Video from Italy

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 4 Ιουνίου, 2011 Γενικό Λύκειο Αγίας Τριάδας

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  COMENIUS 27 Μαΐου, 2011 Γενικό Λύκειο Αγίας Τριάδας

Επίσκεψη μαθητών και καθηγητών του Γενικού Λυκείου Αγ. Τριάδας στην Ιταλία & την Βουλγαρία

Tο Λύκειο Αγίας Τριάδας στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius το οποίο επιδοτείται από το ΙΚΥ(Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών) και έχει ως θέμα  Let’s Promote and Share the beauty of our Regions (ας προωθήσουμε τις ομορφιές του τόπου μας) ,πραγματοποίησε συναντήσεις από 13-20 Μαρτίου 2011 στο Τορίνο της Ιταλίας και 11-16 Απριλίου 2011 στη Νόβα Ζαγόρα της Βουλγαρίας.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν η υπεύθυνη του προγράμματος κα Δημητρακάκη Σ., οι εκπαιδευτικοί Οικονόμου Θ. και Δαλάκα Μ. ως μέλη της παιδαγωγική ομάδας  και δέκα μαθητές της Β’ τάξης.

Το πρόγραμμα των συναντήσεων περιείχε εκδηλώσεις που αφορούσαν στην πολιτιστική και τουριστική προβολή των δήμων του Νομού και των αντίστοιχων  περιοχών των άλλων χωρών , της Σλοβενίας, της Ρουμανίας, της Πολωνίας, της Τσεχίας, της Ιταλίας και της Βουλγαρίας.

Μέσα από αυτό το πρόγραμμα καλλιεργήθηκε κλίμα γνωριμίας, φιλίας και συνεργασίας μεταξύ των παιδιών και επισφραγίστηκε με την υπόσχεση της ανταπόδοσης της άριστης φιλοξενίας για  το Ναύπλιο το Μάιο του 2011.

Ονόματα μαθητών : Μαλαμίδης Ι., Παπαγεωργόπουλος Ι., Σιατερλής Ι., Τόμπρας Α., Τριανταφύλλου Μ., Χρήστου Αικ, στο Τορίνο και Γκολέμη Φ., Μπούνου Σ., Παπαγεωργοπούλου Μ., Σάββα Ε. στη Νόβα Ζαγόρα.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 27 Μαΐου, 2011 Γενικό Λύκειο Αγίας Τριάδας

10-5-2011

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 11 Μαΐου, 2011 Γενικό Λύκειο Αγίας Τριάδας

Let’s Promote and Share the beauty of our Regions-ΑΣ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.

Γενικοί στόχοι όλου του έργου είναι

1.να προαχθούν οι περιοχές  των συμμετεχόντων χωρών-με τη χρήση καινοτόμων και δημιουργικών μεθόδων

2. να προαχθεί η τοπική κοινωνία και η τουριστική βιομηχανία

3.να αυξήσει την επίγνωση του σημαντικού ρόλου που παίζει στον ανταγωνισμό για εύρεση εργασίας στην αγορά της οικονομίας-γνωστό σαν Γνώση, Δεξιότητα και Συμπεριφορά!

Στόχοι όσον αφορά τους μαθητές:

1.να αναπτύξουμε προσωπικές αξίες

Να ενδυναμώσουμε το κίνητρο για να αναπτύξουμε και να εμβαθύνουν στα ενδιαφέροντα τους καθώς επίσης να διευρύνουμε τους ορίζοντες τους και να ανακαλύψουν νέους.

Να τους δώσουμε το κίνητρο να γίνουν ανεξάρτητοι στην κοινωνική τους ζωή

Να ενδυναμώσουμε  δεξιότητες όπως : μάθηση σε διαδραστική επαφή με άλλους

2.να δώσουμε ώθηση στην επίγνωση του Ευρωπαίου πολίτη

3.Να αναπτύξουμε την ανταγωνιστικότητα των μαθητών

Όπως επικοινωνία, δημιουργικότητα, οργάνωση ,κατανομή χρόνου, γνώση της ξένης γλώσσας και των ΤΠΠΕ.

Στόχοι του Καθηγητή:

1.Να προωθήσει νέες μεθόδους στην διδακτική διαδικασία

Να μάθει πως σκέπτονται και λειτουργούν σε σχολεία άλλων χωρών

Να βελτιώσει τεχνικές και μεθόδους

2. να ενδυναμώσει την Ευρωπαϊκή διάσταση μέσα στην διδακτική υλη

3. να δημιουργήσει δεσμούς ανάμεσα σε σχολεία και τοπικές αρχές

Χρονοδιάγραμμα

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2009

  • Έναρξη του Προγράμματος
  • 1η Συνάντηση με τους εταίρους (Σλοβενια-Νοέμβριος 2009): Παρουσίαση του εκπαιδευτικού συστήματος κάθε χώρας, της Γεωγραφικής θέσης κάθε σχολείου και συνοπτικά-σε μορφή εικόνων-η ιστορία και η πορεία της περιοχής και της  χώρας.

ΑΝΟΙΞΗ 2010

  • 2η Συνάντηση ( Ρουμανία-Απρίλιος 2010):Παρουσίαση των οικολογικών προβλημάτων του τόπου και προτεινόμενες λύσεις.
  • 3η Συνάντηση ( Πολωνία-Ιούνιος 2010) : Παρουσίαση των καταλυμάτων και των μέσων μαζικής μεταφοράς του τόπου.

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2010

  • 4η Συνάντηση ( Τσεχία-Οκτώβριος) :Τοπική κουζίνα και εστιατόρια της περιοχής.

ΑΝΟΙΞΗ 2011

  • 5η Συνάντηση ( Ιταλία-Μάρτιος) :
  • 6η Συνάντηση(Βουλγαρία-Απρίλιος)
  • 7η Συνάντηση (Ελλάδα- Μάιος ): Απολογισμός

Τελική εκδήλωση – Αξιολόγηση

Σε κάθε συνάντηση, εκτός από την παρουσίαση του έργου οι μαθητές παίρνουν μέρος σε σειρά διαδραστικών παιχνιδιών με στόχο τη χρήση της ξένης γλώσσας αλλά και την εξοικείωση τους με τον περιβάλλοντα χώρο.

Υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος :Δημητρακάκη Σαράντω

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί στην παιδαγωγική ομάδα: Δαλάκα Μερσίνη,Κλημέντζου Ζωή, Οικονόμου Θεοφάνης.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  COMENIUS  Με ετικέτα:   20 Οκτωβρίου, 2010 Γενικό Λύκειο Αγίας Τριάδας

Διαδικτυακή ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου των Δενδρών

Οι μαθητές της Β’ τάξης του Γενικού Λυκείου Αγίας Τριάδας Αργολίδας στα πλαίσια του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων: “Διαδικτυακή ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου Δενδρών Αργολίδας” δημοσίευσαν στην ιστοσελίδα που διαθέτει το σχολείο μας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο την εργασία τους.

Το πρόγραμμα αυτό πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την αρχαιολόγο της Δ’ Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων κα Ευαγγελία Παπή, με υπεύθυνους καθηγητές τους καθηγητές Βασίλη Βασιλείου (ΠΕ 02) και Θεοφάνη Οικονόμου (ΠΕ 01).

Μπορείτε κάνοντας κλικ εδώ να επισκεφθείτε και εσείς το σύνολο των ιστοσελίδων που επιχειρούν να προβάλουν διαδικτυακά τον αρχαιολογικό χώρο των Δενδρών και να γνωρίσετε  το μυκηναϊκό νεκροταφείο στο οποίο ανασκάφηκε η περίφημη πανοπλία των Δενδρών, που εκτίθεται στο αρχαιολογικό μουσείο του Ναυπλίου.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά  Με ετικέτα:   , , , , , , , 15 Μαΐου, 2010 Γενικό Λύκειο Αγίας Τριάδας

Ανώνυμος, Ελληνική Νομαρχία

Ο Ανώνυμος στο απόσπασμα του σχολικού βιβλίου Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α’ Λυκείου διατυπώνει με διαλογική μορφή δριμύ κατηγορώ κατά του θεσμού του χρήματος. Ποιες απόψεις έχει για τους Έλληνες της διασποράς και το ρόλο των Μεγάλων Δυνάμεων στην ελευθερία των υπόδουλων Ελλήνων;

Παραθέτουμε το αποτέλεσμα μιας ομαδικής εργασίας μικρής διάρκειας που ανατέθηκε σε μαθητές του Α2.

Άλλες ιδέες του Ανώνυμου

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Λογοτεχνία Α' Λυκείου  Με ετικέτα:   , 13 Ιανουαρίου, 2010 Γενικό Λύκειο Αγίας Τριάδας

Ρήγας Βελεστινλής: Επαναστατική προκήρυξη

Ο μαθητής της Α’ Λυκείου Μάριος Χίνης, με την υποστήριξη του φιλολόγου της τάξης Β. Βασιλείου, έφτιαξε μια σύντομη παρουσίαση με στοιχεία από τη ζωή και το έργο του Ρήγα Βελεστινλή. Αφορμή στάθηκε το μάθημα της Λογοτεχνίας Α’ Λυκείου, Επαναστατική Προκήρυξη, του Ρήγα Βελεστινλή.

Rigas Velestinlis

View more presentations from billbas.

Οι πληροφορίες, οι εικόνες και η μουσική προέρχονται από πηγές του διαδικτύου.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Λογοτεχνία Α' Λυκείου  Με ετικέτα:   , , 16 Δεκεμβρίου, 2009 Γενικό Λύκειο Αγίας Τριάδας

 

                       ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

      Αγαπητοί γονείς,       Είμαστε στο δεύτερο μήνα λειτουργίας  του νέου σχολικού έτους 2009-2010  και επικοινωνούμε μαζί σας αφενός για να ευχηθούμε σε σας και τα παιδιά σας υγεία και δύναμη για τις νέες προσπάθειες στο σχολείο και αφετέρου να σας ενημερώσουμε για θέματα που αφορούν στη λειτουργία του Λυκείου μας.

Το σχολείο θα λειτουργεί ΠΡΩΙ από 8.15 έως 13.55.Τα διαλείμματα ανάμεσα στις διδακτικές ώρες είναι τα εξής:

1ο 9.009.05

      Σχετικά με τη φοίτηση των μαθητών ισχύουν οι διατάξεις που ίσχυαν μέχρι τώρα. Δηλαδή, κάθε μαθητής/μαθήτρια έχει δυνατότητα (μέχρι) 114 απουσιών, και συγκεκριμένα 50 αδικαιολόγητων και 64 δικαιολογημένων. Ο γονέας-κηδεμόνας έχει το δικαίωμα να δικαιολογήσει εντός 10 εργασίμων ημερών από την επιστροφή του μαθητή στο σχολείο τις απουσίες, μέχρι 10 μέρες συνολικά στη διάρκεια ολόκληρου του σχολικού έτους. Οι υπόλοιπες απουσίες, πέραν των 10 ημερών, αν τυχόν έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες,  μπορούν να δικαιολογηθούν μόνο με ιατρική βεβαίωση. Σε ειδικό έντυπο που είχε  διανεμηθεί τις πρώτες μέρες οι μαθητές και μαθήτριες  δήλωσαν κατεύθυνση, μάθημα επιλογής και παρακολούθηση Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης. Σύντομα επίσης θα δοθεί έντυπο με τις ώρες και τις ημέρες που θα μπορείτε να επικοινωνείτε με τους καθηγητές των παιδιών σας.  ο διευθυντής και οι καθηγητές θα δέχονται καθημερινά με βάσει το πρόγραμμα που σας  που σας επισυνάπτουμε στο τέλος της παρούσης επιστολής.

ΓΡΙΠΗΑπό την πρώτη ημέρα λειτουργίας λάβαμε τα απαραίτητα μέτρα σύμφωνα με τις εγκυκλίους των υπουργείων .Δόξα τω Θεώ μέχρι τώρα δεν είχαμε κανένα διαπιστωμένο κρούσμα. Επιβάλλεται όμως να ενημερωθείτε και εσείς ποια πρέπει να είναι η ενδεδειγμένη  αντιμετώπιση πιθανού κρούσματος. Σας στέλλουμε και απαντήσεις σε  ερωτήματα π ου έχουν υποβάλει άλλοι γονείς .  

  ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ 1. Αν το παιδί απουσιάσει από το σχολείο με συμπτώματα γρίπης, κατά την επιστροφή του χρειάζεται να προσκομίσει βεβαίωση γιατρού ότι δε νοσεί πια; Αν το παιδί απουσιάσει από το σχολείο με συμπτώματα γρίπης, δε χρειάζεται κατά την επιστροφή του να προσκομίσει βεβαίωση γιατρού ότι δε νοσεί. 2. Αν το παιδί απουσιάσει από το σχολείο με συμπτώματα γρίπης, πόσο διάστημα χρειάζεται να παραμείνει στο σπίτι ώστε να είναι βέβαιο ότι κατά την επιστροφή του δε θα μεταδώσει τον ιό; Αν κατά την επιστροφή του παρατηρηθεί ύπαρξη συμπτωμάτων, όπως βήχας, θα πρέπει να ενημερωθεί ο γονέας ώστε να παραμείνει και άλλο κατ οίκον; Τα παιδιά που παρουσιάζουν γριπώδη συνδρομή παραμένουν στο σπίτι τους για όσες μέρες διαρκεί ο πυρετός και επιπλέον ακόμα ένα 24ωρο μετά την υποχώρησή του χωρίς χρήση αντιπυρετικών. Βήχας που επιμένει μετά την παρέλευση του προαναφερόμενου χρονικού διαστήματος δεν υποχρεώνει το μαθητή να παρατείνει την παραμονή του στο σπίτι. 3. Μπορούν να πραγματοποιούνται σχολικές εορτές και επισκέψεις σε κλειστούς χώρους (θέατρα, κινηματογράφους, μουσεία κτλ.); Με τα σημερινά επιδημιολογικά δεδομένα , δε συντρέχει λόγος ακύρωσης σχολικών εορτών και επισκέψεων σε κλειστούς χώρους. 4. Η μετακίνηση μαθητών με σχολικά λεωφορεία δημιουργεί, λόγω του ανεπαρκούς αερισμού, προβλήματα στην υγεία των μαθητών; Εφόσον τα οχήματα μεταφοράς των μαθητών αερίζονται επαρκώς και καθαρίζονται κατά τον συνήθη τρόπο πριν και μετά την επιβίβαση των μαθητών , δεν συντρέχουν λόγοι ανησυχίας για την υγεία των μαθητών. 5. Εάν το παιδί έχει κάνει το εμβόλιο της νέας γρίπης θα χρειαστεί να κάνει και το εμβόλιο της κοινής γρίπης; Το εμβόλιο κατά της νέας γρίπης δεν παρέχει προστασία έναντι των στελεχών της εποχικής γρίπης . Για το λόγο αυτό, τα παιδιά που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου συνιστάται να εμβολιαστούν και για την εποχική γρίπη. Οι ομάδες αυτές, όπως περιγράφονται στη με αριθμ. Πρωτ. Υ1/Γ.Π.105420/1592009 εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης είναι:         Α. Υγιή παιδιά 6 μηνών  έως 5 ετών, για την αποφυγή ταυτόχρονης νόσησης από   διαφορετικούς τύπους του ιού της γρίπης        Β. Πάσχοντες από άσθμα ή άλλες χρόνιες πνευμονοπάθειες        Γ. Πάσχοντες από καρδιακή νόσο με σοβαρές καρδιοαιμοδυναμικές διαταραχές       Δ. Πάσχοντες από ανοσοκαταστολή (κληρονομική ή επίκτητη εξαιτίας νοσήματος ή θεραπείας)      Ε. Πάσχοντες από δρεπανοκυτταρική νόσο (και άλλες αιμοσφαιρινοπάθειες)      ΣΤ. Παιδιά που παίρνουν ασπιρίνη μακροχρόνια (π.χ. νόσος Kawasaki) για να ελαττωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης συνδρόμου Reye μετά από γρίπη      Ζ. Πάσχοντες από σακχαρώδη διαβήτη ή άλλο χρόνιο μεταβολικό νόσημα     Η. Πάσχοντες από χρόνια νεφροπάθεια      Θ. Μεταμοσχευθέντες      Ι. Κλειστοί πληθυσμοί (προσωπικό και εσωτερικοί σπουδαστές Γυμνασίων – Λυκείων, στρατιωτικών και αστυνομικών σχολών, ειδικών σχολείων ή σχολών, τρόφιμοι και προσωπικό ιδρυμάτων, οίκων ευγηρίας). 6. Εάν το παιδί έχει κάνει εμβόλιο για πνευμονιόκοκκο κινδυνεύει από τον ιό της γρίπης εφόσον αυτός εξελιχθεί σε πνευμονία; Η πνευμονία είναι μια πιθανή επιπλοκή της γρίπης ,που μπορεί να έχει αίτιο πέραν του πνευμονιοκόκκου και άλλα μικρόβια και ιούς (ακόμα και τον ίδιο τον ιό της νέας γρίπης). Το εμβόλιο κατά του πνευμονιοκόκκου προστατεύει από τη λοίμωξη από το συγκεκριμένο μικρόβιο – αίτιο πνευμονίας.  7. Με ποιο τρόπο γίνεται η απολύμανση των σχολείων; Η απολύμανση γίνεται σύμφωνα με την πρόσφατη εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας που τονίζει ότι: «Πέρα από τις συνήθεις εργασίες καθαρισμού, χρειάζεται συχνός καθαρισμός των λείων επιφανειών που χρησιμοποιούνται συχνά (π.χ. πόμολα, χερούλια, κουπαστή από σκάλες ή κιγκλίδωμα, βρύσες κ.λ.π.) με κοινά καθαριστικά, δηλαδή υγρό σαπούνι και νερό ή διάλυμα οικιακής χλωρίνης 10% (ένα μέρος οικιακής χλωρίνης αραιωμένο σε 10 μέρη νερό) ή αλκοολούχο αντισηπτικό. Σημειώνεται ότι οι εργασίες καθαρισμού πρέπει να γίνονται με χρήση γαντιών και στολή εργασίας». 8. Οι διάφορες σχολικές δραστηριότητες (εκδρομές, πολιτιστικές εκδηλώσεις κ.λ.π.) αναστέλλονται; Δεν υπάρχει ανάγκη για οιαδήποτε αναστολή δραστηριοτήτων λόγω της νέας γρίπης, ούτε συνίσταται κάτι τέτοιο από ελληνικούς και διεθνείς φορείς (ΚΕΕΛΠΝΟ, ΠΟΥ) . ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ           Πρόκειται για τμήματα φροντιστηριακής ενίσχυσης των μαθητών για να βοηθηθούν αποτελεσματικότερα οι μαθητές στα μαθήματά τους .Οι μαθητές μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητες βελτίωσης της βαθμολογίας τους αλλά και της πρόσβασής τους στην ανώτατη εκπαίδευση. Τα μαθήματα  πραγματοποιούνται μετά τη λήξη του ημερήσιου προγράμματος ή Σάββατα, αναλόγως του προγράμματος ή κατόπιν συνεννοήσεως των μαθητών με τους διδάσκοντες καθηγητές.

 Για την Α΄ τάξη λειτουργούν ήδη τα τμήματα όπως ακολουθούν.:ΔΕΥΤΕΡΑ:          Α1       Αρχαία Ελληνικά     2:00 – 3:30 μ.μ. ΤΡΙΤΗ  :             Α2        Γεωμετρία                2:00 – 3:30 μ.μ.   ΤΕΤΑΡΤΗ:         Α3        Φυσική                      2:00 – 3:30 μ. μ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:   Α1       Αρχαία Ελληνικά      2:00 – 3:30 μ.μ.      Για την Β΄ τάξη λειτουργούν ήδη τα τμήματα όπως ακολουθούν.:ΤΕΤΑΡΤΗ:        Β1        Γεωμετρία   2:00-3:30μ.μ.   ΠΕΜΠΤΗ και    Β2     Άλγεβρα      2:00-3:30μ.μ.   ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ       Στα πλαίσια της καλής συνεργασίας μας με τους μαθητές και τις μαθήτριες  θεωρούμε σκόπιμο να υπενθυμίσουμε ότι το κάπνισμα και η χρήση κινητού τηλεφώνου απαγορεύονται αυστηρά στο προαύλιο και στους χώρους του σχολείου. Οποιαδήποτε απομάκρυνση από το μάθημα ή από το σχολείο , μετά τη καθημερινή προσέλευση , πρέπει να είναι εις γνώση του Δ/ντή και να εγγράφεται στο σχετικό βιβλίο. Η μη συμμόρφωση επισύρει αρχικά κόστος αποχής μίας ημέρας από τα μαθήματα του  σχολείου. Σε περίπτωση που παρατηρηθούν αδικαιολόγητες μονόωρες απουσίες ή αργοπορημένη προσέλευση το πρωί ο μαθητής θα γίνεται δεκτός στα υπόλοιπα μαθήματά του μόνο με τον κηδεμόνα του .

ΕΚΔΡΟΜΕΣ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ         Το σχολείο θεωρώντας ότι επιβάλλεται η  εξοικείωση των μαθητών με τις πραγματικές συνθήκες   της καθημερινής ζωής, αλλά και η ευαισθητοποίησή τους, επιχειρεί να το επιτύχει υιοθετώντας το θεσμό των περιβαλλοντικών και πολιτιστικών δράσεων και προγραμμάτων. Έτσι προτίθεται να εντάξει και τις εκδρομές πολυήμερες ή μονοήμερες στην πραγματική εκπαιδευτική διαδικασία. Η συμμετοχή σε αυτές προσδιορίζεται από την αρχή της χρονιάς με παράλληλη συμμετοχή σε συγκεκριμένες δραστηριότητες. Έτσι αυτοί που θα ταξιδέψουν ορίζονται κατόπιν επιθυμίας τους από την αρχή της χρονιάς, έχουν ατομική έγκριση μετακίνησης και κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού τους ταξιδιού ενώ οι υπόλοιποι που δεν συμμετέχουν παραμένουν στο σχολείο παρακολουθώντας  κανονικά το πρόγραμμά τους.          Εφιστούμε την προσοχή σας στις χοροεσπερίδες που διοργανώνονται και οι οποίες δεν έχουν την έγκριση του σχολείου ούτε το διαχειριστικό έλεγχο των χρημάτων που συγκεντρώνονται. Όποια χοροεσπερίδα που θα γίνει υπό τη επίβλεψη του σχολείου θα σας γνωστοποιηθεί με επίσημη επιστολή.          Στο σχολείο μας  πραγματοποιούνται περιβαλλοντικά και πολιτιστικά προγράμματα. Στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος etwinning μας εγκρίθηκε από το Ι.Κ.Υ. , από το πρόγραμμα «COMENIUS», ποσό 21.000 € και ήδη τρείς καθηγητές και επτά μαθητές της Γ΄ τάξης βρίσκονται στη Σλοβενία από 10 έως 15 -11-2009 και εκπροσωπούν επάξια το Σχολείο μας προβάλλοντας τη περιοχή και το δήμο μας που είναι και το αντικείμενο της εργασίας.  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ           Η συνεργασία του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων με τους μαθητές ,καθηγητές και το Διευθυντή του σχολείου μας είναι εξαιρετική.    Τον Ιούνιο ο σύλλογος μετείχε στην τελετή απονομής των απολυτηρίων και εκ μέρους   όλων των γονέων και κηδεμόνων  παρέδωσε αναμνηστικό σήμα σε όλους τους αποφοίτους. Μετείχε και περιφρούρησε τις εκδηλώσεις της φετινής Γ΄τάξης στις 30-10-2009 και στις 7-11-2009 μαζί με καθηγητές του σχολείου μας . Μας παρακάλεσε να σας υπενθυμίσουμε τη συνδρομή σας στο σύλλογο.

 Ο ΔΗΜΟΣ ΜΑΣΜετέχει σε όλες τις εκδηλώσεις του σχολείου μας . Η συμπαράσταση και της Δημάρχου και του Δημοτικού Συμβουλίου σε κάθε αίτημα ή ανάγκη του σχολείου είναι αμέριστη και τους ευχαριστούμε.

      Για περισσότερες πληροφορίες τόσο διοικητικές, όσο και διδακτικές μπορείτε να χρησιμοποιείτε τo τηλέφωνο και το email  (σύντομα θα έχουμε και ιστολόγιο) του σχολείου μας.

          Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ                                                           Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ          

                                                                                                                 

         ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ    

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 20 Νοεμβρίου, 2009 Γενικό Λύκειο Αγίας Τριάδας

Γειά σου Κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

1 σχόλιο Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 18 Νοεμβρίου, 2009 Γενικό Λύκειο Αγίας Τριάδας


Ιούνιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Μεταστοιχεία

Ετικέτες

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση