Καλώς ήρθατε

Το σχολείο μας

Σας ευχόματε καλή πλοήγηση στο δοκιμαστικό μας ιστολόγιο!

Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο…  Fulghum, R. (1986)

Εσωτερικός κανονισμός

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
Εισαγωγή
Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου (άρθρο 37,
Ν.4692/2020) επιδιώκει να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες
που είναι απαραίτητες για να πραγματοποιείται όσο καλύτερα γίνεται το έργο
του σχολείου και να επιτυγχάνονται όσο γίνεται καλύτερα οι στόχοι που
θέτουμε κάθε φορά ως σχολική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό
προσωπικό, γονείς/κηδεμόνες). Ο Κανονισμός βασίζεται σε όσα
προβλέπονται από την πολιτεία για την εκπαίδευση και τη λειτουργία των
δημόσιων και ιδιωτικών Σχολείων, ενσωματώνει αποδεκτές παιδαγωγικές
αρχές και είναι προσαρμοσμένος στις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας του
Νηπιαγωγείου και τα χαρακτηριστικά της τοπικής σχολικής και ευρύτερης
κοινότητας Σύνταξη, έγκριση και τήρηση του Κανονισμού. Ο Εσωτερικός
Κανονισμός Λειτουργίας συντάσσεται ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή/της
Διευθύντριας ή του Προϊστάμενου / Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου, με τη
συμμετοχή όλων των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων, των μελών του
Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και
εκπροσώπου του Δήμου/Δημοτικής κοινότητας. Εγκρίνεται από τον
Συντονιστή/τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου που έχει την παιδαγωγική
ευθύνη του σχολείου καθώς και από τον Διευθυντή/τη Διευθύντρια
Εκπαίδευσης. Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας με την έναρξη του
σχολικού έτους κοινοποιείται με κάθε πρόσφορο μέσο στους γονείς/κηδεμόνες
και αναρτάται με την έναρξη του σχολικού έτους στον ιστότοπο του
Νηπιαγωγείου, εφόσον υπάρχει. Η ακριβής τήρησή του αποτελεί ευθύνη και
υποχρέωση όλων των μελών της σχολικής κοινότητας: της Διεύθυνσης του
Νηπιαγωγείου, των εκπαιδευτικών και του βοηθητικού προσωπικού, των
μαθητών, των γονέων και κηδεμόνων. Ο Κανονισμός, όταν κριθεί αναγκαίο,
αναπροσαρμόζεται, μέσω της προβλεπόμενης από τον νόμο συμμετοχικής
διαδικασίας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, έτσι ώστε να
συμπεριλαμβάνει νέες νομοθετικές ρυθμίσεις, να ανταποκρίνεται στις αλλαγές
των συνθηκών λειτουργίας του σχολείου και τις, κατά καιρούς, αποφάσεις των
αρμόδιων συλλογικών οργάνων