Ο κόσμος της Ζωγραφικής

Το έναυσμα για να ασχοληθούμε με το συγκεκριμένο θέμα δόθηκε από την ανάγνωση του βιβλίου “Η Τελεία” του Peter H. Reynolds

(πατώντας επάνω στο βιβλίο θα σας οδηγήσει στην ανάγνωση της ιστορίας)

Στιγμιότυπο οθόνης 10

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε τη δική μας Τελεία και την είδαμε να ζωνυανεύει μέσα από την εφαρμοφή QUIVER

Picsart 24 11 07 23 43 40 529

Τα χρώματα, τα σχήματα και τα υλικά με τα οποία ζωγραφίζουμε κατακλύζουν την καθημερινότητα μας. Αποφασίσαμε λοιπόν να γνωρίσουμε τον μαγικό κόσμο της Ζωγραφικής μέσα από πίνακες διάσημων ζωγράφων παρατηρώντας την ιδιαίτερα μοναδική τεχνική του καθενός.

 

Wassily Kandinsky

20231003 112918

Ο συγκεκριμένος ζωγράφος ήταν από τους πρώτους που γνωρίσαμε και αφού μάθαμε για το έργο που πρόσφερε στον κόσμο της τέχνης μας φάνηκε ότι ο πίνακας με τους “Ομόκεντρους Κύκλους” μοιάζει με την Τελεία… Έτσι λοιπόν αναλάβαμε δράση και αποφασίσαμε να φτιάξουμε κι εμείς τον δικό μας πίνακα ζωγραφικής!

 

20241106 095520

 

Γίναμε ντετέκτιβ σε άλλους πίνακες ζωγραφικής και εντοπίσαμε τα σχέδια και σχήματα που κρύβονται μέσα από κάποια φύλλα εργασίας

 

Paul Klee

20231003 112925

Οι πίνακες ζωγραφικής του παρατηρήσαμε ότι έχουν πολλά γεωμετρικά σχήματα και γραμμές…

20231003 120628

Εμπνευστήκαμε από τους πίνακες του ζωγράφου προσπαθήσαμε να τους ερμηνεύουμε και δωσαμε στον καθένα από ένα τίτλο. Στη συνέχεια φτιάξαμε μια δική μας ιστορία την οποία την εικονογραφήσαμε και την κάναμε βιβλίο που πήρε τη θέση του στη βιβλιοθήκη μας.

20241101 092355

20241101 092404

20241101 092413

20241101 092428

20241101 092435

20241101 092442

20241101 092452

 

 


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

 

Ζωγραφίσαμε στο tablet του σχολείου μας έναν πίνακα ζωγραφικής του Paul Klee

Picsart 24 11 06 17 30 05 367

https://www.thecolor.com/Coloring/paul-klee-senecio.aspx

 

Εντοπίσαμε κι άλλα σχήματα σε πίνακες του ζωγράφου μέσα σε φύλλα εργασίας

 

Joan Miro

 

20231016 124422

Ο συγκεκριμένος ζωγράφος μας άρεσε πολύ και μας φάνηκε ότι ζωγραφίζει σαν παιδί…

Μελετήσαμε τον πίνακα με τίτλο “Μία φιγούρα μπροστά από έναν κόκκινο ήλιο” και μεταμορφωσαμε τη φιγούρα σε ότι μας ενέπνευσε. Στολίσαμε και το υπόλοιπο πλαίσιο κι έτσι φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα.

20241105 095817

Picsart 24 11 06 17 26 02 839

 

Pablo Picasso

Από τους πιο διάσημους με τους πιο ιδιαίτερους πίνακες ζωγραφικής είναι ο Πικάσο. Αναλύσαμε την τεχνική του και φτιάξαμε τις δικές μας πρόσωπογραφίες.

20231016 131122

Κατά την ανάλυση του πίνακα της “Γκερνίκα” τα παιδιά κατάφεραν να ερμηνεύσουν τα στοιχεία του και να αντιληφθούν ότι αναφέρεται σε κάτι στενάχωρο και συγκεκριμένα σε έναν πόλεμο. Έτσι μαθαμε τη θλιβερή ιστορία που κρύβεται πίσω από το συγκεκριμένο πίνακα …

Στη συνέχεια αναλύσαμε τον τρόπο που έκανε τις προσωπογραφίες και αναλύσαμε την περίεργη τεχνική του. Σαν μαθητές του κάναμε κι εμείς τη δική μας προσωπογραφία.

20241106 095555

 

Leonardo da Vinci

20231016 131306

Έναν από τους πιο διάσημους πίνακες που κάποια παιδιά ήδη γνώριζαν είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε και να προσπαθήσουμε να τον αποκωδικοποιησουμε αφού δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα εάν τελικά η “Μόνα Λίζα” χαμογελάει ή είναι λυπημένη. Ο καθένας ερμήνευσε διαφορετικά τα συναισθήματα του πίνακα και στη συνέχεια φτιάξαμε τη δική μας ξεχωριστή Μόνα Λίζα μετατρέποντας την σε οτιδήποτε θέλαμε.

Picsart 24 11 06 17 23 32 085

 Παίξαμε memory με κάρτες από τη Μόνα Λίζα μεταμορφωμένη

20241106 103247

 

 

Vincent van Gogh

20231030 121716

Ένας ιδιόμορφος ζωγράφος, ο οποίος έγινε γνωστός και αναγνωρίστηκε το έργο του αφού έφυγε από τη ζωή, ζωγράφιζε με έντονα χρώματα, είχε μια ξεχωριστή προσωπικότητα και πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία… μια “Έναστρη Νύχτα” μας άνοιξε την πόρτα του δωματίου του…

Περιηγηθήκαμε στους πίνακες ζωγραφικής του μέσα από ένα τρισδιάστατο ταξίδι

Δημιουργήσαμε κι εμείς τη δική μας “Έναστρη Νύχτα” με κηρομπογιές

Picsart 24 11 08 11 06 14 808

 

Kith Haring

kith haringk

20241108 104404

20241108 104410

Τα μοναδικά ανθρωπάκια του ζωγράφου μας κέντρισαν το ενδιαφέρον και αφού προσπαθήσαμε να αναλύσουμε τα σχέδια στους πίνακες με τη φαντασία μας δημιουργήσαμε τα δικα μας αλλά και τους δικούς μας πίνακες με βάση τα σχήματα που κρατάνε.

Κάθε παιδί ζωγράφισε τον εαυτό του και κάποιον άλλο δίπλα του που θα ήθελε μαζί να κρατάνε κάτι μέσα στην καρδιά που συμβολίζει την αγάπη

Picsart 24 11 07 09 49 46 743

 

Κάθε παιδί ζωγράφισε κάτι που εχει το σχήμα που κρατάνε τα ανθρωπάκια (μπάλα, πίτσα, σπίτι κ.α)

Picsart 24 11 08 10 46 42 702

 

Μας αξίζει το βραβείο καλύτερου ζωγράφου!

βρ1

βρ2

 

 

28 Οκτωβρίου 1940

Την επέτειο του ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου του 1940 γιορτασαμε και φέτος με δόξα και τιμή στου Ήρωες που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την ελευθερία της Ελλάδας.

Αρχικά γνωρίσαμε τα ιστορικά γεγονότα μέσα από συζητηση και με τη βοήθεια εποπιτικού υλικού (εικόνες, φωτογραφίες) και εκπαιδευτικών βίντεο.

Έπειτα προβληματιστήκαμε για τις συνθήκες που επικρατούν σε έναν Πόλεμο και στις αντίστοιχες που επικρατούν όταν υπάρχει Ειρήνη.

Ζωγραφίσαμε σε ένα φύλλο εργασίας τι έρχεται στο νου μας όταν ακούμε τη λέξη ΕΙΡΗΝΗ και τη λέξη ΠΟΛΕΜΟΣ.

Φτιάξαμε 2 αφίσες με τη μέθοδο του κολλάζ όπου στη μία τοποθετήσαμε τις εικόνες που αντιστοιχούν στον Πόλεμο και στην άλλη αυτές της Ειρήνης

Picsart 24 10 25 21 56 07 292

Μας βοήθησε πολύ ένα παραμύθι που έχει τίτλο “Γιατί;” όπου αναλογιστήκαμε τις συνέπειες ενός πολέμου αλλά και να σκεφτούμε εναλλακτικους τρόπους επίλυσης των προβλημάτων.

Στη συνέχεια διαβάσαμε το βιβλίο “Ειρήνη” του Αριστοφάνη και έπειτα ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε εντύπωση περισσότερο από την ιστορία.

IMG 20241028 WA0006

 

Επεξεργαστηκαμε το θέμα επιπλέον με ορισμένα φύλλα εργασίας αναγνωσης, γραφης και μαθηματικών. Γνωρίσαμε τη σημαία μας ως το εθνικό μας σύμβολο και την ειδαμε να ζωντανεύει μεσα απο την εφαρμοφή QUIVER. οργανώσαμε τη σχολική μας γιορτή όπου είπαμε ποιήματα και τραγουδησαμε στη μνήμη των Ηρώων μας

Picsart 24 10 25 21 49 44 559

 

Οργανώσαμε τη σχολική μας γιορτή όπου είπαμε ποιήματα και τραγουδησαμε στη μνήμη των Ηρώων μας.

Χρόνια πολλά Ελλάδα!!!

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ! ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!

1o Εργαστήριο: “Είμαι Εγώ! Είμαι Μοναδικός!”

Ένα μικρό κουτάκι εμφανίστηκε στην τάξη μας, το οποίο μέσα έκρυβε έναν θησαυρό πολύτιμο, μοναδικό και ξεχωριστό…

Screenshot 20241018 153223 Gallery

Καθε παιδί οταν είδε τον καθρέφτη που κρυβόταν μέσα στο μυστήριο αυτό κουτάκι χαμογέλασε περήφανα αλλά δεν ανέφερε τί είδε μέχρι να αποκαλυφθεί σε όλους το μυστικό. Έπειτα περιέγραψε ο καθένας αυτό που βλέπει στον καθρέφτη και κάπως ετσι δόθηκε το έναυσμα να ξεκινησουμε μια συζήτηση για τη διαφορετικοτητά

Παροτρύνθηκε κάθε παιδί ξεχωριστά  να περιγράψει τα χαρακτηριστικά του και να μιλήσει για τον εαυτό του ώστε να συνειδητοποιήσουμε τη μοναδικότητα μας. Αναφερθήκαμε στα εξωτερικά μας χαρακτηριστικά αλλά και στα εσωτερικά. Τα εσωτερικά χαρακτηριστικά τα έχουμε «μέσα» μας και δεν είναι ορατά όταν μας κοιτάνε. Είναι τα συναισθήματα που νιώθουμε και οι σκέψεις μας.

Το κουτάκι αυτό ταξίδεψε στη συνέχεια σε κάθε σπίτι για να συγκεντρώσει θησαυρούς… κάθε παιδί το πήρε σπίτι του, επέλεξε να βάλει μέσα κάποιο αντικείμενο που είναι σημαντικό για τον ίδιο και μας το παρουσίασε.

Picsart 24 10 18 19 56 29 599

Διαβάσαμε το βιβλίο με τον Έλμερ τον παρδαλό ελέφαντα. Ο καθένας έφτιαξε τον δικο του ξεχωριστό ελεφαντα όπως ήθελε.  Με την ευκαιρία μιας δραστηριότητας που οργανώσαμε για την CodeWeek φτιάξαμε έναν πίνακα ζωγραφικής αφηρημένης τέχνης όπου στο τέλος παρατηρήσαμε ότι η ομορφιά του είναι ο τρόπος που μπλέχτηκαν τα χρώματα μεταξύ τους και δημιουργήθηκε μια ασύμμετρη πολυχρωμία.

20241016 113739

Picsart 24 10 16 15 20 37 602

Picsart 24 10 18 20 27 36 227

Διαπιστώσαμε ότι μπορεί να μοιάζουμε οι άνθρωποι μεταξύ μας αλλά κανένας δεν είναι ίδιος με τον άλλον. Μπορεί να μην έχουμε το ίδιο χρώμα στο δέρμα, στα μάτια, στα μαλλιά, να μην έχουμε το ίδιο ύψος και βάρος, αλλά είμαστε όλοι ίσοι και όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα.

2ο Εργαστήριο: “Το αποτύπωμα μου”

Έπεσε από την τσέπη της κυρίας η αστυνομική της ταυτότητα και τα παιδιά την αναγνώρισαν την παρατήρησαν και στη συνέχεια διαβάσαμε τα στοιχεία που αναγράφονται επάνω της. 

Τα παιδιά ενθαρρύνθηκαν να σκεφτούν αν τα στοιχεία του ύψους, του χρώματος των ματιών μας, του ονόματός μας, των
ονομάτων των γονιών μας, είναι αυτά που μάς κάνουν μοναδικούς

Φτιάξαμε τις δικές μας «ταυτότητες». Γράψαμε το όνομά μας και σημειώσαμε κάποια από τα χαρακτηριστικά μας. Βάλαμε το δακτυλικό μας αποτύπωμα, χρησιμοποιώντας το ταμπόν μελανιού για τις σφραγίδες. Υπογράψαμε με το δικό μας τρόπο και στη συνέχεια γράψαμε κάτι
που είναι μοναδικό για τον καθένα και την καθεμιά μας.

Picsart 24 10 18 15 41 17 643

Κάναμε το αποτύπωματης παλάμης μας σχεδιάζοντας το περίγραμμα σε ένα χρωματιστό χαρτόνι της επιλογής μας και στη συνέχεια το κόψαμε. Τοποθετήσαμε τις κομμένες παλάμες μέσα σε ένα κουτί και ο καθένας πήρε τυχαία μια «παλάμη». Αφού αποκάλυψαν όλοι ποιά είναι η δικιά τους ανέφεραν τα θετικά στοιχεία που έχει αυτός που του ανήκει η παλάμη και τα καταγράψαμε επανω της. Με αυτό τον τρόπο εστιάσαμε στα χαρακτηριστικά τα οποία δεν αναγράφονται μέσα στην «ταυτότητά» μας.

20241009 112013

20241009 112135

20241011 123740

Έπειτα αποφασίσαμε να φτιάξουμε κάτι ενώνοντας τις παλάμες μας και να συμβολίζει την μοναδική ξεχωριστή ομορφιά της ομάδας μας.  Ενώσαμε όλα μαζί τα χέρια και κατασκευάσαμε έναν ήλιο από χεράκια που μέσα του έχει τα αρχικά του ονόματος κάθε μέλους της ομάδας που φτιάξαμε με στάμπες από σφουγγάρι.

20240926 121112

3ο Εργαστήριο: “Το Βιβλίο του Εαυτού μου”

Η μοναδικότητα μας ορίζεται από πολλούς παράγοντες (ύψος, οικογένεια, επιθυμίες κ.α.).

Με την κυρία Εύη που μας μαθαίνει Αγγλικά ζωγραφίσαμε το πορτέτο μας και το σπιτάκι με την οικογένεια μας. Επίσης μας επισκέφτηκε ο Mr Parrot και μας σύστησε την δική του οικογένεια!

IMG 6e833da9c86e12a5c1d5b537ad327884 V

20241008 112307

Picsart 24 10 18 17 16 37 155 1

Ηχογραφήσαμε τον εαυτό μας και τον ακούσαμε μέσω της εφαρμογής VOCAROO, μετρήσαμε το ύψος μας  με μια κορδέλα και συγκρίναμε τα αποτελεσματα, κάναμε το πορτέτο του εαυτού μας και το ζωντανέψαμε μέσω της εφαρμογής QUIVER, ζωγραφίσαμε το ανθρωπάκι μας και το είδαμε να ζωντανεύει μέσα από την εφαρμοφή ANIMATED DRAWINGS, σκεφτήκαμε τι μας αρέσει περισσότερο επάνω μας και γιατί, βγήκαμε φωτογραφίες, αποτυπώσαμε σε ενα φιλμ φωτογραφικής μηχανής κάποια ξεχωριστά πρόσωπα για μας ή προσωπικές ξεχωριστές στιγμές που έχουν χαραχτεί στη μνήμη μας, παρουσιάσαμε και ζωγραφίσαμε την οικογένεια μας, καi αφού τα παρουσιάσαμε όλα αυτά στην ομάδα αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα Βιβλίο Flipbook ξεχωριστά για τον καθένα για να κλείσουμε εκεί μέσα όλα αυτά τα στοιχεία που μας κάνουν μοναδικούς.

Picsart 24 10 18 17 03 00 492

Picsart 24 10 18 16 48 03 425

4ο Εργαστήριο: « Βλέπω Διαφορετικά – Διαβάζω διαφορετικά »

Αρχικά κάναμε αναφορά στα μέλη του σώματος μας και εντοπίσαμε αυτά τα οποία συνδυάζονται με τις 5 αισθήσεις. Αφού τις ονομάσαμε ζωντάνεψαν ξαφνικά και μας παρουσιάστηκαν μπροστά μας !

Picsart 24 10 18 19 45 37 957

Η συζήτηση οδήγησε στο συμπέρασμα οτι παρόλο που οι άνθρωποι έχουμε τα ίδια μέλη του σώματος κάποιοι δεν έχουν συγκεκριμένες αισθήσεις ή γεννήθηκαν χωρίς ορισμένα μέλη ή στην πορεία της ζωής τους έχασαν κάποιο μέλος ή την ικανότητα τους. Γνωρίζοντας λοιπόν οτι υπάρχουν άτομα με ειδικές ανάγκες στη συνέχεια αναρωτηθήκαμε πώς άνθρωποι με προβλήματα όρασης διαβάζουν και περπατάνε, πώς άνθρωποι με προβλήματα ακοής επικοινωνούν και πώς άνθρωποι με κινητικά προβλήματα μεταφέρονται. Με τη βοήθεια εικόνων μάθαμε για την γραφή Braille για τους τυφλούς (την ειδαμε επάνω σε μια συσκευασία Betadine που έχουμε στην τάξη και την αγγίξαμε), τη νοηματική γλώσσα για τους κωφούς (μάθαμε κάποιες λέξεις), είδαμε τις ράμπες που υπάρχουν για τους ανάπηρους (παρατηρήσαμε οτι στο σχολείομας δεν υπάρχει ράμπα), σε ποιά σημεία συνανατάμε το σύμβολο των αναπήρων και ποιά η σημασία του. Γνωρίσαμε επίσης αθλητές με κινητικά προβλήματα, ζωγράφους με απώλεια των χεριών τους και μουσικούς με προβλήματα ακοής, συνειδητοποιώντας ότι παρόλες τις δυσκολίες η θέληση υπερνικάει όλα τα εμπόδια.

Picsart 24 10 18 16 52 30 836

20241018 110240

Αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα δικό μας αλφάβητο που να μπορούμε αντί να το διαβάζουμε βλέποντας το, να το διαβάσουμε αγγίζοντας το. Συλλέξαμε υλικά από τη φύση που θα μας φανούν χρήσιμα στη δημιουργία του νέου μας αλφαβήτου.

Picsart 24 10 18 16 54 22 684Γράψαμε το όνομα του φίλου μας του Έλμερ!

5ο  Εργαστήριο: «Μπορώ να σε καταλάβω» 

Παρατηρήσαμε τις εικόνες από αθλητές σε παραολυμπιακούς αγώνες. Τα παιδιά περιέγραψαν τις εικόνες και τα στοιχεία που προκύπτουν εκφράζοντας τα συναισθήματα τους. Τι είδους δυσκολίες συναντούν αυτοί οι αθλητές/ριες; Με ποιους τρόπους δείχνουν να τις αντιμετωπίζουν; Κάθε αθλητής έχει και τη δική του ιστορία. 

Χωριστήκαμε σε ζευγάρια και το ένα παιδί ήταν ο «οδηγός». Κλείσαμε με μια μάσκα τα μάτια του ενός και κλήθηκαν να βαδίσουν στον γνώριμο χώρο της τάξης μας οπου βαλαμε κάποια εμπόδια με τη βοήθεια του «οδηγού». Στο τέλος του παιχνιδιού συζητήσαμε με τα παιδιά ώστε να εκφράσουν πως ένιωσαν και τι δυσκολίες αντιμετώπισαν και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η εμπιστοσύνη που πρέπει να υπάρχει όταν κάποιος μας βοηθάει να τις ξεπεράσουμε.

Picsart 24 10 18 17 00 09 255

Με φίλτρα του καφέ κάναμε σπιτάκια με την καμινάδα να μας επιτρέπει να μυρίσουμε το περιεχόμενο που βρίσκεται κρυμμένο σε αυτά. Τοποθετήσαμε μέσα σε κυπελάλια κανέλα, μανταρίνι, ξύδι και λεμόνι και ο καθένας με τη σειρά του μάντευε μέσω της όσφρησης του τι περιείχε κάθε σπιτάκι.

Picsart 24 10 18 17 06 05 581 1

Η κυρια Νατάσα μας έδειξε σε βίντεο κάποια αποσπάσματα από εκδηλωσεις στην ΕΛΕΠΑΠ οπου δούλευε στο παρελθόν (στολισμό Χριστουγεννιάτικου δέντρου, παιχνίδια στα καρναβάλια).

Μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε πως τα άτομα με ειδικές ανάγκες εντάσσονται κανονικά στα κοινωνικά πλαίσια και μπορούν να κάνουν οτιδήποτε επιθυμούν! Εμείς θα είμαστε πάντα δίπλα τους εάν χρειαστούν τη βοήθεια μας για να την προσφέρουμε απλόχερα!

Η διαφορετικότητα ειναι πολυχρωμία… μόνο έτσι ο κόσμος μας έχει περισσότερο ενδιαφέρον και ειναι πιο όμορφος!!!

CodeWeek

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε φέτος σε 2 δράσεις.

 

BeeBot painters

Αρχικά δημιουργήθηκαν 3 ομάδες σε αντιστοιχία χρωμάτων της BeeBot.

Στη συνέχεια κάθε ομαδα έπρεπε να προγραμματίσει τη διαδρομή που θα κάνει.

Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός πίνακα ζωγραφικής αφηρημένης τέχνης.

Picsart 24 10 17 20 42 16 288

 

Ο Έλμερ και τα χρώματα

Ο Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας ζήτησε να γίνουμε οι βοηθοί του και να δημιουργήσουμε συγκεκριμενα χρώματα μέσα από τη μίξη κάποιων χρωμάτων που μας υπέδειξε, ώστε να μπορέσουν οι φίλοι του οι άλλοι ελέφαντες να βαφτούν σαν κι αυτόν.

Picsart 24 10 17 19 33 10 849

Picsart 24 10 17 16 37 55 453

Picsart 24 10 17 16 34 56 617

 

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΚΥΚΛΟΙ 1024x576 1

Το σχολικό έτος 2024-2025 θα ασχοληθούμε με τα παρακάτω Εργαστήρια Δεξιοτήτων

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων της Θεματικής Ενότητας  “Ζω καλύτερα – Ευ Ζην“, Υγεία: Ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας και ευαλωτότητας: “Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός !!”

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων της Θεματικής Ενότητας “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – κοινωνική συναίσθηση & ευθύνη“, Συμπερίληψη: “Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων της Θεματικής Ενότητας “Φροντίζω το περιβάλλον”, Παγκόσμια και τοπικη πολιτιστική κληρονομιά: “Υπεύθυνα παιδιά,υπερασπιστές των ζώων“.

4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων της Θεματικής Ενότητας “Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία“, Ψηφιακές δεξιότητες: “STEAM και η ΓΗ γυρίζει

Παγκόσμια Ημέρα Ζώων

Μέσα από εικόνες ειδαμε ζώα που ήδη ξέραμε και άλλα που μάθαμε τώρα. Συζητήσαμε για τις ανάγκες και τα δικαιώματα τους και καταλήξαμε ότι πρέπει να ζουν σε ένα προστατευμένο φυσικό περιβάλλον.

Picsart 24 10 07 22 39 55 890

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας ζωάκι σε μια κάρτα.

Μάλλον όμως μας άκουσαν και μας επισκέφτηκαν στο σχολείο μας !

Picsart 24 10 04 17 05 39 493 Picsart 24 10 04 17 02 13 456

Picsart 24 10 09 14 43 37 544

Picsart 24 10 09 14 38 55 620

Ακούσαμε τους ήχους που κάνουν τα ζώα και παίξαμε σχετικά παιχνίδια (μεταμορφωθήκαμε σε διάφορα ζωάκια, παντομίμα, παιχνίδια memory)

20241008 103318

Δώσαμε υπόσχεση στα ζωάκια ότι θα ψάξουμε πληροφορίες για τα δικαιώματά τους και αφού ενημερωθούμε θα συνεχίσουμε τις δράσεις μας για την υπεράσπιση τους.

Για να ζωντάνεψουν και στο σπίτι σας τα ζωάκια που θελετε κάνετε μια αναζήτηση στο Google με το όνομα του ζώου και πατάτε στην επιλογή 3D

Screenshot 20241009 175704 Google

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Επισκέφτηκε το σχολείο μας ο γυμναστής και προπονητής πυγμαχίας κ. Νίκος για να μας ενημερώσει σχετικά με τους κανόνες και τον αθλητικο εξοπλισμό της πυγμαχίας.

Picsart 24 09 30 17 09 57 782

Picsart 24 09 30 17 07 08 031

Picsart 24 09 30 17 05 00 781

Picsart 24 09 30 17 01 01 877

Περάσαμε τέλεια! Σαν σωστοί αθλητές πήραμε και μετάλλιο για τη συμμετοχή μας!

20240927 104103 1

Σε κάστρα μαγικά το ταξίδι ξεκινά…

Καλωσορίσατε σε ένα μαγευτικό ταξίδι γνώσης φιλίας εμπιστοσύνης σεβασμού μα πάνω απ όλα ΑΓΑΠΗΣ!

Μπορείτε να γνωρίσετε το κάστρο μας όπου μέσα χαρούμενοι ιππότες και ντάμες μας ξεναγούν στα μυστικά του…

20240918 093022 1

Οι κανόνες του κάστρου μας 

20240925 094251

 

Οι πρώτες ημέρες στο σχολείο μας ήταν γεμάτες παιχνίδια γνωριμίας και εξάσκησης αναγνώρισης του ονόματός μας.

20240923 092806 20240920 092412 20240919 115459 20240918 115727 20240918 105523 20240918 092955

 

Παιχνίδι “κρυμμένου θησαυρού” με το αρχικό γραμμα από το όνομα μας.

20240918 113400 20240918 114552 20240918 114407 20240918 114355 20240918 114227

 

Παιχνίδι “ο δρόμος του αρχικού γράμματος του ονόματός μου”

(οδηγάμε επάνω το αυτοκινητάκι/βάζουμε πλαστελίνη)

20240918 102232 20240918 101630

 

Κατασκευη στέμμα με το όνομα μου

20240920 113547 1 20240923 090420

Screenshot 20240924 204402 Instagram

 

Η ασπίδα του ονόματός μου 

Αρχικά βάψαμε με νερομπογιές ένα λευκό φύλλο χαρτί και επάνω του κολλήσαμε την ασπίδα με το όνομα μας.

20240925 113153 1

20240923 110544 1


20240926 125104
20240926 124054 20240926 123453 20240926 123449

 

Ανασκαφές με τα ονόματα

Ανακατέψαμε το αλάτι με μπλε και κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικης για να κάνουμε άμμο. Στη συνέχεια με τα πινέλα κάναμε ανασκαφές για να βρούμε το όνομα μας.

20240926 11512620240926 114903

20240926 114731

 

Ήλιος με τα χεράκια και τα αρχικά μας

Παίξαμε κυνήγι θησαυρού και βρήκαμε την σφραγίδα σφουγγαρι με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Επειτα φτιάξαμε έναν ήλιο με αποτύπωμα απο βαμβάκι αλλά και αποτυπωμα από με τα χεράκια μας και στο τέλος βάλαμε τη σφραγίδα του γράμματος που ξεκινάει το όνομα μας.

20240926 112521 20240926 112309 20240926 112031 20240926 111909 20240926 084514 20240926 121112

 

Αποτύπωμα του αρχικού μας γράμματος με αλουμινόχαρτο

Βάψαμε με μπλε τέμπερα ένα φύλλο αλουμινόχαρτο και επάνω του γράψαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Μετά κολλήσαμε το αλουμινόχαρτο πάνω σε ένα χαρτί κακ βγήκε το αποτύπωμα για να το κάνουμε ένα κάδρο που θα στολίζει το δωμάτιο μας.

Picsart 24 09 25 16 08 45 105

20240926 121130 1

 

Οδηγώ τη μελισσούλα στο όνομα μου

Η πρώτη μας δραστηριότητας Ρομποτικής για φέτος ήταν να προγραμματίσουμε και να οδηγήσουμε τη μελισσουλα bee bot στο όνομα μας.

20240930 093237

 

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.