Εγκύκλιος ΥΠΟΒΟΛΗ Μηχανογραφικού Δελτίου και ΠΜΔ



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγκύκλιος ΥΠΟΒΟΛΗ Μηχανογραφικού Δελτίου και ΠΜΔ

Δημιουργία-κωδικού-ασφαλείας-για-την-ηλεκτρονική-υποβολή-Μηχανογραφικού-Δελτίου-Μ.Δ.-ΓΕΛ-για-εισαγωγή-στην-Τριτοβάθμια-Εκπαίδευ



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργία-κωδικού-ασφαλείας-για-την-ηλεκτρονική-υποβολή-Μηχανογραφικού-Δελτίου-Μ.Δ.-ΓΕΛ-για-εισαγωγή-στην-Τριτοβάθμια-Εκπαίδευ

Συνεργασία με τον Οργανισμό The Tipping Point

Ο Οργανισμός The Tipping Point εκπόνησε μια δράση υποστήριξης μαθητών/τριών στις πληγείσες περιοχές του Νομού Έβρου και της Περιφέρειας Θεσσαλίας, προσφέροντας τη δυνατότητα σε 50 σχολεία να συμμετάσχουν. Πιο συγκεκριμένα, στόχοι της δράσης είναι:

– ενδυνάμωση και ψυχοκοινωνική υποστήριξη των μαθητών/τριών,
– διαχείριση του άγχους και αντιμετώπιση του τραύματος που άφησε η καταστροφή,
– ενημέρωση για τις ενέργειες κατά τη διάρκεια μιας καταστροφής, του ρόλου της κοινότητας και τις δεξιότητες που απαιτούνται για τη σωστή αντίδραση,
– ανάδειξη της σημασίας της πρόληψης πριν από μία επερχόμενη καταστροφή,
– ενθάρρυνση της συμμετοχής σε περιόδους κρίσης και ανάδειξη των αξιών του ενεργού πολίτη.

Επειδή όμως υπήρχε περιορισμός στον αριθμό συμμετεχόντων μαθητών το ΓΕΛ Παλαμά συμμετείχε με τους μαθητές της Β’ Λυκείου οι οποίοι παρακολούθησαν τρεις σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες. Οι δυο πρώτες ομαδικές συνεδρίες αφορούσαν τη διαχείριση της καταστροφής και στόχος της θεματικής αποτελούσε να ενημερωθούν οι μαθητές και μαθήτριες για τις δεξιότητες που απαιτούνται για να ανταπεξέλθουν σε δύσκολες καταστάσεις, όπως είναι η ψυχραιμία, η διαχείριση άγχους και κρίσεων, η ενσυναίσθηση και η προσαρμοστικότητα και να εξερευνήσουν τρόπους ώστε να μπορέσουν να τις αναπτύξουν. Η τρίτη έδινε έμφαση στην επόμενη μέρα και τη σημασία της πρόληψης συζητώντας για τους τρόπους και τα μέσα με τα οποία μπορούν να προλάβουν πιθανές καταστροφικές συνέπειες και για τα βήματα που πρέπει να ακολουθούν οι πολίτες για να είναι προετοιμασμένοι, προχωρούν με αποφασιστικότητα στην επόμενη μέρα θωρακισμένοι και απαλλαγμένοι από τον φόβο.
Κατά την πρώτη συνεδρία που πραγματοποιήθηκε το Μάρτιο ο ψυχολόγος-Μέντορας κ. Αντωνίου Σπύρος παρείχε στα παιδιά χρήσιμες συμβουλές και τεχνικές για τη διαχείριση του άγχους και ανταποκρίθηκε επίσης σε όλες τις ερωτήσεις και τις απορίες τους. Τον Απρίλιο πραγματοποιήθηκε η δεύτερη συνεδρία κατά την οποία η διδάσκουσα του Τμήματος Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου κ. Μαρία Χατζηαντωνίου μίλησε στους μαθητές σχετικα με τις Δεξιότητες που χρειάζεται η κοινότητα για τη διαχείριση της καταστροφής τονίζοντας ιδιαίτερα το ρόλο της πρόληψης, της ετοιμότητας και της ενημέρωσης. Η τελευταία συνεδρία επικεντρώθηκε στη σημασία της πρόληψης και τη διαχείριση της επόμενης μέρας. Ο ειδικός Επιστήμονας Περιβάλλοντος – Δασολόγος, Σϋμβουλος Ανάπτυξης κ. Παναγιώτης Τσολακίδης προέτρεψε τους μαθητές να ενημερώνονται για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την προστασία τους και των άλλων σε περίπτωση καταστροφής. Ο εποικοδομητικός διάλογος που είχε ο μέντορας κ. Παναγιώτης Τσολακίδης με τους μαθητές σχετικά με τους προβληματισμούς τους τους βοήθησε στην κατανόηση των αναγκών και των ανησυχιών τους. Στο τέλος κάθε συνεδρίας οι συμμετέχοντες συμπληρωναν φόρμα αξιολόγησης όπου καταγράφονταν οι εντυπώσεις τους μετά τη συνεδρία καθώς και η βαθμολογία τους για τον μέντορα σε πεντάβαθμη κλίμακα στους άξονες της αλληλεπίδρασης, της σαφήνειας και του περιεχομένου. Επίσης, στο τέλος του Προγράμματος κάθε μαθητής συμπλήρωσε φόρμα συνολικής αξιολόγησης της δράσης. Το Πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία δυο αφισών από τους μαθητές στις οποίες αποτύπωσαν τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις γνώσεις που αποκόμισαν από τις συνεδρίες του προγράμματος.


Λήψη αρχείου
IMG 20240401 124936

IMG 20240417 111554

IMG 20240311 130011 1

IMG 20240417 112104

IMG 20240311 125951 1

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργασία με τον Οργανισμό The Tipping Point

Συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας

Συναντήσεις ψυχο-εκπαίδευσης για την κρίση.
Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΓΕΛ Παλαμά.
Η κρίση του Daniel, (πλημμυρική κρίση), συγκλόνισε την κοινότητα του Παλαμά σε όλα τα υποσυστήματά της. Το Κέντρο Πρόληψης των εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Καρδίτσας σχεδίασε συνεργατικές παρεμβάσεις στο ΓΕΛ Παλαμά, με όλους όσους εμπλέκονται στην σχολική μονάδα. Οι παρεμβάσεις σχεδιάστηκαν και είχαν σαν έναρξη τον Νοέμβριο 2023, εκτιμώντας ότι ήταν ο κατάλληλος πια χρόνος για να ξεκινήσουμε. (αυτό που λέμε εμείς συνήθως μετά από τέτοιες κρίσεις-καταστροφικά γεγονότα «Παρεμβάσεις σε δεύτερο χρόνο»).
Τον Νοέμβριο πραγματοποιήθηκε η πρώτη διευρυμένη συνάντηση με τον Διευθυντή κο Ριζά Σωτήρη και όλο το σύλλογο εκπαιδευτικών του σχολείου. Ήταν μια συνάντηση που είχαμε να ακούσουμε τους ανθρώπους και να αφουγκραστούμε τις ανάγκες τους, να ακουστούν όλες οι φωνές για το πώς βιώνεται η κρίση και τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε στην δεύτερη χρονικά φάση. Πραγματοποιήθηκε ένα δίωρο βιωματικό σεμινάριο. Αποφασίστηκε δε να πραγματοποιηθούν στο ενδιάμεσο Δεκέμβριος 2023-Απρίλιος 2024, ψυχοεκπαιδευτικές συναντήσεις με όλα τα τμήματα όλων των τάξεων του ΓΕΛ Παλαμά (βλπ άλλες δημοσιεύσεις) και με το τέλος αυτών να συνεχιστεί η εκπαίδευση του συλλόγου εκπαιδευτικών με επιπλέον συναντήσεις.
Έτσι Μάρτιο 2024 και Απρίλιο 2024, υλοποιήθηκαν τρία τρίωρα εργαστήρια για την «Διαχείριση της κρίσης στη σχολική κοινότητα». Στα εργαστήρια ακολουθήθηκε η μέθοδος του ελεύθερου συνειρμού και η ατομική σκέψη, το μοίρασμα στη δυάδα, στην τετράδα και η παρουσίαση της παραγωγής στην ολομέλεια για την τελική σύνθεση.
Διερευνήσαμε την έννοια της κρίσης στη σχολική κοινότητα, τι μπορεί να βοηθήσει ή να δυσκολέψει. Κατηγοριοποιήσαμε τα είδη κρίσεων και εστιάσαμε στην κρίση ως καταστροφικό γεγονός που επηρεάζει έναν σημαντικό αριθμό ατόμων προκαλώντας σοβαρές απώλειες. Απώλειες ορατές ατόμων, ιδιοκτησίας-περιουσίας, κοινοτικές και περιβάλλοντα χώρου και μη ορατές απώλειες, ψυχοκοινωνικές. Στο τελευταίο εργαστήρι δουλέψαμε δύο περιστατικά κρίσης στο επίπεδο της διαχείρισης από τους εκπαιδευτικούς. Καταγράψαμε ενέργειες, στάσεις και συμπεριφορές και οριοθετήσαμε το «ποιοι εμπλέκονται», και ποιος ο ρόλος αυτών.
Αξίζει στο σημείο αυτό να αναδειχθεί πως ο βαθμός κατανόησης και συνειδητότητας του Διευθυντή και των εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Παλαμά, δημιούργησαν από την αρχή ένα τέτοιο κλίμα που χρειαζόταν στην ομάδα για να προχωρήσει. Τους ευχαριστούμε για αυτή την εξαιρετική εμπειρία και εκείνοι γνωρίζουν ότι θα είμαστε δίπλα τους και για άλλα βήματα φροντίδας κι ανακούφισης. Ενδεικτικά να παρουσιάσουμε πώς η ομάδα προσδιόρισε εννοιολογικά την κρίση μέσω του πρώτου ελεύθερου συνειρμού:
ΑΓΩΝΙΑ, ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ, ΠΑΝΙΚΟΣ, ΦΟΒΟΣ, ΑΦΥΣΙΚΟ, ΑΝΑΤΡΟΠΗ, ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΡΟΚΛΗΣΗ, ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΡΗΞΗ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΡΙΜΟ, ΚΙΝΔΥΝΟΣ, ΕΠΑΓΡΥΠΝΙΣΗ, 112, ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ.
IMG 20240327 133039

IMG 20240327 143109

IMG 20240327 140932

IMG 20240327 133049

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά προγράμματα, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας

Ορισμός εξεταστικών κέντρων ειδικών μαθημάτων και κατανομή υποψηφίων

66Λ346ΝΚΠΔ-ΝΥ2

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ορισμός εξεταστικών κέντρων ειδικών μαθημάτων και κατανομή υποψηφίων

Εξεταστικά-κέντρα-ειδικών-μαθημάτων-έτους-2024

ΕΞΕ – 52202 – 2024 – Εξεταστικά κέντρα ειδικών μαθημάτων έτους 2024

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εξεταστικά-κέντρα-ειδικών-μαθημάτων-έτους-2024

ΔΕΛΤΙΟ_ΤΥΠΟΥ_ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ_ΕΙΔΙΚΩΝ_ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

2024_ΔΕΛΤΙΟ_ΤΥΠΟΥ_ΕΚ_ΕΙΔΙΚΩΝ_ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ_ΣΥΝΟΛΙΚΟ (1)

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΕΛΤΙΟ_ΤΥΠΟΥ_ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ_ΕΙΔΙΚΩΝ_ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΕΦΑΑ ΛΑΡΙΣΑ

20052024EΞETΑΣEΙΣ TEΦΑΑ144418

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΕΦΑΑ ΛΑΡΙΣΑ

ΟΔΗΓΙΕΣ-ΚΑΙ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ-ΤΕΦΑΑ-2024-ΤΗΣ-ΔΔΕ-ΤΡΙΚΑΛΩΝ

AA ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΕΦΑΑ 2024 ΤΗΣ ΔΔΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΔΗΓΙΕΣ-ΚΑΙ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ-ΤΕΦΑΑ-2024-ΤΗΣ-ΔΔΕ-ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΟΡΙΣΜΟΣ-ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ-ΚΕΝΤΡΟΥ-ΑΓΓΛΙΚΩΝ-ΕΤΟΥΣ-2024

ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΤΟΥΣ 2024_signed

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΡΙΣΜΟΣ-ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ-ΚΕΝΤΡΟΥ-ΑΓΓΛΙΚΩΝ-ΕΤΟΥΣ-2024