βίντεο / διαδραστικά αντικείμενα από άλλους ιστότοπους

βίντεο

 


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Κατηγορίες: ΤΠΕ στην εκπαίδευση | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο βίντεο / διαδραστικά αντικείμενα από άλλους ιστότοπους

νέο άρθρο ή σελίδα για το σκοπό της άσκησης

η άσκηση εδώ

https://www.dropbox.com/s/0ocrai5lg6chd29/%CE%A6%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%BF%20%CE%B5%CF%81%CE%B3.%20%CE%95%CE%95.doc?dl=0

Η συλλογή μου

Κατηγορίες: ΤΠΕ στην εκπαίδευση | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο νέο άρθρο ή σελίδα για το σκοπό της άσκησης

Τα σχολεία θα ξεκινήσουν στις 7 Ιανουαρίου

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε πριν από λίγο ότι η τηλεκπαίδευση θα συνεχιστεί μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου, προπαραμονή Χριστουγέννων. Μέχρι την ίδια ημερομηνία, θα συνεχίσουν να λειτουργούν και τα Ειδικά Σχολεία

Τα σχολεία θα ξεκινήσουν στις 7 Ιανουαρίου

Κατηγορίες: Λειτουργία σχολείου | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα σχολεία θα ξεκινήσουν στις 7 Ιανουαρίου

1η δραστηριότητα Β1 επίπεδο

Εκφώνηση:

Οι επιμορφούμενοι καλούνται:

Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης:

  • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους
  • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει σύνδεσμος (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και
  • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο Ανάρτησης Εργασιών Ενότητας» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.

Εργασία:

Ενεργός Σύνδεσμος: https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=BCjj1oXQ0KY

Το παρακάτω βίντεο θα το χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός κατά την έναρξη του μαθήματος του, ώστε να εισάγει τους μαθητές (Στ΄ Δημοτικού) στη θεματική της δραστηριότητας (Παρενόχληση μέσω διαδικτύου). Από την ανταπόκριση των μαθητών θα μπορέσει ο εκπαιδευτικός να κάνει μια αρχική διαγνωστική αξιολόγηση. Το μάθημα θα στηριχθεί στην τεχνική των ερωτήσεων – απαντήσεων και της συζήτησης. Σε περιπτώσεις μόνο, που θέλει να παρουσιάσει κάτι «νέο», θα καταφύγει υποχρεωτικά στην εισήγηση.

Τα ερωτήματα που πρέπει να σχολιαστούν – απαντηθούν από τους μαθητές είναι τα εξής:

  1. Πως γίνεται η παρενόχληση μέσω διαδικτύου;
  2. Έχει υπάρξει ποτέ κάποιος θύμα ή θύτης;
  3. Τι συναισθήματα δημιουργούνται στο θύμα;
  4. Τι συνέπειες μπορεί να υπάρξουν για το θύμα (και για το θύτη);
  5. Πρέπει να το αναφέρουμε ή να το κρατήσουμε μυστικό;
  6. Σε ποιον πρέπει να το αναφέρουμε; (Γονέα, Δάσκαλο κ.λπ.)
  7. Είναι χρήσιμο και πως μπορούμε να κρατήσουμε αντίγραφο συνομιλιών;

Η διδασκαλία θα είναι μαθητοκεντρική καθώς οι μαθητές θα έχουν το λόγο και καλούνται να αναφέρουν τις εμπειρίες – απόψεις τους. Ορισμένες από αυτές οι οποίες είναι λανθασμένες πρέπει να μετασχηματιστούν. Το βίντεο (διάρκεια 1 λεπτού) με την κίνηση – χρώμα αναμένεται να κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών.

Κατηγορίες: Β2 επίπεδο, ΤΠΕ στην εκπαίδευση | Ετικέτες: | 1 σχόλιο

Τις καλύτερες ευχές για το νέο έτος

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τις καλύτερες ευχές για το νέο έτος

Moodle 2017 2018

το παρόν αποτελεί ένα νέο άρθρο για τις ανάγκες του σεμιναρίου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Moodle 2017 2018

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο