ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Μαρ 20242

Σύμφωνα με το με αρ. πρωτ. Φ.6/21380/Δ1/28-02-24 έγγραφο το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν

                                                                                                                     από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής από τους γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου,  στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.

Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

Αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο γονέας/κηδεμόνας  για την εγγραφή του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο είναι τα εξής:

  • Είσοδος στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του προνηπίου/νηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα παρέχει στο γονέα/κηδεμόνα κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου/νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα κατόπιν επικοινωνίας με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται:

α) η αίτηση εγγραφής για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή/και για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, εφόσον το έχει αιτηθεί (το έντυπο χορηγείται από το σχολείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), (το έντυπο χορηγείται από το σχολείο)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) υπεύθυνη δήλωση έτερου γονέα/κηδεμόνα ότι συναινεί για την εγγραφή του τέκνου του στο Νηπιαγωγείο.

ε) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής της για την πορεία της.

Διευκρινήσεις σχετικά με το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και το Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου.
  5. Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένο.

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μπορείτε να τα προσκομίσετε κατόπιν συνεννόησης με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου τις ακόλουθες ημέρες και ώρες:

Δευτέρα 04/03/24 και Τρίτη 05/03/24 ώρες: 13.00 – 14:00 και

από  Τετάρτη 06/03/24 έως και  Τετάρτη 20/03/24 ώρες: 11:30 – 13:00 και

16:00 – 17:00

τηλ. Επικοινωνίας: 2894305014 / 2894041465

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025    

2023 – 2024…Καλή σχολική χρονιά!!!

Σεπ 202311

Εργαζόμενοι στο Νηπιαγωγείο μας

Νηπιαγωγοί τμημάτων: Τμήμα 1 πρωινό : Χρυσούλα Αράπογλου

                                  Τμήμα 2 πρωινό: Πελαγία Ζαχαριουδάκη,

                                  Ολοήμερο τμήμα: Ευαγγελία Αυγέρη

Νηπιαγωγός παράλληλης στήριξης: Ιωάννα Μέρμηγκα

Ειδικό βοηθητικό προσωπικό: Όλγα Σηφάκη

Εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας: Χριστίνα Κασαπάκη

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2023 – 2024…Καλή σχολική χρονιά!!!    

Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο

Ιούν 202314

Πραγματοποιήσαμε τη καλοκαιρινή μας γιορτή, τραγουδώντας, παίζοντας (μικροί και μεγάλοι) και αναπολώντας όλες τις όμορφες στιγμές που περάσαμε. Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας, τα κεράσματα σας και κυρίως τη διάθεση σας. Μας δίνει ακόμη περισσότερο δύναμη.

Με πολλή πολλή αγάπη, ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !

κα Χρυσούλα – κα Ευαγγελία – κα Αναστασία – κα Μαρία – κος ΚωνσταντίνοςIMG 20230620 174706 IMG 20230620 174807 IMG 20230620 174843 IMG 20230620 174604

IMG 20230614 174810

IMG 20230614 173606

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο    

4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Δημιουργώ και Καινοτομώ – STEM/STEAM «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική

Ιούν 20237

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “STEM και εκπαιδευτική ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού” που πραγματοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο μας το τελευταίο διάστημα, στα πλαίσια του τέταρτου κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων της θεματικής  “Δημιουργώ και Καινοτομώ”, είχε σκοπό να έρθουν σε επαφή τα παιδιά με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία. Στόχοι του προγράμματος ήταν τα παιδιά να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από τον προβληματισμό, να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα, να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού.

received 282645977541648 IMG 20230610 170819 received 1060951081946668 received 1612118629300422 IMG 20230610 170650 IMG 20230613 141703IMG 20230613 14181020230602 122351IMG 20230613 142438IMG 20230613 142725IMG 20230613 142819IMG 20230613 142906IMG 20230613 142936IMG 20230613 142955IMG 20230610 170748

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Δημιουργώ και Καινοτομώ – STEM/STEAM «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική    

Επίσκεψη στη φάρμα του Καμίχη

Μάι 202330

Στα πλαίσια του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, με θέμα τα Ζώα, πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη μας  στη φάρμα του Καμίχη στον Ζαρό όπου είχαμε την δυνατότητα να γίνουμε αγρότες- κτηνοτρόφοι για μία μέρα! Τα παιδιά ζύμωσαν και εψησαν στη παραστια ψωμί και σαρικοπιτες. Έπειτα, είχαν την ευκαιρία να ταισουν τα πρόβατα και να αρμεξουν το γάλα. Είδαν γουρουνάκια, κότες, κουνελάκια, πάπιες και τη γαιδουριτσα τη Λουίζα! Έπειτα, τα παιδιά ξεκουράστηκαν και έφαγαν κρητικές λιχουδιές και φυσικά τα χειροποίητα πιταράκια, απολαμβάνοντας τους φυσικούς ήχους της φάρμας θαυμάζοντας το γαλήνιο τοπίο!

Σας ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενία!

IMG 20230530 150801

FB IMG 1685561145141

IMG 20230530 154450IMG 20230530 151257 IMG 20230530 151343

FB IMG 1685561156613


IMG 20230530 151815

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στη φάρμα του Καμίχη    

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Ευ Ζώων, μαθαίνοντας να ζούμε με τα ζώα

Μάι 202314

Πραγματοποιήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ευ ζώων- μαθαίνοντας να ζούμε με τα ζώα”, στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, από τη θεματική “Φροντίζω το Περιβάλλον”. Τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν απέναντι στα ζώα συντροφιάς, αναγνώρισαν τα οφέλη της αλληλεπίδρασης με τα ζώα και κατέληξαν στην υιοθέτηση θετικών στάσεων στη συνύπαρξή τους με αυτά. Παράλληλα, μέσα από διάφορες δραστηριότητες ανέπτυξαν τον προφορικό τους λόγο και τη φαντασία τους, καλλιέργησαν τη δημιουργικότητά τους, εξοικειώθηκαν με τις νέες τεχνολογίες, εξέφρασαν συναισθήματα, διαχειρίστηκαν πληροφορίες και συνεργάστηκαν.IMG 20230613 141628 IMG 20230613 141451 20230427 124250

received 177071911715363


IMG 20230610 171355
received 1295078944757363 IMG 20230610 171708 IMG 20230610 171729 IMG 20230610 171639 IMG 20230610 171442

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Ευ Ζώων, μαθαίνοντας να ζούμε με τα ζώα    

Επίσκεψη στο Ενυδρείο Κρήτης

Μάι 202310

IMG 20230510 193056IMG 20230510 141948 IMG 20230510 142019

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στο Ενυδρείο Κρήτης    

Καλή Ανάσταση!

Απρ 20237

Οι μαθητές και οι νηπιαγωγοί του Νηπιαγωγείου Γέργερης ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

IMG 20230407 144418

IMG 20230407 193931 IMG 20230407 193907 IMG 20230407 193750 FB IMG 1680884884548

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλή Ανάσταση!    

25η Μαρτίου 1821

Μαρ 202325

IMG 20230325 204446Διπλή γιορτή γιορτάζουμε

κι όλοι πολύ θαυμάζουμε

τ’ αντρεία παλικάρια

του εικοσιένα λιοντάρια.

Ο Γαβριήλ στην Παναγιά

δίνει τον άσπρο κρίνο:

Πως θα γεννήσεις το Χριστό

υπόσχεση σου δίνω.

Οι σκλάβοι ξεσηκώθηκαν,

ο πόλεμος αρχίζει.

Σπαθιά στον ήλιο έλαμψαν

κι η λευτεριά ελπίζει.

IMG 20230327 123646

IMG 20230327 123749

IMG 20230327 123550

IMG 20230325 104607IMG 20230331 200124

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 25η Μαρτίου 1821    

6 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό

Μαρ 20236

Οι μαθητές μας εν όψει της 6ης Μαρτίου «Παγκόσμια Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό» στέλνουν το δικό τους μήνυμα.

IMG 20230307 135601

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

    Kατηγορίες



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων