17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973

Ντενεκεδούπολη, Ντενεκεδούπολη
είσαι ωραία, τρανή
Ντενεκεδούπολη, Ντενεκεδούπολη
σε αγαπάμε πολύ. 

Ντενεκεδένιος ήλιος
και τσίγκινα βουνά
λαμαρινένιες στέγες
και χάλκινα στενά.

Ντενεκεδούπολη, Ντενεκεδούπολη
είσαι ωραία, τρανή
Ντενεκεδούπολη, Ντενεκεδούπολη
σε αγαπάμε πολύ.

Τα μικρά ντενεκάκια
σα μείνουν αδειανά
βρίσκουν εδώ σπιτάκια,
φίλους, πάλι δουλειά.

Ντενεκεδούπολη, Ντενεκεδούπολη
είσαι ωραία, τρανή
Ντενεκεδούπολη, Ντενεκεδούπολη
σε αγαπάμε πολύ.     

1668796005836

Την ομπρέλα μου κρατώ για να μη βραχώ….

……Βροχή, που τα μικρά παιδιά
κοιτάζουνε χαρούμενα
μέσ’ από κάμαρη ζεστή,
κι όσο πληθαίνει το νερό
και πέφτει πιο μεγάλα,
χτυπούν τα χέρια και πηδούν…..

Με τους στίχους του Κ. Καβάφη ξεκίνησε η βροχερή μέρα  κι ανοίξαμε τις ομπρέλες μας:

311114032 1306714723405909 8905270778147168919 n

Παίζουμε και Μαθαίνουμε το ΟΝΟΜΑ μας

Ανακαλύπτουμε και μαθαίνουμε το όνομά μας παίζοντας! Ένας από τους βασικούς στόχους του νηπιαγωγείου είναι το παιδί να μάθει να αναγνωρίζει το όνομά του κι έπειτα σταδιακά να μάθει να το γράφει. Στην αρχή πραγματοποιούμε διάφορες δραστηριότητες με παιγνιώδη και διασκεδαστικό τρόπο, για να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με το όνομά τους, να μάθουν να το αναγνωρίζουν από το αρχικά γράμματα και να το χρησιμοποιούν. Δοκιμάζουμε να το αντιγράφουμε στις πρώτες φάσεις…στη συνέχεια το παιδί θα μάθει αβίαστα να το γράφει καθώς του προσφέρονται καθημερινές ευκαιρίες γραφής του. Γράφουν το όνομά τους, στις κατασκευές τους, στις εργασίες τους και σε άλλες καθημερινές ρουτίνες.

311277016 1139556053426629 594250155094645781 n

.jpg

.jpg
dav

«Ένα φιλάκι στο χεράκι»

Η πρώτη ημέρα στο σχολείο είναι γεγονός και σίγουρα κάποια παιδάκια αλλά και γονείς ανησυχούν γι΄αυτήν, σας προτείνουμε το παραμύθι  «The kissing hand» της Αudrey Penn, που κρύβει ένα μαγικό μυστικό  για πιο εύκολο αποχωρισμό! Το διαβάσαμε και στο σχολείο… και κάναμε και την κατασκευή μας!

311285715 1087110061965189 4419133752636590360 n

Από το νερό ξεκίνησε η ζωή και ο άνθρωπος πριν γεννηθεί….

2014-05-06 11.37.56

Συζητήσαμε με τα παιδιά πως στη κοιλιά της μαμάς μας ήμασταν προστατευμένοι σ΄ ένα σάκο με υγρό.Το μωρό κινείται και ”κολυμπά” στο  υγρό που χωρίς αυτό θε θα μπορούσε να ζήσει.

Διαδικασία επίλυσης συγκρούσεων- Ο σηματοδότης της ειρήνης

2014-04-29 12.01.12 2014-04-28 11.54.14

ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Χωρίζουμε τα παιδιά σε δύο ομάδες. Κάθε ομάδα είναι οδηγός ενός λεωφορείου. Η α΄ ομάδα(κίτρινη) είναι οδηγός σχολικού  και πρέπει να πάει τα παιδιά στην ώρα τους στο σχολείο. Η β΄ ομάδα (μπλε) πάει τους ανθρώπους στη δουλειά  τους και δεν πρέπει να καθυστερήσει. Δίνουμε στα παιδιά από ένα μπλε και κίτρινο τιμόνι. Τα δύο λεωφορεία που κινούνται αντίθετα προς αντίθετες κατευθύνσεις   συναντώνται πάνω σε μια στενή γέφυρα. Ποιο θα περάσει; τους βοηθάμε να διαπληκτιστούν και όταν δεν καταλήγουν πουθενά, απλώς χάνουν το χρόνο τους, εμφανίζουμε στη γέφυρα, ως τροχονόμοι,  το σηματοδότη της ειρήνης.

ΚΟΚΚΙΝΟ:ΣΤΟΠ

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ:ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΛΕΩ ΠΩΣ ΝΙΩΘΩ

ΚΙΤΡΙΝΟ:ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ  ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

ΠΡΑΣΙΝΟ:ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ

Από το βιβλίο “κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο” πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Νηπιαγωγείο, Α΄ και Β΄ Δημοτικού εκδόσεις :τυπωθήτω