Πασχαλινές λαμπάδες για φιλανθρωπικό σκοπό

Μας δίνεται η ευκαιρία αυτές τις Άγιες μέρες που έρχονται ,μέσα από την τέχνη να καλλιεργήσουμε  κάποιες πολύ σημαντικές δεξιότητες στους μαθητές μας.  Όπως η ενσυναίσθηση που είναι μια δεξιότητα που μας κάνει περισσότερο ανθρώπινους και δεξιότητες βελτίωσης της επικοινωνίας και της συνεργασίας παράλληλα με την δημιουργικότητα.

  Αυτό κάναμε και εμείς φέτος με ένα τμήμα της Δ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου που εργάζομαι το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ωραιοκάστρου. Το θεώρησα σαν ευκαιρία όταν μας ζητήθηκε να κατασκευάσουμε  λαμπάδες για ”Το χαμόγελου του παιδιού”. Όποτε στο μάθημα μου τα Εικαστικά, τα παιδιά με την βοήθεια μου, συνδύασαν τα υλικά που έφεραν με κάποιες κατασκευές και το αποτέλεσμα μας άφησε ευχαριστημένους όλους! Ελπίζω να ευχαριστηθούν και τα παιδιά που θα τις παραλάβουν.

2

1

Έτοιμες για την αποστολή τους μαζί με κάρτες φτιαγμένες από τους μαθητές!

Καλό Πάσχα σε όλους

 

20220417 073831

 

 

Μαθαίνω τη συμμετρία παίζοντας

Μέσα από δύο ιδιαίτερα αγαπητά θέματα στα παιδιά  καλλιεργήσαμε δεξιότητες και μιλήσουμε για την συμμετρία.

Κατασκευή απλής μάσκας με ελάχιστα υλικά

https://olyinart.blogspot.com/2022/03/blog-post.html

Εύκολη κατασκευή χαρταετού 

https://olyinart.blogspot.com/2022/03/blog-post_6.html

Λογισμικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μάθημα των εικαστικών

Στο   αποθετήριο -edusoft του φωτόδεντρου μπορούμε να βρούμε λογισμικά που μπορούν να αξιοποιηθούν στο μάθημα των εικαστικών. Κάποια αυτά όπως το Το Tux Paint (v.0.9.26) είναι ένα ελεύθερο, βραβευμένο πρόγραμμα ζωγραφικής. Στόχος του λογισμικού είναι να ενισχύσει τις ικανότητες των μαθητών στην ψηφιακή σχεδίαση. Συνδυάζει μια εύχρηστη διεπαφή και διασκεδαστικά εφέ ήχου με μια ενθαρρυντική μασκότ κινούμενων σχεδίων, η οποία καθοδηγεί τα παιδιά, καθώς χρησιμοποιούν το πρόγραμμα.

Το Pencil2D Animation (v.0.6.6). To Pencil2D είναι ένα πρόγραμμα δημιουργίας δισδιάστατων γραφικών. Σκοπό έχει να υποβοηθήσει τους μαθητές να δημιουργήσουν φιγούρες στις οποίες μπορεί να αποδοθεί και κίνηση.

Ένα ακόμα λογισμικό είναι το GIMP (v.2.10.24) Το λογισμικό μπορεί να αξιοποιηθεί, για να εμπεδώσουν στην πράξη οι μαθητές όλες τις έννοιες που αφορούν στην ψηφιακή επεξεργασία εικόνων (ανάλυση εικόνας, αντίθεση, φωτεινότητα, μετασχηματισμός, γραμμικά/μη γραμμικά φίλτρα κ.ά.). Μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της ζωγραφικής.

Ποιες μπορεί να είναι οι πηγές μας για το μάθημα

 

Το φωτόδεντρο, ο εθνικός συσσωρευτής εκπαιδευτικού υλικού, μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα αφού μπορούμε να βρούμε υλικό αποκλειστικά για το μάθημα των εικαστικών! Έτσι η χρήση του μπορεί να παρακινήσει το ενδιαφέρον των μαθητών ή να  βοηθήσει τους μαθητές να μάθουν με παιγνιώδη τρόπο.               Δυο παραδείγματα είναι τα  παρακάτω.

”Το κουτί με τα τέσσερα μυστικά :Το μαγικό βαζάκι ”  http://photodentro.edu.gr/video/r/8522/1294?locale=el

Σταυρόλεξο με εικαστικές έννοιες  http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-7831

 

Καλές γιορτές

 

Καλές γιορτές με κάποιες από τις  εργασίες των μαθητών μου .

Καλά Χριστούγεννα!

 

 


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.