Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, ανακοινώνουμε ότι ο μαθητής Δημηνάς Αθανάσιος, μαθητής της Β’ Τάξης του Γυμνασίου μας, διακρίθηκε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ορθογραφίας, κατακτώντας έπαινο με βαθμολογία 36/40.

Το σχολείο μας υποστηρίζει και ενθαρρύνει τους μαθητές να συμμετέχουν σε τέτοιες δραστηριότητες που προάγουν την μάθηση και την προσωπική ανάπτυξη.ενισχύουν τις γνώσεις τους και προάγουν τον υγιή ανταγωνισμό.

Η επίδοση του μαθητή μας δεν είναι μόνο προσωπική επιτυχία, αλλά και τιμή για το σχολείο μας. Οι εκπαιδευτικοί και οι συμμαθητές του τον συγχαίρουν θερμά και του εύχονται ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον.

Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε και να επιβραβεύουμε τέτοιες προσπάθειες, καθώς αποτελούν πηγή έμπνευσης για όλους μας. Ευχόμαστε ολόψυχα να συνεχίσει με το ίδιο πάθος και ενθουσιασμό και να κατακτήσει ακόμα υψηλότερους στόχους.

Συγχαρητήρια επιστολή από τη ΔΔΕ Δυτικής Θεσ/νίκης

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Ομαλής Μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Γυμνάσιό μας των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης των Δημοτικών Σχολείων Αδένδρου και Βραχιάς την Τρίτη 14 Μαΐου 2024 συνοδευόμενοι από τους δασκάλους τους. Το πρόγραμμα που ετοιμάστηκε για τους μαθητές και τις μαθήτριες, που τον Σεπτέμβριο θα είναι γυμνασιόπαιδα, περιελάμβανε καλωσόρισμα από την Διευθύντρια του Σχολείου μας και τον καθηγητή Φυσικης Αγωγής ο οποίος ξενάγησε τους μαθητές στους χώρους του σχολείου και τους ενημέρωσε για το βασικό πλαίσιο λειτουργίας του.  Κατά την ενημερωτική αυτή συνάντηση οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να θέσουν τα ερωτήματά τους  όπως και τη δυνατότητα να επισκεφτούν μερικά από τα τμήματα και να παρακολουθήσουν τις δραστηριότητες των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Στη διάρκεια της παραμονής τους εκεί συνάντησαν τους μαθητές του σχολείου μας και συζήτησαν κατά την ώρα των διαλειμμάτων.

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ.1/ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑΛ.) για το σχολικό έτος 2024-25 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).
Προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:

Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές θα πραγματοποιηθεί με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας E-eggrafes» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει:

α. ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση (Κηδεμόνας E-eggrafes) να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση και

β. ο έτερος κηδεμόνας να συμπληρώσει την Υπεύθυνη Δήλωση που τον αφορά και να τις αποστείλουν/καταθέσουν στο σχολείο. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη συμπλήρωση των στοιχείων της Υπεύθυνης Δήλωσης από τον/τη γονέα/κηδεμόνα που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής, καθώς θα πρέπει να συμπληρώσει ακριβώς τα στοιχεία του/της όπως εμφανίζονται στο taxisnet.

γ. Οι συγκεκριμένες Υ.Δ. θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχεία και οι δύο Υ.Δ. να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως τις 22-04-2024, είτε με γνήσιο της υπογραφής είτε μέσω Gov.gr

Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία θα συμπληρώσετε στις υπεύθυνες δηλώσεις (θα πρέπει να ταυτίζεται και στις δύο Υ.Δ.). Αν η διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, δηλαδή δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.

Κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης, μόλις ενεργοποιηθεί η εφαρμογή, θα σας χρειαστούν εκτός των κωδικών ΓΓΠΣ (taxis):

α) Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας, η οποία είναι αυτή που έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.

β) Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας, ο οποίος αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.

Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.

Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2024-25.

Από τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών
Π.Ε. και Δ.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-govgr/ekdose-upeuthunes-deloses 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ Α ΓΟΝΕΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ Β ΓΟΝΕΑ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Στο πλαίσιο της πρώτης Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας, οι μαθητές του Γυμνασίου Αδένδρου έλαβαν ενεργά μέρος σε μια ημέρα γεμάτη αφοσίωση και δράση. Αυτή η ημέρα ήταν αφιερωμένη στην ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και την πρακτική δράση προς όφελος των αδέσποτων ζώων και του περιβάλλοντός.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικά βίντεο που αφορούσαν την υιοθέτηση ζώων και τη σημασία της φιλοζωίας. Μέσα από αυτή την εμπειρία, συνειδητοποίησαν πόσο σημαντικό είναι να προσφέρουμε αγάπη και φροντίδα στα ζώα.

Τα παιδιά είχαν προετοιμάσει κατασκευές από το σπίτι τους, δείχνοντας τη δέσμευσή τους και τον ενθουσιασμό τους για τη φιλοζωία. Με φαντασία και δημιουργικότητα, είχαν φτιάξει ταΐστρες, ποτίστρες και φωλιές για να φροντίσουν τα πτηνά και τα αδέσποτα ζώα της περιοχής, ενώ παράλληλα συγκεντρώσαμε τροφή για τα δέσποτα και τα πτηνά. Στη συνέχεια, οι μαθητές τοποθέτησαν τις κατασκευές αυτές στον αύλειο χώρο του σχολείου, αλλά και σε διάφορα σημεία του χωριού.

Εκτός από τις δράσεις φροντίδας προς τα ζώα, αναλάβαμε και την καθαριότητα του περιβάλλοντος γύρω από το σχολείο μας και από διάφορα σημεία του χωριού. Με αυτή την πρωτοβουλία, δημιουργήσαμε ένα πιο ασφαλές και καθαρό περιβάλλον για όλους τους κατοίκους μας. Συνολικά, οι μαθητές συγκέντρωσαν 40 σακούλες με απορρίμματα. Αυτές οι πρωτοβουλίες αντικατοπτρίζουν τον αλτρουισμό και την αίσθηση ευθύνης των μαθητών μας προς το περιβάλλον και τα ζώα, δείχνοντας πώς η κοινότητά μας μπορεί να ενωθεί για το κοινό καλό.

Ας συνεχίσουμε να ενεργούμε με αλληλεγγύη και συνείδηση, δίνοντας το παράδειγμα για έναν καλύτερο κόσμο για όλα τα ζώα και το περιβάλλον μας.

filozoia 2024