ΟΡΓΩΜΑ-ΣΠΟΡΑ

IMG 4220

Είδαμε το ένα τρακτέρ να οργώνει και το άλλο να σπέρνει, σπείραμε κι εμείς, φάγαμε τηγανίτες, παρατηρήσαμε τα μυρμήγκια να παίρνουν τους σπόρους κι επιστρέψαμε γεμάτοι εμπειρίες.

ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ-ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

 

IMG 4155

Μαγνητισμός (Φυσική) και ήρωες της Ντενεκεδούπολης (Τέχνη), Ανακύκλωση

 

IMG 4162

Δημοκρατία-Δικτατορία (Γλώσσα: αντίθετες έννοιες, αναδυόμενη γραφή, καλλιέργεια προφορικού και γραπτού λόγου, Θεατρική Αγωγή: δραματοποίηση ιστορίας)

IMG 4178

το Πολυτεχνείο με το τανκ – Εκλογές στο Νηπιαγωγείο

ΕΛΙΑ (Δράσεις Ενεργού Πολίτη-Ε.Δ.)

IMG 4029

Η Ελιά (Γλώσσα, Τέχνη, Χημεία, Γευσιγνωσία)

IMG 4035

Τέχνη (ζωγραφική με πινέλο & σφουγγάρι), Φυσική (μέτρηση βάρους/όγκου)

IMG 4138

Επίσκεψη στον Ελαιώνα (βιωματική μάθηση). Λιομάζωμα, παιχνίδι, παραδοσιακό κέρασμα, φιαλίδια λαδιού ως δώρο στα παιδιά.

IMG 4139

Μετρήσεις μεγεθών-ποσοτήτων και τέχνη

ΚΟΛΟΚΥΘΑ (ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ-ΣΠΟΡΑ)-ΔΙΑΤΡΟΦΗ/ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

IMG 3995

Η Πελώρια Κολοκύθα (παραμύθι και δραματοποίηση), Γλώσσα (συνώνυμα της λέξης: Μεγάλο)

 

2025 10 30 14.29.27

Κέικ κολοκύθας (βιωματική δράση), Συνταγή (γλώσσα/μαθηματικά), Φύτεμα σπόρων κολοκύθας (Εμείς κι ο κόσμος-βιωματική δράση), Πουαντιγισμός (τέχνη)

ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ (“Τέχνη και Δημιουργία”)

IMG 3923

Μαθαίνοντας τον κύκλο μέσω της τέχνης (οι κύκλοι του Καντίνσκι)

 

 

 

 

IMG 3939

Πόλεμος-Ειρήνη/Εικαστική δημιουργία (Παιδί και Τέχνη) και κατανόηση αντίθετων εννοιών (Γλώσσα) αφού προηγήθηκε συζήτηση.