Ένας από τομείς διαφοροποίησης της διδασκαλίας είναι το τελικό προϊόν.Η διαφοροποίηση του τελικού προϊόντος προσφέρει επιλογές τρόπων και μέσων για να εκφραστεί η κατάκτηση των μαθησιακών στόχων (Κουτσουράκη & Μπερκούτης, 2015, σελ. 59) κι έχει ως στόχο να διαπιστώσει ο/η εκπαιδευτικός αν οι μαθητές/τριες έχουν κατακτήσει γνώσεις ή δεξιότητες. Όταν ο/η εκπαιδευτικός διαφοροποιεί το τελικό προϊόν, αξιολογεί την ίδια έννοια ή δεξιότητα για τον/την κάθε μαθητή/τρια στο τέλος του μαθήματος δίνοντάς του/της τη δυνατότητα να υποστηρίξει τις γνώσεις που αποκόμισε από τη μαθησιακή διαδικασία μέσω ποικίλων τρόπων που βασίζονται στο ενδιαφέρον και το μαθησιακό του/της στυλ. Το τελικό προϊόν, στο οποίο αποτυπώνεται η πρόοδος του/της μαθητή/τριας, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που απέκτησε αλλά και η προσωπική του/της σφραγίδα, μπορεί να πάρει ποικίλες μορφές κατά τις προτιμήσεις του/της μαθητή/τριας ή την ανάθεση έργων από τον/την εκπαιδευτικό.
Ημερολόγιο
Ιούνιος 2024 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30