Ε΄ τάξη ( μαθήματα και άλλα!)
Κάντε κλικ πάνω στα βιβλία και….. ταξιδέψτε στις γνώσεις που κρύβουν
Κάντε κλικ πάνω στα βιβλία και….. ταξιδέψτε στις γνώσεις που κρύβουν
ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (κάντε κλικ)
ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ¨ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ“
–Μαθαίνω για τις εποχές και τις περιόδους της ελληνικής ιστορίας
– Ο ελληνιστικός κόσμος και η Ρώμη (200 π.Χ.)
ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ¨ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ“
– Ρωμαϊκή διοίκηση – Η «Τετραρχία»
–Κωνσταντινούπολη – Ο χάρτης της πόλης
–Μαθαίνω να μελετώ τους ιστορικούς χάρτες (μικρός οδηγός)
–Μέγας Κωνσταντίνος και Χριστιανισμός
–Κωνσταντινούπολη – Το Μεγάλο Παλάτι και η Αγία Σοφία
-Ο Ιππόδρομος της Κωνσταντινούπολης
– Κτήρια της βυζαντινής Κωνσταντινούπολης
–Η στοιχειώδης εκπαίδευση στο Βυζάντιο
–Η μέση εκπαίδευση στο Βυζάντιο
ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ¨ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ“
–Ιουστινιανός Α΄ – Μικρή βιογραφία
–Μαθαίνω να μελετώ τα ιστορικά αντικείμενα (μικρός οδηγός)
–Οι Δήμοι και η Στάση του Νίκα
– Αγία Σοφία ( εικονική περιήγηση)
–Μαθαίνω να μελετώ τις ηλεκτρονικές ιστορικές πηγές (μικρός οδηγός)
–Οι στρατιωτικές επιχειρήσεις του Ιουστινιανού Α΄
ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ¨ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ“
–Χρονολόγιο – ιστοριογραμμή της αραβικής εξάπλωσης
–Χάρτης της αραβικής εξάπλωσης (7ος – 13ος αιώνας)
–Πολιτιστικές αλληλεπιδράσεις Βυζαντινών και Αράβων
– Ο Διγενής ψυχομαχεί ( Ξυλούρης – βίντεο)
–Οι Σλάβοι (8ος – 9ος αιώνας μ.Χ.)
ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ¨ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ“
–Το Ψαλτήρι του Χλουντώφ – Ενέργειες εικονομάχων
–Χρονολόγιο – ιστοριογραμμή της Εικονομαχίας
–Διακρίνω αιτίες, γεγονότα και συνέπειες της Εικονομαχίας
–Η βυζαντινή πόλη (4ος – 15ος αιώνας)
–Η βυζαντινή κατοικία (4ος – 15ος αιώνας)
ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ¨ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ“
–Χρονολόγιο – ιστοριογραμμή των ελληνικών κρατών μετά το 1204
–Χρονολόγιο – ιστοριογραμμή της Αυτοκρατορίας της Νίκαιας
–Η Τραπεζούντα (13ος – 14ος αιώνας)
–Χρονολόγιο – ιστοριογραμμή του Δεσποτάτου της Ηπείρου
–Το βυζαντινό παλάτι του Μυστρά
–Χρονολόγιο – ιστοριογραμμή του Δεσποτάτου του Μυστρά
–Βυζαντινή αυτοκρατορία 1204-1261 – Η διαμόρφωση των συνόρων
–Η εξάπλωση του οθωμανικού κράτους
ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ¨ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ“
ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ¨ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ“
–Ο καλλωπισμός στο Βυζάντιο – Συμβουλές ομορφιάς
– Συνέχεια και αλλαγή – Οικιακά σκεύη
– Η βυζαντινή συλλογή στο μουσείο Μπενάκη
Κάντε κλικ στις εικόνες
Κεφάλαιο 2ο : Είδη χαρτών
Κεφάλαιο 3o : Η ταυτότητα του χάρτη: Τίτλος και Υπόμνημα
Κεφάλαιο 4ο : Η ταυτότητα του χάρτη: Κλίμακα
Κεφάλαιο 5ο : Προσανατολισμός με τη βοήθεια του χάρτη
Κεφάλαιο 6ο : Η μορφή και το σχήμα της Ελλάδας
Κεφάλαιο 7ο : Η θέση της Ελλάδας στον κόσμο
Κεφάλαιο 8ο : Οι ακτές της Ελλάδας
Κεφάλαιο 9ο : Οι θάλασσες της Ελλάδας
Κεφάλαιο 10ο : Νησιωτικά συμπλέγματα και νησιά της Ελλάδας
Κεφάλαιο 11ο : Η ζωή στα νησιά
Κεφάλαιο 12ο : Οι παραθαλάσσιοι οικισμοί της Ελλάδας
Κεφάλαιο 13ο : Τα βουνά της Ελλάδας
Κεφάλαιο 14ο : Οι πεδιάδες της Ελλάδας
Κεφάλαιο 15ο : Η ζωή στα βουνά και στις πεδιάδες
Κεφάλαιο 16ο : Η έννοια του κλίματος – Διαφορές καιρού και κλίματος
Κεφάλαιο 17ο : Το κλίμα της Ελλάδας
Κεφάλαιο 18ο : Καιρός, κλίμα και ανθρώπινες δραστηριότητες
Κεφάλαιο 19ο : Τα ποτάμια της Ελλάδας
Κεφάλαιο 20ο : Οι λίμνες της Ελλάδας
Κεφάλαιο 21ο : H ζωή στα ποτάμια και τις λίμνες της Ελλάδας
Κεφάλαιο 22ο : Η χλωρίδα και η πανίδα της Ελλάδας
ΚΕΦ 23-27
Κεφάλαιο 23ο : Η βλάστηση της Ελλάδας
Κεφάλαιο 24ο : Χαρακτηριστικά οικοσυστήματα της Ελλάδας
Κεφάλαιο 25ο : Αλλαγές στην επιφάνεια της Γης
Κεφάλαιο 26ο : Ο ρόλος των ηφαιστείων και των σεισμών στις αλλαγές της φύσης
Κεφάλαιο 27ο : Οι φυσικές καταστροφές στο χώρο της Ελλάδας
Στην ενότητα αυτή εξετάζονται τα εξής θέματα :
Στην ενότητα αυτή εξετάζονται τα εξής θέματα :
Στην ενότητα αυτή εξετάζονται τα εξής θέματα :
Στην ενότητα αυτή εξετάζονται τα εξής θέματα:
Στην ενότητα αυτή εξετάζονται τα εξής θέματα :
Στην ενότητα αυτή εξετάζονται τα εξής θέματα :
Στην ενότητα αυτή εξετάζονται τα εξής θέματα :
8Η ΕΝΟΤΗΤΑ
Στην ενότητα αυτή εξετάζονται τα εξής θέματα :
ΦΥΣΙΚΗ
Στο κεφάλαιο αυτό οι μαθητές θα αποκτήσουν βασικές γνώσεις για την μάζα, τον όγκο και την πυκνότητα των υλικών σωμάτων. Το κεφάλαιο περιλαμβάνει τις παρακάτω υποενότητες:
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ: Υπερσύνδεσμοι από το ” ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ”
– Τα σωματίδια που συνθέτουν το μικρόκοσμο
Στο κεφάλαιο αυτό οι μαθητές θα μελετήσουν τα βασικά συστατικά των μιγμάτων και διαλυμάτων.Το κεφάλαιο περιλαμβάνει τις παρακάτω υποενότητες:
ΜΙΓΜΑΤΑ: Υπερσύνδεσμοι από το ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
–Ομογενή και ετερογενή μείγματα
–Φυγοκέντριση δείγματος αίματος για μικρότερα παιδιά
Στο κεφάλαιο αυτό οι μαθητές θα αποκτήσουν βασικές γνώσεις για την ενέργεια, τις πηγές της, για τις διάφορες μορφές της και για τις μετατροπές της.Το κεφάλαιο περιλαμβάνει τις παρακάτω υποενότητες:
ΕΝΕΡΓΕΙΑ: Υπερσύνδεσμοι από ” ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ”
-Διατήρηση της μηχανικής ενέργειας
–Η ενέργεια και οι μετατροπές της
Στο κεφάλαιο αυτό οι μαθητές θα μελετήσουν και θα κατανοήσουν τη δομή και τη λειτουργεία του πεπτικού συστήματος. Το κεφάλαιο περιλαμβάνει τις παρακάτω υποενότητες:
ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ: Υπεσύνδεσμοι ” ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ”
–Τα βασικά θρεπτικά συστατικά των τροφίμων
Στο κεφάλαιο αυτό οι μαθητές θα μελετήσουν, το φυσικό μέγεθος “θερμότητα” από το φυσικό μέγεθος θερμοκρασία να μελετήσουν φαινόμενα σχετικά με την θερμότητα, όπως η συστολή και η διαστολή στερεών υγρών και αερίων καθώς και φαινόμενα σχετικά με την αλλαγή της φυσικής κατάστασης. Το κεφάλαιο περιλαμβάνει τις παρακάτω υποενότητες:
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ: Υπερσυνδεσμοι: ” ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ”
– Με το μικρόκοσμο εξηγώ τη θερμότητα και τη θερμοκρασία
–Ψυκτικά μηχανήματα – Ανάποδα στον μονόδρομο
6. ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ
Στο κεφάλαιο αυτό οι μαθητές θα αποκτήσουν βασικές γνώσεις για τα φαινόμενα τα σχετικά με το ηλεκτρικό ρεύμα, τα απλά ηλεκτρικά κυκλώματα με μπαταρίες διακόπτες και λαμτήρες και να ευαισθητοποιηθούν για τους κινδύνους που προκύπτουν απο τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Το κεφάλαιο περιλαμβάνει τις παρακάτω υποενότητες:
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ: Υπερσυνδεσμοι ” ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ”
–ΜΠΑΛΟΝΙΑ ΣΤΑΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ
–Παράλληλη σύνδεση σε ηλεκτρικό κύκλωμα
–Εργαλειοθήκη κατασκευής κυκλωμάτων . ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
–Σύνδεση σε σειρά σε ηλεκτρικό κύκλωμα
–Οικιακές συσκευές – Ισχύς, ενέργεια, κόστος
7. ΦΩΣ
Στο κεφάλαιο αυτό οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι το φως διαδίδεται ευθύγραμμα, να μελετήσουν το σχηματισμό της σκιάς των αντικειμένων, και τα φαινόμενα ανάκλασης, της διάχυσης και της απορρόφησης του φωτός. Το κεφάλαιο περιλαμβάνει τις παρακάτω υποενότητες:
ΦΩΣ: Υπερσυνδεσμοι: “ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ”
8. ΗΧΟΣ
Στο κεφάλαιο αυτό οι μαθητές θα μελετήσουν τον τρόπο παραγωγής και διάδοσης του ήχου, να μελετήσουν απλά ηχητικά φαινόμενα, να γνωρίσουν το αφτί ως όργανο ακοής του ανθρώπου και να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τις πηγές ηχορρύπανσης και τρόπους προστασίας από αυτές. Το κεφάλαιο περιλαμβάνει τις παρακάτω υποενότητες:
ΗΧΟΣ: Υπερσυνδεσμοι : “ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ”
–Μέτρηση της ταχύτητας του ήχου
http://vod-new.sch.gr/asset/detail/k19WvW6WBZhICTmxIPVZS6U7
4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Ο Σύλλογός Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία του Συλλόγου Εκπ/κών Π.Ε. Νίκαιας και εκφράζοντας την αλληλεγγύη του στους πρόσφυγες που βιώνουν το δράμα του πολέμου και του ξεριζωμού από τις πατρίδες τους, θα συλλέξει είδη πρώτης ανάγκης, τα οποία θα μεταφερθούν στους χώρους υποδοχής προσφύγων.
Τα είδη θα συγκεντρώνονται στο σχολείο μας μέχρι την Παρασκευή 20 Νοέμβρη 2015
ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ
ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ!
ΕΙΔΗ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ:
Παιδικά γάλατα
Νερά
Κουβέρτες
Ξηρά τροφή
Υπνόσακους(Sleeping bag)
Υποστρώματα
Ράντζα
Μικρές Ηλεκτρικές συσκευές
Παιδικές – Βρεφικές κούνιες
Κρεμάστρες
Πλαστικά πιάτα – ποτήρια
Χαρτί υγείας – κουζίνας
Πάνες
Σερβιέτες
Μωρομάντιλα
Σαπούνια – Σαμπουάν – Αφρόλουτρα
Καθαριστικά χώρου (χλωρίνη, καθαριστικά τουαλέτας, κουβάδες, σφουγγαρίστρες, καλάθια αχρήστων, σακούλες σκουπιδιών)
Μπιμπερό-πιπίλες
Οδοντόβουρτσες
Στρώματα
ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ:
Πινέλα, Τέμπερες-Λαδομπογιές, Χαρτόνια, Μολύβια, Μαρκαδόρους
ΦΑΡΜΑΚΑ:
Παυσίπονα (Depon, Panadol, Voltaren, Norgesic, Nurofen, Depon σιρόπι για παιδιά)
Αντισταμινικά (xozal, aerius, atarax, και αντίστοιχα για παιδιά )
Αντιβιώσεις (augmentin, klarisid, και αντίστοιχα για παιδιά)
Spray (aerolin, Hexalen)
Μάτια(Tobrex, tobradex)
Γαστρεντερικά (Omeprasol, losec, zandax, primperan, emodium)
Την Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015
ο Δήμος της Νίκαιας μας καλεί σε μια δράση ευαισθητοποίησης και αντίδρασης στον περιβαλλοντικό μαρασμό της περιοχής του Αγίου Φίλιππα.
Όλοι λοιπόν στις 9:00 π.μ. θα πρέπει να δώσουμε το παρόν σε μια τέτοια προσπάθεια!
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!