Δυνατότητα επιλογής τελικού προϊόντος

Ένας από τομείς διαφοροποίησης της διδασκαλίας είναι το τελικό προϊόν.Η διαφοροποίηση του τελικού προϊόντος προσφέρει επιλογές τρόπων και μέσων για να εκφραστεί η κατάκτηση των μαθησιακών στόχων (Κουτσουράκη & Μπερκούτης, 2015, σελ. 59) κι έχει ως στόχο να διαπιστώσει ο/η εκπαιδευτικός αν οι μαθητές/τριες έχουν κατακτήσει γνώσεις ή δεξιότητες. Όταν ο/η εκπαιδευτικός διαφοροποιεί το τελικό προϊόν, αξιολογεί την ίδια έννοια ή δεξιότητα για τον/την κάθε μαθητή/τρια στο τέλος του μαθήματος δίνοντάς του/της τη δυνατότητα να υποστηρίξει τις γνώσεις που αποκόμισε από τη μαθησιακή διαδικασία μέσω ποικίλων τρόπων που βασίζονται στο ενδιαφέρον και το μαθησιακό του/της στυλ. Το τελικό προϊόν, στο οποίο αποτυπώνεται η πρόοδος του/της μαθητή/τριας, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που απέκτησε αλλά και η προσωπική του/της σφραγίδα, μπορεί να πάρει ποικίλες μορφές κατά τις προτιμήσεις του/της μαθητή/τριας ή την ανάθεση έργων από τον/την εκπαιδευτικό.

Κατηγορίες: Διαφοροποιημένη διδασκαλία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δυνατότητα επιλογής τελικού προϊόντος

“Out of Eden Learn”

Τα επιμέρους εκπαιδευτικά προγράμματα που «συνοδεύουν» τα μαθησιακά ταξίδια του “Out of Eden Learn” εστιάζουν στο να προτρέψουν τους μαθητές να αφιερώσουν χρόνο για να παρατηρήσουν προσεκτικά τον τόπο τους, να αφηγηθούν τη δική τους ιστορία, να ακούσουν με προσοχή ανθρώπινες εμπειρίες, να ανταλλάξουν απόψεις με παιδιά της ίδιας ηλικίας από διαφορετικά γεωγραφικά, κοινωνικά και πολιτισμικά περιβάλλοντα και να καλλιεργήσουν την ιδιότητα του παγκόσμιου πολίτη.

 

Η φιλοσοφία του Out of Eden Learn κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική για την εκπαίδευση του 21ου αιώνα. Σύμφωνα με τους Boix-Mansilla και Jackson (2011) οι εκπαιδευτικοί της νέας εποχής θα πρέπει να εστιάζουν τις διδακτικές τους πρακτικές στην καλλιέργεια παγκόσμιων δεξιοτήτων (global competencies) ώστε οι μαθητές να είναι ικανοί:

  • να αναγνωρίζουν και να προσεγγίζουν ζητήματα παγκόσμιας εμβέλειας (global awareness),
  • να αντιλαμβάνονται και να αποδέχονται τις διαφορετικές οπτικές των ατόμων που εμπλέκονται σε αυτά τα ζητήματα (global perspective),
  • να αναλαμβάνουν δράση σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο (global engagement) και,
  • να επικοινωνούν τις ιδέες τους πέρα από τα στενά όρια της τάξης τους (globalΗ συμμετοχή στην ψηφιακή κοινότητα “Out of Eden Learn” ενισχύει ακριβώς αυτές τις δεξιότητες καθώς καλεί τους συμμετέχοντες:
    • να επιβραδύνουν τους ρυθμούς της καθημερινότητας προκειμένου να παρατηρήσουν προσεκτικά και να αντιληφθούν ζητήματα και καταστάσεις που συχνά περνούν απαρατήρητα,
    • να μοιραστούν ιστορίες και οπτικές σχετικά με ανθρώπους, τόπους και πολιτισμικές ταυτότητες και,
    • να αναστοχαστούν σχετικά με τον τρόπο που τα τοπικά ζητήματα και οι οπτικές συνδέονται μεταξύ τους σε ένα παγκόσμιο επίπεδο.

    communication).

Κατηγορίες: Κριτική σκέψη | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Out of Eden Learn”

Αξιολόγηση

Κύριος σκοπός της αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων είναι η βελτίωση της ατομικής τους επίδοσης, με απώτερο στόχο την αποτελεσματική λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών. Πρόκειται για  ένα ολοκληρωμένο σύστημα αξιολόγησης «360ο μοιρών», με τα εξής κριτήρια:

  1. Γνώση του αντικειμένου, ενδιαφέρον και δημιουργικότητα
  2. Υπηρεσιακές σχέσεις και συμπεριφορά
  3. Αποτελεσματικότητα

Η αξιολόγηση γίνεται σε ετήσια βάση. Για την αξιολόγηση των Προϊσταμένων οργανικών μονάδων αξιολογούνται και οι Διοικητικές τους ικανότητες.

Το σύστημα αξιολόγησης δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα, ενώ επιτρέπει την ενεργό συμμετοχή του ίδιου του αξιολογούμενου μέσω της αυτοαξιολόγησης και της διαδικασίας της «συμβουλευτικής συνέντευξης», στο πλαίσιο της οποίας προσδιορίζονται από κοινού τρόποι βελτίωσης της απόδοσής του και καλύτερης αξιοποίησης και ανάπτυξης των ικανοτήτων του.

Η αξιολόγηση στοχεύει στη βελτίωση των υπαλλήλων, στην αμφίδρομη σχέση μεταξύ προϊσταμένων και υφισταμένων, στην ενίσχυση της παρακίνησής τους και τελικά στην ποιοτική αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αξιολόγηση

Τραγουδώντας

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τραγουδώντας

παιχνίδια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο παιχνίδια

τραγούδια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο τραγούδια

1._prosklisi_epimorfotiki_imerida_11122021

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Θρησκευτικά μνημεία της Ευρώπης

Θρησκευτικά μνημεία Ισπανίας

Θρησκευτικά μνημεία Γερμανίας (1)

Θρησκευτικά μνημεία Γερμανίας (2)

Θρησκευτικά μνημεία Γερμανίας (3)

Θρησκευτικά μνημεία Ιταλίας

Θρησκευτικά μνημεία Αυστρίας

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Θρησκευτικά μνημεία της Ευρώπης

Χριστούγενα στη Βιβλιοθήκη

Αυτά τα Χριστούγεννα η Εθνική Βιβλιοθήκη προτείνει ένα ξεχωριστό εορταστικό πρόγραμμα το οποίο ξεκινά από βιβλιοθήκες και σχολεία σε όλη την Ελλάδα για να καταλήξει στην Εθνική Βιβλιοθήκη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Φέτος προτείνεται ένα εργαστήριο «δημιουργίας» μιας εικονογραφημένης ιστορίας με τίτλο «Χριστούγεννα στη βιβλιοθήκη» η οποία αναπτύσσεται με αφετηρία τους πρωταγωνιστές του Χειμώνα: τους καλικάντζαρους, τους νάνους, τα αστερόπαιδα, τον Άη Βασίλη. Αυτή η ιστορία  θα ειπωθεί με σύμβολα και εικόνες και θα καταγραφεί σε ένα ειδικό τετράδιο που διατίθεται από την Εθνική Βιβλιοθήκη προς εκτύπωση από όποιον φορέα δηλώσει συμμετοχή στο πρόγραμμα.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστούγενα στη Βιβλιοθήκη

Τα Χριστούγεννα έρχονται!

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν. Ας σκεφτούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε παιδιά που δεν έχουν τη δυνατότητα να έχουν ένα παιχνίδι στις γιορτές…

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο