ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Από το σχετικό σεμινάριο του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

https://www.canva.com/design/DAF0Y7ionZ0/faPSTEhlXhuQDuC4DgBVsg/view?utm_content=DAF0Y7ionZ0&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=viewer

https://www.canva.com/design/DAF0Y7ionZ0/faPSTEhlXhuQDuC4DgBVsg/view?utm_content=DAF0Y7ionZ0&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=viewer

https://www.youtube.com/watch?v=ckFpdNKcteg

https://www.canva.com/design/DAFBuFIGmrg/kiyQal1bEQOQs2g5tQG5Fw/view#1

https://www.youtube.com/watch?time_continue=38&v=LV-RvzXGH2Y&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Faegeanmoodle.aegean.gr%2F&embeds_referring_origin=https%3A%2F%2Faegeanmoodle.aegean.gr&source_ve_path=NzY3NTg&feature=emb_yt_watermark

https://www.canva.com/design/DAFD8oMvz1U/5WOgD3ugVUaIM8n1hUFPAw/view?utm_content=DAFD8oMvz1U&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=viewer

https://www.canva.com/design/DAFEifoE7co/LjNXyL8o4UE82N9RKscLiQ/view?utm_content=DAFEifoE7co&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=viewer

https://www.canva.com/design/DAF0Yx6zyEs/-rGNkHR0LrdJrn82f9GysA/view?utm_content=DAF0Yx6zyEs&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=editor

https://www.canva.com/design/DAFEi294w0E/G5GbwiE_arhxCJtGKKielQ/view?utm_content=DAFEi294w0E&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=viewer

https://www.youtube.com/watch?v=1JBnp0GawqU&t=27s

https://www.youtube.com/watch?v=1JBnp0GawqU&t=27s

https://www.youtube.com/watch?v=3jB8oWTqAyU&t=9s

Ένα Project με δραστηριότητες για διαχειριση θυμου σε μαθητες΄ηλικάς 12 ετών

Anger Management

“Anger Management” από Thomas Hawk διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nc-2.0

Ένα project για τη διαχείριση του θυμού σε μαθητές ηλικίας 12 ετών μπορεί να περιλαμβάνει διάφορες δραστηριότητες που ενισχύουν τις δεξιότητες αυτοέλεγχου, την αναγνώριση των συναισθημάτων και την ανάπτυξη της επικοινωνίας.

Εδώ είναι ένα πιθανό σχέδιο για ένα τέτοιο project:

Τίτλος του Project:

“Διαχείριση Θυμού: Κατασκευάζοντας Γέφυρες για Εποικοδομητικές Εκφράσεις”

Εισαγωγή:

Συζητήστε με τα παιδιά για τη φύση του θυμού και τη σημασία της υγιούς διαχείρισής του.
Καταγραφή Συναισθημάτων:

Εκπαίδευση στη Συναισθηματική Αναγνώριση: Χρησιμοποιήστε παιχνίδια και δραστηριότητες για να βοηθήσετε τα παιδιά να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν τα συναισθήματά τους.
Εκπαίδευση για τη Διαχείριση του Θυμού:

Σενάρια Ρόλων: Διοργανώστε σενάρια ρόλων που να περιγράφουν καταστάσεις θυμού και τρόπους αντιμετώπισής τους.
Εκπαιδευτικά Βίντεο: Χρησιμοποιήστε εκπαιδευτικά βίντεο που εξηγούν τεχνικές διαχείρισης του θυμού.
Καλλιτεχνικές Δραστηριότητες:

Ζωγραφική ή Χειροτεχνία: Ζωγραφίστε ή φτιάξτε κάτι που εκφράζει τον θυμό, μετά συζητήστε τις δημιουργίες.
Συνειδητοποίηση των Αιτιών του Θυμού:

Συζητήσεις: Οργανώστε συζητήσεις για τους παράγοντες που μπορούν να προκαλέσουν θυμό και τρόπους αντιμετώπισής τους.
Εκπαίδευση για την Επικοινωνία:

Παιχνίδια Ρόλων: Διασκεδάστε με παιχνίδια ρόλων που ενισχύουν την επικοινωνία και την επίλυση συγκρούσεων.
Δραστηριότητες Ομαδικής Επίλυσης: Ενθαρρύνετε την ομαδική επίλυση προβλημάτων.
Κατασκευή Γέφυρων:

Κατασκευή Συμβολικών Γεφυρών: Κάθε παιδί κατασκευάζει ένα συμβολικό γέφυρα που να αντιπροσωπεύει τη συνεργασία και την επίλυση συγκρούσεων.
Παρουσίαση των Εργασιών:

Στήστε ένα γκαλερί με τις δημιουργίες των παιδιών και παρουσιάστε τις στους γονείς και τους υπόλοιπους μαθητές.
Αξιολόγηση και Αναστροφή:

Συζήτηση: Συζητήστε τα οφέλη και τα εμπόδια που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκεια του project.
Σχέδιο Δράσης: Ζητήστε από τα παιδιά να σχεδιάσουν ένα σχέδιο δράσης για τη διαχείριση του θυμού τους στο μέλλον.Anger management

“Anger management” από vargklo διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-sa-2.0

Με αυτό το project, οι μαθητές θα αναπτύξουν κρίσιμες δεξιότητες για τη διαχείριση του θυμού τους και την εποικοδομητική έκφραση των συναισθημάτων τους.

ΑΠΛΑ, ΣΥΝΤΟΜΑ, ΣΤΑΡΑΤΑ!!!!

Το παιδικό διήγημα Charlotte’s web

Charlotte's Web book cover

“Charlotte’s Web book cover” από imarsman διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nc-nd-2.0

Το Charlotte’s Web είναι ένα βιβλίο παιδικής λογοτεχνίας του Αμερικανού συγγραφέα E. B. White και εικονογραφημένο από τον Garth Williams. Εκδόθηκε στις 15 Οκτωβρίου 1952 από την Harper & Brothers. Το μυθιστόρημα αφηγείται την ιστορία ενός χοίρου που ονομάζεται Wilbur και τη φιλία του με μια αράχνη αχυρώνα που ονομάζεται Charlotte. Όταν ο Γουίλμπουρ κινδυνεύει να σφαγιαστεί από τον αγρότη, η Σάρλοτ γράφει μηνύματα στον ιστό της που επαινεί τον Γουίλμπουρ, όπως «Κάποιο Γουρούνι» και «Τειπεινό», για να πείσει τον αγρότη να τον αφήσει να ζήσει.

Ο Ιστός της Σαρλότ θεωρείται ένα κλασικό κομμάτι της παιδικής λογοτεχνίας, το οποίο απολαμβάνουν οι αναγνώστες όλων των ηλικιών.[1] Η περιγραφή της εμπειρίας της αιώρησης σε μια κούνια με σχοινί στο αγρόκτημα είναι ένα συχνά αναφερόμενο παράδειγμα ρυθμού στη γραφή, καθώς ο ρυθμός των προτάσεων αντανακλά την κίνηση της κούνιας. Το 2000, το Publishers Weekly κατέταξε το βιβλίο ως το παιδικό χαρτόδετο με τις περισσότερες πωλήσεις όλων των εποχών.[2]

Το Charlotte’s Web προσαρμόστηκε σε ταινία κινουμένων σχεδίων μεγάλου μήκους από τη Hanna-Barbera Productions και την Sagittarius Productions το 1973. Η Paramount κυκλοφόρησε ένα σίκουελ απευθείας σε βίντεο, το Charlotte’s Web 2: Wilbur’s Great Adventure, στις ΗΠΑ το 2003 (η Universal κυκλοφόρησε την ταινία διεθνώς) . Το 2006 κυκλοφόρησε μια ταινία μεγάλου μήκους ζωντανής δράσης της αρχικής ιστορίας του E. B. White. Το 2006 κυκλοφόρησε επίσης ένα βιντεοπαιχνίδι βασισμένο σε αυτήν την προσαρμογή.

Περίληψη υπόθεσης
Αφού ένα κοριτσάκι με το όνομα Φερν Άραμπλ παρακαλεί για τη ζωή μιας γέννας γουρουνιών, ο πατέρας της της δίνει το γουρούνι για να το θρέψει και εκείνη του ονομάζει Γουίλμπουρ. Τον αντιμετωπίζει ως κατοικίδιο, αλλά ένα μήνα αργότερα, ο Wilbur δεν είναι πια μικρός και πωλείται στον θείο της Fern, Homer Zuckerman. Στην αυλή του Ζούκερμαν, ο Γουίλμπουρ λαχταρά για συντροφιά, αλλά τον σνομπάρουν τα άλλα ζώα. Γίνεται φίλος με μια αράχνη αχυρώνα που ονομάζεται Charlotte, της οποίας ο ιστός βρίσκεται σε μια πόρτα με θέα στο περίβλημα του Wilbur. Όταν ο Wilbur ανακαλύπτει ότι τον μεγαλώνουν για σφαγή, υπόσχεται να βρει έναν τρόπο να του σώσει τη ζωή. Η Φερν κάθεται συχνά σε ένα σκαμνί, ακούγοντας τη συζήτηση των ζώων, αλλά στην πορεία της ιστορίας, καθώς αρχίζει να ωριμάζει, αρχίζει να βρίσκει άλλα ενδιαφέροντα.

Καθώς το καλοκαίρι περνά, η Σάρλοτ σκέφτεται πώς να σώσει τον Γουίλμπουρ και καταστρώνει ένα σχέδιο. Με το σκεπτικό ότι ο Zuckerman δεν θα σκότωνε ένα διάσημο γουρούνι, η Charlotte υφαίνει λέξεις και σύντομες φράσεις προς έπαινο του Wilbur στον ιστό της. Η Charlotte υφαίνει τις λέξεις Some Pig στον ιστό και το επόμενο πρωί, ο αγρότης Lurvy βλέπει τον ιστό και τρέχει να βρει τον κύριο Zuckerman. Αυτό κάνει τον Wilbur, και τον αχυρώνα στο σύνολό του, σε τουριστικά αξιοθέατα, επειδή πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι ο ιστός είναι ένα θαύμα. Αφού σβήσει ο ενθουσιασμός, η Charlotte υφαίνει τη λέξη Terrific στον ιστό της, ξεκινώντας τον κύκλο εκ νέου. Για να διατηρήσει το ενδιαφέρον του κοινού για τον Wilbur, η Charlotte λέει στη συνέχεια στον Templeton, έναν αρουραίο αχυρώνα, να βρει άλλη λέξη για τον Ιστό. Πηγαίνει στη χωματερή και βρίσκει μια διαφήμιση απορρυπαντικού πλυντηρίου με τη λέξη radiant, την οποία στη συνέχεια υφαίνει στον ιστό της. Η μητέρα της Φερν αρχίζει να ανησυχεί ότι η Φερν περνάει πολύ χρόνο γύρω από τα ζώα επειδή λέει στη μητέρα της ιστορίες για τα ζώα που μιλούν. Στη συνέχεια, η κυρία Αράμπλ πηγαίνει να επισκεφθεί τον Δρ Ντόριαν, ο οποίος την πείθει ότι το να είναι ανάμεσα σε ζώα είναι φυσικό και πιθανώς θεραπευτικό για τη Φερν.

Ο Wilbur τελικά μπαίνει στην έκθεση της κομητείας και η Charlotte, καθώς και ο Templeton, τον συνοδεύουν. Δεν καταφέρνει να κερδίσει τη μπλε κορδέλα αλλά του απονέμεται ειδικό βραβείο από τους κριτές. Η Charlotte υφαίνει την τελευταία λέξη στον ιστό της, Humble. Η Σάρλοτ ακούει την απονομή του βραβείου μέσω του συστήματος ανακοινώσεων και συνειδητοποιεί ότι το βραβείο σημαίνει ότι ο Ζούκερμαν θα αγαπά τον Γουίλμπουρ όσο ζει το γουρούνι και δεν θα τον σφάξει ποτέ για το κρέας του. Ωστόσο, η Charlotte, όντας μια αράχνη αχυρώνα με φυσικά μικρή διάρκεια ζωής, πεθαίνει ήδη από φυσικά αίτια μέχρι να ανακοινωθεί το βραβείο. Γνωρίζοντας ότι έσωσε τον Γουίλμπουρ και ικανοποιημένη με την έκβαση της ζωής της, δεν επιστρέφει στον αχυρώνα με τον Γουίλμπουρ και τον Τέμπλτον και αντ’ αυτού μένει στους εκθεσιακούς χώρους για να πεθάνει. Ωστόσο, επιτρέπει στον Wilbur να πάρει μαζί του τον σάκο αυγών της, από τον οποίο θα εκκολαφθούν τα παιδιά της την άνοιξη. Εν τω μεταξύ, η Φερν, η οποία έχει ωριμάσει σημαντικά από την αρχή του μυθιστορήματος, χάνει το ενδιαφέρον της για την Wilbur και αρχίζει να δίνει περισσότερη προσοχή στα αγόρια της ηλικίας της. Χάνει τις περισσότερες εκδηλώσεις της έκθεσης για να πάει στη ρόδα με τον Henry Fussy, έναν από τους συμμαθητές της.

Ο Wilbur περιμένει τον χειμώνα, έναν χειμώνα που δεν θα είχε επιβιώσει παρά μόνο για τη Charlotte. Αρχικά χαίρεται όταν τα παιδιά της Σάρλοτ εκκολάπτονται, αλλά αργότερα καταστρέφεται όταν τα περισσότερα εγκαταλείπουν τον αχυρώνα. Έχουν απομείνει μόνο τρεις αράχνες. Ευχαριστημένος που βρίσκει νέους φίλους, ο Wilbur ονομάζει έναν από αυτούς Nellie, ενώ οι υπόλοιποι δύο ονομάζονται Joy και Aranea. Περαιτέρω γενιές αραχνών κρατούν συντροφιά στον Wilbur τα επόμενα χρόνια.

Γιατί αυτό το βιβλίο αρέσει;

Ο Ιστός της Σάρλοτ είναι ειλικρινές και το πιο σημαντικό, δεν αναγκάζει το παιδί να το ακολουθήσει.

Η Φερν δεν αφήνει τον πατέρα της να χρησιμοποιήσει αυτό το τσεκούρι.

Ο Γουίλμπουρ, το γουρούνι, επιβιώνει και επιβιώνει με βάση τα δικά του πλεονεκτήματα και από τη στοργή των άλλων.

Είναι ταπεινός, είναι φοβερός, είναι αγαπημένος.

Απο την άλλη :

Η θνητότητα είναι τρομακτική, ο θάνατος μπορεί να είναι μοναχικός και ξαφνικός, αλλά η αγάπη ξεπερνά ακόμα και αυτό το άγχος.

Εκθέτοντας τα πράγματα μέσα από τα μάτια ενός παιδιού, ενός γουρουνιού και μιας αράχνης – που όλοι θέλουν μόνο το καλύτερο ο ένας για τον άλλον, γίνεται μια εξαιρετικά απαλή εισαγωγή σε έννοιες που δεν εξαφανίζονται ποτέ. Αφήνει τα παιδιά να παλέψουν με αυτές τις προκλήσεις της ζωής μαζί με τους φίλους των ζώων τους και στο τέλος, τα βοηθά να αναγνωρίσουν ότι παρόλο που οι χωρισμοί είναι δύσκολοι: η αληθινή φιλία έχει διαρκή δύναμη.

Αυτό είναι που κάνει τις οικογένειες να επιστρέφουν στο Charlotte’s Web 71 χρόνια αργότερα. Όχι ο θάνατος, αλλά η ζωή. Όχι ο χωρισμός, αλλά η φιλία.

Ο ιστός της αράχνης είναι πιο δυνατός από όσο φαίνεται. Αν και είναι κατασκευασμένο από λεπτές, λεπτές κλωστές, ο ιστός δεν σπάει εύκολα.

Η ζωή μιας αράχνης δεν μπορεί να μην είναι κάτι σαν χάος, με όλο αυτό να παγιδεύει και να τρώει μύγες. Βοηθώντας σας, ίσως προσπαθούσα να σηκώσω τη ζωή μου ένα ασήμαντο. Ο Παράδεισος ξέρει ότι η ζωή οποιουδήποτε μπορεί να αντέξει λίγο από αυτό.

The artist is a receptacle for the emotions that come from all over the place: from the sky, from the earth, from a scrap of paper, from a passing shape, from a spider's web.

“The artist is a receptacle for the emotions that come from all over the place: from the sky, from the earth, from a scrap of paper, from a passing shape, from a spider’s web.” από carmen zuniga διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-sa-2.0

 

Σχεδιο τριών μαθηματων για αντιμετωπιση bullying σε παιδια ηλικίας 12 ετών

Bully Free Zone Yield Sign

“Bully Free Zone Yield Sign” από One Way Stock διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nd-2.0

Είναι σημαντικό να αντιμετωπίζεται το bullying σε νεαρές ηλικίες με κατάλληλο τρόπο. Παρακάτω σας παρέχω ένα σχέδιο για τρία μαθήματα σχετικά με την αντιμετώπιση του bullying για παιδιά ηλικίας 12 ετών:

 

Μάθημα 1: Κατανόηση του Bullying

Στόχος: Κατανόηση του τι είναι το bullying, ποια είναι τα διάφορα είδη του, και πώς επηρεάζει τα άτομα.

Εισαγωγή (10 λεπτά):

Σύντομη εισαγωγή στο θέμα του bullying.
Συζήτηση για τις εμπειρίες των μαθητών σε σχέση με το bullying.
Κατανόηση του Bullying (20 λεπτά):

Ορισμός του bullying και παραδείγματα.
Συζήτηση για τις επιπτώσεις του bullying στα θύματα.
Δραστηριότητα: Ρόλοι στο Bullying (15 λεπτά):

Διάνοιξη συζήτησης για τους ρόλους στο bullying (θύτης, θύμα, παρατηρητής).
Συμπεράσματα και Σπίτι (10 λεπτά):

Συνοψίζοντας τα βασικά σημεία.
Ενθαρρύνοντας τους μαθητές να μιλήσουν με τους γονείς τους για το θέμα.

No Bully Zone

“No Bully Zone” από MrSchuReads διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nc-sa-2.0

Μάθημα 2: Ενδυνάμωση Θυμάτων και Παρατηρητών

Στόχος: Ενδυνάμωση των μαθητών για να αντιμετωπίζουν το bullying και να στέκονται υπέρ των άλλων.

Επανάληψη Μαθήματος 1 (10 λεπτά):

Σύντομη ανασκόπηση των βασικών σημείων του πρώτου μαθήματος.
Ενδυνάμωση Θυμάτων (20 λεπτά):

Συζήτηση σχετικά με το πώς μπορούν τα θύματα να αντιδρούν στο bullying.
Ασκήσεις αυτοεκτίμησης και ενδυνάμωσης.
Ενδυνάμωση Παρατηρητών (15 λεπτά):

Συζήτηση για τον ρόλο των παρατηρητών στο να στέκονται υπέρ των άλλων.
Ασκήσεις για την ανάπτυξη της συμπόνιας και της στήριξης.
Δραστηριότητα: Ο Ήρωας στη Σχολή (15 λεπτά):

Καλλιέργηση ιδεών για πώς μπορεί κανείς να είναι “ήρωας” και να βοηθήσει στη σχολική κοινότητα.

Bullying

“Bullying” από Yulissa Lanchi διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nc-nd-2.0

Μάθημα 3: Καλές Σχέσεις και Συνεργασία

Στόχος: Προώθηση των καλών σχέσεων και της συνεργασίας στο σχολικό περιβάλλον.

Επανάληψη Προηγούμενων Μαθημάτων (10 λεπτά):

Σύντομη ανασκόπηση των σημαντικών στοιχείων από τα δύο προηγούμενα μαθήματα.
Καλές Σχέσεις και Συνεργασία (20 λεπτά):

Συζήτηση για τη σημασία της καλής επικοινωνίας και συνεργασίας.
Ασκήσεις για την ενίσχυση των δεξιοτήτων επικοινωνίας.
Δραστηριότητα: Δημιουργία Κοινότητας (15 λεπτά):

Καλλιέργηση ιδεών για το πώς μπορεί να δημιουργηθεί μια θετική σχολική κοινότητα.
Σχεδιασμός συγκεκριμένων βημάτων για τη βελτίωση του σχολικού περιβάλλοντος.
Συμπεράσματα και Σχόλια (15 λεπτά):

Συζήτηση για το πώς μπορούν οι μαθητές να συμβάλλουν στη δημιουργία ενός φιλικού και υποστηρικτικού περιβάλλοντος.

Αυτά τα μαθήματα προορίζονται να παρέχουν στους μαθητές τα εργαλεία
και τις γνώσεις για να αντιμετωπίζουν το bullying,
να ενισχύουν την αυτοεκτίμησή τους και
να συμβάλλουν στη δημιουργία μιας θετικής σχολικής κοινότητας.

Bullying-Σχέδιο Παρέμβασης Συμπεριφοράς – Εκφοβισμός

bullying-739607

“bullying-739607” από Chesi – Fotos CC διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-sa-2.0

Περιγραφή Συμπεριφοράς: Ο μαθητής εμπλέκεται σε εκφοβιστική συμπεριφορά, περιλαμβανομένης της λεκτικής, σωματικής ή συναισθηματικής επιθετικότητας προς τους συμμαθητές του. Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να περιλαμβάνει προσβολές, κοροϊδίες, ώθηση ή εκφοβισμό άλλων επανειλημμένως.

Περίληψη Κατάστασης – Σκοπός της Συμπεριφοράς: Ο σκοπός της εκφοβιστικής συμπεριφοράς του μαθητή είναι να αποκτήσει εξουσία και έλεγχο πάνω στους άλλους, να αναζητήσει προσοχή ή να επιβεβαιώσει την κυριαρχία του κατά τη διάρκεια κοινωνικών αλληλεπιδράσεων.

Χρησιμοποιηθείσες Παρεμβάσεις και Αποτελέσματα: Οι ακόλουθες παρεμβάσεις έχουν εφαρμοστεί με τον μαθητή για να αντιμετωπιστεί η εκφοβιστική συμπεριφορά:

  1. Διδασκαλία Συμπάθειας: Εμπλοκή του μαθητή σε δραστηριότητες που προάγουν τη συμπάθεια προς τους άλλους, όπως ρόλους και συζητήσεις για την επίδραση των πράξεών του στους άλλους.

  2. Εκπαίδευση Κοινωνικών Δεξιοτήτων: Παροχή σαφούς διδασκαλίας για κατάλληλες κοινωνικές συμπεριφορές και συμβουλευτική του μαθητή για αποτελεσματικούς τρόπους αλληλεπίδρασης με τους συμμαθητές του.

  3. Θετική Ενίσχυση: Εφαρμογή ενός συστήματος επαίνων και ανταμοιβών για να αναγνωρίσει και να ενισχύσει τις θετικές αλληλεπιδράσεις και συμπεριφορές του μαθητή προς τους συμμαθητές του.

  4. Πρακτικές Επανόρθωσης: Χρήση πρακτικών επανόρθωσης, όπως διαμεσολάβηση και συζητήσεις επίλυσης προβλημάτων, για να επιδιορθωθεί ο καταστροφικός αντίκτυπος της εκφοβιστικής συμπεριφοράς του μαθητή.

  5. Ενεργή Επίβλεψη: Αύξηση της επίβλεψης από ενήλικες κατά τη διάρκεια μηδενικών περιόδων, όπως της διακοπής και του γεύματος, για να παρακολουθήσουν και να ανακατευθύνουν τη συμπεριφορά του μαθητή.

Anti-bullying postcard: 'Stop Bullying Everywhere'

“Anti-bullying postcard: ‘Stop Bullying Everywhere'” από Ken Whytock διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nc-2.0

 

Ως αποτέλεσμα αυτών των παρεμβάσεων, ο μαθητής έχει επιδείξει κάποια βελτίωση στην κατανόηση της επίδρασης των πράξεών του στους άλλους. Ωστόσο, απαιτείται επιπλέον υποστήριξη για την προώθηση μόνιμης αλλαγής συμπεριφοράς.

Στόχοι Συμπεριφοράς: Έχουν τεθεί οι ακόλουθοι στόχοι για τον μαθητή:

  1. Μείωση Περιστατικών Εκφοβισμού: Μείωση της συχνότητας και έντασης των περιστατικών εκφοβιστικής συμπεριφοράς προς τους συμμαθητές κατά [εισαγάγετε ποσοστό] για το επόμενο [εισαγάγετε χρονικό πλαίσιο].

  2. Αύξηση Κοινωνικών Συμπεριφορών: Αύξηση της συμμετοχής του μαθητή σε θετικές κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και φιλίες με τη συμμετοχή σε τουλάχιστον [εισαγάγετε αριθμό] συνεργατικές δραστηριότητες ανά εβδομάδα.

Σχέδιο Διδασκαλίας και Υποστήριξης για τη Νέα Συμπεριφορά:

  1. Σαφής Διδασκαλία: Παροχή σαφούς διδασκαλίας και μοντελοποίησης τρόπων κατάλληλης αλληλεπίδρασης με τους συμμαθητές και επίλυσης συγκρούσεων.

  2. Ρόλοι: Εμπλοκή του μαθητή σε ρόλους για εξάσκηση και ενίσχυση θετικών κοινωνικών συμπεριφορών.

  3. Ομάδες Κοινωνικών Δεξιοτήτων: Ένταξη του μαθητή σε μικρές ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων για πρόσθετη υποστήριξη και ευκαιρίες για κοινωνική πρακτική.

  4. Συνεργασία με τους Γονείς: Τακτική επικοινωνία με τους γονείς και συμμετοχή τους στην ενίσχυση θετικών κοινωνικών συμπεριφορών στο σπίτι.

  5. Παρακολούθηση και Ανακατεύθυνση: Συνεχής παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων του μαθητή με τους συμμαθητές και παροχή άμεσης ανακατεύθυνσης και ανατροφοδότησης όταν συμβαίνουν ακατάλληλες συμπεριφορές.

Σχέδιο Παρέμβασης σε Κρίση (εάν είναι απαραίτητο): Σε περίπτωση κρίσης που σχετίζεται με την εκφοβιστική συμπεριφορά του μαθητή, θα ακολουθηθούν τα παρακάτω βήματα:

  1. Εξασφάλιση Ασφάλειας: Δώστε προτεραιότητα στην ασφάλεια όλων των εμπλεκομένων μαθητών. Αφαιρέστε τον μαθητή από την κατάσταση αν είναι αναγκαίο, διασφαλίζοντας την ευημερία όλων των εμπλεκόμενων μερών.

  2. Στρατηγικές Αποσυνδέσης: Χρησιμοποιήστε στρατηγικές αποσυνδέσεως, όπως τεχνικές χαλάρωσης και παροχή ενός ασφαλούς χώρου για τον μαθητή να εκφράσει τα συναισθήματά του.

  3. Συμμετοχή Εκπαιδευτικού Προσωπικού: Επικοινωνήστε με το αρμόδιο εκπαιδευτικό προσωπικό, όπως τον σχολικό σύμβουλο ή τον διευθυντή, για να παράσχετε πρόσθετη βοήθεια και καθοδήγηση.

  4. Επανορθωτικά Μέτρα: Εφαρμογή επανορθωτικών μέτρων, όπως διαμεσολάβηση και επίλυση των προβλημάτων, για να αντιμετωπιστεί ο βλαβερός αντίκτυπος και να προωθηθεί η αποκατάσταση εντός της σχολικής κοινότητας.

Περιγραφή Επιτυχίας – Κριτήρια και Συνέπειες: Η πρόοδος και επιτυχία του μαθητή στη μείωση της εκφοβιστικής συμπεριφοράς θα μετρηθεί με τα εξής κριτήρια:

  1. Μείωση των Περιστατικών Εκφοβισμού: Η συμπεριφορά του μαθητή θα θεωρηθεί επιτυχημένη εάν επιδεικνύει μείωση [εισαγάγετε ποσοστό] στη συχνότητα των περιστατικών εκφοβισμού κατά τον καθορισμένο χρονικό πλαίσιο.

  2. Αύξηση των Κοινωνικών Συμπεριφορών

Για να αναθέσετε ρόλους στις ομάδες συνεργασίας, μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Καθορίστε τους στόχους: Πριν αναθέσετε ρόλους, καθορίστε τους στόχους της ομάδας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τον καθορισμό των αποστολών, των προκλήσεων ή των ερωτημάτων που η ομάδα πρέπει να αντιμετωπίσει.

  2. Αναλύστε τις απαιτήσεις: Κατανοήστε τις απαιτήσεις των καθηκόντων και των ευθυνών που απαιτούνται για την επίτευξη των στόχων. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε ποιους ρόλους χρειάζεται η ομάδα.

  3. Κατανοήστε τις ικανότητες και τα ενδιαφέροντα: Γνωρίστε τις ικανότητες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να αναθέσετε ρόλους που ταιριάζουν στις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντά τους.

  4. Αναθέστε τους ρόλους: Αναθέστε σε κάθε μέλος της ομάδας έναν συγκεκριμένο ρόλο που συνδέεται με τις απαιτήσεις του έργου. Ορίστε σαφείς περιγραφές για τα καθήκοντα και τις ευθύνες τους.

Ορισμένοι κοινοί ρόλοι που μπορείτε να αναθέσετε στα μέλη της ομάδας είναι:

  • Αρχηγός ομάδας: Υπεύθυνος για την οργάνωση και την καθοδήγηση της ομάδας.

  • Χρονοδιαχειριστής: Υπεύθυνος για τον χρονικό προγραμματισμό και την τήρηση των προθεσμιών.

  • Γραμματέας: Υπεύθυνος για την τήρηση σημειώσεων και την καταγραφή των συζητήσεων της ομάδας.

  • Ειδικός της έρευνας: Υπεύθυνος για την συγκέντρωση και την ανάλυση των πληροφοριών για το θέμα της ομάδας.

  • Διαμεσολαβητής: Υπεύθυνος για τη διαμεσολάβηση σε συγκρούσεις και την επίλυση διαφορών μεταξύ των μελών της ομάδας.

Είναι σημαντικό να εξηγήσετε σε κάθε μέλος της ομάδας τους ρόλους και τις αναμενόμενες ευθύνες τους. Επιπλέον, μπορείτε να προωθήσετε την αλληλεπίδραση και τη συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας μέσω δραστηριοτήτων που προάγουν την ανταλλαγή ιδεών, την ανοικτή επικοινωνία και την αμοιβαία υποστήριξη.

Πληροφορίες για την Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών “116111” που λειτουργεί από το Χαμόγελο του Παιδιού

https://www.gov.gr/sdg/healthcare/national-emergency-numbers/general/116111/

 

Συνεργατης

Γεια σου είμαι η Βιβή και χαιρομαι για τη συνεργασία…

Μια ταινια σταθμός

Poor things

  • Επιστημονική φαντασία…μμμμ ΝΑΙ
  • Περιπετεια…μμμμ ΝΑΙ
  • Τολμηρη ΝΑΙ ΝΑΙ
  • πλοκή,
  • εξελιξη,
  • φωτογραφία
  • κατάληξη όλα σε τρελά υπερθετικό βαθμό.
  • ΕΜΠΕΙΡΙΑ θέασης σαν κάτι το μοναδικο το καταπληκτικό

Από τον δημιουργό Γιώργο Λάνθιμο και σε παραγωγή της Emma Stone, έρχεται η απίστευτη ιστορία και η φανταστική εξέλιξη της Bella Baxter (Stone), μιας νεαρής γυναίκας που ανασταίνεται χάρη στον ιδιοφυή και αντισυμβατικό επιστήμονα Δρ. Godwin Baxter (Willem Dafoe). Υπό την προστασία του Baxter, η Bella ανυπομονεί να μάθει. Διψασμένη από την εμπειρία που στερείται, η Bella το σκάει με τον Duncan Wedderburn (Mark Ruffalo), έναν ικανό και με αμβλυμμένη ηθική δικηγόρο, σε μια περιπέτεια περιπλάνησης σε όλες τις ηπείρους. Απελευθερωμένη από τις προκαταλήψεις και τα στεγανά της εποχής της, η Bella αποφασιστικά επιδιώκει να δώσει τη μάχη της για την ισότητα και την ελευθερία.

Εξ αποστάσεως μετά απο απόσταση 4 ετών

Το πρώτο κύμα του κορωνοϊού εμφανίστηκε στα τέλη του 2019, εξαπλώθηκε τους επόμενους μήνες και χαρακτηρίστηκε ως πανδημία στις 11 Μαρτίου 2020 (WHO, 2020) επηρεάζοντας με πολλαπλούς τρόπους την καθημερινότητα των πολιτών. Η απαγόρευση της κυκλοφορίας και η κοινωνική αποστασιοποίηση που επιβλήθηκαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας είχαν σημαντικές επιπτώσεις στην εργασία, στην οικονομία, στην κοινωνία, στην εκπαίδευση, στον πολιτισμό και σε πλείστες ανθρώπινες δραστηριότητες. Στον τομέα της εκπαίδευσης πολλές κυβερνήσεις προχώρησαν σε αναστολή της λειτουργίας των σχολικών μονάδων και παροχή εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (εξΑΕ). Σύμφωνα με στοιχεία της UNESCO (2020c) στις αρχές Απριλίου 2020 η αναστολή της λειτουργίας των σχολικών μονάδων είχε επηρεάσει το 89% του παγκόσμιου μαθητικού πληθυσμού. Τα Υπουργεία Παιδείας σε διεθνές επίπεδο αξιοποίησαν συνεργασίες και παρείχαν απομακρυσμένη εκπαίδευση με συνδυασμό τεχνολογικών λύσεων ώστε να διασφαλίσουν την εκπαιδευτική συνέχεια και τη μάθηση για όλους/ες (UNESCO, 2020a). Θεσμικό πλαίσιο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση Η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων στην Ελλάδα ξεκίνησε στις 11 Μαρτίου 2020 (ΚΥΑ 16838, 2020). Στη συνέχεια, ακολούθησε ένα χρονικό διάστημα περίπου ενός μήνα κατά το οποίο το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) εξέδωσε σειρά εγκυκλίων με οδηγίες για την εφαρμογή της εξΑΕ (ΥΠΑΙΘ 2020α; 2020β; 2020γ; 2020δ; 2020ε; 2020στ; 2020ζ; 2020ι). Στο σημείο αυτό θεωρείται αναγκαίο να αναφερθεί ότι εφεξής οι ημερολογιακές αναφορές στο άρθρο αφορούν το έτος 2020. Ειδικότερα, στόχος της εφαρμογής της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Στα πλαίσια αυτά εμείς λειτουργήσαμε χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα e-me.

Από την πλατφόρμα e-me ενα σταυρόλεξο για την ΕΕ από τις ημέρες καραντίνας και το μαθημα της ΚΠΑ

https://files.e-me.edu.gr/s/y59cfFo3rLLTAjq

όπως ξκαι οι οδηγίες για τους γονείς που έστειλα από το συνάδελφο Νεκτάριο Πετράκη τότε

 

Αυτό επαναλήφθηκε και την επομενη χρονια με το παρακάτω ΦΕΚ



Λήψη αρχείου

Oi μέρες αυτές πέρασαν πλην όμως άφησαν έντονο το στίγμα τους σ όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Ευχόμαστε να μην ξαναχρειαστεί  ΄΄ομως μας έμεινε η εμπειρία και οι γνώσεις που αποκτήσαμε

Αντιμετώπιση του Εκφοβισμού στην Ελλάδα

Ο εκφοβισμός, γνωστός και ως bullying στα αγγλικά, αποτελεί μια σοβαρή κοινωνική πραγματικότητα, που επηρεάζει ανθρώπους όλων των ηλικιών. Και γνωρίζουμε όλοι ότι ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί άμεση απειλή για την ασφάλεια και την ψυχολογική υγεία των μαθητών. Συνεπώς, επιβάλλεται ως γονείς να αναγνωρίζουμε τα σημάτα μπούλινγκ στο σχολείο. Για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα πιο αποτελεσματικά. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ως εργαζόμενοι και τον εκφοβισμό στον εργασιακό χώρο, γνωστό ως εργασιακό bullying ή mobbing. Που πολλές φορές οδηγείται και από το ψυχολογικό bullying.

Μια άλλη σύγχρονη μορφή εκφοβισμού που διαδραματίζει κυρίαρχο ρόλο στην σημερινή εποχή είναι και ο κυβερνοεκφοβισμός ή αλλιώς cyberbullying. Είναι σημαντικό να κατανοούμε τι ακριβώς είναι το cyberbullying. Και πώς μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε μαζί με τους Haters του διαδικτύου. Η αντιμετώπιση του διαδικτυακού εκφοβισμού απαιτεί στρατηγικές που πρέπει να προστατεύουν την ασφάλεια των νέων. Και να διδάσκουν την αξιοπρέπεια και τον σεβασμό στον ψηφιακό χώρο, για όλους.

Η αντιμετώπιση του εκφοβισμού απαιτεί συνεργασία από πολλούς φορείς. Και στο σχολικό περιβάλλον, είναι σημαντικό να υιοθετηθούν αποτελεσματικές πρακτικές πρόληψης και αντιμετώπισης του εκφοβισμού, καθώς και να δοθεί η δέουσα προσοχή στον ρόλο των “θεατών” στο bullying. Γι αυτό σας γνωστοποιούμε και τις διάφορες μορφές bullying και είδη εκφοβισμού. Για να κατανοήσουμε όλοι τον εκφοβισμό. Από το σχολικό εκφοβισμό και τον εκφοβισμό της ΛΟΑΤΚΙ Κοινότητας, μέχρι τον εκφοβισμό στα παιδιά με Ειδικές Ανάγκες.

Πρέπει λοιπόν να κατανοήσουμε καλά τον ψυχολογικό και κοινωνικό αντίκτυπο και τις συνέπειες-επιπτώσεις του bullying στα θύματα του. Μόνο έτσι θα εκπαιδευτούμε με ευέλικτες στρατηγικές, ώστε να μπορούμε να καταπολεμήσουμε αποτελεσματικά αυτό το κοινωνικό πρόβλημα. Ένα πρόβλημα που δυστυχώς επηρεάζει πολλούς ανθρώπους στην Ελλάδα και σε ολόκληρο τον κόσμο.

Παρουσιάζονται συνοπτικά στοιχεία για τέσσερεις δείκτες που αφορούν την εμπλοκή σε περιστατικά εκφοβισμού (bullying)(1)(στον χώρο του σχολείου και εκτός) και βίαιων καυγάδων μεταξύ των εφήβων-μαθητών στην Ελλάδα, όπως αυτά προκύπτουν από την «Πανελλήνια έρευνα για τις συμπεριφορές που συνδέονται με την υγεία των εφήβων-μαθητών» (Έρευνα HBSC/WHO) του ΕΠΙΨΥ(2).

Ακολουθεί ο σύνδεσμος για την έρευνα:

https://www.epipsi.gr/images/Documents/imera-kata-bulling/HBSC2018_06_Bullying.pdf

Ακολουθεί μια ενδεικτικη συλλογη φωτογφαφιών με cc για δημοσίευση σχετική με το θέμα μας.

 

Βίντεο για κατηγοριες και ετικέτες σε blog του ΠΣΔ

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Ιστολόγιο στο ΠΣΔ – 12 – Κατηγορίες και ετικέτες

 

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση