(Χωρίς τίτλο)

ΠΕΚΑΠ: Νέα προσπάθεια υποβάθμισης της Πληροφορικής στο Λύκειο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Για προσπάθεια υποβάθμισης της  Πληροφορικής  στο Γενικό Λύκειο, κάνει λόγο η Πανελλήνια Ενωση Kαθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ), σχολιάζοντας  την  Υ.Α. 139608/Γ2/1-10-2013  (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ TOY ESOS) με την οποία καταργείται η Γ2/4243/22-09-1999, που προέβλεπε ότι τα μαθήματα του Γενικού Λυκείου «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», «Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων και Λειτουργικά Συστήματα», «Πολυμέσα-Δίκτυα», «Εφαρμογές Λογισμικού», «Εφαρμογές Πληροφορικής» και «Εφαρμογές Υπολογιστών» είναι εργαστηριακά, οπότε σε τμήματα μέχρι και 22 μαθητές αντιστοιχεί ένας καθηγητής, ενώ σε τμήματα όπου οι μαθητές υπερβαίνουν τους 22 αντιστοιχούν 2 καθηγητές.
Η Π.Ε.ΚΑ.Π. καταδικάζει τέτοιες ενέργειες και όπως σήμειώνει, θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για αποκατάσταση των μαθημάτων Πληροφορικής.
Η ΠΕΚΑΠ θεωρεί  ότι οι σύγχρονες απαιτήσεις της παρεχόμενης εκπαίδευσης για τα εργαστηριακά μαθήματα Πληροφορικής, επιβάλουν τουλάχιστον την αναλογία που προέβλεπε η προς κατάργηση
Γ2/4243/22-09-1999.

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΟ!!!

ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

Γειά σου Κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση