Έπαινος του Νηπιαγωγείου μας για τη συμμετοχή μας στο Bravo Schools 2024!
Έπαινος του σχολείου μας, καθώς και βεβαιώσεις συμμετοχής στο Bravo Schools 2024 των αρμόδιων εκπαιδευτικών και των μαθητών, με το λογότυπο του Πρεσβευτή των 17 Παγκόσμιων Στόχων που μπορούν να κατέχουν οι μαθητές που συμμετείχαν.
Ο Οικοκώδικας Του Νηπιαγωγείου μας 2024
Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων 2023-2024«Ελέγχω και παρατηρώ ,το σχολείο μου κρατάω καθαρό»
Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων 2023-2024«Την διατροφή μου προσέχω ,τον πλανήτη υγιή να έχω»
4ος Θεματικός κύκλος: «Δημιουργώ και Καινοτομώ»Τίτλος: «STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική». ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2023-2024
ΠΗΓΗ : ΙΕΠ Τίτλος προγράμματος: «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
Φορέας / εκπονητής : 3ο ΠΕΚΕΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, Παρασκευή Φώτη
«Η Φαντασία πάει … Σχολείο» Σχ.έτος 2023-2024
Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής δράσης φιλαναγνωσίας: «Η Φαντασία πάει … Σχολείο» που υλοποιείται για 7η φορά στα σχολεία της Π.Ε. Καστοριάς υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτ. Μακεδονίας
μας επισκέφτηκε η συγγραφέας Ζαχαρούλα Καραβά και μας αφηγήθηκε με το δικό της όμορφο τρόπο το βιβλίο της «Ο Νταής του Ποντικοσχολείου μας».
Ήταν μια υπέροχη και τόσο ξεχωριστή μέρα!! Την ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για όλα!!
Global Action Days 2024 Έπαινος συμμετοχής
Global Action Days 2024
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις Global Action Days 2024 :Ενδυναμώνοντας το αύριο:Θετικές Δράσεις – Έτοιμοι/ες
για το Κλίμα. Οι παρακάτω εργασίες των Παγκόσμιων Ημερών Δράσης (GAD):
Δραστηριότητα 2: Ετοιμότητα για το κλίμα μέσω διατροφής
Ζητήσαμε από τα παιδιά να καταγράψουν με τη βοήθεια των γονιών τους στο σπίτι , τι έτρωγαν για πρωινό τις 3 τελευταίες μέρες. Σχολιάζουμε με τα παιδιά τα ημερολόγια του πρωινού τους. και συζητάμε τι τρώνε τα περισσότερα παιδιά για πρωινό.
Παρουσιάζει ο καθένας το φαγητό που έφερε από το σπίτι. Καταιγισμός ιδεών. Κάνουμε κατηγοριοποιήσεις του κολατσιού (φρούτα, συσκευασμένες τροφές, κλπ.). Τι φέραμε να πιούμε; Νερό, αναψυκτικό, χυμό, σοκολατούχο γάλα; Φτιάχνουμε έναν πίνακα με «στατιστικά». Συζητάμε γιατί είναι καλύτερο να φέρνουμε φαγητό που ετοιμάστηκε στο σπίτι, παρά κάτι αγοραστό. Συνοψίζουμε τον χρυσό κανόνα: όσο λιγότερο επεξεργασμένη και βιομηχανοποιημένη είναι η τροφή μας, τόσο καλύτερη για την υγεία μας και το περιβάλλον.
Φτιάχνουμε το δικό μας τραγούδι για τη σωστή διατροφή για το περιβάλλον και την υγεία μας, αλλάζοντας τους στίχους σε ένα γνωστό τραγούδι.
Δραστηριότητα 5: Ετοιμότητα για το κλίμα μέσω της αποκατάστασης των οικοσυστημάτων.
Κατασκευάσαμε αυτοσχέδιες ταΐστρες πουλιών, σε συνεργασία με το Δημοτικό σχολείο, με ανακυκλώσιμα υλικά, ώστε κανένα πουλί να μη μείνει νηστικό και τις τοποθετήσαμε στην αυλή του Σχολείου. Η δράση μας είχε στόχο να μάθουμε να προστατεύουμε τα πουλιά και να φροντίζουμε το περιβάλλον στο οποίο ζούμε όπως και να κατανοήσουν τα παιδιά την μεγάλη αξία που έχει η ανακύκλωση.
Σε δεύτερη φάση κατασκευάσαμε ξύλινες ταΐστρες πουλιών, σε συνεργασία με το Δημοτικό σχολείο και τις τοποθετήσαμε περιμετρικά του Σχολείου.
Δραστηριότητα 4: Κλιματική ετοιμότητα σε μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες
Η Ελλάδα βιώνει μια από τις μεγαλύτερες περιβαλλοντικές καταστροφές των τελευταίων δεκαετιών. Οι πυρκαγιές και οι πλημμύρες φαίνεται να μην έχουν τέλος. Και όσο συνεχίζονται, τόσο οι επιπτώσεις πολλαπλασιάζονται. Επιπτώσεις στους οικοτόπους, την χλωρίδα, την πανίδα, τον ίδιο τον άνθρωπο.
Φυτεύουμε δέντρα στην αυλή του σχολείου και σε διάφορα μέρη του χωριού μας, σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο στα πλαίσια του προγράμματος LIFE Terra και σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), τον Σύλλογο Γονέων και την Τοπική Κοινότητα .
Δραστηριότητα 3: Ετοιμότητα για το κλίμα μέσω της κυκλικής οικονομίας
.Συζητάμε για την ανακύκλωση ,το πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων και βρίσκουμε ποιά υλικά ανακυκλώνονται και ποιά όχι και σε ποιο κάδο .Τα παιδιά καλούνται να συμμετέχουν σε διαδικασίες ανακύκλωσης Επισκεπτόμαστε τους χώρους του σχολείου όπου υπάρχουν κάδοι ανακύκλωσης. Που πρέπει να πετάμε τα ανακυκλώσιμα υλικά.
Συζητάμε με τα παιδιά και καταγράφουμε τις ιδέες τους πώς θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε τις επιλογές μας, ώστε το κολατσιό μας να είναι πιο υγιεινό και να έχει μικρότερο οικολογικό αποτύπωμα. Τρώμε το κολατσιό μας, κερνάμε ο ένας τον άλλον, ακούμε μουσική, τραγουδάμε. Διαχωρίζουμε τα σκουπίδια από τις συσκευασίες, τα τοποθετούμε στα αντίστοιχα κουτιά και τα ανακυκλώνουμε, αφού προηγουμένως βεβαιωθούμε ότι οι συσκευασίες είναι καθαρές. Περίσσεψε φαγητό; Τι μπορεί να πάει στον κομποστοποιητή; Τι μπορεί να φυλαχθεί για να φαγωθεί αργότερα, τι μπορεί να προσφερθεί σε συμμαθητή;
Σε συνεργασία με το Δημοτικό σχολείο Τοιχιού, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, την Τοπική Κοινότητα καθαρίσαμε διάφορες περιοχές του χωριού .
Δραστηριότητα 1: Κλιματική ετοιμότητα μέσω της βιοοικονομίας
Βρήκαν και φωτογράφισαν, με την βοήθεια των Γονέων τους, παραδείγματα προϊόντων που συνδέονται με τη βιοοικονομία. Ταξινομήσαμε ,τις φωτογραφίες,σε κατηγορίες όπως υφασμάτινες τσάντες, μάλλινα ρούχα, βιολογικά τρόφιμα.
Μake-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) – Έπαινος Δημιουργικού Διαγωνισμού Αστέρι της Ευχής 2023-2024
Έπαινος του Νηπιαγωγείου μας για την συμμετοχή μας στο δημιουργικό διαγωνισμό Αστέρι της Ευχής