Εγγραφές



Λήψη αρχείου

 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου- προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
    Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου- προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767)).

Πηγή: Esos.gr

STEAM και η Γη γυρίζει!

Στα πλαίσια του 4ου θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: Δημιουργώ και Καινοτομώ, πραγματοποιήθηκε το εργαστήριο με τίτλο “STE(A)M κι η γη γυρίζει“!

Νήπια και προνήπια εξερεύνησαν τον πλανήτη γη, τη σύστασή της στην επιφάνεια και στο εσωτερικό της, τον τρόπο που περιστρέφεται, τους πλανήτες που την περιβάλλουν και το ηλιακό σύστημα στο οποίο ανήκει…

Το πρόγραμμα ξεκίνησε γνωρίζοντας τη επιφάνεια της γης και τη σχέση της φυσικά με τον ΗΛΙΟ! Μιλήσαμε για το σχήμα της γης, την περιστροφή της γύρω από τον ήλιο, το φως της ημέρα και το σκοτάδι της νύχτας, όταν η Ελλάδα μας κρύβεται στη σκιά της γης. Πραγματοποιήσαμε προσομοίωση της περιστροφής της γης, αναφερθήκαμε σε ρουτίνες της ημέρας και της νύχτας, παίξαμε με τη σκιά μας  και δημιουργήσαμε όπως κάθε φορά!

20240213 101602 20240213 104338

20240213 113419 20240213 113516

20240221 103830 20240221 103659 20240221 103759

Σειρά είχε…το ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ! Γνωρίσαμε τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος έναν προς έναν.

 εικόνα Viber 2024 02 28 16 50 11 514 εικόνα Viber 2024 02 28 16 50 11 470

               εικόνα Viber 2024 02 28 16 50 11 391 εικόνα Viber 2024 02 28 16 50 11 290

Μάθαμε τα ονόματα τους και παίξαμε με αυτά,

εικόνα Viber 2024 02 15 13 10 09 047 εικόνα Viber 2024 02 15 13 10 25 308

γίναμε πλανήτες και πραγματοποιήσαμε προσομοίωση του ηλιακού μας συστήματος,

εικόνα Viber 2024 02 15 11 28 41 156 εικόνα Viber 2024 02 15 11 27 07 028

τους σειροθετήσαμε με βάση το μέγεθος τους,

20240219 103838

του ζωγραφίσαμε, φτιάξαμε τα δικά μας ηλιακά συστήματα, γίναμε αστροναύτες και ταξιδέψαμε στο διάστημα με τους πυραύλους που κατασκευάσαμε με τα χεράκια μας!

 20240219 112241 20240220 130311

20240220 114158 20240219 124534 εικόνα Viber 2024 02 28 16 50 11 226

Από τους μικρούς μας επιστήμονες δεν διέφυγε φυσικά η μελέτη του εσωτερικούς της γης! Αναφερθήκαν στα εσωτερικά στρώματα της γης και δημιουργήσαν για άλλη μία φορά!

20240220 131930 1 20240221 115758

20240221 111809 20240221 111800 1 20240221 122528

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με τη μελέτη του δορυφόρου της γης, δηλαδή της ΣΕΛΗΝΗΣ! Ξεχωρίσαμε τον αστέρα του ηλιακού συστήματος, τους πλανήτες και τους δορυφόρους. Μιλήσαμε για τις φάσεις της σελήνης, την περιστροφή της γύρω από τη γη και τη σχέση της με τον ήλιο!

εικόνα Viber 2024 02 22 11 45 07 222 εικόνα Viber 2024 02 28 16 50 09 385 1

εικόνα Viber 2024 02 22 11 44 17 491 εικόνα Viber 2024 02 22 11 46 03 608

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ!!!

Αγαπητοί γονείς,

εικόνα Viber 2023 12 17 14 52 40 915 εικόνα Viber 2023 12 17 14 52 40 979

σας προσκαλούμε στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Νηπιαγωγείου μας, με τίτλο «Χριστουγεννιάτικα Στολίδια» που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα 10:00 με 12:00 στο χώρο του νηπιαγωγείου!

Σας περιμένουμε με χαρά να γιορτάσουμε όλοι μαζί!

Με εκτίμηση,

Οι νηπιαγωγοί σας

Καλώς ήρθες ΔΕΚΕΜΒΡΗ!

Ο Δεκέμβριος έφτασε και έφερε μαζί του χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, χαρά και φως!

Η έναρξη της εορταστικής περιόδου πραγματοποιήθηκε με ένα φοβερό Χριστουγεννιάτικο Πιτζάμα Πάρτι τις πρώτες ημέρες του Δεκέμβρη! Οι μαθητές στόλισαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο της τάξης τους, χόρεψαν, παρακολούθησαν χριστουγεννιάτικη ταινία και διασκέδασαν με την ψυχή τους!

20231204 093324 20231204 093400 20231204 093434 20231204 093512 20231204 093749 20231204 093840 20231204 094049 20231204 094050

20231204 114812

Του χρόνου ξανά με υγεία!!!εικόνα Viber 2023 12 17 19 30 18 947

ΔΟΝΤΙΑ ΓΕΡΑ ΧΤΙΖΩ!

Ο 1ος κύκλος  των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: Ζω καλύτερα-Ευ ζην, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία!

Οι μικροί μας μαθητές ασχολήθηκαν με την ανατομία του ανθρώπινου σώματος και των δοντιών. Αφού, Ανακάλυψαν το ανθρώπινο σώμα εσωτερικά και εξωτερικά, προχώρησαν στην ανατομεία του ανθρώπινου προσώπου…να δείτε!

 Σε αυτό το σημείο δουλέψαμε σε ζευγάρια. Παρατηρήσαμε το πρόσωπο μας στον καθρέφτη και έπειτα το πρόσωπο του διπλανού μας. Τι χρώμα μαλλιά έχει; Τι χρώμα μάτια; Τι σχήμα έχει το πρόσωπό του; Μπορώ να το φτιάξω και εγώ; Μα φυσικά! Με ποικίλους τρόπους, μέσα και υλικά!

εικόνα Viber 2023 11 24 14 36 46 260 εικόνα Viber 2023 11 27 16 53 49 124 εικόνα Viber 2023 11 24 14 36 46 082

εικόνα Viber 2023 11 24 14 36 46 014 εικόνα Viber 2023 11 27 16 53 50 916 εικόνα Viber 2023 11 24 14 37 20 764

 20231124 122623  20231124 122609

20231124 122605 20231124 122549

Ουπς… μισό λεπτό κυρία, κάτι βλέπω εδώ! Αν ανοίξουμε το στόμα μας…βλέπουμεεεε… Πολύ σωστά! Μία γλώσσα, έναν ουρανίσκο, μια σταφυλή και… πολλά πολλά άσπρα και αστραφτερά δοντάκια που μας βοηθάνε να μασάμε το φαγητό μας και να μιλάμε!

 20231127 102242 20231127 102324

Πως μπορούμε όμως να τα κρατήσουμε γερά και αστραφτερά; Πρέπει να τα πλένουμε με την οδοντόβουρτσα και την οδοντόκρεμα! Για πάμε να τις γνωρίσουμε…

 20231129 110850 20231129 110457 20231129 105949

20231129 105151 20231129 105007

Μιλήσαμε για το σωστό βούρτσισμά και φυσικά εκφραστήκαμε καλλιτεχνικά πάνω στο ζήτημα…

20231129 121630 20231129 121516

20231130 081436 20231130 123809

Ασχοληθήκαμε φυσικά με την ανατομία του δοντιού, ώστε να καταλάβουμε τι παθαίνουν από την πονηρή την τερηδόνα, που σκάβει τρυπούλες στα δοντάκια μας…όπως και τι πρέπει να κάνουμε όταν ένα δοντάκι μας πονάει. Φυσικά, θα επισκεφτούμε το γιατρό…και συγκεκριμένα τον οδοντογιατρό!

20231130 081443

Πώς μπορούμε όμως να έχουμε για πάντα γερά, δυνατά και υγιή δόντια;

Μα φυσικά μέσα από μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Όπως ακριβώς καταλάβατε, οι μικροί μας μαθητές ξεχώρισαν υγιεινές και μη υγιεινές τροφές, που προστατεύουν τα δόντια!

20231130 104950 20231130 105340

20231130 105703 20231130 105439

Το ταξίδι αυτό κάπου εδώ ολοκληρώθηκε! Τα παιδάκια μας έπαιξαν, έμαθαν, και σίγουρα διασκέδασαν με την ψυχή τους..!

20231201 125716 20231201 114322

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

Οι μικροί μας μαθητές ασχολήθηκαν με την ανατομία του ανθρώπινου σώματος. Ανακάλυψαν το ανθρώπινο σώμα εσωτερικά και εξωτερικά, χωρίς να λείψει φυσικά το κυκλοφοριακό μας σύστημα!

20231123 081411 20231122 124020 20231121 122336

Ερευνήσαμε και ονοματίσαμε κάθε σημείο του, γνωρίζοντας το σώμα μας!

20231121 124909 20231121 124412 20231121 123309

20231121 123005 20231121 122948 20231121 122938

Τώρα πια ξέρουμε! Είμαστε και οι πρώτοι στην ανατομία μας!

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ!

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ..! ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ..!

Δύο λέξεις που σηματοδότησαν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ σε ποικίλα επίπεδα, ως έννοιες…και φυσικά το Νηπιαγωγείο Ποτού γιόρτασε την επέτειο του με πληθώρα δράσεων!

Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας με μία ακόμη ιστορική αναδρομή στα γεγονότα του 1973. Μιλήσαμε για τη Χούντα, τις επιτρεπόμενες και μη συμπεριφορές, τους λόγους που οι πολίτες άρχισαν να αντιδρούν στα ζητούμενα του τότε δικτάτορα Γεώργιου Παπαδόπουλου και τη μεγάλη επανάσταση που πραγματοποίησαν οι φοιτητές του Πολυτεχνείου στις 17 Νοέμβρη του 1973. Ακούσαμε τα συνθήματα και την έκκληση τους για βοήθεια μέσα από το ραδιοφωνικό σταθμό!

Με τη βοήθεια του παιδαγωγικού υλικού «Ντενεκεδούπολη» της Ευγενίας Φακίνου, καταφέραμε να κατανοήσουμε δύσκολες έννοιες όπως «δικτατορία»,  «δημοκρατία», «ελευθερία» και πραγματοποιήσαμε δραματοποίηση της ιστορίας, με εναλλασσόμενους ρόλους.

ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ / ΦΑΚΙΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
Κατασκευάσαμε αφίσες με τους φοιτητές του Πολυτεχνείου…
Τραγουδήσαμε “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο δυο καρδιές κι ένα ήλιο στη μέση….”!!!
Παραθέτουμε το σχετικό σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=yJWz1PpHeAk
Φτιάξαμε τη δική μας κάρτα του Πολυτεχνείου και φωνάξαμε το σύνθημα μας δυνατά «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία!»
20231116 131637 20231116 133139 20231116 133245

28η Οκτωβρίου

Η Εθνική Εορτή 28ης Οκτωβρίου του 1940, έφτασε και το νηπιαγωγείο μας το γιόρτασε ποικιλοτρόπως!

Τα νήπια τίμησαν την επέτειο της 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940, μαθαίνοντας για τα ιστορικά γεγονότα, με έπαρση της σημαίας και ψάλλοντας τον Εθνικό Ύμνο.
Μιλήσαμε για έννοιες όπως η «ειρήνη», ο «πόλεμος», η «αγάπη», η «χαρά», η «ελευθερία», φτιάξαμε τα δικά μας σημαιάκια και άλλες κατασκευούλες όπως…
                           20231024 124938
20231025 105831 20231025 105934
20231025 110134 20231025 110257
                            20231027 090259
Φωνάξαμε μαζί με τον Ιωάννη Μεταξά ένα δυνατό και βροντερό «ΟΧΙ» στο Ιταλό δικτάτορα Μπενίτο Μουσολίνι…
20231030 121717
         20231024 093315
Ο εορτασμός ολοκληρώθηκε, φυσικά, με τη γιορτή μας!
Ένα μεγάλο χειροκρότημα και συγχαρητήρια στα παιδάκια μας που είπαν άψογα τα ποιήματα τους και τα τραγούδια της γιορτής!!!
Στιγμιότυπο οθόνης 508 20231027 092845 20231027 092726
20231027 092629 20231027 092353 20231027 092307
20231027 092202 20231027 092016 20231027 091940
20231027 091845 20231027 091710
Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία!!!
20231027 094613

CODE WEEK 2023

 

ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Εβδομάδα κώδικα 7-22 Οκτωβρίου 2023
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (CodeWeek) με τη δράση “Μια βόλτα στην πόλη”. Πρόκειται για μία δράση συνεργασίας πολλών σχολείων για την οποία μας αποδόθηκε βραβείο συμμετοχής! Η Εβδομάδα Προγραμματισμού προσφέρει σε όλους τους μαθητές τη δυνατότητα να κάνουν τα πρώτα τους βήματα ως δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου, παρέχοντας δωρεάν σε σχολεία και δασκάλους ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης, εκπαιδευτικό υλικό, διεθνείς προκλήσεις και ευκαιρίες ανταλλαγών.
Η δράση πραγματοποιήθηκε με ένα επιδαπέδιο παιχνίδι που λέγεται “Βόλτα στην πόλη”. Δημιουργήσαμε ένα χάρτη Beebot όπου σε κάθε τετράγωνο εικονίζεται ένα κατάστημα. Οι μαθητές επέλεγαν κάρτες αποστολών και οδηγούσαν τη Βeebot στο σωστό κατάστημα.
Αρχικά προσεγγίσαμε το θέμα ενσώματα…
20231101 110556 20231101 110535
…πραγματοποιήσαμε προσομοίωση της λειτουργείας της Beebot, χρησιμοποιώντας το σώμα μας και ρυθμίζοντας τη διαδρομή μέχρι να φτάσουμε στο Φ του Φθινοπώρου.
20231101 112008 1 20231101 112244
20231101 112232
Στη συνέχεια, προχωρήσαμε εμπράγματα με το επιδαπέδιο ρομπότ Beebot να προγραμματίζεται από τα παιδιά για να φτάσει στο σωστό κατάστημα.
20231101 12203120231101 123610
20231101 122654
Ευχαριστούμε πολύ την Μαρίνα Ζαχαρία για τη δυνατότητα συμμετοχής σε αυτή την υπέροχη δραστηριότητα!!!
Μπράβο στα παιδάκια μας!!!

Εκλογές στο Νηπιαγωγείο!

Μάλιστα, όπως το φανταστήκατε! Η επικαιρότητα χτύπησε το κουδούνι του Νηπιαγωγείου Ποτού και φυσικά  της ανοίξαμε! Με αφορμή τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές, τα νήπια άκουσας πρώτη φορά για την «δημοκρατία». Ακόμη, έμαθαν για τη διαδικασία των εκλογών και τη σημασία τους, με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού εργαλείου Στο Δάσος της Σοφίας Ζαραμπούκα.

ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ / ΖΑΡΑΜΠΟΥΚΑ ΣΟΦΙΑ

Ακολούθησε προσομοίωση των εκλογών σε κάθε στάδιο, ξεκινώντας από τις υποψηφιότητες! Οι υποψήφιοι μίλησαν στο λαό της τάξης μας! Είπαν ο κάθε ένας ξεχωριστά πως θα βοηθήσουν το σχολείο τους…

20231010 110610

…κάνοντας τον προεκλογικό τους αγώνα.

20231010 105610 20231010 110017 20231010 110232

Έπειτα ακολούθησε μυστική ψηφοφορία, φυσικά πίσω από το παραβάν!

20231010 113158 20231010 112708 20231010 112341

20231010 111541 20231010 111359 20231010 111006

Οι ψηφοφόροι, προχώρησαν στη ρίψη της μυστικής ψήφου στην εκλογική κάλπη!20231010 112927

20231010 113254 20231010 112527 20231010 111723

…έπειτα προχωρήσαμε στην καταμέτρηση των αποτελεσμάτων.

20231010 113658

Εκλέξαμε τον πρόεδρο της τάξης μας για αυτή την εβδομάδα!

Συγχαρητήρια σε όλους τους υποψηφίους!

20231010 114339