Μαγειρεύοντας Μαζί: Δράση Συμπερίληψης με το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας στο ΕΝΕΕΓΥΛ

Μάι 202530

Με γνώμονα τη δημιουργία δεσμών φιλίας, αποδοχής και συνεργασίας μεταξύ μαθητών διαφορετικών σχολείων, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία μία ξεχωριστή δράση συμπερίληψης στο ΕΝΕΕΓΥΛ Φλώρινας. Ομάδα μαθητών και μαθητριών του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας επισκέφθηκαν το σχολείο μας και  μπήκαν όλοι μαζί στην κουζίνα!

Η δράση είχε ως στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας, της αλληλεπίδρασης και της κοινωνικοποίησης μέσα από μια κοινή μαγειρική εμπειρία. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες που συνδύαζαν παιδιά και από τα δύο σχολεία, ετοίμασαν παραδοσιακές και αγαπημένες συνταγές των παιδικών τους χρόνων, δουλεύοντας ομαδικά σε κάθε στάδιο: από την προετοιμασία των υλικών έως και το τελικό σερβίρισμα.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης, επικρατούσε ενθουσιασμός, χαμόγελα και δημιουργική διάθεση. Οι μαθητές όχι μόνο μαγείρεψαν, αλλά μοιράστηκαν ιστορίες, γέλια και – φυσικά – το φαγητό που ετοίμασαν με αγάπη. Η εμπειρία αυτή ενίσχυσε την αυτοπεποίθηση όλων, δημιούργησε νέες φιλίες και έδειξε πως η εκπαίδευση μπορεί να είναι βιωματική, ανθρώπινη και γεμάτη αξίες.

Με τέτοιες πρωτοβουλίες, συνεχίζουμε να χτίζουμε μια σχολική κοινότητα όπου όλοι έχουν θέση, φωνή και ρόλο!

eikona Viber 2025 05 26 10 20 54 443 1 eikona Viber 2025 05 26 10 20 55 040 eikona Viber 2025 05 26 10 20 55 328 eikona Viber 2025 05 26 10 20 55 626 eikona Viber 2025 05 26 10 20 55 932 eikona Viber 2025 05 26 10 21 23 406

Επίσκεψη του ΕΝΕΕΓΥΛ Φλώρινας στο Εργαστήριο Θετικών Επιστημών του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας

Μάι 202530

Στο πλαίσιο δράσεων συμπερίληψης και συνεργασίας μεταξύ σχολικών μονάδων, μία ομάδα μαθητών του ΕΝΕΕΓΥΛ Φλώρινας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το εργαστήριο θετικών επιστημών του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας και να συμμετάσχουν ενεργά σε εκπαιδευτικά πειράματα με θέμα τον ηλεκτρισμό.

Η δράση πραγματοποιήθηκε σε ένα φιλόξενο και συνεργατικό κλίμα, με στόχο την ενίσχυση της διαδραστικής μάθησης, την προώθηση της ισότητας στην εκπαίδευση και την καλλιέργεια σχέσεων μεταξύ μαθητών διαφορετικών σχολείων. Οι μαθητές του ΕΝΕΕΓΥΛ παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τη διεξαγωγή πειραμάτων που αφορούσαν βασικές έννοιες του ηλεκτρισμού, όπως το ηλεκτρικό κύκλωμα, οι αγωγοί και οι μονωτές, και συμμετείχαν με ενθουσιασμό στις δραστηριότητες.

Οι εκπαιδευτικοί των δύο σχολείων συνεργάστηκαν αρμονικά, προσφέροντας ένα πλούσιο και βιωματικό μαθησιακό περιβάλλον, προσαρμοσμένο στις ανάγκες όλων των μαθητών. Η εμπειρία αυτή ανέδειξε τη σημασία της συμπερίληψης και της ισότιμης πρόσβασης στη γνώση, ενώ έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να αλληλεπιδράσουν, να μάθουν ο ένας από τον άλλον και να οικοδομήσουν σχέσεις αμοιβαίου σεβασμού.

Τέτοιες δράσεις επιβεβαιώνουν πως η εκπαίδευση είναι για όλους και ότι η συνεργασία μεταξύ σχολείων μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες στη μαθησιακή διαδικασία και στην κοινωνική ένταξη.

 

eikona Viber 2025 05 26 10 20 04 637 eikona Viber 2025 05 26 10 20 04 935 eikona Viber 2025 05 26 10 20 16 948

Συμμετοχή στον Εκκλησιασμό για τον Εορτασμό των Εθνικών Αγώνων και της Εθνικής Αντίστασης

Μάι 202530

Mε βαθύ αίσθημα τιμής και εθνικής υπερηφάνειας πραγματοποιήθηκε  εκκλησιασμός στον Ιερό Ναό του Αγίου Παντελεήμονα, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τον εορτασμό των Εθνικών Αγώνων και της Εθνικής Αντίστασης κατά του ναζισμού και του φασισμού. Κεντρική θέση στη σεμνή τελετή κατείχε ο σημαιοφόρος του σχολείου,αποδίδοντας φόρο τιμής στους ήρωες που αγωνίστηκαν για την ελευθερία, τη δημοκρατία και την αξιοπρέπεια του ελληνικού λαού. Η παρουσία του σημαιοφόρου στον εκκλησιασμό είχε έντονο συμβολικό χαρακτήρα, καθώς εκπροσωπούσε τους νέους της χώρας που, με σεβασμό στην ιστορική μνήμη, καλούνται να διατηρήσουν ζωντανές τις αξίες της ελευθερίας, της ειρήνης και της κοινωνικής δικαιοσύνης. Η ελληνική σημαία, που κρατήθηκε με υπερηφάνεια και σεμνότητα, αποτέλεσε υπενθύμιση των θυσιών των προγόνων και κάλεσμα ευθύνης για το παρόν και το μέλλον. Η εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου μας συνεχίζει να στηρίζει δράσεις που εμπνέουν τους μαθητές και αναδεικνύουν τον ουσιαστικό ρόλο του σχολείου στη διαμόρφωση ενεργών, υπεύθυνων και ιστορικά συνειδητοποιημένων πολιτών.2 eikona Viber 2025 05 23 09 29 08 439

Επίσκεψη του ΟΚΑΝΑ σε σχολείο στο πλαίσιο Προγράμματος Αγωγής Υγείας

Μάι 202530

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη στελεχών του ΟΚΑΝΑ στο ΕΝΕΕΓΥΛ Φλώρινας στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας που υλοποιείται από τη σχολική μονάδα κατά το τρέχον σχολικό έτος. Η ομάδα του ΟΚΑΝΑ, προσέγγισε με διαδραστικό τρόπο το ζήτημα των εξαρτήσεων, δημιουργώντας ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον όπου οι μαθητές μπορούσαν να εκφράσουν απορίες, ανησυχίες και προσωπικούς προβληματισμούς.

Δενδροφύτευση

Μάι 202530

Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της ενεργής συμμετοχής των μαθητών σε δράσεις υπέρ του περιβάλλοντος, οι μαθητές του ΕΝΕΕΓΥΛ Φλώρινας συμμετείχαν σε μια ιδιαίτερη δράση δενδροφύτευσης και ανθοφυτεύσης για να ομορφύνουν και να αναζωογονήσουν τον πεζόδρομο της πόλης.

Η δράση ξεκίνησε με μια ενημέρωση για τη σημασία της δενδροφύτευσης και της φροντίδας των φυτών. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τα οφέλη των δέντρων και των φυτών στο περιβάλλον, όπως την παραγωγή οξυγόνου, την καταπολέμηση της ρύπανσης, την προστασία της βιοποικιλότητας και την βελτίωση της ποιότητας του αέρα. Παράλληλα, τους τονίστηκε η σημασία της συμμετοχής όλων στην προστασία του φυσικού μας κόσμου και τη δημιουργία πιο πράσινων και βιώσιμων πόλεων.

Αφού ολοκληρώθηκε η ενημέρωση, οι μαθητές με ενθουσιασμό φύτεψαν λουλούδια και φυτά στον πεζόδρομο της Φλώρινας, προσφέροντας έτσι χρώμα και ζωή σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους χώρους της πόλης. Με τη βοήθεια των δασκάλων και των υπευθύνων του έργου, οι μαθητές τοποθέτησαν τα φυτά και τα λουλούδια με φροντίδα, ενώ συζήτησαν τις διαδικασίες φροντίδας και συντήρησης των φυτών για να εξασφαλιστεί η μακροχρόνια επιτυχία της δράσης.

Η δράση αυτή δεν είχε μόνο περιβαλλοντικό χαρακτήρα, αλλά και κοινωνικό αντίκτυπο, καθώς οι μαθητές συνειδητοποίησαν τη σημασία του να προσφέρουμε στην κοινότητά μας, δημιουργώντας έναν πιο όμορφο και ευχάριστο δημόσιο χώρο για όλους τους κατοίκους της Φλώρινας. Με την ολοκλήρωση της φύτευσης, ο πεζόδρομος απέκτησε νέα ζωή, γεμάτος από χρώματα και ομορφιά που εντυπωσίασαν περαστικούς και κατοίκους.

Η δράση αυτή ενίσχυσε την αίσθηση της συλλογικότητας και της ευθύνης για το περιβάλλον, με τους μαθητές να δείχνουν ενεργό ενδιαφέρον για την προστασία και την αναβάθμιση του δημόσιου χώρου. Μέσα από αυτή την εμπειρία, οι μαθητές απέκτησαν μια βαθύτερη κατανόηση για τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης και της προστασίας του φυσικού μας περιβάλλοντος, ενώ ταυτόχρονα καλλιέργησαν αξίες όπως η συνεργασία και η αλληλεγγύη.

Η δράση αυτή αποτέλεσε ένα ακόμα σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της συμμετοχής των μαθητών σε δράσεις που προάγουν την αειφορία και την πράσινη ανάπτυξη στην τοπική κοινότητα.

2 eikona Viber 2025 05 23 07 50 07 418 2 eikona Viber 2025 05 23 09 27 26 253 2 eikona Viber 2025 05 23 09 27 26 914 2 eikona Viber 2025 05 23 09 28 44 887 2 eikona Viber 2025 05 23 07 50 06 048 2 eikona Viber 2025 05 23 07 50 06 534 1 2 eikona Viber 2025 05 23 07 50 07 110 2 eikona Viber 2025 05 23 07 50 07 710 2 eikona Viber 2025 05 23 07 50 08 793 2 eikona Viber 2025 05 23 09 27 25 381 2 CHoris titlo

Μνήμη και Πολιτισμός: Δράση για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων

Μάι 202530

Στο πλαίσιο των πολιτιστικών δράσεων του ΕΝΕΕΓΥΛ Φλώρινας, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια σειρά από εκπαιδευτικές δραστηριότητες αφιερωμένες στην Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων, η οποία τιμά τη μνήμη των Ποντίων προσφύγων και την πολιτιστική κληρονομιά τους. Η δράση αυτή ξεκίνησε με μια ενημέρωση για τον Ποντιακό Ελληνισμό, κατά την οποία οι μαθητές ενημερώθηκαν για την ιστορία του Πόντου, την πολιτιστική κληρονομιά των Ποντίων και τα γεγονότα που οδήγησαν στη γενοκτονία των Ποντίων το 1915.  Ακολουθώντας την ενημέρωση, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν ποντιακούς χορούς. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές όχι μόνο εξοικειώθηκαν με τη μουσική και τον χορό των Ποντίων, αλλά και βίωσαν μια σημαντική πλευρά της πολιτιστικής τους κληρονομιάς. Χορεύοντας παραδοσιακούς ποντιακούς χορούς, οι μαθητές εκφράστηκαν μέσω της τέχνης και έμαθαν να τιμούν με σεβασμό τις παραδόσεις του Ποντιακού ελληνισμού.

Η δράση ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία μιας αφίσας που τιμούσε την ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων. Οι μαθητές δημιούργησαν μια αφίσα με  μηνύματα μνήμης και σεβασμού για τα θύματα της γενοκτονίας, ενώ τόνισαν τη σημασία της διατήρησης της ιστορικής μνήμης και της προστασίας των πολιτιστικών παραδόσεων. Η συμμετοχή των μαθητών στη δράση αυτή τους έδωσε την ευκαιρία να κατανοήσουν τη σημασία της πολιτιστικής κληρονομιάς και της ιστορικής μνήμης για τη διατήρηση και μετάδοση των παραδόσεων και αξιών. Μέσα από τη γνώση της ιστορίας και της παράδοσης των Ποντίων, οι μαθητές ανέπτυξαν μεγαλύτερη ευαισθησία και σεβασμό για τα ιστορικά γεγονότα, αλλά και για τη σημασία της ενότητας και της αλληλεγγύης. Η ημέρα αυτή υπήρξε μια υπενθύμιση του χρέους μας να διατηρούμε ζωντανές τις μνήμες του παρελθόντος και να συνεχίσουμε να τιμούμε τους προγόνους μας, ενισχύοντας την πολιτιστική μας ταυτότητα και την αξία της αλληλοκατανόησης και του σεβασμού μεταξύ όλων των ανθρώπων.

2 eikona Viber 2025 05 20 12 13 21 360 2 eikona Viber 2025 05 20 12 13 21 623 2 eikona Viber 2025 05 20 12 13 21 854

 

Ημερήσια εκδρομή Θεσσαλονίκη

Μάι 202530

Την Τετάρτη 30 Απριλίου 2025 το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο
Φλώρινας πραγματοποίησε ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στην πόλη της Θεσσαλονίκης
με σκοπό την επαφή των μαθητών με την ιστορία, τα αξιοθέατα και τον σύγχρονο
πολιτισμό της. Η περιήγηση ξεκίνησε από την επίσκεψή μας στο σήμα κατατεθέν της
πόλης, τον Λευκό Πύργο. Μαθητές και συνοδοί εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν στους έξι ορόφους του μνημείου και
ενημερώθηκαν γύρω από θεματικές ενότητες όπως η αρχιτεκτονική, το εμπόριο, τα
μνημεία, οι πολιτιστικοί και αθλητικοί σύλλογοι και η γαστρονομία. Φτάνοντας στον εξώστη
απολαύσαμε την μαγευτική θέα του αστικού τοπίου και της θάλασσας του Θερμαϊκού
κόλπου. Η περιήγηση συνεχίστηκε στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης. Οι μαθητές υπό την
καθοδήγηση των εκπαιδευτικών επισκέφτηκαν το άγαλμα του έφιππου στρατηλάτη,
Μεγάλου Αλεξάνδρου και γνώρισαν στοιχεία για τη ζωή και το εξερευνητικό έργο του κατά
τη διάρκεια της σύντομης παραμονής του στο θρόνο του βασιλείου της Μακεδονίας.Έπειτα, η περιήγηση ολοκληρώθηκε με την επίσκεψή μας στο εμβληματικό εικαστικό
έργο «Ομπρέλες» του σπουδαίου γλύπτη Γιώργου Ζογγολόπουλου. Η εκδρομή
συνεχίστηκε με ελεύθερο χρόνο στο Mediterranean Cosmos από όπου και πήραμε το
δρόμο της επιστροφής.

2Apotimhsh THESSALONIKH 3Apotimhsh THESSALONIKH 4Apotimhsh THESSALONIKH 5Apotimhsh THESSALONIKH 7Apotimhsh THESSALONIKH

Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό

Μάι 202530

Στο πλαίσιο των δράσεων κοινωνικής ευαισθητοποίησης, οι μαθητές του ΕΝΕΕΓΥΛ Φλώρινας συμμετείχαν σε μια σειρά από δραστηριότητες και συζητήσεις με αφορμή την Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Ακολούθησαν σειρά από δημιουργικές δραστηριότητες, στις οποίες οι μαθητές δημιούργησαν αφίσες και καλλιτεχνικά έργα με το μήνυμα της αποδοχής και της ενσυναίσθησης. Η πιο εντυπωσιακή από αυτές τις δραστηριότητες ήταν η δημιουργία ενός μεγάλου «δέντρου της αποδοχής»,, ως σύμβολο υποστήριξης και αλληλεγγύης προς τα άτομα με αυτισμό. Οι μαθητές ζωγράφισαν μπλε χρώματα και γράμματα σε χαρτόνια που απεικόνιζαν μηνύματα όπως «Αποδοχή», «Ενσυναίσθηση», «Σεβασμός».

2 IMG 20250514 103105 2 eikona Viber 2025 05 20 12 11 03 053 eikona Viber 2025 05 20 12 11 03 499 eikona Viber 2025 05 20 12 11 03 780

 

 

Επίσκεψη στον Σταθμό των Τρένων Φλώρινας: Μια Εξερεύνηση στην Ιστορία και τον Πολιτισμό

Μάι 202530

Στα πλαίσια του πολιτισμικού προγράμματος του ΕΝΕΕΓΥΛ Φλώρινας, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν μια εκπαιδευτική επίσκεψη στον σταθμό των τρένων Φλώρινας, με σκοπό να ανακαλύψουν τη σημασία του σιδηρόδρομου στην τοπική ιστορία και ανάπτυξη, αλλά και να γνωρίσουν τις λειτουργίες του σταθμού και τη σύνδεση της πόλης με άλλες περιοχές της Ελλάδας. Η επίσκεψη προσέφερε στους μαθητές την ευκαιρία να δουν από κοντά τις υποδομές του σταθμού και να κατανοήσουν τη σημασία της σιδηροδρομικής σύνδεσης στην ανάπτυξη της Φλώρινας και της ευρύτερης περιοχής.Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές να συνδυάσουν την εκπαίδευση με την ιστορία και να αναγνωρίσουν τη σημαντική κληρονομιά που κρύβει ο σιδηρόδρομος, όχι μόνο για τη Φλώρινα, αλλά και για ολόκληρη την Ελλάδα. Η δράση αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία για τους μαθητές, ενισχύοντας τη σύνδεσή τους με την τοπική ιστορία και τον πολιτισμό της Φλώρινας, ενώ ταυτόχρονα ενίσχυσε τη σημασία της εκπαίδευσης μέσα από βιωματικές εμπειρίες.

2 eikona Viber 2025 05 20 12 10 40 842

Ημέρα της Μητέρας

Μάι 202530

Με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας, οι μαθητές του ΕΝΕΕΓΥΛ Φλώρινας συμμετείχαν σε μια ιδιαίτερη δράση αφιερωμένη στις μητέρες τους, με σκοπό να τιμήσουν την ανεκτίμητη προσφορά και αγάπη που τους προσφέρουν καθημερινά.

Η δράση ξεκίνησε με μια ενδιαφέρουσα και συγκινητική συζήτηση στην τάξη, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν τις σκέψεις τους και να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη τους για τη μητέρα τους και το ρόλο που παίζει στη ζωή τους. Οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στις αξίες που εκπέμπει η μητέρα: αγάπη, αφοσίωση, θυσία και στήριξη.

Ακολούθησε η δημιουργία μιας αφίσας για την Ημέρα της Μητέρας, στην οποία οι μαθητές χρησιμοποίησαν τη φαντασία τους και τις δημιουργικές τους ικανότητες για να εκφράσουν την αγάπη τους με όμορφες ζωγραφιές και συγκινητικά μηνύματα. Η αφίσα περιλάμβανε μηνύματα όπως «Σ’ αγαπώ, μαμά» και «Ευχαριστώ για όσα κάνεις για μένα», αλλά και ζωγραφιές που απεικόνιζαν όμορφες σκηνές από την καθημερινή ζωή με τις μητέρες τους.

Η δράση αυτή είχε ως στόχο να ενισχύσει τη συναισθηματική ευαισθησία των μαθητών, να τους βοηθήσει να κατανοήσουν την αξία των σχέσεων και να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη τους με έναν δημιουργικό και προσωπικό τρόπο.

Η Ημέρα της Μητέρας, μέσα από αυτές τις δράσεις, αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία για τους μαθητές να κατανοήσουν τη σημασία της οικογένειας και της μητρικής αγάπης, καθώς και να εκφράσουν την εκτίμησή τους στις γυναίκες που τους φροντίζουν και τους αγαπούν καθημερινά.2 eikona Viber 2025 05 20 12 10 21 125 2 eikona Viber 2025 05 20 12 10 22 449 2 eikona Viber 2025 05 20 12 10 22 809 2 eikona Viber 2025 05 20 12 10 23 430 censored

« Παλιότερα άρθρα

Blog με βάση τα αρωματικά και θεραπευτικά βότανα

φυτά

Ιστοσελίδα για τον Μίκη Θεοδωράκη

mikis theodorakis

Σύντομο βίντεο από τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό Bravo Schools

Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Φλώρινας ιδρύθηκε σύμφωνα με το ΦΕΚ 2155/23-06-2017 τ. Β. Συστεγάζεται με το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας και με το 2ο Γενικό Λύκειο Φλώρινας, στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής.

Αποτελεί ένα Επαγγελματικό Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) το οποίο παρέχει πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στο νομό Φλώρινας. Το σχολείο αποτελεί την καταλληλότερη μαθησιακή και κοινωνική διέξοδο για τους μαθητές με έντονες δυσκολίες μάθησης και μειωμένα μαθησιακά επιτεύγματα, οι οποίοι εμπίπτουν στην κατηγορία των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (σύμφωνα με γνωμάτευση του οικείου ΚΕΔΔΥ ή αναγνωρισμένου για το Υπουργείο Παιδείας Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου).

Οι ακαδημαϊκές γνώσεις που παρέχονται μέσα από βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, είναι προσαρμοσμένες ποιοτικά και ποσοτικά στις ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών. Έτσι οι μαθητές μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και διαφοροποιημένες μεθόδους διδασκαλίας, αναπτύσσουν γνωστικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και εκπαιδεύονται σε επαγγελματικούς τομείς. Η βιωματική προσέγγιση, οι εναλλακτικές μέθοδοι εκπαίδευσης προσαρμοσμένες στην καθημερινή τους ζωή, επιδιώκουν την αυτονόμηση τους στο επαγγελματικό και κοινωνικό γίγνεσθαι.

Η φοίτηση στο σχολείο είναι 4ετής στο Γυμνάσιο και 4ετής στο Λύκειο και μπορούν να εγγράφονται μαθητές ηλικίας έως 16 ετών. Οι απόφοιτοι λαμβάνουν απολυτήριο ισότιμο του Γυμνασίου και όσοι συνεχίζουν και αποφοιτούν από το Λύκειο το απολυτήριο και το πτυχίο τους θα είναι ισοδύναμο των ΕΠΑΛ. Επιπλέον τους παρέχεται η δυνατότητα συνέχισης στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας. Στο 4ετές Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού γυμνασίου εμπλουτισμένο με δραστηριότητες προεπαγγελματικής ετοιμότητας και στο 4ετές Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού ΕΠΑΛ.

 

 

 

Σαν σήμερα

31/7/1992: Ο Πύρος Δήμας κατακτά το πρώτο του χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης.
Συμμετέχει στην κατηγορία των 82,5 κιλών και σηκώνει 370 κιλά στο σύνολο.
   - Σχετικές αναρτήσεις



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων