Δημιουργία αφίσας με το λογισμικό https://www.postermywall.com/
https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder/view/b71bcaa5e5e38b1466d1d068d457f811/0
Δημιουργία αφίσας με το λογισμικό https://www.postermywall.com/
https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder/view/b71bcaa5e5e38b1466d1d068d457f811/0
Συγχαρητήρια παιδιά !
Υπερασπιζόμαστε τα ζώα , διαδηλώνουμε με τα πλακάτ στην αυλή του σχολείου μας και ενημερώνουμε με email τους γονείς και το γειτονικό μας νηπιαγωγείο.
Το 4ο Εργαστήριο Δραστηριοτήτων Εκπαίδευσης Οδικής Ασφάλειας για το Νηπιαγωγείο έχει τίτλο «ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ». Στόχος του Εργαστηρίου αυτού είναι να τα παιδιά να έρθουν σε επαφή και να κατανοήσουν έννοιες, όπως ειδικό καθισματάκι, ζώνη ασφάλειας, αερόσακος κ.τ.λ., να μάθουν να τα αναγνωρίζουν ως αντικείμενα, να αναγνωρίσουν τη σπουδαιότητα του καθενός για την ασφάλειά τους ως επιβάτες και να ευαισθητοποιηθούν στην απαραίτητη χρήση τους στο αυτοκίνητο.
Μας δίνετε έτσι η ευκαιρία να παίξουμε ένα ακόμη μικρό παιχνίδι ρόλων. Τοποθετούμε στο κέντρο της αίθουσας πέντε καρέκλες σε διάταξη καθισμάτων αυτοκινήτου: 2 μπροστά (η μία δίπλα στην άλλη) και τρεις πίσω και ζητάμε από τα παιδιά να καθίσουν στις καρέκλες-καθίσματα αυτοκινήτου και να αναπαραστήσουν θεατρικά τη χρήση της ζώνης στο αυτοκίνητο. Πιο συγκεκριμένα, τους ζητείται να παραστήσουν τους επιβάτες που φορούν τη ζώνη ασφάλειας και κινούνται με αυτή σε υποτιθέμενη ομαλή πορεία του αυτοκινήτου, σε υποτιθέμενο φρενάρισμα και σε υποτιθέμενο τρακάρισμα. Στο τέλος της βιωματικής δραστηριότητας οι συμμετέχοντες μαθητές μας διηγήθηκαν πώς ένιωσαν.
Στη συνέχεια γνωρίσαμε τις λέξεις πεζόδρομος, ποδηλατόδρομος, αυτοκινητόδρομος.
Τις συγκρίναμε ,τις ζωγραφίσαμε και παίξαμε πολλά παιχνίδια.
Μάθαμε ποια οχήματα έχουν προτεραιότητα στο δρόμο και γιατί:
Ολοκληρώνοντας, αποφασίσαμε στην ολομέλεια της ομάδα,ς να ενώσουμε τις ατομικές μας εργασίες και ζωγραφιές και να φτιάξουμε στο ταμπλό μας μια αφίσα που θα έχει ως θέμα την ιδανική εικόνα των δρόμων, με μεγάλα πεζοδρόμια, διαβάσεις πεζών και χώρο για ποδηλατόδρομο.
Το 3ο Εργαστήριο Δραστηριοτήτων Εκπαίδευσης Οδικής Ασφάλειας για το Νηπιαγωγείο έχει τίτλο «ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ» Στόχος του Εργαστηρίου αυτού είναι να αναγνωρίσουν οι μαθητές το ποδήλατο ως έννοια και ως όχημα κατά την κίνησή του στο δρόμο, να μάθουν για τα οφέλη του στην υγεία μας, να έρθουν σε επαφή με τις βασικές αρχές ασφαλούς οδήγησης ποδηλάτου και τα βασικά σήματα, να μάθουν για τον βασικό εξοπλισμό του ποδηλάτη, να αναγνωρίσουν τα γράμματα της λέξης ΠΟΔΗΛΑΤΟ και κυρίως να κατανοήσουν ότι το ποδήλατο δεν είναι παιχνίδι, όταν το οδηγούμε στο δρόμο.
Διαβάσαμε το βιβλίο «Ο φίλος μου ο ποδηλατάκιας» και μάθαμε διασκεδάζοντας με το νέο μας φίλο.
Ενημερωθήκαμε για τα σήματα οδικής κυκλοφορίας
.Χρησιμα σήματα οδικής κυκλοφορίας. – ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΟΥ !
Όλα ξεκίνησαν από το περίγραμμα μιας γενειάδας που έψαχνε καλλιτέχνες . Αφού την είπαμε βουνά,δέντρα, 🔥 φωτιά, φλόγα διαστημόπλοιου κ.α. ,ακούστηκε και κάποιος να λέει , η γενειάδα του Άη Βασίλη…και τότε όλοι ενθουσιάστηκαν.
-Ας τον ζωντανέψουμε λοιπόν, όπως μπορεί ο καθένας, είπα τότε εγώ και ξαφνικά όλοι σώπασαν.
-Είναι δύσκολο, δεν μπορούμε… ακούστηκαν κάποιοι να λένε.
-Η ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ , ξαναλέω.
Και προσπάθησαν και τα κατάφεραν και όλοι ενθουσιάστηκαν και το καταχάρηκαν…
Σήμερα ολοκληρώσαμε με μεγάλη χαρά το ταμπλό μας και έτσι το σκηνικό είναι έτοιμο για την αυριανή Χριστουγεννιάτικη γιορτή. Με τέμπερες, νερομπογιές και πολύ κέφι φτιάξαμε αγγελακια , στολίσαμε 🌲 δεντράκια και 🏡🏠 σπιτάκια και όλα αυτά τα πασπαλισαμε με άφθονη χρυσόσκονη για περισσότερη λάμψη.
Ο Άγιος Βασίλης άγρυπνος φρουρός των ευχών μας , συλλέγει τις επιθυμίες μας και τις καταγράφει… χαρτί και καλαμάρι…
Από την παρακάτω σελίδα ,δημιουργικές ζωγραφιές με αντιστοίχιση χρωμάτων και αριθμών:
ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΥΛΛΟΓΗ