Η Δ’ Τάξη Στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής

2 2

Η Κυκλοφοριακή Αγωγή αποτελεί θεμέλιο λίθο της Οδικής Ασφάλειας, με στόχο την καλλιέργεια κυκλοφοριακής συνείδησης για υπεύθυνη συμπεριφορά στο δρόμο, είτε ως οδηγοί, είτε ως πεζοί, είτε ως συνεπιβάτες, είτε ως ποδηλάτες.

Σκοπός της Κυκλοφοριακής Αγωγής είναι η:

  • Προαγωγή της οδικής ασφάλειας: Μέσω της εκπαίδευσης και της ενημέρωσης, η Κυκλοφοριακή Αγωγή στοχεύει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και την προστασία της ανθρώπινης ζωής.
  • Διαμόρφωση υπεύθυνων χρηστών του δρόμου: Ενθαρρύνει την υιοθέτηση σωστών οδικών συνηθειών και κανόνων, καλλιεργώντας τον σεβασμό προς τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, πεζούς, ποδηλάτες και οδηγούς.
  • Προστασία των ευάλωτων χρηστών: Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια των πιο ευάλωτων κατηγοριών, όπως τα παιδιά, οι ηλικιωμένοι και τα άτομα με αναπηρία.
  • Διασφάλιση ομαλής κυκλοφορίας: Συμβάλλει στην ομαλή ροή της κυκλοφορίας, μειώνοντας την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τα οδικά ατυχήματα.

Η Κυκλοφοριακή Αγωγή απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, από την προσχολική ηλικία έως και την ενήλικη ζωή. Υλοποιείται μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε σχολεία, κοινωνικά κέντρα, οργανισμούς και φορείς, καθώς και μέσω ενημερωτικών καμπανιών και δράσεων.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων  η Δ’ Τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε την Τρίτη 16 Απριλίου το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Κοζάνης.  Εκεί οι μαθητές μας ενημερώθηκαν από τους Δημοτικούς Αστυνομικούς κυρίους Καρανάτσιο Αθανάσιο και Αναγνώστη Ιωάννη και με βιωματικό τρόπο κατανόησαν και εφάρμοσαν τους κανόνες οδικής ασφάλειας με ποδήλατα και αυτοκινητάκια που τους παρείχε το Πάρκο.

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου που γιορτάζεται στις 4 Απριλίου, καλωσορίσαμε στο σχολείο μας την Διατροφολόγο – Συγγραφέα του βιβλίου «Ο Κόμης Σπάτουλας και η Βιταμίνη D” κ. Σοφία Μπάμπου.  Μέσω της δραματοποίησης και ενεργοποίησης της φαντασίας των μικρών μας μαθητών και με διασκεδαστικό τρόπο χάρισε στους μαθητές της Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ Τάξης γέλιο και μία αξέχαστη εμπειρία.  Την ευχαριστούμε πολύ.

Ένας κόμης που θέλει να λάμπει σαν τον ήλιο;
Ένας σεφ με παράξενη ομιλία και ευρηματικές συνταγές;
Ένα χλωμό φεγγάρι και ένα ζωηρό αστέρι;
Ένα πάρτυ γενεθλίων με όλα τα ζώα του δάσους;
Τι γυρεύουν όλοι αυτοί μαζεμένοι σε ένα παραμύθι;

Ο κόμης Σπάτουλας δεν έχει δει ποτέ του τον ήλιο, ούτε ο ήλιος εκείνον, μιας και δεν έχει βγει ποτέ από το κάστρο του, όπου ζει με μοναδική συντροφιά τον μάγειρά του τον κύριο Μαστροχαλαστάιν. Καθώς ο κόμης Σπάτουλας ετοιμάζεται να γιορτάσει τα χιλιοστά γενέθλιά του, ζητά από τον κύριο Μαστροχαλαστάιν να του φτιάξει φαγητά που θα τον κάνουν να λάμπει σαν τον ήλιο. Από το δάσος μέχρι τα βάθη του βυθού και το φεγγάρι ο πολυμήχανος μάγειρας, θα καταφέρει να βρει την βιταμίνη D και να κάνει τον κόμη Σπάτουλα λαμπερό σαν τον ήλιο;ΣΠΑΤΟΥΛΑΣ 5 ΣΠΑΤΟΥΛΑΣ ΣΠΑΤΟΥΛΑΣ2 ΣΠΑΤΟΥΛΑΣ3 ΣΠΑΤΟΥΛΑΣ4

 

ΧΟΠΑ Ήρωες 112 – Τάξη ΣΤ’ (Μέρος Β’)

Fast collective group medium copy 1

Και το ταξίδι μας παρέα με τους τρεις υπερήρωές μας και τον εγγονό τους ολοκληρώθηκε.   Η αποστολή τους ήταν να διδάξουν στις οικογένειες μας τα συμπτώματα του εγκεφαλικού και την ανάγκη να καλέσουμε ασθενοφόρο όταν υποπτευθούμε ένα εγκεφαλικό. Εάν το πάμε ένα βήμα παρακάτω και γνωρίσουμε τι προκαλεί το εγκεφαλικό και πώς να το αποτρέψουμε και αναλάβουμε σαν οικογένεια την πρόκληση να διαχειριστούμε αυτούς τους παράγοντες κινδύνου ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΖΩΕΣ.

IMG 20231208 094033 IMG 20231208 094147 IMG 20231215 093459 IMG 20231215 093502 IMG 20231215 093525 IMG 20231215 093526

ΧΟΠΑ 112 ΗΡΩΕΣ – Τάξη ΣΤ’

Hopa Heroes main

“Μαζί μπορούμε να σώσουμε τον κόσμο – Ένας Υπερήρωας, μία Υπερηρωίδα τη φορά.” Με αυτό το σύνθημα ξεκίνησε και το σχολείο μας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΧΟΠΑ 112 Ήρωες», με σκοπό να εκπαιδεύσει τα παιδιά και την ευρύτερη οικογένειά τους να αναγνωρίζουν τα 3 πιο σημαντικά συμπτώματα του αγγειακού εγκεφαλικού επεισοδίου και να απομνημονεύσουν τον Ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος τα παιδιά μαθαίνουν για τα κυριότερα χαρακτηριστικά του εγκεφαλικού επεισοδίου και για τον τρόπο που θα πρέπει να δράσουν σε περίπτωση που βρεθούν αντιμέτωπα με αυτή την επείγουσα κατάσταση υγείας.  Την αρχή έκανε η ΣΤ’ Τάξη μας με υπεύθυνη την καθηγήτρια των Αγγλικών κ. Νικολέτα Μανδραβέλη και  τα παιδιά να δείχνουν τεράστιο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό.

IMG 20231110 093415 IMG 20231208 090852

Τα πρωτάκια μας για πρώτη φορά στη βιβλιοθήκη!

hillschool nipiagogeio vivliothiki 02

Με μεγάλη μας χαρά οι υπεύθυνες της βιβλιοθήκης κ. Νικολέτα Μανδραβέλη και Στέλλα Ιορδανίδου υποδεχτήκαμε για πρώτη φορά τους μικρούς μαθητές και μαθήτριες της Α’ Τάξης του Σχολείου μας με τους δασκάλους τους κ. Αθανάσιο Αθανασίου και Γεώργιο Νάκα καθώς και τον Διευθυντή μας κ. Κούτσιανο Αχιλλέα.

Η χαρά τους και η αγωνία τους να επιλέξουν ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ το πρώτο τους βιβλίο καθρεφτίζονταν στα προσωπάκια τους, αλλά και η δική μας χαρά ακόμη μεγαλύτερη παρατηρώντας τους νέους “βιβλιοφάγους” του σχολείου μας να ξεκινούν το ταξίδι τους στον όμορφο κόσμο του βιβλίου.

Τους ευχόμαστε καλή αρχή!

 

Παγκόσμια ημέρα αναπηρίας

ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Οι βιωματικές δραστηριότητες είναι ένας τρόπος να προσεγγίσουμε αδρά τις δυσκολίες των Ατόμων με Αναπηρία.

Oι δραστηριότητες έχουν επιλεγεί με σκοπό οι μαθητές:

  •  να συνειδητοποιήσουν ότι οι άνθρωποι έχουν πολλούς διαφορετικούς τρόπους να κάνουν πράγματα και να αντιλαμβάνονται τον κόσμο,
  •  να προβληματιστούν,
  •  να συζητήσουν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία στην καθημερινή τους ζωή
  • να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση και την ευαισθησία προς τα άτομα με αναπηρία

Δείτε την Παρουσίαση

ΑΜΕΑ1   ΑΜΕΑ2 ΑΜΕΑ3   ΑΜΕΑ5 1       ΑΜΕΑ4

 


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.