Kατηγορίες

Πρόσφατα σχόλια

Ηλεκτρονικό Εμπόριο

  1. Ως ηλεκτρονικό εμπόριο (Η.Ε.) ή ευρέως γνωστό ως e-commerce ήeCommercen ορίζεται το εμπόριο παροχής αγαθών και υπηρεσιών που πραγματοποιείται εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά μέσα, βασιζόμενο δηλαδή στην ηλεκτρονική μετάδοση δεδομένων, χωρίς να καθίσταται αναγκαία η φυσική παρουσία των συμβαλλομένων μερών, πωλητή-αγοραστή. Είναι ένα υποσύνολο της στρατηγικής «Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (e-Business)» μιας επιχείρησης και συχνά χρησιμοποιείται με σκοπό να προσθέσει ροές εισοδήματος.[1] Περιλαμβάνει το σύνολο των διαδικτυακών διαδικασιών: ανάπτυξης, προώθησης, πώλησης, παράδοσης, εξυπηρέτησης και πληρωμής για προϊόντα και υπηρεσίες. Το εύρος των ανταλλαγών που διεξάγονται ηλεκτρονικά, έχει αυξηθεί ασυνήθιστα με την ευρεία χρήση του Διαδικτύου. Η χρήση του εμπορίου διεξάγεται κατ’ αυτόν τον τρόπο, παρακινώντας και απορροφώντας καινοτομίες στην ηλεκτρονική μεταφορά χρηματικών πόρων, στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας (supply chain management), στο διαδικτυακό μάρκετινγκ (Internet marketing), στη διεκπεραίωση διαδικτυακών διαδικασιών (online transaction processing), στην ανταλλαγή ηλεκτρονικών δεδομένων (electronic data interchange, EDI), στην καταγραφή συστημάτων διοίκησης (inventory management) και στην αυτοματοποίηση συστημάτων συγκέντρωσης δεδομένων.

images 2

Πρόσθετα του WordPress

Τύποι εμπόρων ηλεκτρονικού εμπορίου

Τύποι εμπόρων ηλεκτρονικού εμπορίου

Συνολικά, υπάρχουν δύο τύποι εμπόρων ηλεκτρονικού εμπορίου:

  1. Εκείνοι Πώληση φυσικών προϊόντων: Αυτό είναι αρκετά αυτονόητο. Είναι απλώς η αγορά και πώληση φυσικών προϊόντων μέσω κάποιου είδους ηλεκτρονικού μέσου. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να πουλάτε εμπορεύματα από οποιαδήποτε από τις ακόλουθες θέσεις: μόδα, αξεσουάρ, είδη σπιτιού, παιχνίδια κ.λπ.
  2. Καταστήματα που πωλούν ψηφιακά προϊόντα (προϊόντα με δυνατότητα λήψης AKA): Εάν έχετε αγοράσει ποτέ διαδικτυακό μάθημα, αυτό εμπίπτει στην κατηγορία «ψηφιακά προϊόντα». Κατά γενικό κανόνα, εάν πρέπει να έχετε πρόσβαση στο προϊόν μέσω μιας διαδικτυακής περιοχής μελών ή εάν πρέπει να το κατεβάσετε, είναι πιθανώς ένα «ψηφιακό προϊόν».

Ποια είναι τα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου;

Η έναρξη μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη. Λύσεις όπως Shopify και WooCommerce επιτρέψτε ακόμη και την λιγότερο τεχνογνωσίαdiviδιπλά για να δημιουργήσετε ένα κατάστημα.

Πέρασαν οι μέρες όπου η πρόσληψη σχεδιαστή και προγραμματιστή ιστού για να ξεκινήσει η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι απαραίτητη.

Σήμερα τα πρότυπα σχεδίασης και τα συστήματα WYSIWYG επιτρέπουν στους χρήστες να ξεκινήσουν ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα σε λίγα λεπτά.

Ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι αποκομίζουν όλα τα οφέλη που προσφέρουν τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ακολουθούν επτά λόγοι για τους οποίους το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια τόσο ελκυστική επιλογή για τους επιχειρηματίες:

  • Παγκόσμια εμβέλεια – Με ένα φυσικό κατάστημα από τούβλα και κονίαμα περιορίζεστε γεωγραφικά σε κοντινές αγορές, δηλαδή, εάν έχετε κατάστημα στη Νέα Υόρκη και θέλετε επίσης να πουλήσετε στο Νιου Τζέρσεϋ, θα πρέπει να ανοίξετε μια άλλη φυσική τοποθεσία. Το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν έχει αυτόν τον περιορισμό. Αντ ‘αυτού, μπορείτε να πουλήσετε σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε στον κόσμο μέσω της επιχείρησης ψηφιακού ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Άνοιγμα πάντα – Οι φυσικές επιχειρήσεις έχουν συνήθως περιορισμένες ώρες, αλλά ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου παραμένει «ανοιχτό» 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο. Αυτό είναι εξαιρετικά βολικό για τον πελάτη και μια εξαιρετική ευκαιρία για τους εμπόρους.
  • Εξοικονόμηση κόστους – Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν σημαντικά χαμηλότερο λειτουργικό κόστος σε σύγκριση με τα φυσικά καταστήματα. Δεν υπάρχει ενοίκιο, ούτε προσωπικό για ενοικίαση και πληρωμή, και πολύ λίγα στον τρόπο του σταθερού λειτουργικού κόστους. Αυτό καθιστά τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου εξαιρετικά ανταγωνιστικά στην τιμή, γεγονός που συνήθως αυξάνει δραματικά το μερίδιο αγοράς.
  • Αυτοματοποιημένη διαχείριση αποθέματος – Είναι πολύ πιο εύκολο να αυτοματοποιηθεί διαχείριση αποθεμάτων μέσω της χρήσης ηλεκτρονικών ηλεκτρονικών εργαλείων και τρίτων κατασκευαστών. Αυτό έχει εξοικονομήσει επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου δισεκατομμύρια δολάρια σε απόθεμα και λειτουργικό κόστος. Η διαχείριση αποθέματος έχει επίσης γίνει όλο και πιο περίπλοκη. Τώρα μπορείτε να διαχειριστείτε το απόθεμά σας σε πολλά κανάλια με μεγάλη ευκολία. Έτσι, μπορείτε να πουλήσετε και να παρακολουθήσετε το απόθεμά σας στο δικό σας κατάστημα καθώς και αγορές όπως το eBay, Amazon, Etsy ή ένα φυσικό κατάστημα.
  • Στόχευση με λέιζερ – Οι διαδικτυακοί έμποροι μπορούν να συλλέξουν ένα εκπληκτικό ποσό δεδομένων καταναλωτών για να διασφαλίσουν ότι στοχεύουν τα σωστά άτομα για τα προϊόντα τους. Αυτό μειώνει το κόστος της απόκτησης πελατών και επιτρέπει στις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να παραμείνουν εξαιρετικά ευέλικτες. Φανταστείτε να είστε σε θέση να στοχεύσετε μόνο άντρες ηλικίας 18-24 ετών, που ζουν σε αστικές περιοχές. Αυτό είναι μάρκετινγκ με λέιζερ για εσάς – δεν υπάρχει τρόπος να το αποκτήσετε μόνο με ένα φυσικό κατάστημα.
  • Κυριαρχία στην εξειδικευμένη αγορά – Λόγω του χαμηλότερου λειτουργικού κόστους, η δυνατότητα στόχευσής σας ιδανικός πελάτης, καθώς και η προσέγγιση ενός παγκόσμιου κοινού που φέρνει ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό διασφαλίζει την κερδοφορία των εταιρειών σας.
  • Τοποθεσία Ανεξαρτησία – Μια ηλεκτρονικού εμπορίου ο ιδιοκτήτης επιχείρησης δεν συνδέεται με καμία τοποθεσία κατά τη λειτουργία της επιχείρησής τους. Εφόσον έχετε φορητό υπολογιστή και σύνδεση στο Διαδίκτυο, μπορείτε να διευθύνετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Hello world!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση