Eκπαιδευτική επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο Κρήτης

0 02 05 2c70f74648d5a4989b9c6ecb1617f1c298b1459bf1d5ebd66c4751f9659bf501 67e4ec9a0ca11de5

Στις 2 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε με μαθητές και μαθήτριες της Α και Β λυκείου  εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο Κρήτης στα Χανιά.  Ο κύριος  αριθμός των εκθέσεων του στεγάζεται στο κεντρικό κτήριο του φρουρίου Φιρκά ,που βρίσκεται στην είσοδο του λιμανιού των Χανίων και κατασκευάστηκε από τους Ενετούς .Το μουσείο ιδρύθηκε για να στεγάσει και να διαφυλάξει τις ναυτικές παραδόσεις ,ειδικότερα της Κρήτης ,που υπήρξαν πηγή εθνικής επιβίωσης ,προόδου και μεγαλείου της χώρας.

0 02 05 36b57e30646251190f75d68963c259aeccdb482262464bb8166b61ccae88fb21 d73fd04aa08ef75e
Στο μουσείο μέσα από εξαιρετικά προσεγμένες μακέτες -μοντέλα παρουσιάζεται η εξέλιξη του  πλοίου επιτυγχάνεται η παρουσίαση της εξέλιξης του πλοίου σε όλη την ιστορική πορεία της Ελλάδας από τα μινωικά και τα κλασσικά χρόνια. Επίσης παρουσιάζεται η ακμή του Βυζαντίου και η περίοδος της οθωμανικής κυριαρχίας, ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος καθώς και η μετά από αυτόν εποχή.

0 02 05 2b418baf9cfae5175ec00c8ae18f797b2b5dda5a46a25535ef164b51af04e983 74e58c6b6a3f134f

Η έκθεση περιλαμβάνει από μικρά καθημερινά ψαροκάϊκα μέχρι τα πιο σημαντικά πολεμικά πλοία της κάθε εποχής. Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στη Μάχη της Κρήτης στην οποία είναι αφιερωμένο ένα μεγάλο τμήμα του δεύτερου ορόφου.

0 02 05 ba90b227b663746b651a18aa08ac341765293824ff4b85f3f247fabf1ce669dc 890c89adc93eb4b8

Εκπαιδευτικοί και μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους του μουσείου,εμ- πλούτισαν τις γνώσεις τους και εντυπωσιάστηκαν από τα εκθέματα.

0 02 05 f1f7e054bfd431651a7c236129d15deeb814c64d1458468d01281eb2ad90780a c5c89f4b71507073

Συγχαρητήρια Στην Κωνσταντίνα Φαλελάκη

Falelaki vraveysi

Φέτος το λύκειο Παλαιόχωρας είχε την τιμή να διακριθεί σε δύο διαγωνισμός φωτογραφίας από την «ανεπίσημη» φωτογράφο του σχολείου, την Κωνσταντίνα Φαλελάκη. Η Κωνσταντίνα συμμετείχε και παρέλαβε το πρώτο βραβείο στον 2ο Παγκρήτιο διαγωνισμό φωτογραφίας με θέμα «Χέρια και επαγγέλματα του χθες και τους σήμερα» στην κατηγορία Επαγγέλματα με μία φωτογραφία του πατέρα της τιτλοφορημένη «Η ηρεμία στην απλότητα». Η βράβευση της Κωνσταντίνας έγινε στο Ηράκλειο την 14/06/24, οπότε έλαβε το πρώτο βραβείο το οποίο συνοδευόταν με δώρο μία κάμερα gopro και ένα συλλογικό λεύκωμα με όλες οι φωτογραφίες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό.

Ευτυχία στην απλότητα

Πέραν αυτού στον ίδιο διαγωνισμό διακρίθηκαν δύο επιπλέον φωτογραφίες της Κωνσταντίνας στην κατηγορία χέρια με τίτλο «Ευγενής άμιλλα»

διακρίση1

και η δεύτερη με τίτλο «Επέτειος μνήμης».

διακριση2

Είναι η δεύτερη φορά που η Κωνσταντίνα συμμετέχει στον παραπάνω διαγωνισμό στον οποίο πέρυσι είχε επίσης διακριθεί με φωτογραφία η οποία απεικόνιζε το κρητικό τοπίο.

Όμως οι προκρίσεις δεν τελειώνουν εκεί, καθώς την Κυριακή 23 Ιουλίου η Κωνσταντίνα θα ξαναπάει στο Ηράκλειο για να βραβευθεί αυτή τη φορά από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Ηρακλείου για το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού με θέμα «Μην το κυνηγάς, φωτογράφισε το» στην κατηγορία φωτογραφίας  με την φωτογραφία «Ώρα ηρεμίας».

Φαλελακη2

Το πρώτο βραβείο που θα λάβει που Κωνσταντίνα συνοδεύεται επίσης από μία επαγγελματική κάμερα πράγμα το οποίο θα τη βοηθήσει να προωθήσει πλέον το χόμπι της ακόμα παραπάνω και να το πάει σε άλλο επίπεδο. Οι φωτογραφίες της Κωνσταντίνας θα βρίσκονται σε έκθεση στο Ηράκλειο για να μπορέσει όποιος θέλει να τις επισκεφτεί και να της θαυμάσει.

Από το Λύκειο Παλαιόχωρας οφείλουμε να πούμε ότι είμαστε απίστευτα περήφανοι για τη μαθήτρια της Β’ Λυκείου η οποία ήδη από το Γυμνάσιο είχε δείξει τα ταλέντα της τόσο στο σχέδιο όσο και στη φωτογραφία αλλά ταυτόχρονα αποτελεί μία μαθήτρια αξιόλογου επιπέδου η οποία εκπροσωπεί το σχολείο σε διαγωνισμούς, συμμετέχει σε ομίλους, σχολικές δραστηριότητες και ταυτόχρονα διατηρεί τις επιδόσεις της και τις απαιτήσεις που έχει από τον εαυτό της πολύ ψηλά. Της ευχόμαστε τα καλύτερα για το μέλλον και να συνεχίσει να προσπαθεί να πετύχει ότι έχει θέσει σαν στόχο στη ζωή της.

ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑΣ

Βιοποικιλότητα 2

Η ομάδα μας αποτελούμενη από μαθητή , μαθήτριες της Α και  Β τάξης του σχολείου μας και   συναδέλφους εκπαιδευτικούς ασχολήθηκε για έξι περίπου μήνες με τη Βιοποικιλότητα της Παλαιόχωρας και της γύρω περιοχής. Όλα τα μέλη της ομάδας θελήσαμε  να γνωρίσουμε τη χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής ,να μάθουμε για φυτά και ζώα που απειλούνται και κινδυνεύουν να εξαφανιστούν.

Αρχικά ,αφού μετά από συζήτηση εντοπίσαμε τα φυτά και τα δέντρα που ευδοκιμούν στην περιοχή και τα  ζώα ,κυρίως άγρια που διαβιούν στα ορεινά, αναζητήσαμε  πληροφορίες  και τη σχετική βιβλιογραφία .Έτσι μάθαμε για τον τρόπο καλλιέργειάς τους ,τον πολλαπλασιασμό τους,αλλά και τις ασθένειες από τις οποίες προσβάλλονται και τα προβλήματα που τους δημιουργούνται από την ανθρώπινη δραστηριότητα.

Η καστανιά ,το άγριο κυκλάμινο, ο κέδρος ,η ασκελετούρα, το κρινάκι είναι φυτά και δέντρα που καθημερινά συναντάμε στην  Παλαιόχωρα και τα γύρω χωριά . Πολλοί μαθητές μας συμμετέχουν μαζ.ι με τις οικογένειές τους  στην καλλιέργεια π.χ. της καστανιάς και τη συλλογή των καστάνων. Μπορούν να κατανοήσουν τον κόπο που απαιτείται για την καλλιέργεια τους, αναγνωρίζουν τις δυσκολίες και έχουν επίγνωση ότι ορισμένα είδη απειλούνται από την οικοδομική δραστηριότητα και την ανάπτυξη του τουρισμού.

Με περιπάτους στις παραλίες της Παλαιόχωρας ,αλλά και στην ενδοχώρα  εντοπίσαμε και φωτογραφήσαμε  τα φυτά και τα δέντρα ,γευτήκαμε τους καρπούς της καστανιάς,ωμούς και μαγειρευμένους ,μυρίσαμε τα κρινάκια και παρακολουθήσαμε τη χελώνα καρέτα καρέτα να εναποθέτει τα αυγά της στην παραλία.   Ακόμα συζητήσαμε     πώς μπορούμε να τα προστατεύσουμε, καθώς απειλούνται  από την ανεξέλεγκτη ανθρώπινη δραστηριότητα. Υπήρχε η σκέψη  να  μεταφέρουμε τις απόψεις μας στην τοπική ηγεσία και να πιέσουμε ,όσο μπορούμε ,για να υπάρχουν τρόποι ανάδειξης ,αλλά και προστασίας τους.

Τα παιδιά στον ελεύθερο χρόνο τους ,που συχνά είναι περιορισμένος λόγω των υποχρεώσεων στα σχολικά μαθήματα,πάντα πρόθυμα και συνεργάσιμα, ενθουσιάστηκαν,γιατί γνώρισαν  από κοντά φυτά και ζώα και προβληματίστηκαν για τον τρόπο με τον οποίο  εκείνα μπορούν να βοηθήσουν και να τα προστατεύσουν. Ανέπτυξαν κοινωνικές δεξιότητες ,συνεργάστηκαν, αλληλεπίδρασαν, αλληλοβοηθήθηκαν στη συλλογή των πληροφοριών ,στη συγγραφή των εργασιών  και  στη λήψη των φωτογραφιών.

Τέλος αισθάνθηκαν μέλη ομάδας  με κοινό  στόχο και εκπροσώπησαν επάξια το σχολείο μας στην παρουσίαση της αφίσας  του ομίλου μας στο  Φεστιβάλ  Μαθητικής Δημιουργίας στο θέατρο Μίκης Θεοδωράκης  που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων στις αρχές Απριλίου.Η συμβολή τους στη δημιουργία    του Padlet, αλλά και του ημερολογίου του ομίλου μας ήταν καθοριστική λόγω και της εξοικείωσης τους με τη χρήση του διαδικτύου και των ψηφιακών μέσων.

 

ΑΝΟΥΣΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ  ΠΕ02

ΖΕΡΒΑΚΗ ΕΛΕΝΗ  ΠΕ02

ΖΑΡΜΠΑΣ ΠΑΥΛΟΣ ΠΕ04.02

Φεστιβάλ Μαθητικής Δημιουργίας 2024

φεστιβαλ4

«Νυκταλγία: Ζωή και Πολιτισμός στο σκοτάδι»

φεστιβαλ1“Στην αρχή το φως

και η ώρα η πρώτη

που τα χείλη ακόμα στον πηλό

δοκιμάζουν τα πράγματα του κόσμου”

γράφει στο Άξιον Εστί ο Ελύτης, ενώ ο

Αϊνστάιν αναρωτιόταν

“Πώς θα ήταν να

πήγαινες μια βόλτα πάνω σε μια ακτίνα

φωτός;”

Στόχος του ομίλου σχολικών δραστηριοτήτων της Α’ και Β’ Λυκείου ήταν φέτος οι μαθητές μας σε σύμπραξη με τους υπεύθυνους καθηγητές, Ελένη Ζερβάκη και Παύλο Ζάρμπα, να ακολουθήσουν την πορεία του φωτός των άστρων και μαζί να ανακαλύψουμε, πώς και με ποιον τρόπο επηρέασε τον πολιτισμό ανά τους αιώνες καθώς επίσης και πώς η έλλειψή του, λόγω φωτορύπανσης, επηρεάζει, σήμερα, την ανθρωπότητα, αλλά και από οικολογική άποψη, ολόκληρο τον πλανήτη. Επιστήμη και φιλοσοφία, θεωρία και πράξη, φως και σκοτάδι, φαινομενικά ετερόκλητες επιστήμες συνεργάστηκαν. Τελικός στόχος; Το “παντού να σκορπίσει της γνώσης το φως”.

φεστιβαλ2

Εξερευνήσαμε την επιστήμη του φωτός και του Σύμπαντος για να φτάσουμε στην σημασία του καθαρού νυχτερινού ουρανού για την πανίδα και την χλωρίδα αλλά και την ανθρωπολογική εξέλιξη του ανθρώπινου πολιτισμού μέσα από τη μυθολογία, τη θρησκεία και τις τέχνες. Τέλος, συντάξαμε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απεστάλλει σε όλη την κοινότητα (τοπική και μη) ώστε να εξετάσουμε τις δικές τους  ανησυχία για την αυξανόμενη απώλεια του νυχτερινού φωτός. Τα αποτελέσματα στα οποία καταλήξαμε παρουσιάστηκαν στο Φεστιβάλ Μαθητικής Δημιουργίας, στην αίθουσα Μίκης Θεοδωράκης, έναν θεσμό που προωθεί την δημιουργικότητα των μαθητών και τους δίνει κίνητρο για νέες εξερευνήσεις.

φεστιβαλ3

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ

IMG 8de4e8ce1130646c7f8650a032330c35 V

Στο πλαίσιο της δράσης «Χαμένοι στο φως: μία προσέγγιση της φωτορύπανσης από πλευράς Φυσικής, Οικολογίας, Φιλοσοφίας και Ανθρωπολογίας», με υπεύθυνους καθηγητέςΗλιος τον Παύλο Ζάρμπα και Ελένη Ζερβάκη, το Γενικό Λύκειο Παλαιόχωρας σε συνεργασία ς με τον Σύλλογο Φίλων Αστρονομίας Κρήτης  διοργάνωσε ένα σαββατοκύριακο εξερεύνησης του ουρανού στις 13 και 14 Απριλίου 2024. Μικροί και μεγάλοι συνέρευσαν στο ενετικό κάστρο της Παλαιόχωρας στο Σάββατο το βράδυ για να μπορέσουν να παρατηρήσουν τους κρατήρες της Σελήνης, την Μεγάλη Άρκτο, το Νεφέλωμα του Ωρίωνα, τις Πλειάδες, τον Δία και τα μεγαλύτερα από τα φεγγάρια του -την Ευρώπη, τον Γανυμήδη και την Ιώ.

Η έκIMG d666192859d30ec5b6fdeb646d3382b4 Vπληξη και ο θαυμασμός, τόσο από πλευράς παιδιών όσο και από πλευράς ενηλίκων, ήταν πρωτοφανής, όταν κατάφεραν να δουν για πρώτη φορά, οι περισσότεροι από αυτούς, σε τόσο κοντινή απόσταση τα αστρικά σώματα και να κατανοήσουν την σημασία τους καθώς και την επικινδυνότητα της φωτορύπανσης η οποία σιγά-σιγά τα εξαφανίζει από τον νυχτερινό έναστρο ουρανό.

Από πλευράς μας ήμασταν ιδιαίτερα χαρούμενοι για την προσέλευση και την ανταπόκριση των κατοίκων αλλά και για την χαρά που είδαμε στα μάτια τIMG a65cc273fedb4c98b3c748e425d50f11 Vων μαθητών μας και των μαθητών από μικρότερες τάξης τμήματα και σχολεία. Και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον Σύλλογο Φίλων Αστρονομίας Κρήτης για το Σαββατοκύριακο που μας χάρισε.

 

Η ανάγκη για παρόμοιες δράσεις που θα βγάλουν τον μαθητή έξω από την τάξη, θα συμβάλλουν στη σύμπραξη γονέα και μαθητής στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην εμπλοκή του μεγαλύτερου μέρους της κοινότητας στο έργο του IMG 9d1c8e777b54dc6c92f34523b8f65205 Vσχολείου και της γνωριμίας με τον εκπαιδευτικό και το έργο του είναι μεγάλη. Τα γνωρίσματα των καιρών δεν περιορίζουν το εκπαιδευτικό έργο μέσα στην τάξη αλλά το προσανατολίζουν σε μία βιωματική διαδικασία, μέσα από την οποία μαθητές, καθηγητές και γονείς συνεργάζονται, μαθαίνουν, ονειρεύονται, εξερευνούν.

Και πλέον δεν υπάρχει μεγαλύτερος χώρος εξερεύνησης από αυτόν του σύμπαντος.

Συμμετοχή στον 10 ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φωτογραφίας της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων

εν αναμονή

Το 3o ΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου Σχολής προκήρυξε τον Οκτώβριο του 2023 τον 10ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φωτογραφίας. Εμπνεόμενο από την «Ασκητική» του Νικου Καζαντζάκη, το θέμα του διαγωνισμού ήταν το «Ταξίδι…». Όπως αναφέρουν και οι ίδιοι οι διοργανωτές το ταξίδι –είτε πραγματικό είτε νοητικό- είναι συνυφασμένο με την σημερινή πραγματικότητα και απαραίτητο για την ψυχική ανάπαυλα και διασκέδαση.
Από τους συμμετέχοντες μαθητές ζητήθηκε να παρουσιάσουν τα συναισθήματα που συνδέουν με το ταξίδι, παρουσιάζοντάς τα σε μία ή δύο φωτογραφίες.
Ανάμεσα στις 1152 φωτογραφίες των 659 μαθητές σχολείων απ’ όλη την Ελλάδα που υποβλήθηκαν συνολικά ήταν και δύο φωτογραφίες της μαθήτριας της Β’ Λυκείου, Κωνσταντίνας Φαλελάκη. Αν και δεν διακρίθηκαν, η συμμετοχή και η ποιότητα της δουλειάς της καθώς και η ενεργή παρουσία της στον καλλιτεχνικό τομέα μας κάνει να νιώθουμε υπερήφανοι και να στηρίζουμε τις μελλοντικές τις προσπάθειες.
Ευχόμαστε συγχαρητήρια στους 10 νικητές του διαγωνισμού, τα έργα των οποίων
μπορείτε να δείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Σιβιτανιδείου Σχολής:

Τα έργα της Κωνσταντίνας:

«Εν αναμονή…»

 

εν αναμονή

«Εσαεί ταξιδεύοντας»

εσαεί τεξιδεύοντας

Όπως λέει η ίδια η μαθήτρια για τη συμμετοχή της: «Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω την κα. Ζερβάκη για την επιμονή και υπομονή  που έδειξε προς εμένα, δίνοντας μου κίνητρο να πάρω μέρος στον διαγωνισμό καθώς και το ΓΕΛ Παλαιόχωρας που πάντα μας ενημερώνει για τους τρέχοντες διαγωνισμούς. Η φωτογραφία του αεροδρομίου («Εν Αναμονή») τραβήχτηκε κατά την διαδρομή για  την παρουσίαση του ψηφιακού χάρτη της Παλαιόχωρας ενώ το «Εσαεί ταξιδεύοντας» μια μέρα του Ιανουαρίου. Τόσο η κυριολεκτική όσο και η μεταφορική σημασία του ταξιδιού είναι στοιχείο καθεμιάς φωτογραφίας. Ο καθένας επιλέγει τον δικό του προορισμό…»

ΝΥΚΤΑΛΓΙΑ: ΖΩΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

Ανδρομεδα Άρθρο Μαθ. Δημιουργίας

Βασικοί στόχοι του προγράμματος ήταν πρωτίστως η δυνατότητα ομαδοσυνεργατικής αλληλεπίδρασης των μαθητών/ -τριών και καθηγητών, συνδυάζοντας δύο διαφορετικά πεδία γνώσεων (φυσικές επιστήμες και θεωρητική προσέγγιση). Μέσω του προγράμματος επιδιώχθηκε η αφύπνιση της περιέργειας των συμμετεχόντων μέσα σε ομάδες μαθητών με τη συνεργασία και συμμετοχή και των ίδιων των καθηγητών. Μέσα από την εκμετάλλευση των ψηφιακών δεξιοτήτων των συμμετεχόντων και την ενίσχυσή τους, στοχεύσαμε στη δημιουργία μίας ομάδας ικανής να λειτουργήσει στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Παράλληλα, οι μαθητές- τριες παρακινήθηκαν να ασχοληθούν με τη βιβλιογραφική έρευνα μαθαίνοντας να υποστηρίζουν την έρευνά τους με κριτική σκέψη και φαντασία παράλληλα.

Οι μαθητές/-τριες ήρθαν σε επαφή με τη συγγραφή επιστημονικής έρευνας, χρειάστηκε να ιεραρχήσουν πληροφορίες, να αναφερθούν σε βιβλιογραφία ενώ, λόγω της επιλογής του θέματος, μελέτησαν ολιστικά ένα θέμα που συνήθως εμφανίζεται μονόπλευρα στον τύπο και την επιστήμη. Παράλληλα, μέσα από την οργάνωση των πληροφοριών την ιεράρχηση, αξιολόγησή και τη συγγραφή των τελικών κειμένων απέκτησαν γνώσεις και δεξιότητες που δεν κατείχαν, καθώς ήταν και ένας από τους αρχικούς στόχους του ομίλου. Οι μαθητές/ μαθήτριες αφιέρωσαν μέρος του ελεύθερου χρόνου τους για την υλοποίηση της δράσης σε κλίμα ομαδοσυνεργατικότητας και ήρθαν σε επαφή με διεπιστημονικά πεδία.

Δρώντας ως υπεύθυνοι υποομάδων οργάνωσαν και διαχειρίστηκαν τα υπόλοιπα μέλη των ομάδων ενώ αναγκάστηκαν για να επιλύσουν τα λίγα προβλήματα που παρουσιάστηκαν, να ελιχθούν και να επαναπροσδιορίσουν τις επιμέρους εργασίες και να λειτουργήσουν με συνεχή ανατροφοδότηση καθ’ όλη τη διάρκεια της υλοποίησης του προγράμματος. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της υλοποίησής του υπήρξαν και ιδέες που δεν υπήρχαν στον αρχικό προγραμματισμό: ο εμπλουτισμός με πρωτότυπη μουσική για την παρουσίαση της δράσης στα Χανιά και η δημιουργία σκίτσων σχετικών με το θέμα. Παρόλο που τελικά δεν χρησιμοποιήθηκε η πρωτότυπη μουσική, ενώ είχε συνθεθεί, τα σκίτσα χρησιμοποιήθηκαν στην αφίσα της δράσης- η εμπλοκή και μόνο των μαθητών/μαθητριών με μορφές τέχνης, που θα μπορούσαν να ντύσουν και έντυσαν το θέμα ήταν μια εξαιρετική προσθήκη για να κατανοήσουν ότι η τέχνη και η επιστήμη ή η συγγραφή κειμένου μπορούν να συνδυαστούν για την επίτευξη ενός άρτιου αποτελέσματος.

Πέραν αυτού, για την καλύτερη ενημέρωση και συνεργασία τους δημιούργησαν ένα padlet του προγράμματος στο οποίο συγκεντρώνονται όλες οι αναθέσεις των μαθητών/- τριών, τα σκίτσα και οι φωτογραφίες που τραβήχτηκαν κατά την νυχτερινή φωτογράφηση, αλλά και γενικότερες πληροφορίες που ενδιέφεραν τους μαθητές.

Αποκορύφωμα υπήρξε για όλους τους εμπλεκόμενους στον όμιλο η δημιουργία του ερωτηματολογίου έρευνας ανθρωπολογικής φύσεως ως προς τη σχέση του ανθρώπου με το νυχτερινό ουρανό σε μορφή google forms και τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από αυτό, η βραδιά αστροπαρατήρησης και η επαφή με την κοινότητα αλλά και η επισκευή του τηλεσκοπίου του σχολείου για παρατήρηση του νυχτερινού ουρανό

Υπεύθυνοι καθηγητές:
Ελένη Ζερβάκη ΠΕ02
Παύλος Ζάρμπας ΠΕ04.02

Φιλανθρωπικός αγώνας 5 χιλιομέτρων

Το Σάββατο 1 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024

στις 09:00 στο στάδιο Χανίων διοργανώνεται φιλανθρωπικός αγώνας 5 χιλιομέτρων . Τρέξιμο και βάδισμα. Χωρίς χρονομέτρηση.

Στη μνήμη του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΟΛΑΚΗ.

Εγγραφές -Συμμετοχή 5€

Την ίδια μέρα στο γήπεδο Χανίων.

Δωρεά   απευθείας στα ιδρύματα 

ΚΗΦΑΠ , ΚΗΦΑΑΜΕΑ, ΕΛΕΠΑΠ 

 

Όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν αναμνηστικό μετάλλιο.

Κύπελλα και δώρα για τους πρώτους νικητές.

Μετά το τέλος του αγώνα θα υπάρχουν νερά και σνακς.

 

 

 

ΣΥΓΧΑΡΗΤHΡΙΑ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΑΛΕΛΑΚΗ

Ευτυχία στην απλότητα

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Παλαιόχωρας συγχαίρει τη μαθήτρια της Β τάξης του σχολείου μας Κωνσταντίνα Φαλελάκη  για τη συμμετοχή και τη διάκρισή της στο 2ο Παγκρήτιο  μαθητικό  διαγωνισμό  ψηφιακής φωτογραφίας ,που διοργανώθηκε την τρέχουσα σχολική χρονιά  από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης για μαθητές και μαθήτριες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης. Ο Διαγωνισμός είχε θέμα “Ιστορίες χεριών και επαγγελμάτων”. Στην κατηγορία ” Κ2 Επαγγέλματα του χθες και του σήμερα” η Κωνσταντίνα έλαβε το πρώτο {χρυσό } βραβείο για τη φωτογραφία της με τίτλο “Ευτυχία στην απλότητα” .Ο Σύλλογος εύχεται στην Κωνσταντίνα υγεία ,πρόοδο, επιτυχίες και κάθε καλό στη ζωή της.

Από την δημοσίευση του 2ου Παγκρήτιου Μαθητικού Διαγωνισμού Ψηφιακής Φωτογραφίας

Αποτελέσματα 2ου Παγκρήτιου Μαθητικού Διαγωνισμού Ψηφιακής Φωτογραφίας

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης σε συνεργασία με την Ελληνική Φωτογραφική Εταιρεία Ηρακλείου Κρήτης ανακοινώνουν με μεγάλη χαρά τα αποτελέσματα του 2ου Παγκρήτιου Μαθητικού Διαγωνισμού Ψηφιακής Φωτογραφίας με θέμα “Ιστορίες χεριών & επαγγελμάτων“ που έλαβε χώρα κατά τη φετινή σχολική χρονιά και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης και του Δήμου Ηρακλείου.

Συνολικά συμμετείχαν στο διαγωνισμό 402 φωτογραφικά έργα 150 μαθητών και μαθητριών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχολικών μονάδων από όλη την περιφέρεια της Κρήτης με την ουσιαστική υποστήριξη των υπεύθυνων εκπαιδευτικών.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες ξεχωριστά για την ενεργή συμμετοχή τους στον διαγωνισμό και να τους συγχαρούμε για τη δημιουργικότητά τους και την καλλιτεχνική τους έκφραση, που κατέστησαν τη διαδικασία κρίσης άκρως ενδιαφέρουσα.

Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε τις σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κρήτης για την συμμετοχή τους στον διαγωνισμό και τους Διευθυντές/Διευθύντριες που αγκάλιασαν αυτό το εγχείρημα, και ιδιαίτερα τους/τις υπεύθυνους/νες εκπαιδευτικούς για την πολύτιμη συμβολή τους στην αποτελεσματική διεξαγωγή του.

Η αξιολόγηση των συμμετοχών πραγματοποιήθηκε από πενταμελή κριτική επιτροπή έγκριτων διεθνών φωτογράφων αποτελούμενη από τους/τις: Ε. Καρτσωνάκη, Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευση Κρήτης (EFIAP/b), Π. Νικηφοράκη, Πρόεδρο της Ε.Φ.Ε.Η. (EFIAP/b, ESIAP, GPU Zeus, GPU GR2), Ε. Μετζάκη, Πρόεδρο GPU (Global, Photographic Union) (GPU CR5, GPU ZEUS, EFIAP/P, ESFIAP, QPSA, APSA), Χ. Μαρκάκη, Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας Ηρακλείου(EFIAP). Ε. Σταυρακάκη, στέλεχος της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπαίδευσης Κρήτης.

Σύμφωνα με την κρίση της επιτροπής αξιολόγησης τα τελικά αποτελέσματα ανά κατηγορία έχουν ως εξής:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:Κ.2. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ & ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

  1o Βραβείο: Χρυσό

Φαλελάκη Κωνσταντίνα,  Β’ τάξη ΓΕΛ Παλαιόχωρας Χανίων

Έργο: “Ευτυχία στην απλότητα”

 

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑ,ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΤΗΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ

αγγελικηβραβευση

Το  Σάββατο 13/4/2024 στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων πραγματοποιήθηκε η βράβευση των μαθητών και μαθητριών που συμμετείχαν και διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς  «Θαλής», «Ευκλείδης» & «Αρχιμήδης» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.Στην εκδήλωση βραβεύτηκε η μαθήτρια της Α  Λυκείου του Γενικού Λυκείου Παλαιόχωρας Αγγελική Κουκουλά για τη συμμετοχή της στους διαγωνισμούς και τη διάκρισή της στην τελική φάση του  «Αρχιμήδη».Η επίδοση των διπλωμάτων στη μαθήτρια  έγινε από τον ομότιμο καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών Γεώργιο Δάσιο.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕΛ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑΣ εύχεται στην Αγγελική υγεία επιτυχία και κάθε πρόοδο στην ζωή της.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση