Δοκιμαστικό Αγ Νικόλαος

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΠΟΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2018 9:48 μμ |

 

 

Μου αρέσει να χρησιμοποιώ συχνά στη διδασκαλία μου τα συνηθισμένα λογισμικά
«εφαρμογών γραφείου» (όπως οι επεξεργαστές κειμένου, οι παρουσιάσεις και τα
υπολογιστικά φύλλα). Τα λογισμικά αυτά μπορούν να παίξουν το ρόλο γνωστικού
εργαλείου (σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα ή σε δραστηριότητες ρουτίνας), να
υποστηρίξουν διερευνητικού και ανακαλυπτικού τύπου μαθησιακές καταστάσεις (σε όλα τα
(Συνεχίστε…)

ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΠΟΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018 9:15 μμ |
  • Κείμενα για μετασχηματισμό(κείμενα με ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, παραλείψεις ή επαναλήψεις λέξεων).
  • Κείμενα για μελέτη(κείμενα τα οποία πρέπει να αναδημιουργηθούν,αναλυθούν ή να γίνουν περιλήψεις).
  • Σύνταξη κειμένων(δημιουργία νέων κειμένων, αναζήτηση
  • και ενσωμάτωση υπαρχόντων κειμένων, μορφοποίηση, προσθήκη
  • εικόνων και γραφικών, δημιουργική έκφραση).
  • Χρήση των επεξεργαστών κειμένων για τη σχεδίαση, σύνθεση και δημιουργίαπολυτροπικών εγγράφων(κείμενα, εικόνες, ήχοι, βίντεο) κάτω από το πρίσμα της παιδαγωγικής Freinet (χρήση του υπολογιστή ως σχολικού τυπογραφείου για την υλοποίηση σύνθετων σχεδίων εργασίας).
  • Χρήση ορθογραφικού-γραμματικού ελέγχου: να γράψουν ορθογραφία στον η/υ ( σε ομάδες των 2) να υπογραμμίσουν τα ουσιαστικά , τα επίθετα, τα ρήματα με διαφορετικό χρώμα.(εργαλεία–>ορθογραφικός και γραμματικός έλεγχος F7)
  • παρακολούθηση αλλαγών(συνεργατική γραφή κειμένων)
  • Εισαγωγή σχολίων(συνεργατική συγγραφή)

χρήση εσωτερικών και εξωτερικών υπερσυνδέσμων (για χρήση

 

 

 

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

 

 

ΜΟΥΝΤΑΚΗΣ

 

blog

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΠΟΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018 4:42 μμ |

οι διατροφικές προτιμήσεις των μαθητών του σχολείου μας

η έρευνα μας

Ομιλία για το σχολείο του αύριο

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΠΟΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2018 6:18 μμ |

δειγματική διδασκαλία στα εκπαιδευτήρια Δούκα

 

 

Μάθημα 5

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΠΟΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2018 5:54 μμ |

Μου αρέσει να χρησιμοποιώ συχνά στη διδασκαλία μου τα συνηθισμένα λογισμικά «εφαρμογών γραφείου»

(όπως οι επεξεργαστές κειμένου, οι παρουσιάσεις και τα
υπολογιστικά φύλλα). Τα λογισμικά αυτά με βοηθούν πολύ στο έργο μου καθώς μπορώ
από χρονιά σε χρονιά να ξαναχρησιμοποιώ και κατ’ επέκταση να παρέχω στους μαθητές
μου διδακτικό περιεχόμενο προηγούμενων ετών ανάλογο με το εκάστοτε θέμα που
διαπραγματεύονται.

Επίσης λόγω της άφθονης πληροφόρησης στο Διαδίκτυο για
οποιοδήποτε θέμα, μπορώ να οργανώνω καλύτερα την παρουσίαση του μαθήματος και
των δεδομένων που χρησιμοποιώ για να αναλύσω ένα φαινόμενο

 

Επιπλέον υλικό

Δοκιμαστική ανάρτηση

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΠΟΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Πέμπτη, 17 Μαΐου 2018 6:49 μμ |

Μετά το πέρας της ενότητας οι επιμορφούμενοι θα πρέπει:

  • να κατανοούν τις σημαντικές διαφορές ανάμεσα στα ψηφιακά και τα μη-ψηφιακά κείμενα και επίσης να αποκτήσουν βασικές γνώσεις για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των επεξεργαστών κειμένου διαφόρων ειδών
  • να γνωρίζουν βασικές τεχνικές και μεθόδους για τη χρήση του επεξεργαστή κειμένου στη διδασκαλία, έτσι ώστε να είναι σε θέση να επινοήσουν και επιπλέον, δικές τους, χρήσεις και εφαρμογές
  • να γνωρίζουν βασικές τεχνικές και μεθόδους για τη χρήση των υπολογιστικών φύλλων στη διδασκαλία, έτσι ώστε να είναι σε θέση να επινοήσουν και επιπλέον, δικές τους, χρήσεις και εφαρμογές
  • να γνωρίζουν τους βασικούς τρόπους λειτουργίας των ψηφιακών περιβαλλόντων διαμοίρασης και συνεργατικής επεξεργασίας διαφόρων ντοκουμέντων, και να κατανοήσουν τις νέες δυνατότητες διδακτικές δυνατότητες που προσφέρουν
  • να κατανοούν τον τρόπο λειτουργίας του «νέφους» και ορισμένες χρήσεις του στη διδασκαλία

 

 

 

εικονολεξο

 

 

 

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΠΟΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2018 7:04 μμ |
  • μιας θεματικής ενότητας ή έννοιας (κλάδος ΠΕ60)

με την αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο ή κάποια από τα εργαλεία του διαδραστικού πίνακα. Γράψτε την άποψή σας για την προστιθέμενη αξία της παραπάνω προσέγγισης (προσοχή σύντομες απαντήσεις, το πολύ 200 λέξεις) και μαζί με το σχέδιο της διδακτικής παρέμβασης, την οποία θα έχετε αποθηκεύσει σε μορφή παρουσίασης (το πολύ 10 διαφάνειες), αναρτήστε τα στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 3 & 4» με ονόματα αρχείων: «S3_drast_1a_eponymo_onoma» και «S3_drast_1b_eponymo_onoma» αντίστοιχα.

Ο επιμορφωτής θα επιλέξει δύο από αυτές τις οποίες θα παρουσιάσουν οι αντίστοιχοι επιμορφούμενοι κατά την επόμενη συνεδρία στην ολομέλεια.

 

εικονόλεξο

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΠΟΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Τρίτη, 15 Μαΐου 2018 8:30 μμ |

κατεβαστε και τυπώστε την παρακάτω εργασία

εργασία

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΠΟΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Τρίτη, 15 Μαΐου 2018 7:24 μμ |

ωπή με την οποία η Αθήνα (κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση) παρακολουθεί την σφαγή στην Παλαιστίνη είναι η αναμενόμενη στάση του υποτελούς. Βασική υποχρέωση των υποτελών κρατών είναι η προσαρμογή τους στις επιλογές των πατρώνων τους, ειδικά αν αυτές οι επιλογές είναι μείζονος σημασίας για τον πάτρωνα. Καθήκον της υποτελούς ελίτ είναι η εξασφάλιση της προσαρμογής ακόμα και με βαρύ πολιτικό κόστος.

 

Η κατάπτυστη ανακοίνωση του ελληνικού ΥΠΕΞ για τα όσα συμβαίνουν αυτές τις μέρες στην Παλαιστίνη αλλά και η σιωπή της Νέας Δημοκρατίας περιγράφουν επ ακριβώς και υπογραμμίζουν τους δεσμούς υποτέλειας της ελληνικής πολιτικής τάξης με τα αφεντικά τους στην Ουάσιγκτον. Η Αθήνα άλλωστε δεν έβγαλε «κιχ» για την απόφαση Τραμπ να μεταφέρει την αμερικανική πρεσβεία στην Ιερουσαλήμ…

Θα ήταν υπερβολική απαίτηση η τοποθέτηση, από θέση αρχών, της ελληνικής πολιτικής τάξης σε ένα μείζον διεθνές ζήτημα στο οποίο οι πάτρωνες κινούνται παραβιάζοντας κάθε έννοια δικαίου. Κι αυτό γιατί οι ελληνικές υποτελείς πολιτικές δυνάμεις  όχι την μόνο έχουν αποδεχτεί την απόλυτη εξάρτησή τους αλλά νιώθουν άνετα και φυσιολογικά να κινούνται μέσα σ αυτήν φροντίζοντας ταυτόχρονα να την διαχέουν και «προς τα κάτω» με  πολλούς και διάφορους τρόπους.  Δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα των τελευταίων ημερών.

Πρώτο:  η συζήτηση για την αναβάθμιση των f16  ξεκίνησε με την προσπάθεια της ΝΔ να αποκομίσει κέρδη σε βάρος της κυβέρνησης που πήρε την εν λόγω απόφαση. Οι όποιες αντιρρήσεις και ενστάσεις της ΝΔ αποσύρθηκαν όταν ο Αμερικανός πρεσβευτής στην Αθήνα μετέφερε τις αμερικανικές απαιτήσεις να κλείσει άμεσα η δουλειά στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Κάπως έτσι δόθηκε μια ακόμη απάντηση στο παλιό ερώτημα ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο

 

Δεύτερον: η πίεση για την διευθέτηση της υπόθεσης της ονομασίας τη ΠΓΔΜ για την ένταξη αυτής της χώρας στο ευρωατλαντικό μαντρί  δημιουργεί σοβαρό πολιτικό πρόβλημα στην κυβέρνηση η οποία προσπαθεί να επιμερίσει το πολιτικό κόστος. Ευσεβής πόθος λοιπόν της κυβέρνησης, είναι να δοθεί εντολή από τους πάτρωνες ώστε η όποια συμφωνία με την ΠΓΔΜ να επικυρωθεί από ευρεία πλειοψηφία που θα συμπεριλαμβάνει και τους βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/apopsin/i-koyltoyra-tis-ypoteleias#ixzz5FaVRIgpp
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Αλλαγή παραδείγματος

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΠΟΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Σάββατο, 12 Μαΐου 2018 7:07 μμ |

Επόμενη Σελίδα: »