Μαθητές του 4ου ΓΕΛ Πετρούπολης στην πόλη Treviso της Ιταλίας: Συνεργασία για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη μέσω Erasmus+!

Χωρίς τίτλο156

Η εκπαίδευση ξεπερνά τα όρια της τάξης όταν συνδυάζεται με την εμπειρία, τη συνεργασία και την ανταλλαγή ιδεών. Σε αυτή την κατεύθυνση, το 4o ΓΕΛ Πετρούπολης συμμετείχε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ122, υλοποιώντας το project με τίτλο: “Σκέψεις και προτάσεις για μία «βιώσιμη» ζωή”.

Ένα ταξίδι γεμάτο γνώση και συνεργασία

Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν στην πανέμορφη πόλη Treviso της Ιταλίας, τη βραβευμένη ως ευρωπαϊκή βιώσιμη πόλη, και να εργαστούν από κοινού με ομοτίμους τους από το λύκειο “ITS RICCATI-LUZZATTI” πάνω στο πολύ σημαντικό θέμα της βιώσιμης ανάπτυξης. Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί έναν πυλώνα ζωτικής σημασίας για το μέλλον του πλανήτη μας και ένα κοινό όραμα για την Ευρώπη.

Στόχοι της κινητικότητας:

  • κατανόηση των αρχών της βιωσιμότητας, με έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος και την κοινωνική ευθύνη.
  • ανταλλαγή ιδεών και καλών πρακτικών που εφαρμόζονται σε διάφορες χώρες της Ευρώπης.
  • ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας, κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας, μέσα από διαδραστικά εργαστήρια, ομαδικές δραστηριότητες και επισκέψεις σε τοπικές μονάδες βιώσιμης ανάπτυξης.

Ένα παράθυρο στον κόσμο

Οι μαθητές επέστρεψαν από την εμπειρία τους γεμάτοι γνώσεις, έμπνευση και ένα νέο βλέμμα για το μέλλον. Εξάλλου, τα προγράμματα κινητικότητας, όπως αυτό, δεν είναι απλώς εκπαιδευτικά ταξίδια – είναι εργαλεία για τη διαμόρφωση των πολιτών του αύριο, ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση και τις διαπολιτισμικές δεξιότητες, δίνοντας στους νέους την ευκαιρία να αποτελέσουν τους καλύτερους πρεσβευτές της πόλης τους στην Ευρώπη.

Για τις σκέψεις και τις προτάσεις των μαθητών για μία «βιώσιμη» ζωή μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του προγράμματος:

 https://4lycpetrtreviso-erasmus.webnode.gr

Χωρίς τίτλο158

Κατηγορίες: ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΣΧΟΛΙΚΑ ΝΕΑ | 1 σχόλιο

Η ζωή του Χριστού μέσα από πίνακες μεγάλων ζωγράφων (α΄μέρος)

 

Ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.blogger.com/blog/post/edit/2869537690476337943/4650206950628532259

Κατηγορίες: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, Θρησκευτικά Β΄ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ζωή του Χριστού μέσα από πίνακες μεγάλων ζωγράφων (α΄μέρος)

Συγχωρώ σημαίνει…

 Συγχωρώ, σημαίνει βλέπω τον άλλο όπως είναι, 

                                                   με την αμαρτία του και την ανυπόφορη πλευρά του,
                                                   με όλα τα βαρίδια του και τα ελαττώματά του, και λέω:
                                                   – θα σε κουβαλήσω, όπως ένα σταυρό,
                                                   θα σε κουβαλήσω μέχρι τη Βασιλεία του Θεού, 
                                                   είτε το θέλεις είτε όχι. 

                                                   Και είτε είσαι καλός είτε είσαι κακός,
                                                   θα σε κουβαλήσω στους ώμους μου,
                                                   θα σε φέρω μπροστά στον Κύριο και θα πω:
                                                   «Κύριε, όλη μου τη ζωή κουβάλησα αυτόν τον άνθρωπο,
                                                   γιατί φοβόμουνα μήπως χαθεί.
                                                   Τώρα είναι δικό Σου το θέμα να τον συγχωρήσεις,
                                                   στο όνομα της δικής μου συγχώρεσης,
                                                   με το Άπειρο Έλεός Σου, και να τον δεχθείς
                                                   στην αγκαλιά της Αγάπης Σου»! 


Από «Το Μυστήριο της ίασης» του Anthony Bloom, εκδόσεις Εν πλω
Κατηγορίες: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, Θρησκευτικά Α΄ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συγχωρώ σημαίνει…

Η Συμβολή του Σχολικού Λαχανόκηπου στην Ευαισθητοποίηση των Μαθητών.

Η δημιουργία σχολικού λαχανόκηπου είναι μια εξαιρετική εκπαιδευτική πρακτική που προάγει την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, την υπευθυνότητα και την ολιστική ανάπτυξη των μαθητών. Μεταξύ άλλων, συμβάλλει στην:


1.  Καλλιέργεια Περιβαλλοντικής Συνείδησης


2. Εκμάθηση Υγιεινών Συνηθειών


3. Ανάπτυξη Υπευθυνότητας και Ομαδικότητας


4. Ευαισθητοποίηση για Κοινωνικά Θέματα


5. Ψυχολογική Ευεξία.


Ο σχολικός λαχανόκηπος, πέρα από το πρακτικό του όφελος, αποτελεί ένα ζωντανό εργαστήριο μάθησης που ενισχύει την προσωπική ανάπτυξη των μαθητών και τους προετοιμάζει για να γίνουν υπεύθυνοι και ενεργοί πολίτες με σεβασμό προς το περιβάλλον και την κοινωνία.

Στο παρακάτω βίντεο σας παρουσιάζουμε τον σχολικό λαχανόκηπο του                                                               4ου ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ:

Και φυσικά μπορείτε να μας περιγράψετε την εμπειρία σας από τη συμμετοχή σας στην αντίστοιχη δράση στο σύνδεσμο που ακολουθεί:

Μετάβαση στο padlet.com

Κατηγορίες: ΣΧΟΛΙΚΑ ΝΕΑ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Συμβολή του Σχολικού Λαχανόκηπου στην Ευαισθητοποίηση των Μαθητών.

Η Σπουδαιότητα των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων eTwinning και Erasmus για τη Σχολική Εκπαίδευση

Τα ευρωπαϊκά προγράμματα eTwinning και Erasmus αποτελούν σημαντικά εργαλεία για τη βελτίωση της σχολικής εκπαίδευσης, ενισχύοντας τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την πολιτισμική κατανόηση.

 

  • Χωρίς τίτλο111Το eTwinning είναι μια πλατφόρμα που φέρνει σε επαφή σχολεία από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, ενθαρρύνοντας τη συνεργασία μέσα από ψηφιακά έργα. Οι μαθητές αποκτούν δεξιότητες όπως η ομαδική εργασία, η επίλυση προβλημάτων και η εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες. Παράλληλα, οι εκπαιδευτικοί έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ιδέες και καλές πρακτικές.

 

  • Χωρίς τίτλο112Το πρόγραμμα Erasmus+, από την άλλη, προσφέρει δυνατότητες κινητικότητας για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Μέσα από τις ανταλλαγές και τα ταξίδια, οι συμμετέχοντες αποκτούν πολύτιμες εμπειρίες, διευρύνοντας τους ορίζοντές τους. Αναπτύσσουν γλωσσικές δεξιότητες, γνωρίζουν νέους πολιτισμούς και καλλιεργούν την ευρωπαϊκή ταυτότητα.

Συνολικά, τα προγράμματα αυτά ενισχύουν την ποιότητα της εκπαίδευσης, προάγοντας την ανοιχτή σκέψη και την κοινωνική συνοχή. Η συμμετοχή σε τέτοιες δράσεις προετοιμάζει τους μαθητές για τον κόσμο του αύριο, κάνοντάς τους πιο ικανούς και ευαισθητοποιημένους πολίτες.

 

Κατηγορίες: ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Σπουδαιότητα των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων eTwinning και Erasmus για τη Σχολική Εκπαίδευση

Αποτελέσματα ερωτηματολογίου E-twinning

Στα πλαίσια του προγράμματος e-Twinning, με τίτλο :                                                        “Prepared today, Protected tomorrow”,                                                                διενεργήθηκε δημοσκόπηση μεταξύ των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών, με σκοπό να αποτυπωθεί ο βαθμός εξοικείωσής τους με τα έργα E-Twinning.

Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ:

Κατηγορίες: ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποτελέσματα ερωτηματολογίου E-twinning