ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

Το Πάσχα πλησιάζει και εμείς αρχίσαμε με όρεξη τις ετοιμασίες μας!

 

 

Συνεχίσαμε με διάφορες κατασκευές ,ζωγραφιές και χειροτεχνίες!

 

KAΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ “ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΡΘΟΠΕΤΑΛΙΕΣ”

Επιλέξαμε να ασχοληθούμε με το  ποδήλατο ,μια αγαπημένη ασχολία μικρών και μεγάλων!Μέσα από αυτό το θέμα ήρθαμε σε επαφή με κανόνες οδικής κυκλοφορίας και με τα ωφέλη του ποδήλατου στην υγεία και στο περιβάλλον μας.

Εργαστήριο 1ο

1η Δραστηριότητα

Αρχικά τα παιδιά περιγράψανε τα ποδήλατα τους και διηγήθηκαν προσωπικές τους ιστορίες από τις βόλτες τους με αυτά.

Με τη βοήθεια του παρακάτω πίνακα συζητήσαμε τα ωφέλη του ποδηλάτου στην υγεία μας καθώς και στο περιβάλλον.

giati podilato 2

Ονομάσαμε και περιγράψαμε τα μέρη ποδηλάτου και το ρόλο τους .

μερη ποδηλατου 1

 

Πώς είναι το ποδήλατο; -H πρώτη μας προσπάθεια να ζωγραφίσουμε ένα  ποδήλατο…

πρωτη ζωγραφια ποδηλατο

 

Ωρα για τραγούδι!

Διασκεδάσαμε με ψυχοκινητικά ( της Κυνηγού)  και μιμηθήκαμε τις κινήσεις της ποδηλασίας .

2η Δραστηριότητα:

Είδαμε τα πρώτα ποδήλατα που κατασκευάστηκαν και την εξέλιξη τους…

istoria 1

 

Παρακολουθήσαμε διάφορα βιντεάκια για την κυκλοφοριακή αγωγή και το ποδήλατο στο Youtube.

όπως¨Γιατι κυκλοφορώ με ποδήλατο¨

Περιγράψαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα το ποδήλατο.

 

Εργαστήριο 2ο

1η Δραστηριότητα

Μάθαμε το αίνιγμα για το ποδήλατο και με τη βοήθεια των οδηγιών βήμα -βήμα  το ζωγραφίσαμε…

 

βημα βημα ζωγραφιζω ποδηλατο

ainigma podhlato

2η Δραστηριότητα

Ακούσαμε τις χρήσιμες οδηγίες του ποδηλατάκια για τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε με το ποδήλατο…

 

Ακολούθησε η άσκηση λογικής σειράς για τη παραβίαση των κανόνων οδήγησης.

λογικη σειρα 1

 

Φτιάξαμε το puzzle 4 κομματιών με το ποδήλατο.

 

 

Εργαστήριο 3o

1η Δραστηριότητα

Φτιάξαμε Puzzle και παίξαμε παιχνίδια μνήμης στον υπολογιστή σε σχέση με το ποδήλατο.

 

 

Σχηματίσαμε τις  διαδρομές του ποδηλάτη σε φύλλο εργασίας..

διαδρομες

Και ένας λαβύρινθος …

λαβυρινθος

2η Δραστηριότητα

eξοπλισμος

Είδαμε τον εξοπλισμό της ποδηλάτισσας συμμαθήτριας μας και συζητήσαμε τι ρόλο έχει το κάθε στοιχείο για την ασφάλεια μας.

Ακούσαμε ,συζητήσαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι ¨η ποδηλάτισσα”του Οδυσσέα Ελύτη.

Ακολούθησε το φύλλο εργασίας :Ποδηλατώ με ασφάλεια … τι πρέπει να χρησιμοποιεί ο πoδηλάτης για να είναι ασφαλής;

ασφαλησ οδηγηση 1

 

 

 

Εργαστήριο 4ο

1η Δραστηριότητα

Μιλήσαμε για  τα σήματα του κοκ και τη σημασία τους .Κάναμε διαδρομές ακολουθώντας τα σήματα που είχαμε στην τάξη μας και στη συνέχεια

συμπληρώσαμε τον πίνακα διπλής εισόδου με τα σχήματα και  τα σήματα.

σηματα και σχηματα

Παρακολουθήσαμε ένα επεισόδιο από την αγαπημένη   παιδική σειρά ¨πέππα το γουρουνάκι¨  με τίτλο ¨βολτα με το ποδήλατο¨

2η Δραστηριότητα

Λίγη ζωγραφική με τις αγαπημένες  μας  νερομπογιές…

νερομπογιεςποδηλατες

και λίγα μαθηματικά με ποδήλατα…Πόσα είναι;

aριθμοι και ποδηλατα

σύνολα 3 ποδηλάτων..

συνολα

Εργαστήριο 5ο

1η Δραστηριότητα

Τραγουδήσαμε και χορέψαμε «το καλό μου ποδήλατο».

Μάθαμε το  ποίημα  με τίτλο ¨Ντριν και ντριν το κουδουνάκι”

Παίξαμε με σύνθετες λέξεις όπως ποδηλατόδρομος,ποδηλασία,ποδηλάτης ,μοτοποδήλατο κα.

2η Δραστηριότητα

Γνωρίσαμε  τη  beebot και την οδηγήσαμε σύμφωνα με τους κανόνες του Κ.Ο.Κ !

beebot

 

 

Εργαστήριο 6ο

Και κλείσαμε με την πολύ ωραία ποδηλατάδα μας στην παραλία των Νικολαιίκων !!Κάναμε διαδρομές ακολουθώντας τα σήματα , και προσπαθήσαμε να τηρήσουμε  όλους τους κανόνες… Περάσαμε αξέχαστα!!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Στα πλαίσια του 2ου θεματικού άξονα ”φροντίζω το περιβάλλον” των ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τον σεισμό και τα μέτρα προστασίας.

1o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 

Αρχικά συζητήσαμε  για τα φυσικά φαινόμενα και τις φυσικές καταστροφές.Παρακολουθήσαμε βίντεο γι’αυτά (τσουνάμι,πλημμύρες,ηφαίστεια,φωτιά από κεραυνό,ανεμοστρόβιλο,σεισμό) και καταγράψαμε σε ιστόγραμμα τα συναισθήματα που προκαλούν όλα αυτά τα φαινόμενα.

 

ιστογραμμα

 

Τα παιδιά στη συνέχεια αποτύπωσαν στο χαρτί όπως μπορούσαν τα φυσικά φαινόμενα.

fysika fainomena

 

Αναφέραμε ότι εμείς θα εστιάσουμε στον σεισμό και τα παιδιά ζωγράφισαν την πρώτη εντύπωσή τους για τον σεισμό.

prvth entypvsh

 

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Με διάχυση των γνώσεων των παιδιών συμπληρώσαμε το ιστόγραμμα  ”σεισμός και τώρα τι κάνω” όπου καταγράφηκαν οι έννοιες του σεισμού,της δόνησης και συμπληρώσαμε το ιστόγραμμα με τις έννοιες:ρίχτερ,σεισμογράφος,σεισμογενείς περιοχές,εγκέλαδος,αρχαία ελίκη,μέτρα προστασίας κ.ά..

ISTOGRAMMA 2

Κατασκευάσαμε σπιτάκια που στηρίζονταν σε πλαστελίνη και σύρμα ώστε να δούμε την σεισμική δόνηση.

SPITAKIA

 

Γιατί συμβαίνει ένας σεισμός;Παρατηρήσαμε την υδρόγειο σφαίρα,μιλήσαμε για τις λιθοσφαιρικές και τεκτονικές πλάκες της γης…Αναφέραμε ότι όταν μετακινούνται αυτές οι πλάκες συμβαίνει η σεισμική δόνηση,είδαμε σχετικά βίντεο για το εσωτερικό της γης και  το αποτυπώσαμε στο χαρτί …

ESVTERIKO GHS

 

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Παρακολουθήσαμε την ιστορία <<περιπέτειες του Τολίτο>> από την σειρά παιδικά ελληνικά παραμύθια και συζητήσαμε για τα μέτρα προστασίας από τον σεισμό.

Αφού αναφέραμε τον ΟΑΣΠ και το έργο του, παρατηρήσαμε και αναλύσαμε την αφίσα με τα μέτρα προστασίας.

Κατασκευάσαμε το βαλιτσάκι του σεισμού με όλα τα απαραίτητα αντικείμενα για την ώρα του σεισμού.

balitsaki

Μάθαμε τα τηλέφωνα άμεσης ανάγκης (166,199,100) καθώς και το τηλέφωνο ενός γονέα μας.

 

amesh anagkh

Ωρα για την άσκηση σεισμού!!!

 

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Σημειώσαμε πάνω σε χάρτες τις σεισμογενείς περιοχές της Ελλάδας και όλου του κόσμου.

Παρακολουθήσαμε ντοκιμαντέρ με τον σεισμό του Αιγίου το 1995,της Ιαπωνίας και της Αρχαίας Ελίκης.

Επισκεφτήκαμε την αίθουσα του κοινοτικού καταστήματος Νικολεΐκων,όπου υπήρχε έκθεση με φωτογραφίες από ευρήματα της Αρχαίας Ελίκης.

EPISKECH ELIKH

ELIKH EPISKECH

5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Παρακολουθήσαμε βίντεο για την λειτουργία των σεισμογράφων,για τις μετρήσεις του σεισμού και τα ρίχτερ και ζωγραφίσαμε κι εμείς μία σεισμική δόνηση.

seismikh

Γράψαμε ένα τραγούδι για τον σεισμό και το μάθαμε…

Οταν γίνεται σεισμός

μη σε πιάνει πανικός,

τρέξε κάπου να κρυφτείς

μόνο έτσι θα σωθείς!

Διάλεξε ένα τραπεζάκι

πιάστο από το ποδαράκι

κράτησε την ψυχραιμία

μέχρι να ΄ρθει η ηρεμία!

Απολαύστε μας!

 

Παίξαμε  διάφορα διαδικτυακά παιχνίδια για σεισμό.

 

6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Διαβάσαμε τον μύθο του Εγκέλαδου και ζωγραφίσαμε τον Εγκέλαδο ομαδικά σε χαρτί του μέτρου

 

Αλλά και ατομικά…

atomika

Καταγράψαμε τις ιδέες των παιδιών για το πώς φαντάζονται τον Εγκέλαδο αν ήταν φαγητό,χρώμα,καιρικό φαινόμενο.ζώο,ήρωας,μουσικό όργανο.

an o egkeladow

 

 

Παίξαμε το παιχνίδι <<Ο Εγκέλαδος χτυπά>>, όπου ένα  παιδί παριστάνει τον Εγκέλαδο και προσπαθεί με μία τεράστια μπάλα να <<χτυπήσει>>  τα παιδιά.

Μάθαμε το Ε του Εγκέλαδου…

gramma e

 

Συμπληρώσαμε το φύλλο αυτοαξιολόγησης και τέλος δόθηκαν βραβεία συμμετοχής στο πρόγραμμα!

aytoajiologhsh

 

brabeio 1

 

6 ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Με αφορμή τη μέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού πραγματοποιήθηκαν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας  .

Σκοπός της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών, των μελών της σχολικής κοινότητας και της ευρύτερης κοινωνίας κατά της βίας στο σχολείο .

Συζήτησαμε  για τη βία και τον εκφοβισμό, τις μορφές, τα συναισθήματα της βίας και του εκφοβισμού, την αντιμετώπιση και πόσο σημαντικό είναι να σπάμε τη σιωπή και να αναφέρουμε φαινόμενα βίας και εκφοβισμού.

Αρχικά διαβάσαμε το παραμύθι << Μίλα η μικρή  Καμήλα >>  και ζωγραφίσαμε τους φίλους της φωνάζοντας το σύνθημα  ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ.

 

mila tvra

Παρακολουθήσαμε σχετικά  videos όπως:

 

Τέλος παίξαμε όλοι μαζί ”τον κύκλο  της καλοσύνης”

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2024-2025

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ     2024-2025

 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΙΚΟΛΕΙΚΩΝ

Τηλ. Επικοινωνίας  : 2691081950

e-mailmail@nip-nikol.ach.sch.gr

Ώρες επικοινωνίας 12:15 π.μ  έως 13.00π.μ.

cropped e me blog θεμα

Στο Νηπιαγωγείο  Νικολεΐκων για το σχολικό έτος 2024-25, θα εγγραφούν: υποχρεωτικά  τα προ νήπια που γεννήθηκαν από: 1-1-2020 έως  31-12-2020.  

Οι εγγραφές  πραγματοποιούνται από 1 έως 20 Μαρτίου 2024  μέσω της Ηλεκτρονικής Εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής.

Διαδικασία:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου (Περιφέρεια:ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ–Περιφερειακή Ενότητα:ΑΧΑΙΑΣ–Δήμος:ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ)
  • Κατά την είσοδο  στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) χρειάζονται οι κωδικοί της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίαςηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται ο γονιός  για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου – Τα στοιχεία των τέκνων είναι προ-συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το τέκνο  για το οποίο  επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή σχετικό έγγραφο- αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο στο όνομα του κηδεμόνα, από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ)το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, ( εφόσον επιθυμεί να φοιτήσει σε μονάδα εκτός χωροταξικής κατανομής) και  να προσκομιστεί  σχετική Βεβαίωση  στο Νηπιαγωγείο

δ)εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στο νηπιαγωγείο τα οποία πρέπει να προσκομιστούν  από το γονέα στο Νηπιαγωγείο , ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία – ραντεβού, κι εντός των προθεσμιών είναι τα εξής:

1)  Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) το οποίο θα συμπληρωθεί από παιδίατρο και θα προσκομισθεί στο Νηπιαγωγείο. (Το έντυπο υπάρχει στο Νηπιαγωγείο,

2) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

3) Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής

Σε περίπτωση αδυναμίας  συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης από το γονέα, η αίτηση μπορεί να συμπληρωθεί από τον Προϊστάμενο/-η του Νηπιαγωγείου, παρουσία του γονέα και βάση των δικαιολογητικών που έχει προσκομίσει αυτός. Σε αυτή την περίπτωση είναι αναγκαία, εκτός των ανωτέρω και τα εξής δικαιολογητικά:

  • Πιστοποιητικό γέννησης (ή Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης για τους αλλοδαπούς μαθητές που δεν διαθέτουν Πιστοποιητικό). Το πιστοποιητικό γέννησης των μαθητών αναζητείται από την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου και δεν απαιτείται η προσκόμισή του από τους γονείς.
  • Λογαριασμός ΔΕΗ ή ΟΤΕ, ή άλλο αποδεικτικό στοιχείο, στο όνομα του κηδεμόνα, από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.

 

 

Το κέικ της φιλίας!

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης του σχολείου μας για τις σχέσεις εκπαιδευτικών-μαθητών,φτιάξαμε το κέικ της φιλίας!Όλοι μαζί ,μεγάλοι και μικροί   συνεργαστήκαμε για το καλύτερο αποτέλεσμα!Ποια τα υλικά της συνταγής μας; Συνεργασία,αγάπη, χαρά ,υπομονή,σεβασμός,αποδοχή,αλληλοβοήθεια,διασκέδαση…Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε και το απολαύσαμε  ΟΛΟΙ!!

Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας!

Τη γνωστή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία του Σκρουτζ  διαλέξαμε να ζωντανέψουμε φέτος  για τα Χριστούγεννα και  παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε κάποια βιντεάκια από αυτήν!

Είσοδος του Σκρούτζ στη σκηνή…

 

Οι δύο αφηγητές άρχισαν την ιστορία ,συστήνοντας τον Σκρουτζ και μιλώντας για τη φιλαργυρία του…

 

 

 

Στη συνέχεια εμφανίζονται οι κυρίες του Φιλανθρωπικού σωματείου, που προσπαθούν να συγκεντρώσουν χρήματα για τα άπορα παιδιά…αλλά μάταιος κόπος!

Ερχονται τα παιδιά και λένε τα κάλαντα μα κι αυτά φεύγουν χωρίς κέρασμα!Τι τσιγγούνης!!

 

 

Ο Σκρουτζ πέφτει για ύπνο … τα ξωτικά βρίσκουν την ευκαρία να κάνουν τις σκανδαλιές τους …και καλούν τις νεράιδες να βοηθήσουν την κατάσταση!

 

Οι νεράιδες με το μαγικό τους ραβδί αλλάζουν τον Σκρουτζ…κάτι μαγικό συμβαίνει!

 

Και τότε τα πνεύματα των Χριστουγέννων,του παρελθόντος,του παρόντος και του μέλλοντος του θέτουν ένα δίλημμα….προτιμάς τα χρήματα ή τη ζωή …Κι αυτός προτίμησε τελικά τη ζωή ,το χορό,το τραγούδι..

 

 

 

Τα παιδιά μας χόρεψαν ,τραγούδησαν ,γέλασαν , το κατευχαριστήθηκαν!!

ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΙ ΕΜΕΙΣ!!

ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ  ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ:ΧΟΡΕΨΤΕ,ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΤΕ,ΓΕΛΑΣΤΕ,ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΙΩΣΤΕ ΠΑΛΙ ΠΑΙΔΙΑ!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!

Χειμωνιάτικες εικόνες…

Μετά τις γιορτές αρχίσαμε τα χειμωνιάτικα θέματα….πρωταγωνίστησαν οι χιονάνθρωποι ,οι χιονονιφάδες,τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη,τα πουλάκια του χειμώνα,τα χειμωνιάτικα ρούχα, καθώς και παραμύθια τα οποία δραματοποιήσαμε , όπως το αγαπημένο ουκρανικό παραμύθι <<το γάντι>> με τα πολύ σημαντικά μηνύματα της αποδοχής και της προσφοράς!

 

Κοπή βασιλόπιτας στο νηπιαγωγείο μας.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας  για την προσφορά της βασιλόπιτας και του δώρου για τον τυχερό της χρονιάς!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

basilopitafloyri

Eκπαιδευτική επίσκεψη του νηπιαγωγείου μας στο Κοινοτικό κατάστημα του Δ.Δ Νικολαιίκων

Εκπαιδευτική επίσκεψη  πραγματοποίησε το νηπιαγωγείο μας στο κοινοτικό κατάστημα του χωριού μας όπου φιλοξενείται η έκθεση της Ε.Φ.Α.ΕΛ με ευρήματα και φωτογραφίες από την Αρχαία Ελίκη

με θέμα ”Από τη λήθη στο φως… η πορεία (40 χρόνων) της ανακάλυψης της Αρχαίας Ελίκης”. Ευχαριστούμε πολύ !!!

 

 

 

 

 

elikh