Πολύ καλύτερη ποιότητα ζωής απολαμβάνουν οι έφηβοι στη σημερινή εποχή από ότι πριν από δεκαπέντε χρόνια. Ζουν σε καλύτερες συνθήκες, τα πάνε καλύτερα με τους γονείς τους, μαλώνουν λιγότερο, πίνουν λιγότερο, προσέχουν πιο πολύ το σώμα τους, ενώ τα ποσοστά σε ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες έχουν μειωθεί.

Οι νέοι που θα φοιτήσουν στο Πανεπιστήμιο σήμερα είναι πολύ περισσότεροι από ότι στο παρελθόν, ωστόσο υπάρχει μια σημαντική και ανησυχητική παράμετρος διαφοροποίησης των σημερινών νέων σε σχέση με παλαιότερες γενιές, σύμφωνα με έρευνες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Σχεδόν σε κάθε χώρα του ΟΟΣΑ το ποσοστό νέων στην ηλικία των 15 ετών που αναφέρουν ότι κάνουν εύκολα νέους φίλους έχει πέσει δραματικά τα τελευταία χρόνια.

Πρόκειται για ένα κοινωνικό φαινόμενο στο οποίο καταλυτικό ρόλο έχουν διαδραματίσει -όπως αναφέρουν ψυχολόγοι- οι νέες τεχνολογίες, τα έξυπνα τηλέφωνα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το πρώτο i-Phone που κυκλοφόρησε το 2007 και σιγά σιγά πέρασε στα χέρια των εφήβων, άλλαξε άρδην τα δεδομένα.

Στην τριετία 2012 έως το 2015 καταγράφεται σημαντική αύξηση στο χρόνο που περνάει ένας έφηβος 15 ετών στο διαδίκυτο ημερισίως, από τα 105 στα 146 λεπτά κατά μέσο όρο, ενώ τα Σαββατοκύριακα ο χρόνος αυτός μπορεί να ξεπεράσει και τα 230 λεπτά.

Οι επιστήμονες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η τεχνολογία έχει αλλάξει τη συμπεριφορά και τον τρόπο σκέψης των νέων ανθρώπων καθώς η διάδοση των tablets και των social media έχουν καταστήσει δυσκολότερη την κοινωνικοποίηση ιδιαίτερα των νέων οι οποίοι δείχνουν απρόθυμοι και κυρίως δυσκολεύονται να κάνουν νέους φίλους.

Αμερικανοί ψυχολόγοι αναφέρουν μάλιστα ότι ορισμένοι έφηβοι φαίνεται να χρησιμοποιούν μόνο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν φίλους, ή ότι νιώθουν περισσότερη ασφάλεια στο να επικοινωνούν μεταξύ τους διαδικυτακά, γεγονός που τους καθιστά περισσότερο μοναχικούς και κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου ότι ολοένα και πιο πολλές δυτικές χώρες να αρχίζουν να μοιάζουν με την Ιαπωνία ή τη Νότια Κορέα όπου τα ποσοστά της μοναξιάς των νέων είναι τεράστια.

ΠΗΓΗ: http://www.tovima.gr/science/psychology-sociology/article/?aid=934617

 

 

 

 

  • εργασία

  • Δημιουργήστε και μορφοποιήστε το πρώτο σας άρθρο στο ιστολόγιο σας.

  • Για να θεωρηθεί επαρκής η εργασία θα πρέπει το άρθρο σας να επιδεικνύει την χρήση των παρακάτω

  1. μορφοποίηση χαρακτήρων (έντονη γραφή ή/και πλάγια γραφή)
  2. χρώμα χαρακτήρων
  3. λίστα (αριθμημένη ή μη αριθμημένη)
  4. έναν εξωτερικό υπερσύνδεσμο
  5. στοίχιση παραγράφου
  6. κεφαλίδα επιπέδου 2 ή μεγαλύτερη

καλησπερα

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

>

ΠΗΓΗ:http://www.slideshare.net/manolispomonis/google-6490032

>

http://www.ert-archives.gr/V3/public/page-assetview.aspx?tid=33485&tsz=0

Δείτε το VIDEO          
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΘΗΜΑΤΑ
Επεισόδιο:009 | ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΜΑΘΩ;
Το επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ «ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΘΗΜΑΤΑ» με τίτλο «ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΜΑΘΩ;» παρουσιάζει παραδείγματα εφαρμογής προγραμμάτων βιωματικής προσέγγισης της μάθησης που καλλιεργούν την αυτενέργεια των μαθητών εξετάζοντας ταυτόχρονα το νέο ρόλο του εκπαιδευτικού.
Εστιάζει σε δύο περιπτώσεις, της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπου η διδασκαλία γίνεται με βάση σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους όπως η διαθεματικότητα και οι ομάδες εργασίας. Παρουσιάζει την εφαρμογή του προγράμματος της Ευέλικτης Ζώνης στο 99ο δημοτικό σχολείο του κέντρου της Αθήνας και του ερευνητικού προγράμματος «Ηγεσία για μάθηση», που αφορά στην αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων, στο 2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης. Δάσκαλοι, καθηγητές, μαθητές και γονείς περιγράφουν την εμπειρία τους. Παρεμβάλλονται συνεντεύξεις της καθηγήτριας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας ΤΖΕΛΛΑΣ ΣΚΟΥΡΑ και του ιστορικού της Εκπαίδευσης ΑΛΕΞΗ ΔΗΜΑΡΑ.
Σκηνοθεσία: ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ  
ΠΗΓΗ:

http://www.ert.gr/index.php/ert-archives/2011-07-22-13-18-34/27964-pagosmia-imera-ekpedeftikon.html

>

Στον παρόντα δικτυακό χώρο παρέχεται σε online μορφή το πιστοποιημένο εκπαιδευτικό λογισμικό για την Α’Βάθμια & Β’Βάθμια εκπαίδευση και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ανεξάρτητα του λειτουργικού σας συστήματος και του φυλλομετρητή που διαθέτει ο Η/Υ σας.


ΠΗΓΗ: http://www.didefth.gr/

>

Γίνεται γνωστό ότι λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος από πλευράς της εκπαιδευτικής κοινότητας και προκειμένου να μπορέσουν να συμμετάσχουν στην επιμόρφωση Β’ επιπέδου το δυνατόν περισσότεροι από τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς, καθώς επίσης επειδή προέκυψαν αρκετές αλλαγές σε στελέχη των ΚΣΕ (νέοι Διευθυντές Σχολείων κ.α.)  με την έναρξη της σχολικής χρονιάς και είναι απαραίτητη η κατάλληλη προετοιμασία και ενημέρωσή τους για την καλή λειτουργία των προγραμμάτων,
μετατίθεται κατά μια εβδομάδα η έναρξη των μαθημάτων
της 3ης περιόδου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου
και συγκεκριμένα για τη
Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011.
ΠΗΓΗ:

http://b-epipedo2.cti.gr/news-announcements/2011-05-05-14-06-55/238-22092011-.html


>

Βιογραφία
http://www.peri-grafis.com/ergo.php?id=1264
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%92%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CE%B6%CE%B7%CF%82
http://www.ekebi.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=461&t=121 ( Βιογραφικό Σημείωμα– Ενδεικτική Βιβλιογραφία –Εργογραφία)

Εικόνες Η.Βενέζη                       

Κείμενα
Η Θεοσκέπαστη
Το νούμερο 31328
Αιολική Γη.                     http://www.youtube.com/watch?v=s0Q88X6DC4k
Aντιγόνη
Οι γλάροι
Τουρκολίμανο

Για τον Ηλία Βενέζη
Θ.Δ.Δαλάκογλου, Μύθος και πραγματικότητα στη «Γαλήνη» του Ηλία Βενέζη.

Διδακτική πρόταση
Ελένη Μουρδουκούτα  – 

>

Τα βιβλία Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης σε ηλεκτρονική μορφή.

>

>

>didaktea_ili_11_12

συνεχίστε την αναζήτηση »