ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ!!!

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΚΥΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Οι ομαδικές εργασίες μας για την επέτειο του Πολυτεχνείου!
Με αφορμή το υπέροχο παραμύθι της Κωνσταντίνας Αρμενιακού <>, επεξεργαστήκαμε τις έννοιες Δημοκρατία και Δικτατορία και στη συνέχεια στολίσαμε το φουστάνι της κυρά Δημοκρατίας με χαρούμενα χρώματα και τα παιδιά έγραψαν τι μπορεί να έλεγε στο κόσμο η κυρά Δημοκρατία. Στη συνέχεια, αποφάσισαν μόνα τους, να στολίσουν το φουστάνι της κυρά Δικτατορίας με μαύρο χρώμα και έγραψαν σε χαρτάκια τι μπορεί να διέταζε τον κόσμο.

Ο ΤΡΥΓΟΣ – ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΕ ΣΤΑΦΙΔΕΣ

ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΣ

https://blogs.sch.gr/nipkoronou/files/2021/10/ΣΥΝΤΑΓΗ-ΚΑΙ-ΘΕΟΣ-ΔΙΟΝΥΣΟΣ-1.pdf
Σήμερα, Παρασκευή 8/10/2021 είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας, μια μαμά του νηπιαγωγείου η οποία μας βοήθησε να φτιάξουμε κουλουράκια με σταφίδες μιας και ασχολούμασταν όλη την εβδομάδα με το θέμα του τρύγου και την παραγωγή κρασιού.
Την συνταγή, μας την έδωσε η μαμά απ΄την προηγούμενη μέρα και τα παιδιά την έγραψαν σε μεγάλο χαρτί του μέτρου με την δική μου βοήθεια.
Η χαρά των παιδιών ήταν μεγάλη και εξέφρασαν την επιθυμία τους να το επαναλάβουμε!!!
Δεν έκρυψαν άλλωστε το ιδιαίτερο ταλέντο τους στην ζαχαροπλαστική και κυρίως στο πλάσιμο των κουλουριών!!!
Επίσης, ασχοληθήκαμε με τον Θεό Διόνυσο, τον Θεό της χαράς και του κρασιού και αφηγηθήκαμε την αρπαγή του Διονύσου από τους Τυράννους και τέλος δραματοποιήσαμε τον παραπάνω μύθο!!

ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Στις 24 Σεπτεμβρίου γιορτάζεται η παγκόσμια ημέρα αθλητισμού.
Στο Νηπιαγωγείο μας, σήμερα σε συνεργασία με τα παιδιά του δημοτικού συμμετείχαμε σε ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες και φτιάξαμε την αφίσαhttps://blogs.sch.gr/nipkoronou/files/2021/09/ΑΦΙΣΑ-ΑΘΛΗΜΑΤΑ.pdfΑΦΙΣΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ για να μας θυμίζει να τρώμε σωστά και να αθλούμαστε συχνά!!!

Αυτοδιαγνωστικός έλεγχος μαθητών

Τα Γραφεία Τύπου των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας ανακοινώνουν:

Οι μαθητές θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα Διάθεση self-test για τους μαθητές από τα φαρμακεία προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Ειδικότερα, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 13/9,
ο προσυπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self-test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,
βεβαίωση self-test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου).
η δωρεάν διάθεση self-test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.
Ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή, που χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες για τη λειτουργία των σχολείων, έχοντας βοηθήσει στον εντοπισμό χιλιάδων κρουσμάτων και στον συνακόλουθο περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού στην κοινότητα.

Τέλεση αγιασμού

Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021, λόγω των αναγκαίων μέτρων πρόληψης διασποράς του ιού COVID-19, ο καθιερωμένος αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του σχολείου, στις 8:45 π.μ.
Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στο σχολείο στις 8.15’ και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού.
Μετά το πέρας της τελετής θα πραγματοποιηθεί μια σύντομη ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς στον εξωτερικό χώρο του σχολείου που θα περιλαμβάνει οδηγίες για θέματα που αφορούν στα μέτρα πρόληψης της διασποράς του ιού, στην ορθή χρήση της μάσκας σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, στην εφαρμογή του ωρολογίου προγράμματος, και στη γενικότερη λειτουργία του σχολείου.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

https://blogs.sch.gr/nipkoronou/files/2021/08/ΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ.pdf
Τη φετινή χρονιά εισάγονται Νέες θεματικές στα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια όλης της χώρας μέσω των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι στοχοθετημένες δεξιότητες ομαδοποιούνται και καλλιεργούνται σε τέσσερεις κύκλους στοχοθεσίας
Το πρόγραμμα και το εκπαιδευτικό υλικό των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» ομαδοποιείται σε τέσσερις Θεματικές Ενότητες, οι οποίες προκύπτουν από τους Παγκόσμιους Δείκτες Αειφόρου Ανάπτυξης (περιβάλλον, ευ ζην, ασφάλεια, κοινωνία των πολιτών, σύγχρονη τεχνολογία και επιχειρηματικότητα) και προσαρμόζεται ανά ηλικία.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου που εστάλη στα σχολεία μας, οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για τη διδασκαλία των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σχεδιάζουν τα αντίστοιχα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει υποχρεωτικά την υλοποίηση των τεσσάρων (4) Θεματικών Ενοτήτων και δύναται να περιλαμβάνει από 20 ως 28 Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων, δηλαδή 5 έως 7 εβδομάδες ανά Θεματική

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

Σας ενημερώνουμε τα ακόλουθα για την σχολική χρονιά 2021-2022:

Από το σχολικό έτος 2021-2022 εισάγεται στο πρωινό
υποχρεωτικό πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων της χώρας
η Αγγλική γλώσσα μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, βιωματικού χαρακτήρα.
Η εισαγωγή της Αγγλικής γίνεται με τη διάθεση εκπαιδευτικών ΠΕ06 για δύο διδακτικές ώρες την εβδομάδα,
σε κάθε τμήμα του πρωινού υποχρεωτικού προγράμματος των Νηπιαγωγείων, σε πλαίσιο συνεργασίας με τον/
την νηπιαγωγό του τμήματος. Ο/Η νηπιαγωγός κατά τις
ώρες αυτές παραμένει στην τάξη λαμβάνοντας ενεργό
μέρος στη μαθησιακή διαδικασία, με βάση τις ανάγκες
και την οργάνωση των δραστηριοτήτων, όπως συναποφασίζονται από τους/τις δύο εκπαιδευτικούς (ΠΕ06- Αγγλικής Φιλολογίας
και ΠΕ60 – Νηπιαγωγού).

Οι Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα εντάσσονται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και στο ΕΩΠ του Νηπιαγωγείου και υλοποιούνται στην πρωινή λειτουργία και συγκεκριμένα στις διδακτικές ώρες που ορίζονται
για τις «Οργανωμένες Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ». Οι Δραστηριότητες στην
αγγλική γλώσσα υλοποιούνται υποχρεωτικά σε δύο (2)
διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως, κατανεμημένες δύο (2)
φορές την εβδομάδα, κατά τη διάρκεια των οποίων οιμαθητές/τριες αλληλεπιδρούν με έναν/μία εκπαιδευτικό
κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής Φιλολογίας παρουσία του/της
Νηπιαγωγού.

Σκοπός της ενσωμάτωσης της Αγγλικής γλώσσας στο
Νηπιαγωγείο είναι ο εμπλουτισμός του προγράμματος
του Νηπιαγωγείου – μεθοδολογικά και θεματικά – σε σχέση με τη γλωσσική και ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων για την ενίσχυση της πολυγλωσσικής επίγνωσης, της
διαπολιτισμικής επικοινωνίας και τη διαμόρφωση της
ταυτότητας του ενεργού πολίτη στη σύγχρονη πολυπολιτισμική κοινωνία.
Η εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο:
– εμπλουτίζει τα υφιστάμενα προγράμματα και εντάσσεται λειτουργικά στη φιλοσοφία τους, υποστηρίζοντας
τη διερευνητική και διαθεματική προσέγγιση και τον παιγνιώδη χαρακτήρα της μάθησης,
– στηρίζεται στη γνώση των αναπτυξιακών χαρακτηριστικών των μικρών παιδιών,
– ανταποκρίνεται στις παιδαγωγικές αρχές του Αναλυτικού Προγράμματος του Νηπιαγωγείου,
– εστιάζει στον επικοινωνιακό χαρακτήρα της γλώσσας
και στην ανάγκη διαπολιτισμικής αλληλεπίδρασης,
– σέβεται την ολιστική προσέγγιση της μάθησης και
πραγματοποιείται μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων
με διαθεματικό χαρακτήρα,
– στηρίζεται στην αμοιβαία και αρμονική αλληλεπίδραση και συνεργασία των Νηπιαγωγών και των εκπαιδευτικών της Αγγλικής γλώσσας.