ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑΝΘΙΑ

7ο Νηπιαγωγείο Μυτιλήνης

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 1ος Κύκλος

Ιαν 202220

https://schoolpress.sch.gr/iouliasoul1/

από κάτω από: ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια Δεξιοτήτων 1ος Κύκλος    

Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης Καλές Πρακτικές στην Προσχολική Εκπαίδευση

Ιαν 202218
.jpg



Λήψη αρχείου

από κάτω από: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης Καλές Πρακτικές στην Προσχολική Εκπαίδευση    

Πρόγραμμα Ομαλής Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο- Καλές Πρακτικές

Δεκ 202119
ΜΕΤΑΒΑΣΗ



Λήψη αρχείου

Μετάβαση στο padlet.com

από κάτω από: ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Ομαλής Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο- Καλές Πρακτικές    

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2021

Δεκ 202119
CODE

https://blogs.sch.gr/evchatzi/files/2021/12/Codeweek_2021_EL-.pdf

Crack the Code /Unplugged Activities

 

από κάτω από: ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2021    

Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης του μαθητή ως προϋπόθεση για τη διερεύνηση της σχέσης που συνδέει το ρόλο του εκπαιδευτικού με το μάθημα.

Δεκ 202118
.jpg

                       

                     Χατζηγιάννη Ευανθία        Σουλιώτη Ιουλία             Κουράκη Άννα

                      Εκπαιδευτικός ΠΕ60      Εκπαιδευτικός ΠΕ60      Εκπαιδευτικός ΠΕ70

                                                                               Περίληψη

 Η διαδικασία αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης των μαθητών επηρεάζει τον  τρόπο διδασκαλίας και αυτό έχει ισχυρή επίδραση στην ζωή των μαθητών και στην επαγγελματική  τους αποκατάσταση. Η αυθεντική αξιολόγηση ως  ισχυρό εργαλείο μάθησης παρέχει στον μαθητή την ευκαιρία να αυτενεργεί,  να δομήσει την γνώση και να καλλιεργήσει την  ικανότητα της δια βίου μάθησης  γνώσεων και δεξιοτήτων. Στην χώρα μας, αν και η θεσμοποιημένη αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης του μαθητή, συνάδει με την φιλοσοφία της αυθεντικής αξιολόγησης, αυτή χρησιμοποιείται σπάνια ή αποφεύγεται λόγω άγνοιας ή ανύπαρκτης παιδαγωγικής και διδακτικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών. Η αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών τίθεται υπό αμφισβήτηση, εφόσον «ως αξιολογητές» δεν τους ενδιαφέρει ο μαθητής ως «όλον» και δεν επιδιώκουν την συνεχή ανατροφοδότηση πληροφόρησης για το πώς αυτός μαθαίνει. Η συγκεκριμένη μελέτη στηρίχθηκε στην κριτική ανάλυση εμπειρικών, θεωρητικών και  βιβλιογραφικών ερευνών με σκοπό να επισημανθεί ότι η αξιολογική διαδικασία συνιστά αναπόσπαστο κομμάτι της παιδαγωγικής πρακτικής και ότι χρήζει ανάγκης οι αξιολογητές να έχουν σαφή και καταγεγραμμένα κριτήρια, καθώς σήμερα υπάρχουν αρκετές αδυναμίες στον τρόπο με τον οποίο αυτή εφαρμόζεται.

Λέξεις Κλειδιά: Εκπαιδευτικό σύστημα, αξιολόγηση, σχολική επίδοση, εκπαιδευτικός, μαθητής.

Πρακτικά 2ου Συνέδριου Κοινωνιολογίας

από κάτω από: ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης του μαθητή ως προϋπόθεση για τη διερεύνηση της σχέσης που συνδέει το ρόλο του εκπαιδευτικού με το μάθημα.    


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων