Οκτ 03
ΠΕΚΑΠ: Νέα προσπάθεια υποβάθμισης της Πληροφορικής στο Λύκειο
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Για προσπάθεια υποβάθμισης της Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο, κάνει λόγο η Πανελλήνια Ενωση Kαθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ), σχολιάζοντας την Υ.Α. 139608/Γ2/1-10-2013 (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ TOY ESOS) με την οποία καταργείται η Γ2/4243/22-09-1999, που προέβλεπε ότι τα μαθήματα του Γενικού Λυκείου «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», «Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων και Λειτουργικά Συστήματα», «Πολυμέσα-Δίκτυα», «Εφαρμογές Λογισμικού», «Εφαρμογές Πληροφορικής» και «Εφαρμογές Υπολογιστών» είναι εργαστηριακά, οπότε σε τμήματα μέχρι και 22 μαθητές αντιστοιχεί ένας καθηγητής, ενώ σε τμήματα όπου οι μαθητές υπερβαίνουν τους 22 αντιστοιχούν 2 καθηγητές.
Η Π.Ε.ΚΑ.Π. καταδικάζει τέτοιες ενέργειες και όπως σήμειώνει, θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για αποκατάσταση των μαθημάτων Πληροφορικής.
Η ΠΕΚΑΠ θεωρεί ότι οι σύγχρονες απαιτήσεις της παρεχόμενης εκπαίδευσης για τα εργαστηριακά μαθήματα Πληροφορικής, επιβάλουν τουλάχιστον την αναλογία που προέβλεπε η προς κατάργηση
Γ2/4243/22-09-1999.
Η Π.Ε.ΚΑ.Π. καταδικάζει τέτοιες ενέργειες και όπως σήμειώνει, θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για αποκατάσταση των μαθημάτων Πληροφορικής.
Η ΠΕΚΑΠ θεωρεί ότι οι σύγχρονες απαιτήσεις της παρεχόμενης εκπαίδευσης για τα εργαστηριακά μαθήματα Πληροφορικής, επιβάλουν τουλάχιστον την αναλογία που προέβλεπε η προς κατάργηση
Γ2/4243/22-09-1999.
Απρ 09
Γειά σου Κόσμε!
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!