Εργαστήρια Δεξιοτήτων Νηπιαγωγείου Αιγάνης σχολικό έτος 2023-24

 

Για την υλοποίηση των εργαστηρίων δεξιοτήτων, αποφασίστηκαν  οι παρακάτω θεματικοί άξονες:

Οκτώβριος – Νοέμβριος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ

ΥΓΕΙΑ : Διατροφή -Αυτομέριμνα,Οδική Ασφάλεια

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α

Η γιοτρή των συναισθημάτων  

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Μητρά Λεμονιά

 

 

Δεκέμβριος – Ιανουάριος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:

 ΦΡΟΝΤΙΖΩ  ΤΟ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Οικολογία -Παγκόσμια και Τοπική Φυσική κληρονομιά

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α

Το δάσος ζητά βοήθεια

 

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Μητρά Λεμονιά

 

 

Φεβρουάριος – Μάρτιος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ  ΚΑΙ  ΕΝΕΡΓΩ

Κοινωνική Συναίσθηση και ευθύνη

Ανθρώπινα δικαιώματα

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α

                            Φροντίζω και ενεργώ για το πάρκο της γειτονιάς

 

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Μητρά Λεμονιά

 

 

Απρίλιος – Μάιος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ  ΚΑΙ  ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

STEM-εκπαιδευτική Ρομποτική

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α

Οι 4 εποχές

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Μητρά Λεμονιά

 

Ασφάλεια στο δρόμο “Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ.”

318010640 2096018070582062 5354632301652787889 n

ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ 1. ΥΓΕΙΑ: Ασφάλεια στο δρόμο Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ.

Τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» αποσκοπούν να καλλιεργήσουν σύγχρονες δεξιότητες στους μαθητές και στις μαθήτριες, προκειμένου να αξιοποιούν αποτελεσματικά τις σχολικές γνώσεις και ικανότητές τους ώστε να ανταποκρίνονται ευχερέστερα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον. Κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την Οδική Κυκλοφορία και Ασφάλεια είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου.

Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα την οδική ασφάλεια κάναμε πολλές πολλές δράσεις…

Μιλήσαμε για τα οχήματα και κάναμε διάφορες εργασίες

Ταξινομήσαμε αυτοκινητάκια με βάση το χρώμα και το μέγεθος…

Παίξαμε παιχνίδια με οχήματα

Φτιάξαμε κατασκευή με αυτοκίνητο, δρόμο και φανάρι

Την Ημέρα που γιόρταζε η Πολεμική μας Αεροπορία, στις 8 Νοεμβρίου, αφού μιλήσαμε για την γιορτή και την αεροπορία,

διαβάσαμε την ιστορία του Δαίδαλου και του Ίκαρου οι οποίοι σύμφωνα με την Ελληνική Μυθολογία ήταν οι πρώτοι άνθρωποι που “πέταξαν”

και τέλος φτιάξαμε τα δικά αεροπλάνα

Μιλήσαμε για τα σήματα και κάναμε εργασίες και παιχνίδια για να τα μάθουμε καλά

Φτιάξαμε σήματα

Διαβάσαμε την “Μικρή Κατόνη” και μάθαμε πως κυκλοφορούμε ως πεζοί

Μάθαμε τα φανάρια και το Φ,φ από το φανάρι

Μάθαμε για τον τροχονόμο

Παίξαμε με φανάρια και τροχονόμους

Φτιάξαμε μία μακέτα μιας πόλης και παίξαμε

Φτιάξαμε τα δικά μας σήματα που επινοήσαμε σύμφωνα με τους κανόνες της τάξης μας

Κάναμε διάφορα φύλλα εργασίας για να ελέγξουμε τι μάθαμε

Είδαμε βίντεο με τον “Φίλο μας τον Ποδηλατάκια” και φτιάξαμε τον δικό μας ποδηλατάκια

Παίξαμε πολλά παιχνίδια στον υπολογιστή

Εκμεταλλευτήκαμε την εκδρομή μας στους Γόννους και μελετήσαμε τα σήματα ακόμα και μέσα από το λεωφορείο

βρήκαμε και μία διάβαση πεζών

Μέσα στο λεωφορείο, ως σωστοί επιβάτες, φορέσαμε την ζώνη μας και καθόμασταν ήσυχα στη θέση μας

Κλείσαμε το πρόγραμμα μας με την επίσκεψη του Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Τεμπών μαζί με την συνεργάτιδά του που μας μίλησαν για την οδική ασφάλεια και μας έδειξαν σχετικά βίντεο με αληθινά περιστατικά.

Μας έβαλαν και κάποιες εργασίες να δούνε τι γνωρίζουμε και μας βρήκαν…πολύ διαβασμένους!!!

Happy Birthday Code Week!!!

Νηπιαγωγείου Αιγάνης 2

Φέτος συμμετέχουμε με το Νηπιαγωγείο Αιγάνης και πολλά άλλα σχολεία σε Ελλάδα και Ευρώπη, στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα με την δραστηριότητα  Happy Birthday Code Week!!!

Ετοιμάσαμε Χάρτη Γενεθλίων για την μελισσούλα Beebot όπου οι μαθητές προγραμματίζουν την Beebot να συλλέξει δώρα και να πάει στην τούρτα γενεθλίων της. Όσα σχολεία δεν έχουν το ρομποτάκι κάνουν την δραστηριότητα «unplugged» όπως λέμε στην ρομποτική και τον προγραμματισμό.

Όλα τα σχολεία θα πρέπει να «κρύψουν» ένα δώρο σε ένα τετράγωνο και να στείλουν τον κώδικα στα άλλα σχολεία εδώ ώστε να βρουν όλοι οι μαθητές «αποκωδικοποιώντας» που βρίσκεται το δώρο από κάθε σχολείο!

Στο Νηπιαγωγείο Αιγάνης, δυστυχώς, δεν υπάρχει ρομποτάκι, οπότε τα παιδιά αρχικά εξοικειώθηκαν με τις λειτουργίες της μελισσούλας Bee Bot με ασκησούλες on line εδώ.

Στη συνέχεια φτιάξαμε ένα “χαλί” όπως ακριβώς ο χάρτης για την Bee Bot.

και κάναμε με το σώμα μας την προσομοίωση.

290297153 2077219839335370 198623347186247938 n 309411497 1367696473758592 5190137486889041417 n 309619238 1510888459341816 8411694014709678869 n 310067102 619190949943457 2772684398892247132 n 310149240 433682422165232 470672499827897240 n 310559967 625476772401577 1372330040926049737 n 311010777 500545651972141 2011845974228313663 n 311142136 781047209789467 947856079771350890 n 311152034 1181975322404285 295528574544525863 n 311408628 3193576694305899 7695982157728150778 n 311422783 601145111798732 7275535213001732259 n 311426118 1839094319763567 356351445494956799 n 311444046 668020887939445 5425398980162789064 n 310737542 2442920939180039 3856881489812568606 n

Κάθε μαθητής/τρια έκανε τη δική του/της διαδρομή την οποία κατέγραφε η εκπαιδευτικός για να δούμε πως γίνεται η καταγραφή κώδικα. Όταν ολοκληρωνόταν η διαδρομή συζητούσαμε όλοι μαζί αν ο/η μαθητής/τρια μάζεψε όλα τα δώρα ή ξέχασε κάποιο.

Την επόμενη ημέρα βρήκαμε και σπάσαμε κώδικες από διάφορα σχολεία. Βρίσκαμε πρώτα το σχολείο στο χάρτη για να δούμε πόσο κοντά ή μακριά μας είναι και μετά γράφαμε τον κώδικα με τα δικά μας βελάκια στο δικό μας χάρτη-χαλί. Ένας/μία μαθητής/τρια «διάβαζε» τον κώδικα και ένας τον περπατούσε σαν το ρομπότ και άφηνε το δώρο στο τετράγωνο που βρίσκαμε.

Σπάσαμε τον κώδικα του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Παλαιχώρας Χανίων

1ο και 2ο Νηπ Παλαιοχώρας Χανίων 21ο και 2ο Νηπ Παλαιοχώρας Χανίων 3 1ο και 2ο Νηπ Παλαιοχώρας Χανίων 1

του 1ου τμήματος του 4ου Νηπιαγωγείου Λιβαδειάς

4ο Λιβ4ο Νηπ Λιβαδιάς 1ο τμήμα 54ο Νηπ Λιβαδιάς 1ο τμήμα 6

του 2ου Νηπιαγωγείου Μοιρών

2ο Νηπ Μοιρών 1 2ο Νηπ Μοιρών 42ο Νηπ Μοιρών 3

του Νηπιαγωγείου Αγίου Πνέυματος Σερρών

Αγίου Πνέυματος Σερρών 2Αγίου Πνέυματος Σερρών 3Αγίου Πνέυματος Σερρών 1

του Νηπιαγωγείου Βροντούς

Βροντούς 3 Βροντούς 4Βροντούς 1

του KINDERGARDEN No25 BAIA MARE ROMANIA

1 23

και πολλών άλλων νηπιαγωγείων τις επόμενες ημέρες…

308296242 1783490452016015 1152067494735746138 n 311406526 555562069270211 8795187757748181173 n 311456425 632705185065990 1584094281790989795 n 311944911 1461251741021938 4415278059579485757 n 311962328 792784828666686 7197569884729102909 n 311977607 933279724313929 7210769450216105411 n 312117366 2432680203552063 8345598904110861281 n 312130661 670577164484838 395876254999425167 n

Τέλος, “κρύψαμε” το δώρο μας για την Bee Bot και στείλαμε τον κώδικα στα άλλα σχολεία να τον αποκωδικοποιήσουν…

Νηπιαγωγείου Αιγάνης 1 Νηπιαγωγείου Αιγάνης 2

1  2

…Κάποιοι μαθητές θέλησαν στο ελεύθερο παιχνίδι τους να “κρύψουν” το δικό τους δώρο..!

μαθητών 4 μαθητών 3

μαθητών 2μαθητών 1

 

 

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)



Λήψη αρχείου

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΙΓΑΝΗΣ.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.