cropped 14595837 10210645343200381 2480294697703098442 n
sxoleia koronoios sxliki xronia

Επιστροφή στα σχολεία

Στην απόφαση να ανοίξουν κανονικά τα σχολεία την προσεχή Δευτέρα 10 Ιανουαρίου καταλήγει, σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση, επικαλούμενη παιδαγωγικούς, ψυχολογικούς αλλά και υγειονομικούς λόγους. Η επιστροφή των μαθητών στις τάξεις θα γίνει με αλλαγή στα σχετικά πρωτόκολλα.

math Tutor Cartoon

Ο κόσμος των μαθηματικών . . .

Τα μαθηματικά στο διάβα της ιστορικής τους πορείας πέρασαν από διάφορα εξελικτικά στάδια. Αρχικά υπηρετούσαν αποκλειστικά την επίλυση των πραγματικών προβλημάτων του ανθρώπου. Εξελίχθησαν αργότερα σε μια επιστήμη αποδεικτικού συλλογισμού. Η μαθηματική εκπαίδευση ακολούθησε αυτές τις φιλοσοφικές τάσεις ακροβατώντας ανάμεσα σε δύο ακραίους δρόμους. Έναν του απόλυτου φορμαλισμού ( μπουρμπακισμός) και έναν άλλον της χρησιμοθηρικής- πραγματιστικής μαθηματικής παιδείας (φιλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα). Στην σύγχρονη εποχή με την διαδεδομένη χρήση του Η/Υ διανύουμε μια εποχή “νεοενορατισμού” στην διδασκαλία των μαθηματικών. Διαφαίνεται δηλαδή ότι μπορούμε να συγκεράσουμε την αποδεικτική εμπειρία ενός αξιωματικού τυπικού συστήματος με την εξυπηρέτηση των πρακτικών αναγκών της καθημερινής μας ζωής . Οι δύο αυτές συνιστώσες οφείλουν να συνεργάζονται αντί να προσπαθούν να επιβληθούν μονομερώς στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι.

dialog semiconductor

Mindstorms EV3

Οι μαθητές εισέρχονται στο κόσμο των Ρομπότ. Αυτόνομες μηχανές στην υπηρεσία του ανθρώπου. Η εκπαιδευτική ρομποτική δίνει την δυνατότητα στους μαθητές να υλοποιήσουν σύνθετες κατασκευές συνδυάζοντας κατασκευή και προγραμματισμό να σκεφθούν ως μηχανικοί και να φανταστούν τη επίλυση του προβλήματος μέσα από τη κατασκευή τους

Η εμπλοκή στην ομαδική δραστηριότητα κατασκευής ενός λειτουργικά αυτόνομου και πολύπλοκου ρομπότ βοηθά τους μαθητές να απελευθερώσουν τη δημιουργική δύναμή τους και παράλληλα να κατανοήσουν βιωματικά τις έννοιες που κρύβονται πίσω από τα φυσικά μεγέθη με συναρπαστικό τρόπο.

Κάθε ρομποτική κατασκευή για να λειτουργήσει αυτόνομα χρειάζεται εφαρμοσμένο προγραμματισμό που για πρώτη φορά προσεγγίζεται πρακτικά από τη νέα γενιά, μέσω πολύπλοκων αλγορίθμων που τα ίδια τα παιδιά συντάσσουν εύκολα, στο ειδικό προγραμματιστικό περιβάλλον που προσφέρει το Mindstorms EV3 με εικονικό τρόπο.

Μέσω της διαθεματικότητας των δραστηριοτήτων θα διδαχθούν πρώτα εισαγωγικές και στη συνέχεια προχωρημένες τεχνικές προγραμματισμού και κατασκευής μοντέλων ρομπότ.  Οι δραστηριότητες που εκπονούν με αυτά τα ρομπότ,  βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν βιωματικά  τις έννοιες της απόστασης, του χρόνου, της ταχύτητας & της μάζας τις συντεταγμένες στο επίπεδο και στο χώρο που δύσκολα μαθαίνουν στο σχολείο λόγω του αφηρημένου τους χαρακτήρα, αλλά και έν

νοιες των τεχνών της ζωγραφικής και της μουσικής. Ο αλγοριθμικός τρόπος προγραμματισμού τους μαθαίνει πως να οικοδομούν βήμα βήμα το πρόγραμμά τους

3584038

Spike Prime

Το SPIKE Prime είναι ο ολοκαίνουριος τρόπος να ωθήσουμε τους μαθητές στην ενασχόληση με το STEAM και την εκπαιδευτική ρομποτική, βοηθώντας τους να αναπτύξουν την αυτοπεποίθησή τους μέσα από τη γνώση .

Οι μαθητές ηλικίας 11-15 ετών γνωρίζουν το STEAM και την εκπαιδευτική ρομποτική, κατασκευάζοντας και προγραμματίζοντας διασκεδαστικά ρομπότ και έξυπνες συσκευές! Το SPIKE Prime ενισχύει την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών καθώς και την επίλυση σύνθετων προβλημάτων μέσα από μια διασκεδαστική διαδικασία όπου μαθαίνουν μέσα απ’ το παιχνίδι.

Η εξέταση δεδομένων δεν χρειάζεται να είναι βαρετή. Με το Spike Prime θα αναπαραστήσετε δεδομένα με νέους διασκεδαστικούς και ευφάνταστους τρόπους!

Οι μαθητές θα εξερευνήσουν θέματα όπως:

  • Συγχρονισμός
  • Μεταβλητές και λειτουργίες
  • Ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα σχετικά με τις καιρικές συνθήκες
  • Πίνακες

Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα ενσωματώσουν όλες αυτές τις έννοιες έτσι στο σχεδιασμό ενός personal trainer (προσωπικού βοηθού) που θα τους βοηθά να αποκτούν πρόσβαση σε μια πληροφορία πιο γρήγορα.

Τέλος, οι μαθητές που θα εκπαιδευθούν στο SPIKE θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής είτε στη πιλοτική regular κατηγορία ή στην open κατηγορία.

trig

Τρίγωνα

Το τρίγωνο είναι ένα από τα βασικά σχήματα στην γεωμετρία. Ορίζεται ως μια κλειστή τεθλασμένη γραμμή τριών σημείων. Έτσι, το τρίγωνο έχει τρεις πλευρές, αυτές που ορίζονται ανά δύο από τα σημεία και τρεις γωνίες, τις κυρτές που ορίζονται ανά δύο από τις πλευρές. Δευτερεύοντα στοιχεία του τριγώνου είναι τα ύψη, οι διχοτόμοι και οι διάμεσοι. Πρόκειται για το μοναδικό σχήμα που έδωσε το όνομά του σε ένα ολόκληρο μαθηματικό κλάδο, την Τριγωνομετρία, γεγονός που καταδεικνύει τη σπουδαιότητά του.

Στην Ευκλείδεια γεωμετρία οποιαδήποτε τρία σημεία, μη συνευθειακά, καθορίζουν ένα μοναδικό τρίγωνο και ένα μοναδικό επίπεδο (δηλαδή ένα δισδιάστατο Ευκλείδειο χώρο).

 

 

Αντικείμενο e-me

 

 

 

images5

Τριγωνομετρία Β’ Λυκείου

Στο 3ο Κεφάλαιο του σχολικού βιβλίου επεκτείνονται οι τριγωνομετρικοί αριθμοί με την εισαγωγή του τριγωνομετρικού κύκλου και αποδεικνύονται στη γενικότητά τους οι τριγωνομετρικές ταυτότητες. Επίσης, ορίζονται οι τριγωνομετρικές συναρτήσεις, γίνεται η σύνδεση αυτών με φαινόμενα που εμφανίζουν περιοδικότητα και επιλύονται τριγωνομετρικές εξισώσεις. Τέλος χρησιμοποιούνται οι τριγωνομετρικοί αριθμοί γωνιών τριγώνου για τον υπολογισμό των στοιχείων του.

 

Για επιπλέον υλικό χρησιμοποιείστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ-ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑΣ-Β΄ΓΕ.Λ.1

 

 

 

stem education 1722019

Εκπαίδευση STEM

Το ακρωνύμιο STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) πρωτοεμφανίστηκε στις ΗΠΑ to 2001 και αναφερόταν στον ολοκληρωμένο και ενοποιημένο σχεδιασμό της διδασκαλίας των επιμέρους τομέων του σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αυτό έγινε ταυτόχρονα με την κατάργηση του καθηγητοκεντρικού μοντέλου διδασκαλίας και την αντικατάστασή του από εκείνο που δίνει έμφαση στην ανακαλυπτική μέθοδο της γνώσης, στις ερευνητικές και διαθεματικές εργασίες και δραστηριότητες.

Σκοπός της εκπαίδευσης STEM είναι να συνδέσει τη μάθηση –θεωρητική γνώση- με την πραγματικότητα –πρακτική εφαρμογή-, ώστε να φέρει τους μαθητές πιο κοντά στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας.

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση