4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

Συζήτηση για το διάστημα και τος πλανήτες μετά την ανάγνωση σχετικού βιβλίου

1713259058184

 

1713259015141

Ανάγνωση βιβλίου

1713259015149

Φτιάχνουμε διαστημόπλοια

1713259015158

1713259015186

 

Ζωγραφίζουμε τους πλανήτες

1713259058170

 

1713259015166

 

Μετράμε τους πλανήτες

 

1713259058198

Γινόμαστε αστροναύτες

17132590151751713259121542

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ”

Ανάγνωση παραμυθιου “Σούλα , η μελισσούλα”

47036b13 e64c 402d a8a4 cfd7778ed3f2

Ζωγραφίζω οτι μου άρεσε απο το παραμύθι

1711441913027

 

 

Η Σούλα, η μελισσούλα έρχεται στην τάξη μας και παίζει με τα παιδιά το παιχνίδι του κρυμένου θησαυρού. Τα παιδιά ψάχνουν στην τάξη να βρουν τα χαρτάκια που έχει κρύψει η Σούλα. Όταν τα βρ΄σισκουν τα βάζουν στη σειρά και σχηματίζεται η λέξη “ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ”

1711953071789

Τα παιδιά φέρνουν στο σχολείο λουλούδια και λένε το όνομα του κάθε λουλουδιού που φέρανε

 

1712566817042

Δημιουργούμε 3 ομάδες λουλουδιών. Τα παιδιά συνεργάζονται μεταξύ τους

1711953043109

Φυτεύουμε σπόρους κια κα΄νουμε πείραμα. Το ένα ποτηράκι με τους σπόρους το βάζουμε στον ήλιο κια το ποτίζουμε ενώ το άλλο το βάζουμε στο σκοτάδι χωρίς νερό, ώστε να παρατηρήσουμε τι θα γίνει.

1712207414428

1712207414439

Μετά απο μέρες παρατηρούμε

1712565295556

1712565295565

Μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής των φυτών

1712207264586 1712207264598

Συζητάμε για τα μέρη του φυτού και τι χρειάζονται για να αναπτυχθούν

1713588977680

Παρακολουθούμε ένα βιντεάκι για το πως φυτεούμε τα λουλούδια

1712728668257

Έρχεται στο σχολείο μας γεοπόνος ώστε να μας δώσει χρήσιμες πληροφορίες για τα φυτά. Μαζί του φυτεούμε σπόρους.

1712221611285

1712221678041

1713260395042

1713260395055

1713260395066

1713260395079

Ένα απόγευμα καλούμε τους γονείς στο σχολείο και όλοι μαζί – παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί – φυτεύουμε στα παρτέρια του σχολείου λουλούδια ώστε να ομορφύνουμε την αυλή μας.

1713259178516

1713259178554

 

1713259178594

1713259248133

1713259248191 2

1713259248240

171325929169417132592917061713259291719

Όλοι μαζί στο τέλός συμφωνήσαμε οτι απο εδώ και πέρα θα προσέχουμε τον κήπο μας ώστε να είνια όμορφή η αυλή του σχολείου μοας…

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ “Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ”

Ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς της σχολικής μονάδας. Στη συνάντηση συζητήθηκαν τα οφέλη της μετάβασης των νηπίων στο Δομοτικό.

1711443380411 1711443380403

Δόθηκε ερωτομηταλόγιο στους γονείς , το οποίο κλήθηκαν να απαντήσουν

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 00ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 01 1

Συζήτηση με τα παιδιά “Τι γνωρίζουν για το Δημοτικό Σχολείο και τι θα ήθελαν να μάθουν”

 

17119526918161711952691805

 

Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο, όπου γνωρίσαμε την Διευθύντρια του σχολείου, η οποία συζήτησε με τα παιδιά και μας ξενάγησε στους χώρους του Δημοτικού Σχολείου

1711962800111 1711962824018 1711963451764 1711963451771 1711963451777 1711963451784 1711963451791 1711963451799

1711962800062

Ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας από το Δημοτικό Σχολείο

17122074527031712207452713

Επίσκεψη στην Α’ Ταξη του Δημοτικού , όπου καλέσαμε τα παιδιά στην Χρισοτυγεννιάτικη Γιορτή μας

1711448948397 1711448948405

Παρακολούθηση κουκλοθεάτρου μαζί με τα παιδιά της Α’ και Β’ τάξης του Δημοτικού. όλοι μαζί χορέψαμε και τραγουδήσαμε.

1711442716841 1711442716853 1711442716866 1711442716896 1711443190892 1711443190906 1711443190918

1711443190930

Μια ανοιξιάτικη μέρα επισκεφτήκαμε πάλι το Δημοτικό , εκεί ο γυμναστή κ Ανδρέας μας υποδέχτηκε με χαρά και μαζί με τα παιδιά της Α’ Τάξης παίξαμε μαζί του διάφορα παιχνίδια στην αυλή.

1712565722789 1712565722805 1712565722825 1712565722841 1712565722849 1712566752112

Στηντάξημας 1712566752121

Στην τάξη μας είδαμε τα βιβλία της Α’ Δημοτικού

large 20210622163604 glossa a dimotikou tetradio ergasion a teychos

6604585f77d42b3cc7a973bf2e8dce59

 

Γνωρίσαμε τους ήρωες των βιβλίων

1712827234352 1712827234362

Φτιάξαμε τη γωνιά του Δημοτικού Σχολείου

 

1711952691794

Δημιουργήσαμε τα δικά μας βιβλιαράκια

1713588977716 1713588977733

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024 – 2025

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025

 

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α ́ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α ́ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024 -2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

 

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να
δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

 

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet)

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 

 

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

 

Κουρέλα Μαρία

 



Λήψη αρχείου

Βιωματικό Εργαστήριο απο το Κέντρο Πρόληψης, Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ν. Καρδίτσας

Την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε στη βιβλιοθήκη του Δημοτικού Σχολείου Ιτέας βιωματικό εργαστήριο από το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ν. Καρδίτσας με θέμα : “Ο ρόλος του γονέα στη σύγχρονη πραγματικότητα”. Η υπεύθυνη του κέντρου κα. Αλογάριαστου παρουσίασε τεχνικές και μεθόδους στους γονείς τη βελτίωση της επικοινωνίας των γονέων με τα παιδιά τους. Το εργαστήριο υλοποιήθηκε μετά από πρωτοβουλία του Νηπιαγωγείο Ιτέας, στο οποίο συμμετείχε και το Δημοτικό Σχολείο.