![vlldObng](https://blogs.sch.gr/ktampaki/files/2021/10/vlldObng-150x150.jpeg?x57781)
Peter Rabbit – Easter Special! Cartoons for Kids
Watch the video. It gives you information about British Easter customs
https://el.sainte-anastasie.org/articles/bienestar/la-tcnica-del-mandala.html
Press here to match the pictures of various costumes with the words
Click here to read about the carnival of Rio de Janeiro in Brazil
BENEFITS OF USING BOARD GAMES IN THE CLASSROOM
This fun outdoor activity will urge the pupils to move their body while looking for the colored items. In this way, not only will they learn the colors, but they will come in contact with nature and burn off energy too!
Fall and Autumn Counting Song for Kids – How Many Leaves?
This book sheds light on a conscious group of artists known as Modernists in literature and Cubists in painting, who lent their pens and souls to a common effort of getting their universal race out of the lethargy imposed by the standards of modernity. T. S. Eliot and Georges Braque conspire in the weaving of a tapestry of artistic fragments, which emerge unexpectedly in the barren ground of The Waste Land and the broken surface of Guitar and Glass, as cornerstones of revolutionary ideology.
E-shop_Lulu_The Modernist Hyacinth by Catherine Tampaki_ISBN: 9780244900021
Φιλότιμες προσπάθειες των μικρών μου μαθητών για τον εορτασμό του Halloween! Να υπενθυμίσουμε ότι κύριος στόχος της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στα σχολεία είναι η καταπολέμηση της ξενοφοβίας και η καλλιέργεια διαπολιτισμικής συνείδησης μέσω της διαθεματικότητας και της βιωματικής μάθησης.
Happy Halloween everybody!!! ☠
Πατήστε πάνω στους παρακάτω συνδέσμους:
Kids vocabulary – Halloween monster costumes
Knock Knock, Trick Or Treat? | Halloween Song
Halloween Songs and Nursery Rhymes by Dave and Ava
Spooky Halloween: 10 παιδικές ταινίες φαντασίας για την πιο τρομακτική ημέρα του χρόνου
Ψηφιακή αφήγηση που έφτιαξα για τους μαθητές μου με αφορμή την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και το ταξίδι μου στη Σκωτία: Peregrination Through the Writers’ Museum in Edinburgh
Feel free to share in your e-classes/beehives. Special thanks to my colleague Effie Katsoulou for her guidance and support!
Η ψηφιακή αφήγηση ακολούθησε τις τεχνικές χρήσης video για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας του Barry Tomalin (1986) και τα 7 βασικά στοιχεία μιας ψηφιακής αφήγησης των εμπνευστών της προσέγγισης Joe Lambert, Nina Mullen & Dana Atchley (1993). Οι ερωτήσεις για τους μαθητές ακολούθησαν το Μοντέλο των 4 πόρων των Luke & Freebody (1997, 1999). H αφήγηση μπορεί να ενταχθεί σαν επέκταση 4ης ώρας στο διδακτικό μου σενάριο για την Αγγλική Γλώσσα (με διαθεματική προσέγγιση μέσω του μαθήματος των Η/Υ, των Γαλλικών, της Θεατρικής Αγωγής, των Εικαστικών, της Μουσικής και της Ιστορίας των Τεχνών, Μοντέλο ασύγχρονης εκπαίδευσης): “Artistic legends whose memory lingers on” που απευθύνεται σε μαθητές επιπέδου γλωσσομάθειας Β1-Β2, με βάση την εξάβαθμη κλίμακα του ΚΕΠΑ. For more info contact me via fb (Cathy Blue)
Questions for the pupils
Αγαπητοί γονείς,
Ο ακόλουθος σύνδεσμος σας ενημερώνει αναλυτικά για τη διδασκαλία των Αγγλικών στην πρώιμη παιδική ηλικία:
Αποφασίσαμε με τους μαθητές της Ε’ Δημοτικού να βιώσουμε τη σημασία της συντροφιάς του βιβλίου, ούτως ώστε να έχουν μια επιπλέον εναλλακτική πρόταση για το διάλειμμα και για να έρθουν σε επαφή με την Αγγλική γλώσσα, τη λογοτεχνία και την ποίηση πέρα από τα καθιερωμένα πλαίσια. Φτιάξαμε λοιπόν την “bookworm corner“ μέσα στην τάξη μας, στην οποία πέρα από βιβλία προστέθηκαν επιτραπέζια παιχνίδια, magnetic poetry board, κουκλοθέατρο και μαξιλαράκια, για να αποκτήσει η διαδικασία φιλαναγνωσίας ακόμη πιο ευχάριστο και παιχνιδιάρικο τόνο.
Πρόσφατα σχόλια