Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα codeweek 4all 2022
Αγαπημένη μέλισσα και δημιουργικές δραστηριότητες κωδικοποίησης και προγραμματισμού
Εισαγωγή στις έννοιες της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Αγαπημένη μέλισσα και δημιουργικές δραστηριότητες κωδικοποίησης και προγραμματισμού
Εισαγωγή στις έννοιες της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Καρτελάκια καλωσορίσματος για κάθε παιδάκι και διακόσμηση χώρου υποδοχής ,
μέσα στο σύννεφο θα γράψουμε με μαρκαδόρο το όνομα του παιδιού ,θα τα πλαστικοποιήσουμε και στη πίσω πλευρά θα βάλουμε μανταλάκι, τη πρώτη μέρα που θα έρθουν τα παιδιά στο σχολείο θα τα στερεώσουμε στα μπλουζάκια τους ,
τη φωτογραφία βρήκα στο pinterest και αν ανοίξουμε το αρχείο με το πρόγραμμα της ζωγραφικής μπορούμε να κάνουμε τις αλλαγές που θέλουμε .
Καλή σχολική χρονιά με υγεία
Θέλετε να φτιάξετε τη δική σας λαμπάδα αλλά δε ξέρετε πώς ?
Μπορείτε να παίξετε τα παρακάτω παιχνιδάκια και θα μάθετε αμέσως !
Καλή επιτυχία
Βοήθησε τη μελισσούλα να μαζέψει νέκταρ αποφεύγοντας τους εχθρούς της
https://wordwall.net/de/resource/1308949
Ποιος θα συμπληρώσει πρώτος το λαγό ?
https://wheelofnames.com/view/el/erc-t9v/
Μιμούμαι το ζωάκι που θα τύχω
https://wheelofnames.com/view/6ce-r6k/
παίζω , τρέχω και γελώ , μυαλό και σώμα εξασκώ
https://wordwall.net/de/resource/1276876
Παιχνίδι αντιστοίχισης Παίζοντας με τον Άντερσεν
και δύο παζλάκια σχετικά
Αγαπημένο παραμυθάκι
Ο ψεύτης βοσκός
Βλέπουμε το βίντεο και συζητάμε για το ψέμα και τους μπελάδες , τις συνέπειες που έχει ως αποτέλεσμα , εξηγούμε τη διαφορά από το αστείο/ πλάκα
Ζητάμε από τα παιδιά να μετρήσουν τα πρόβατα της εικόνας ,
να βρουν στο ημερολόγιο τον αριθμό
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020 |
||||||
ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ΣΑΒΒΑΤΟ | ΚΥΡΙΑΚΗ |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
να ζωγραφίσουν την εικόνα σε ένα χαρτάκι ( το βοσκό που φυλά τα πρόβατα )και να γράψουν όπως μπορούν τον αριθμό στην άκρη της ζωγραφιάς τους
και αφού τους εξηγήσουμε τη χρήση του ποντικιού , μπορούν να συνθέσουν το παζλ