ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ

Έλα στο Εσπερινό Γυμνάσιο Λύκειο Σερρών γιατί η γνώση είναι δύναμη

cropped cropped 1 4 1

Αλλαγή προγράμματος

Σήμερα Τρίτη 19-11-2024 οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, της Β΄ Γυμνασίου και της Α΄Λυκείου έρχονται τη δεύτερη ώρα στο σχολείο λόγω ασθένειας εκπαιδευτικού

“Εδώ Πολυτεχνείο” Νοέμβριος 2024

Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024 το Εσπερινό Γυμνάσιο Λύκειο γιόρτασε την επέτειο του Πολυτεχνείου.

1 1

Την πολύ ενδιαφέρουσα γιορτή ετοίμασε η κα Χαρά Αβραμίδου, φιλόλογος του σχολείου μας. Η γιορτή πλαισιώθηκε από οπτικοακουστικό υλικό και λογοτεχνικά κείμενα που διάβασαν μαθητές/τριές μας.

2 1

Η γιορτή του Πολυτεχνείου τιμά τον αγώνα των φοιτητών και του λαού κατά της Δικτατορίας των Συνταγματαρχών το 1973. Είναι σύμβολο δημοκρατίας, ελευθερίας και αντίστασης στην καταπίεση. Η εξέγερση των φοιτητών, που κορυφώθηκε με την κατάληψη του Πολυτεχνείου και τη θυσία ανθρώπων, ανέδειξε τη δύναμη της συλλογικότητας και της αντίστασης απέναντι στον αυταρχισμό. Το μήνυμα της γιορτής παραμένει διαχρονικό, υπενθυμίζοντας την αξία της δημοκρατίας, της ελευθερίας της έκφρασης και της διεκδίκησης δικαιωμάτων. Σήμερα, εμπνέει τις νεότερες γενιές να διαφυλάσσουν τα ιδανικά αυτά, συμβάλλοντας σε μια κοινωνία πιο δίκαιη και ανθρώπινη.

Στο τέλος της γιορτής βραβεύσαμε τη μαθήτρια της Β΄ Γυμνασίου Θύμιαρου Ναταλία για τη δημιουργία αφίσας στην ημέρα ” ψυχικής υγείας”. Ευχόμαστε και σε νέες θετικές συμπεριφορές και δημιουργίες στο σχολείο μας!

Ευχαριστούμε θερμά την κα Αβραμίδου και τους/τις μαθητές/τριές μας που συμμετείχαν στη γιορτή και τους/τις ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο έργο τους!

Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών από τον Ερυθρό Σταυρό

Την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024 στο Εσπερινό Γυμνάσιο Λύκειο Σερρών πραγματοποιήθηκε ένα πολύτιμο σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών από τον Ερυθρό Σταυρό στο πλαίσιο σχεδίου δράσης του ΙΕΠ.

1

Η κα Θεοδωρίδου Μαρία, Πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος Σερρών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού και η κα Μάρτη Μαρτίν, Εθελόντρια του Τομέα Υγείας του Περιφερειακού Τμήματος Σερρών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού μας τίμησαν με την παρουσία τους και μας έδωσαν την ευκαιρία να αποκτήσουμε πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες που μπορεί να σώσουν ζωές.
2

Συγκεκριμένα είχαμε την ευκαιρία να αποκτήσουμε βασικές γνώσεις για την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων. Έτσι μας μίλησαν αναλυτικά για τα είδη που πρέπει να περιλαμβάνει ένα φαρμακείο πρώτων βοηθειών, όπως γάζες, αντισηπτικά, επιδέσμους και θερμόμετρο, ώστε να είμαστε πάντα προετοιμασμένοι. Επίσης, μας έδειξαν την τεχνική της Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ), εξηγώντας πώς μπορούμε να διατηρήσουμε τη ροή αίματος και οξυγόνου σε περίπτωση καρδιακής ανακοπής. Οι μαθητές/τριες είχαν τη δυνατότητα να εξασκηθούν σε ειδική κούκλα, αποκτώντας αυτοπεποίθηση για την παροχή πρώτων βοηθειών. Ήταν μια εμπειρία που ενίσχυσε τις γνώσεις μας, τις δεξιότητές μας καθώς και την αίσθηση ευθύνης μας.

3

Ευχαριστούμε θερμά την κα Θεοδωρίδου Μαρία και την κα Μάρτη Μαρτίν για τον εξαιρετικό τρόπο με τον οποίο προσέγγισαν τους μαθητές και τις μαθήτριές μας και τις ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο έργο τους!  Εκτιμούμε ιδιαίτερα την εμπεριστατωμένη παρουσίαση του θεωρητικού και πρακτικού μέρους που έκαναν. Με τη χρήση πολλών παραδειγμάτων και μέσω ελκυστικού οπτικού υλικού κατάφεραν με ευγένεια και εξαιρετική προσέγγιση να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις των μαθητών/τριών μας, ενώ παράλληλα τους/τις έδωσαν τη δυνατότητα να εξασκηθούν στην χρήση κάρπας.

Εργασίες Δημιουργικής Γραφής από τους/τις μαθητές/τριες της Α΄ Λυκείου

δημιουργική γραφή 696x522 1

Στο πλαίσιο των μαθημάτων του Εκπαιδευτικού Ομίλου Δημιουργικής Γραφής ζητήθηκε από τους/τις μαθητές/τριες να ξαναγράψουν το απόσπασμα από το βιβλίο του Αύγουστου Κορτώ «Όταν κοιμούνται οι φίλοι μου” από την οπτική γωνία της Νασούλας Δημούδη.

Στη συνέχεια δημοσιεύονται εργασίες μαθητών/τριών της Α΄Λυκείου μας.

Η ζωή μου έχει καταντήσει ένα βάσανο δεν αντέχω πια, ο άντρας μου, με δέρνει, επειδή μου πέφτει λίγο παραπάνω αλάτι στο φαγητό ή επειδή έχω ξεχάσει να πλύνω τα κουφώματα. Με δέρνει ακόμα επειδή, λέει, χαζεύω. Επίσης δέχομαι βία, επειδή έχω μεγαλώσει και  είμαι 27 χωρίς να ντύνομαι όμορφα μέχρι το μανάβη. Λέει , ακόμα ότι δεν μπορώ να βάλω μία τάη στο σπίτι. Αυτός θεωρεί τον εαυτό του ότι είναι άρχοντας και μπορεί να κάνει ότι θέλει, άρα έχει το πάνω χέρι και το δικαίωμα να μου συμπεριφέρεται με τόσο εξευτελιστικό τρόπο, για «να με στρώσει».

Δεβριάδης Δημήτρης

Η ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ΝΑΣΟΥΛΑΣ

Ακόμα μία νύχτα πέρασε, και το ξημέρωμα με βρίσκει δίπλα του, χωρίς να έχω κοιμηθεί από τα ροχαλητά του. Δεν τολμώ να διαμαρτυρηθώ, καθώς η δουλειά του τον εξαντλεί. Ο έντονος πονοκέφαλος  που νιώθω φέρνει και πάλι στην επιφάνεια την ίδια εσωτερική φωνή που μου λέει να φύγω. Κοιτάζοντας όμως  το αθώο προσωπάκι της κόρης μου  της Γιωτούλας  αλλάζω και πάλι γνώμη.  Αναρωτιέμαι πόσο καιρό θα αντέξει μέχρι να αρχίσει να φοβάται κι αυτή. Η επιθυμία να την πάρω και να φύγουμε κυλάει μέσα μου αλλά φοβάμαι την κρίση του πατέρα μου και του κόσμου. Αν φύγω, θα με δείχνουν με το δάχτυλο και θα με αποκαλούν ανίκανη που δεν  κατάφερα  να κρατήσω το σπίτι μου. Όπως με αποκαλεί και ο ίδιος έτσι όταν κάνω κάποιο λάθος. Στον εαυτό μου επαναλαμβάνω συνεχώς ότι ο Αλέκος όσο σκληρός και να είναι, είναι ο άντρας μου. Καθώς ανάβω την ξυλόσομπα και ετοιμάζω τον τραχανά, έτοιμη να υπομείνω την κριτική του αναλογίζομαι και με πιάνει το άγχος για το αν αλάτισα δύο φορές το φαγητό. Έχω κλείσει τα μάτια μου ξέροντας τι θα συμβεί. Σιωπώ και περιμένω.…. Περιμένω να έρθει με τα στιβαρά του χέρια και να βάλει τα πράγματα σε μία σειρά, μήπως έτσι και συμμορφωθώ. Αυτός ξέρει να βάζει τα πράγματα σε τάξη, όπως κάνει και με τα αυτοκίνητα στο συνεργείο. Ένα λάθος και ξανά ενοχοποιώ τον εαυτό μου καθώς ακούω τις εσωτερικές μου φωνές.

« Πάλι το χάλασες το φαγητό Νασούλα;» και συνεχίζω να πιστεύω ότι φταίω για όλα.

Δίνω ξανά και ξανά την ευκαιρία στον εαυτό μου να φανώ καλύτερη στα μάτια του φορώντας για μάσκα τον εύθυμο χαρακτήρα μου, καλύπτοντας τα σημάδια και τις ουλές στο πρόσωπό μου με τα ατημέλητα μαλλιά μου. Το ψεύτικο χαμόγελό μου όμως δεν είναι ποτέ αρκετό γι’ αυτόν. Τον ντροπιάζει η αφέλειά μου απέναντι στους συγχωριανούς.

 Αν μονάχα για μια στιγμή μπορούσε να με δει καθαρά και να αντιληφθεί τα πολλά χαρίσματα που κρύβω μέσα μου, τότε θα εκτιμούσε την αξία μου και θα ένιωθε περήφανος στο πλευρό μου. Όλα όμως τα δώρα που μου χάρισε ο Θεός έχουν χαθεί μέσα σε έναν λαβύρινθο, κι εγώ πια δεν μπορώ να τα φέρω στην επιφάνεια, ούτε καν πια να πιστέψω στον εαυτό μου. Εξακολουθώ να κρύβομαι μέσα στη σιωπή μου, αφήνοντας τον εαυτό μου ατημέλητο.

«Φέρσου επιτέλους σαν κυρία Νασούλα» Μου αποκαλεί με τη στιβαρή του φωνή «Δεν είσαι πια κανένα κοριτσάκι» Και πάλι σιωπώ υπομένοντας αυτό που ακολουθεί κάθε φορά. Αλλά  όταν με αγγίζει με τα άγριά του χέρια, εγώ δεν είμαι εκεί. Ο νους μου ταξιδεύει στα λιβάδια της παιδικής μου ηλικίας, τότε που κυλιόμουν ανέμελη, ανάμεσα από τις παπαρούνες και δεν με κυρίευε ο φόβος. Σήμερα βλέπω τη Γιωτούλα με σκυθρωπό το πρόσωπο και αντιλαμβάνομαι ότι μάλλον αρχίζει να καταλαβαίνει περισσότερα από όσα δείχνει. Έμαθα τη σιωπή και να ακούω και τις δικές της εσωτερικές φωνές που αναρωτιέται αν και αυτή θα περνά τα ίδια όταν έρθει η δική της ώρα.  Θέλω όσο τίποτε άλλο να την πάρω στην αγκαλιά μου και να της πω ότι όλα θα πάνε καλά, αλλά δεν μπορώ να της το υποσχεθώ. Θα είναι μάταιη κάθε μου συμβουλή ώστε να μην το επιτρέψει και η ίδια αυτό στον εαυτό της, γιατί εμένα με βρίσκει ακόμη εδώ. Στο ίδιο σπίτι, με τις ίδιες φωνές υπομένοντας κάθε εξευτελισμό.

Κι εγώ η Νασούλα να σιωπώ.

Μπουρουτζοπούλου Άρτεμις

Τον  τελευταίο καιρό, η ζωή  μου είναι όλο ξύλο. Ξύλο γιατί δεν ξέρω να μαγειρεύω, να καθαρίζω, γιατί χαζεύω, γιατί δεν περιποιούμαι τον εαυτό μου και γιατί μεγαλώνω! Γιατί, λένε, ότι δεν μπορώ να κρατήσω το σπίτι μου, γιατί είμαι άχρηστη σαν μάνα και έχω καταστρέψει και την κόρη μου, τη Γιώτα. Για όλες αυτές τις παράλογες αιτίες αναγκάζομαι καθημερινά να υπομένω ατελείωτο ξύλο. Αυτό που με οργίζει περισσότερο είναι οι απόψεις του άντρα μου του Αλέκου, ο οποίος θεωρεί τον εαυτό του αρμόδιο «να με βάλει σε σειρά» μέσω το ξύλου και της βίας. Έχω αγανακτήσει, έχω κουραστεί και ο θυμός βράζει μέσα μου. Δεν ξέρω πόσο θα αντέξω ακόμα.

Παυλίδης Κωνσταντίνος

 

Εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου στο Εσπερινό Γυμνάσιο Λύκειο Σερρών Οκτώβριος 2024

Το Εσπερινό Γυμνάσιο Λύκειο Σερρών γιόρτασε με μεγαλοπρέπεια το έπος του 1940.

Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου οι μαθητές/τριές μας απέδωσαν φόρο τιμής στους Έλληνες ήρωες του 1940 με την κατάθεση στεφάνου στο άγαλμα του Ελευθερίου Βενιζέλου δίπλα στη Λέσχη Αξιωματικών.

1

Το απόγευμα το σχολείο μας τίμησε την εθνική επέτειο με μία συγκινητική γιορτή, γεμάτη από συναισθήματα και υπερηφάνεια. Παρουσιάστηκαν με μεστό λόγο τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου από την  Μαθηματικό του σχολείου μας κα Σ. Γεωργίου, υπεύθυνη της διοργάνωσης της γιορτής. Η εκδήλωση περιλάμβανε την απαγγελία ποιημάτων, τραγούδια της εποχής και ένα θεατρικό που ανέδειξε τον ηρωισμό των Ελλήνων. Στη γιορτή μας συνεργάστηκαν παλιοί και τωρινοί μαθητές/τριες του Εσπερινού Γυμνασίου Λυκείου Σερρών και απέδωσαν ένα άριστο αποτέλεσμα.

2

Αμέσως μετά, ακολούθησε η βράβευση των μαθητών μας που ξεχώρισαν για τις υψηλές επιδόσεις τους, ενθαρρύνοντάς τους να συνεχίσουν την προσπάθειά τους.

Ευχαριστούμε θερμά την κα Γεωργίου για την άψογη παρουσίαση της γιορτής μας και της ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο έργο της!

3

Το σχολείο μας τίμησε ιδιαίτερα τους Έλληνες ήρωες του έπους του 40 με την παρουσία του στην παρέλαση της πόλης μας. Άξια νιάτα πλασμένα με ηρωισμό κράτησαν την ελληνική σημαία και με καμάρι παρέλασαν το πρωί της 28ης Οκτωβρίου μπροστά από τους επισήμους.

Η Διοίκηση και οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας συγχαίρουν τους μαθητές/τριές μας για την άριστη παρουσία τους στην παρέλαση και την άψογη συμπεριφορά τους κατά τις δοκιμαστικές της.

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στον κ. Ευστρατιάδη Ιωάννη και στον κ. Ράμναλη Αργύρη που φρόντισαν με ιδιαίτερο ζήλο και εθνική υπερηφάνεια για το άρτιο αποτέλεσμα της παρέλασης των μαθητών/τριών μας τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο έργο τους!

Ημέρα ψυχικής υγείας Οκτώβριος 2024

Την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024 οι μαθητές και εκπαιδευτικοί του Εσπερινού Γυμνασίου Λυκείου Σερρών γιόρτασαν την ημέρα ψυχικής υγείας

ψυχική υγεία1

Υπεύθυνοι της διοργάνωσης των σχολικών εκδηλώσεων ήταν ο κ. Ράμναλης Αργύρης και η κα Χρηστάκου Ζηνοβία. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια δημιουργική δραστηριότητα που συνδύασε την ψυχαγωγία και την τέχνη. Παίξανε επιτραπέζια παιχνίδια, ενισχύοντας τις κοινωνικές τους δεξιότητες, όπως τη συνεργασία, τη στρατηγική σκέψη και την ομαδικότητα. Παράλληλα, ζωγράφισαν με τη συνοδεία έντεχνης μουσικής, η οποία δημιούργησε μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα, προάγοντας την αυτοέκφραση και τη δημιουργικότητα. Αυτή η δραστηριότητα όχι μόνο βοήθησε στην ψυχική χαλάρωση των παιδιών αλλά συνέβαλε και στην ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος και της καλλιτεχνικής έκφρασης, στοιχεία που συμβάλλουν στη συνολική τους ανάπτυξη.

ψυχική υγεία2 1

Η ψυχική υγεία στα σχολεία είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των μαθητών/τριών. Όταν τα παιδιά νιώθουν ψυχολογικά ασφαλή και υποστηριγμένα, μπορούν να αποδώσουν καλύτερα τόσο στο γνωστικό όσο και κοινωνικό πλαίσιο. Σχολικές δράσεις που προάγουν την ψυχική ευεξία συμβάλλουν και στη δημιουργία ενός υγιούς μαθησιακού περιβάλλοντος.  Με την ενίσχυση της ψυχικής υγείας, τα σχολεία μπορούν να διαμορφώσουν πιο ανθεκτικούς μαθητές/τριες, έτοιμους/ες να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις της ζωής.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ράμναλη και την κα Χρηστάκου καθώς και όλους τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μας μονάδας για την άψογη διοργάνωση της ημέρας ψυχικής υγείας!

Εορταστική εκδήλωση για τον Μακεδονικό Αγώνα Οκτώβριος 2024

Την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024 η κα Χ. Αβραμίδου, φιλόλογος του σχολείου μας διοργάνωσε μια εξαιρετική γιορτή αφιερωμένη στον Μακεδονικό Αγώνα.

Μακεδονικός αγώνας

Ο Μακεδονικός Αγώνας (1904-1908) ήταν μια σημαντική περίοδος στην ιστορία του ελληνισμού, καθώς αφορούσε τον αγώνα των Ελλήνων για τον έλεγχο της Μακεδονίας ενάντια στις βουλγαρικές επιδιώξεις. Στόχος του ήταν η διασφάλιση της ελληνικής ταυτότητας της περιοχής, που βρισκόταν τότε υπό την οθωμανική κυριαρχία. Μέσω της δράσης των ελληνικών ένοπλων ομάδων, δασκάλων και κληρικών, οι Έλληνες αντιστάθηκαν στην προπαγάνδα και τις επιθέσεις των Βουλγάρων, διατηρώντας τον έλεγχο σε ελληνικά χωριά και σχολεία. Ο αγώνας αυτός συνέβαλε στη μελλοντική ενσωμάτωση της Μακεδονίας στο ελληνικό κράτος, προσφέροντας μια ιστορική νίκη στην προσπάθεια για τη διατήρηση της εθνικής ταυτότητας.

Ευχαριστούμε θερμά την κα Αβραμίδου για το πολύ ενδιαφέρον υλικό που παρουσίασε στους/στις μαθητές/τριες του σχολείου μας καθώς και τον κ. Ευστρατιάδη και τον κ. Κατεβάογλου για την παροχή βοήθειας στα μέσα τεχνολογίας που χρησιμοποιήθηκαν στη γιορτή.

Η Σημασία των Ορίων και των Κανόνων στην Εκπαιδευτική Διαδικασία

Τη Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2024 υλοποιήθηκε βιωματική δράση στην Γ΄ Γυμνασίου με θέμα : “Η τήρηση των κανόνων στην εκπαιδευτική διαδικασία”.

οασις Φανή Καραγκιόζη

Η Ψυχολόγος του ΟΑΣΙΣ κα Φανή Καραγκιόζη συζήτησε με τους μαθητές/τριες  της Γ΄ Γυμνασίου το ζήτημα των ορίων για την ανάπτυξη σωστής επικοινωνίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Τα όρια και η τήρηση των κανόνων στο σχολικό περιβάλλον είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού κλίματος. Όταν οι μαθητές/τριες γνωρίζουν τους κανόνες και τα όρια, αισθάνονται ασφάλεια και σταθερότητα, στοιχεία απαραίτητα για την ψυχολογική τους ανάπτυξη. Τα όρια όμως δεν πρέπει να θεωρούνται ως περιορισμοί, αλλά ως οδηγίες που βοηθούν στη συνύπαρξη και στην ανάπτυξη της υπευθυνότητας. Η σαφής και δίκαιη εφαρμογή των κανόνων ενισχύει την αίσθηση δικαιοσύνης και ισότητας, ενώ ταυτόχρονα δίνει στους μαθητές την ευκαιρία να αναπτύξουν αυτοέλεγχο και κοινωνικές δεξιότητες που θα τους συνοδεύουν στη μετέπειτα ζωή τους.

Ευχαριστούμε θερμά την κα Φ. Καραγκιόζη και της ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο έργο της!

Αθλητικές δραστηριότητες στο Εσπερινό Γυμνάσιο Λύκειο Σερρών Σεπτέμβριος 2024

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 οι μαθητές/τριες του Εσπερινού Γυμνασίου Λυκείου Σερρών συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες.

2 1

Ο Εκπαιδευτικός της σχολικής μας μονάδας κ. Αργύρης Ράμναλης διοργάνωσε αθλητικές δραστηριότητες με στόχο να δώσει στους/στις μαθητές/τριες την ευκαιρία να συνεργαστούν και να συμμετέχουν σε ομαδικά παιχνίδια με σκοπό να ασκηθούν σωματικά και πνευματικά μέσα σε ένα συνεργατικό πλαίσιο.

Τα αγωνίσματα που συμμετείχαν ήταν :

  1. Ποδόσφαιρο 5Χ5
  2. Μπασκετ 3Χ3
  3. Μηλάκια
  4. Μπάλα κρυφτό
  5. Βόλλευ
  6. Σκυταλοδρομία
  7. Curling
  8. Σκοποβολή

Ο αθλητισμός κατέχει κεντρική θέση στη ζωή των μαθητών/τριών προσφέροντας πολλαπλά οφέλη τόσο σε σωματικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο. Συμβάλλει στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης, ενισχύοντας την υγεία και την ευεξία των νέων. Παράλληλα, προάγει αξίες όπως η πειθαρχία, η συνεργασία και το ευ αγωνίζεσθαι.

Μέσα από τον αθλητισμό οι μαθητές/τριες μαθαίνουν να θέτουν στόχους, να αντιμετωπίζουν τις αποτυχίες και να εκτιμούν τη σημασία της ομαδικότητας.1 1Η ημέρα αθλητισμού στα σχολεία είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να ενθαρρύνουμε τους/τις μαθητές/τριες να συμμετέχουν ενεργά σε αθλητικές δραστηριότητες, καλλιεργώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής και προάγοντας τη συνοχή της σχολικής κοινότητας.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ράμναλη για τις πρωτότυπες δραστηριότητες που διοργάνωσε και έδωσε στους/στις μαθητές/τριές μας την ευκαιρία να συνδυάσουν το παιχνίδι με την ευγενή άμιλλα και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο έργο του!

Βιωματική Δράση “Η αξία του σχολείου”

Τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024 υλοποιήθηκε στο Εσπερινό Γυμνάσιο Σερρών με Λυκειακές Τάξεις δράση με θέμα : Η αξία του σχολείου.

IMG aad7ed803ea738a7dda251ee778194a9 V COLLAGE

Ύστερα από αρκετό προβληματισμό και αλληλεπίδραση οι μαθητές/τριες κατέληξαν στα εξής συμπεράσματα :

  • Το σχολείο έχει καθοριστική σημασία για την ανάπτυξη των εφήβων και των ενήλικων συμμετεχόντων στην ομάδα του Εσπερινού Γυμνασίου Λυκείου Σερρών καθώς παρέχει τις βάσεις για γνώση, κριτική σκέψη και ανάπτυξη κοινωνικής συνείδησης.
  • Μέσα από τη διδασκαλία και τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, οι μαθητές/τριες μπορούν να αναπτύξουν δεξιότητες που τους βοηθούν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της ζωής.
  • Τέλος, το σχολείο καταφέρνει να προωθήσει την κοινωνικοποίηση, καλλιεργώντας αξίες όπως η συνεργασία, η αλληλεγγύη και ο σεβασμός στον άλλο/η.  Με αυτόν τον τρόπο, διαμορφώνει υπεύθυνους πολίτες και προσφέρει τα εφόδια για την προσωπική και επαγγελματική επιτυχία των μαθητών/τριών μας στο μέλλον.

Σελίδα 1 από 7

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς