Διαδικασία επίλυσης συγκρούσεων- Ο σηματοδότης της ειρήνης

2014-04-29 12.01.12 2014-04-28 11.54.14

ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Χωρίζουμε τα παιδιά σε δύο ομάδες. Κάθε ομάδα είναι οδηγός ενός λεωφορείου. Η α΄ ομάδα(κίτρινη) είναι οδηγός σχολικού  και πρέπει να πάει τα παιδιά στην ώρα τους στο σχολείο. Η β΄ ομάδα (μπλε) πάει τους ανθρώπους στη δουλειά  τους και δεν πρέπει να καθυστερήσει. Δίνουμε στα παιδιά από ένα μπλε και κίτρινο τιμόνι. Τα δύο λεωφορεία που κινούνται αντίθετα προς αντίθετες κατευθύνσεις   συναντώνται πάνω σε μια στενή γέφυρα. Ποιο θα περάσει; τους βοηθάμε να διαπληκτιστούν και όταν δεν καταλήγουν πουθενά, απλώς χάνουν το χρόνο τους, εμφανίζουμε στη γέφυρα, ως τροχονόμοι,  το σηματοδότη της ειρήνης.

ΚΟΚΚΙΝΟ:ΣΤΟΠ

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ:ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΛΕΩ ΠΩΣ ΝΙΩΘΩ

ΚΙΤΡΙΝΟ:ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ  ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

ΠΡΑΣΙΝΟ:ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ

Από το βιβλίο “κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο” πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Νηπιαγωγείο, Α΄ και Β΄ Δημοτικού εκδόσεις :τυπωθήτω