code .org
Πατήστε στο τμήμα σας για να μεταβείτε:
Φεβ 07
https://www.elecfreaks.com/learn-en/microbitKit/Nezha_Inventor_s_kit_for_microbit/Nezha_Inventor_s_kit_for_microbit_case_03.html
Φεβ 01
Nezha starter’s bit – Cosmote Διερευνητική Μάθηση – Πρόγραμμα 1821
Δείτε 32 παραδείγματα εδώ.
https://drive.google.com/file/d/1MjF0mBZCPRtkP4Rttc9E4Kh3lOaJJ9vl/view?usp=drive_link
Μαρ 10
https://puzzel.org/jigsaw/play?p=-Nl3N3DbTHDYs-ry_REa
Sounds:
“https://blogs.sch.gr/igardiki/files/2023/01/chip.mp3”
“https://blogs.sch.gr/igardiki/files/2023/01/deepblue.mp3”
“https://blogs.sch.gr/igardiki/files/2023/01/creativeminds-1.mp3”
“https://blogs.sch.gr/igardiki/files/2023/01/creepy.mp3”
“https://blogs.sch.gr/igardiki/files/2023/01/enigmatic.mp3”
“https://blogs.sch.gr/igardiki/files/2016/12/Sway_χαλί.mp3
Πάτα εδώ για το αρχικό αρχείο wor
https://ai-activities.raspberrypi.org/computer-vision/
Ιαν 27
Επισκεφτείτε κάποιο ή όλα από τα επόμενα sites για να βρείτε πληροφορίες.
Γράψτε στο word μια παράγραφο που να απαντά στα επόμενα ερωτήματα. Προσθέστε μια φωτογραφία και φυσικά τις πηγές σας.
Δεκ 06
Διαβάστε εδώ τις “Οδηγίες για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο για το σχολ. έτος 2016 – 2017″.
Δεκ 05
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί προσπάθεια συγκέντρωσης του υλικού που χρησιμοποίησα κατά την διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής Γυμνασίου.
Το υλικό θα ανανεώνεται για να καλύψει τις αλλαγές του Α.Π. που ισχύουν από το σχ. έτος 2016-17.