLightBox()}function e(){/in/.test(document.readyState)?setTimeout(e,9):d()}var a=”https:”==document.location.protocol?”https:”:”http:”;if(“undefined”==typeof SJScriptLoaded){window.SJScriptLoaded=!0;var b=document.createElement(“script”),c=80;b.src=a+”//www.storyjumper.com/script/storyjumper-embed.js”,b.async=true,b.setAttribute(“defer”,””),document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(b),e()}}();
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Τηλεκπαίδευση: Διττοί λόγοι

εικόνα υπολογιστήjpg

Β4     Σοφία Παπανικολάου // Αδάμ Τσιρόπουλος

 Τα αρνητικά της τηλεκπαίδευσης

Πρόσφατα, με αφορμή την κακοκαιρία «Μπάρμπαρα», αλλά και παλαιότερα, λόγω κορωνοϊού, έχει αποφασιστεί από την πολιτεία η  χρήση της τηλεκπαίδευσης, διότι διευκολύνει τα σχολεία σε μεγάλο βαθμό, ειδικά σε διάφορες περιστάσεις, όπως όταν επικρατούν δύσκολα καιρικά φαινόμενα. Όμως, κατά την διάρκεια ενός τέτοιου είδους μαθήματος παρουσιάζονται αρκετές δυσκολίες, που τις περισσότερες φορές δεν ευνοούν τη μαθησιακή διαδικασία.

Αρχικά, κάποιοι μαθητές δεν διαθέτουν τον κατάλληλο εξοπλισμό για να παρακολουθήσουν ένα μάθημα εξ αποστάσεως, όπως κάμερα, μικρόφωνο, ή ακόμη μία οθόνη. Ως αποτέλεσμα, η έλλειψη των στοιχείων αυτών δυσκολεύει ή ακόμη και «απαγορεύει» τη συμμετοχή τους στην ψηφιακή τάξη. Μάλιστα, αυτό το πρόβλημα προκαλείται επίσης λόγω κακής σύνδεσης στο διαδίκτυο, που οδηγεί σε παύσεις την ώρα της παράδοσης.

Επιπλέον, ορισμένα παιδιά δε δίνουν προσοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς απασχολούνται με άλλα πράγματα εκτός του μαθήματος, γεγονός που τους αποσπά την συγκέντρωση. Κατά συνέπεια, αυτό έχει αρνητική επίδραση στην επίδοση και στην πρόοδό τους.  Εκτός από αυτό, υπάρχουν μαθητές που δυσκολεύονται να ακολουθήσουν κανόνες, και βρίσκουν την ευκαιρία να μην συνδέονται καθόλου στο μάθημα, ιδιαίτερα όταν η οικογένειά τους δεν τους επιβλέπει αρκετά. Για τον λόγο αυτό, είναι απαραίτητη η εποπτεία των μαθητών από τους γονείς τους, κυρίως στις μικρές ηλικίες.

Κάτι που χρειάζεται  ακόμη να αναφερθεί, είναι πως συχνά η ύλη είτε δεν ολοκληρώνεται, είτε τα παιδιά αποκτούν κενά, ακόμα και σε σημαντικά κεφάλαια. Αυτό συμβαίνει διότι η διάρκεια του ηλεκτρονικού μαθήματος είναι μικρότερη από ένα που γίνεται δια ζώσης, και επίσης πολλές φορές είναι πιο εύκολο η διδασκαλία να υπονομευθεί από μαθητές που δεν επιθυμούν να συμμετέχουν

.

Τέλος, η τηλεκπαίδευση δημιουργεί δυσκολίες και στην κοινωνικοποίηση του μαθητή, ο οποίος δεν έχει την δυνατότητα να μιλήσει με τους φίλους του ή να γνωρίσει καινούρια παιδιά στα διαλείμματα στο αληθινό σχολείο. Αυτό μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο ακόμη και στην υγεία του.

Συνοψίζοντας, αν και υπάρχουν κάποια πλεονεκτήματα στην τηλεκπαίδευση, προκύπτουν προβλήματα που σχετίζονται τόσο με την φύση της, όσο και με την απειρία των μαθητών και των καθηγητών να ανταποκριθούν σε αυτή.

Τα θετικά της τηλεκπαίδευσης

Γράφουν οι μαθητές του Β1,  Παπαγεωργίου Γεώργιος και Λευτέρης Οικονομάκος

Η τηλεκπαίδευση είναι μια μέθοδος εκπαίδευσης μέσω της χρήσης τεχνολογικών εργαλείων, όπως ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας, βιντεοκλήσεις, διαδικτυακά μαθήματα, και ηλεκτρονικά βιβλία. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η τηλεκπαίδευση είναι μια καλή επιλογή για την εκπαίδευση και την μάθηση.

Αρχικά, η τηλεκπαίδευση παρέχει επιλογές εκπαίδευσης για άτομα που έχουν δυσκολίες στη φυσική παρουσία στην τάξη, όπως ανθρώπους με αναπηρία, αθλητές, στρατιώτες, και άλλους που βρίσκονται σε κίνδυνο στην παραδοσιακή τάξη. Επιπλέον, η τηλεκπαίδευση παρέχει ευκαιρίες μάθησης για άτομα που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές ή που δεν έχουν πρόσβαση σε παραδοσιακές εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις.

Επιπλέον, η τηλεκπαίδευση είναι πιο ευέλικτη σε σχέση με την παραδοσιακή τάξη. Οι μαθητές μπορούν να μάθουν σε οποιαδήποτε ώρα και από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου μέσω διαδικτύου, καθώς μπορούν να προσαρμόσουν το πρόγραμμα μαθημάτων τους στις δικές τους ανάγκες και υποχρεώσεις. Επιπλέον,  παρέχει περισσότερες δυνατότητες ατομικής εκπαίδευσης, καθώς οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να εργαστούν στον δικό τους ρυθμό και να επαναλαμβάνουν τα μαθήματα όσο συχνά θέλουν.

Ακόμα η εκπαίδευση μέσω τηλεπικοινωνίας προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για διεθνή συνεργασία και πολυπολιτισμικό διάλογο. Οι μαθητές μπορούν να συνεργαστούν με συμμαθητές από διαφορετικές χώρες και να ανταλλάσσουν απόψεις και ιδέες σχετικά με διαφορετικές κουλτούρες και παραδόσεις. Αυτό ενισχύει την πολυπολιτισμική κατανόηση και αυξάνει την κοινωνική συνείδηση.

Τέλος, η τηλεκπαίδευση μειώνει το κόστος για τους μαθητές και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Οι μαθητές δεν χρειάζεται να πληρώσουν για τις μετακινήσεις και τις συγκεκριμένες δαπάνες που σχετίζονταιι με την παραδοσιακή εκπαίδευση, όπως  βιβλία, σημειώσεις κλπ. Επιπλέον, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μπορούν να μειώσουν τα έξοδά τους για τους εκπαιδευτικούς χώρους, τις υποδομές και το προσωπικό.

Σε συνολικό επίπεδο, η τηλεκπαίδευση είναι μια αποτελεσματική και αποδοτική λύση για την παροχή εκπαίδευσης. Επιτρέπει στους μαθητές να αποκτήσουν πιο εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες, επιτρέπει τη συνεργασία και την αλληλεπίδραση με συμμαθητές και εκπαιδευτικούς από διαφορετικές χώρες και προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για την εξέλιξη της τεχνολογίας και την πολυπολιτισμική κατανόηση.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο